Kam až dospěly ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
bigtomas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 25. 11. 2011, 04:52
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od bigtomas »

flyingblue píše:
bigtomas píše:S call centrem mám pár horších zkušeností, jen jedna stojí za řeč. Poslední páteční letadlo ze Schipholu vždy startovalo i končilo na letištní ploše. Na obou letištích boarding autobusem. S každým týdnem víc narůstala frustrace stálých zákazníků, letušky radily si stěžovat na call centrum, ale to to asi nikdy nepustilo za hranici svého oddělení.

Co Te vede k takovemu tvrzeni? Call centrum je jenom komunikacni kanal. Kdyz dostane prikaz, ze ma vsem klientum rikat, ze "letadlo pokracuje dale na vychod", tak to dela.

Nebo mas za to, ze call centrum (libovolne spolecnosti) ma nejaky realny vliv na chod spolecnosti? Teda krome toho, ze predava informace klientum a pokorne se dotazuje vykonnych slozek (ci IT systemu), zda mohou vyresit ten a ten problem (treba protoze si stezuje velke mnozstvi zakazniku)?

Treba predstava, ze spotrebni telefonni operator bouchne do stolu a jde nadavat sefovi provozu, ze ma ty eroplany pretahovat je usmevna.


Vede mě k tomu to, že call centrum má každá firma, a já jsem se nikdy nevyhýbal dávat podměty ke zlepšení služeb. Call centra typu ČSA, která nepustí informaci/stížnost k managementu, má tak 80% firem. A v těch 20% se mi podařilo sjednat nápravu. Do které kategorie ČSA spadalo a spadá dnes? Nevěděl jsem. Ale v ČSA se nepovedlo nic, navzdory tomu, že stěžovatelů bylo hodně. Nebo je to dnes už lepší? U Emirates se leccos něco povedlo, a to jsem byl jen zlatý.

K té úsměvnosti, telefonní operátoři domlouvající managerům je úsměvná představa zejména u firem s mentalitou ČSA. Míň už se směje akcionář ČSA, když mu klienti přešli ke konkurenci. A ještě míň se smějí Brňáci, kterým tam někdo nakukává, že z jejich moravských daní jsou živeny ČSA i letiště.


Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od Zdenek »

bigtomas píše:K té úsměvnosti, telefonní operátoři domlouvající managerům je úsměvná představa zejména u firem s mentalitou ČSA. Míň už se směje akcionář ČSA, když mu klienti přešli ke konkurenci. A ještě míň se smějí Brňáci, kterým tam někdo nakukává, že z jejich moravských daní jsou živeny ČSA i letiště.

Představa že to jestli letadlo deboarduje v polích nebo u gate rozhoduje o přechodu ke konkurenci je ještě úsměvnější.
Z českých daní je zas živena železniční trať do Mošnova :D .

bigtomas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 25. 11. 2011, 04:52
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od bigtomas »

Zdenek píše:
bigtomas píše:K té úsměvnosti, telefonní operátoři domlouvající managerům je úsměvná představa zejména u firem s mentalitou ČSA. Míň už se směje akcionář ČSA, když mu klienti přešli ke konkurenci. A ještě míň se smějí Brňáci, kterým tam někdo nakukává, že z jejich moravských daní jsou živeny ČSA i letiště.

Představa že to jestli letadlo deboarduje v polích nebo u gate rozhoduje o přechodu ke konkurenci je ještě úsměvnější.
Z českých daní je zas živena železniční trať do Mošnova :D .

To přecházení ke konkurenci by chtělo prodiskutovat osobně. Já přešel. Pan J.K., který jezdil v noci autem z Blanska, aby byl v 7:00 u odletu (a dost ocenil dostavbu JZ okruhu Prahy), začal létat s Vídně. To jsou už celé 2 příklady. Novoroční kvalitní statistika :)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od HighFlyer »

bigtomas píše:To přecházení ke konkurenci by chtělo prodiskutovat osobně. Já přešel. Pan J.K., který jezdil v noci autem z Blanska, aby byl v 7:00 u odletu (a dost ocenil dostavbu JZ okruhu Prahy), začal létat s Vídně. To jsou už celé 2 příklady. Novoroční kvalitní statistika

Doplnim z neverejnych, lec exaktnich zdroju: Za poslednich 10 let pokles podilu PRG vs. VIE u cestujicich z jizni Moravy ze 40:60 na 25:75.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od Zdenek »

bigtomas píše:[To přecházení ke konkurenci by chtělo prodiskutovat osobně. Já přešel. Pan J.K., který jezdil v noci autem z Blanska, aby byl v 7:00 u odletu (a dost ocenil dostavbu JZ okruhu Prahy), začal létat s Vídně. To jsou už celé 2 příklady. Novoroční kvalitní statistika :)

U obou z Vás rozhodlo že se deboarduje v polích? Přečtěte si prosím ještě jednou co jsem napsal. Napadá mne mnoho důvodů proč létat s někým jiným ale zrovna to kde se boarduje mezi tím není.
Naposledy upravil(a) Zdenek dne 01. 01. 2015, 21:03, celkem upraveno 1 x.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od flyingblue »

HighFlyer píše:
bigtomas píše:To přecházení ke konkurenci by chtělo prodiskutovat osobně. Já přešel. Pan J.K., který jezdil v noci autem z Blanska, aby byl v 7:00 u odletu (a dost ocenil dostavbu JZ okruhu Prahy), začal létat s Vídně. To jsou už celé 2 příklady. Novoroční kvalitní statistika

Doplnim z neverejnych, lec exaktnich zdroju: Za poslednich 10 let pokles podilu PRG vs. VIE u cestujicich z jizni Moravy ze 40:60 na 25:75.


... a tech 15% je na ukor deboardingu busmo?

Nebo na ukor snizeni frekvenci/zavirani linek, zhorseni podminek OK Plus, zhorseni sluzeb cestujicim ci horsi dostupnosti PRG do D1 ci jinym vlivum?

Bydlet v Brne, tak se obavam, ze martyrium D1 bych dobrovolne neabsolvoval.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4146
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od whiskey »

bezne mavam u LH/OS/LX vo VIE autobus, equipment od E95 az po 321. Este som v tom neprisiel na ziadny system, ale je to minimalne 50/50. Mozno Niki/AB su na tom lepsie, ale tam statistikou posluzit nemozem...

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od MEA »

csa mali tusim v casoch najvacsej slavy 51 lietadiel, teraz je to myslim 15. to nemali za onych cias i sky europe viacej? na februar navyse chystaju novu "optimalizaciu pracovnych miest", kde chcu skoncit? vedla malevu?

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1028
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od PavelD »

Pokud se naučí nosit oříšky na talířkách, tak třeba žádná optimalizace nebude :-)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od flyingblue »

PavelD píše:Pokud se naučí nosit oříšky na talířkách, tak třeba žádná optimalizace nebude :-)


Oriskovou tridu nemaj :-)

jay80
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 128
Registrován: 04. 07. 2011, 19:10
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od jay80 »

flyingblue píše:
PavelD píše:Pokud se naučí nosit oříšky na talířkách, tak třeba žádná optimalizace nebude :-)


Oriskovou tridu nemaj :-)


Ani do Soulu? Tam to podléhá zvláštnímu oříškovému manuálu :)

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od Petr31 »

jay80 píše:
flyingblue píše:
PavelD píše:Pokud se naučí nosit oříšky na talířkách, tak třeba žádná optimalizace nebude :-)


Oriskovou tridu nemaj :-)


Ani do Soulu? Tam to podléhá zvláštnímu oříškovému manuálu :)


..dal jsem to do vedlejšího vlákna, ale s oříšky mají Korejci poslední dobou jen problémy :lol:
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... knout.html

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Kam až dospěly ČSA

Příspěvek od flyingblue »

jay80 píše:
flyingblue píše:
PavelD píše:Pokud se naučí nosit oříšky na talířkách, tak třeba žádná optimalizace nebude :-)


Oriskovou tridu nemaj :-)


Ani do Soulu? Tam to podléhá zvláštnímu oříškovému manuálu :)


Proste se smir s tim, ze CSA na palubach svych letadel nemaji prvni tridu :-)


Odpovědět