Stránka 2 z 2

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 15. 08. 2016, 20:14
od andrei
micaello píše:Při velikosti flotily OK je nemyslitelné mít byť jediné letadlo "v záloze".
Údržbu předpokládám dělají v noci.
Průměrné stáří ATR u OK je něco okolo 11 let, myslím si, že mají toho ještě hodně před sebou ;)


Mo to je pravé ono při velikosti jejich flotily ...
Tak ono asi při délce jejich linek ta údržba asi nemusí byt tak často jako když se létají delší linky 3 hodiny a více.
Některé letadlo udělá 3 rotace a pres se otočí do Ufy nebo někam podobným směrem a ráno opět po okolí.
Včera letěla 319 Košice ....

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 16. 08. 2016, 09:48
od alesesl
andrei píše:
micaello píše:Při velikosti flotily OK je nemyslitelné mít byť jediné letadlo "v záloze".
Údržbu předpokládám dělají v noci.
Průměrné stáří ATR u OK je něco okolo 11 let, myslím si, že mají toho ještě hodně před sebou ;)


Mo to je pravé ono při velikosti jejich flotily ...
Tak ono asi při délce jejich linek ta údržba asi nemusí byt tak často jako když se létají delší linky 3 hodiny a více.
Některé letadlo udělá 3 rotace a pres se otočí do Ufy nebo někam podobným směrem a ráno opět po okolí.
Včera letěla 319 Košice ....


Tak KSC letaji s 319 nekolikrat tyden, kdyz to letadlo pak pokracuje do KBP z KSC a zase se vraci zpatky za par hodin nad ranem. Letel jsem tak s Airbus380 v cervnu KBP-KSC-PRG.

Je to uzavreny kruh. Mala, nepruzna aerolinka, s omezenymy moznostmi a chce letat linky na ktere nema dost letadel a ani zalohu na to kdyz se neco po***e. Musi si vybrat jedno anebo druhe. Bud utnout neco co tak nevydelava, anebo mit vice flexibilni flotilu formou operativni zalohy.

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 16. 08. 2016, 16:43
od s543
No jo no .... ono na ně můžeme koukat tak, že jsou s TVS již "jedna věc".
Minulý rok mělo TVS - pokud se nemýlím o 2 letadla více a tedy vše bylo v klidu a vyhověli si. Letos je vidět, že i TVS bojuje a pravidelně-nepravidelně si půjčuje na jednu, dvě rotace po Evropě kde se dá, tedy nemá absolutně sílu, aby vypomohlo ČSA (občas nějaká ta 737-700). Vloni mělo ČSA taky o kus více a tak vypomáhalo pravidelně nepravidelně TVS - letos jsem si všiml jenom 1x ATR někam kousek. Navíc ČSA přidalo linky tedy samo potřebuje více.

Sumárně dohromady jim chybí nejméně jedno, možná dvě letadla, ale to by holt náklady vzrostly a když zpoždění P.T. klienti přežijou ve zdraví, tak by byli hlupáci, kdyby řešili nějaký ten stroj navíc. :-*

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 19. 08. 2016, 21:59
od andrei
Tak oni mají 2 kusy na pronajmu v Saúdské Arábii - tam jim vydělávají zrejme více než na linkách ...

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 20. 08. 2016, 00:58
od alesesl
andrei píše:Tak oni mají 2 kusy na pronajmu v Saúdské Arábii - tam jim vydělávají zrejme více než na linkách ...


Asi ano, proto jsou jim jejich zakaznici na domacim trhu ukradeni a nejake to zpozdeni neresi. Ale maji mit co chcou.

Re: Proč už ČSA nelétají na čas?

Napsal: 25. 08. 2016, 07:00
od andrei
Když se dívám na Deltu a její linku do NY tak X krát týdne zpoždění 2 hodiny naprosto bez problému. Tam to asi nebude o nedostatku letadel...
To ja spis jen tak, ze i ostatní aerolinkám mají sekery v čase příletu a odletu a muze byt malinka i velká aerolinka.