ČSA - kam dál

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od CheckFlyer »

Rozběhla se tady zajímavá diskuze, už se těším, jak se to bude vyvíjet. Myslím že už teď jsou jisté tyto věci:
- Značka Travel Service pomalu zanikne – ani 737MAX se neplánují v nátěru Travel Servicu a veškeré 737 co se vrací z pronájmu jdou do barev SmartWings. Tímpádem zde bude lowcost SmartWings (asi chartery, koupáci atd.) a ČSA s dobrou značkou i tradicí (pravidelné linky).
- Jestli se to vše nějak neurychlí a nebude vidět posun, tak to má tahleta skupina blbý. LOT totiž v Polsku právě jede velkou expanzi a dost se mu to daří.
Zajímalo by mě ještě:
- Jestli ČSA v budoucnu zruší objednávku A320neo kvůli unifikaci flotily na 737MAX, bude se např. interiér těch MAXek u ČSA a SW lišit, nebo to bude jen službama a cenama?
- ČSA v létě hlásaly, že na podzim 2017 mají spousta překvapení a přijdou nové destinace – co se s nima stalo? Převezme je TVS? Budou oznámeny později? Odešlo se od nich a žádné nové linky nebudou?


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od jencik »

Prečo práve LOT je nejakou extra konkurenciou?
Pochybujem, žeby do SW dávali viac miesta, veď už viaceré lety boli operované pod značkou ČSA, ale všetko išlo podľa pravidiel SW, žiaden check in vopred, kufor max do 15kg atď.
Asi to odpískali skôr, než to oznámili.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od Fabo »

jencik píše:Prečo práve LOT je nejakou extra konkurenciou?
Pochybujem, žeby do SW dávali viac miesta, veď už viaceré lety boli operované pod značkou ČSA, ale všetko išlo podľa pravidiel SW, žiaden check in vopred, kufor max do 15kg atď.
Asi to odpískali skôr, než to oznámili.


LOT preto, ze je to AL ktora v regione silno rastie, a svojimi ponukami z BUD a pripojmi do WAW moze CSA zatopit? Hlavne keby sa CSA fakt chceli zacat orientovat na dialkovky do Azie.

Viac miesta do OK ako do SW z jednoducheho dovodu, biznis vpredu a pripadne priplatky za komfortne eko, ako to robi napr. KL.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od jencik »

Rusi do Ruska nebudú lietať ešte cez WAW a do tých pár zvyšných destinácií majú CSA buď monopol alebo konkurujú cenou s minimálnym počtom letov za deň. Pochybujem, žeby ČSA lietalo nejaké diaľkovky do Ázie, na to nikdy nemali plán a aj Soul je vďaka KE, podobne ziadne lietadla s väčším priestorom na nohy, jednoducho sa bude predávať taríf ČSA za služby SW. Taká bude realita a množstvo napalenych ľudí pisucich recenzie na skytrax, ktorý nepovažuje vedenie za dôveryhodny

CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od CheckFlyer »

jencik píše:Rusi do Ruska nebudú lietať ešte cez WAW a do tých pár zvyšných destinácií majú CSA buď monopol alebo konkurujú cenou s minimálnym počtom letov za deň. Pochybujem, žeby ČSA lietalo nejaké diaľkovky do Ázie, na to nikdy nemali plán a aj Soul je vďaka KE, podobne ziadne lietadla s väčším priestorom na nohy, jednoducho sa bude predávať taríf ČSA za služby SW. Taká bude realita a množstvo napalenych ľudí pisucich recenzie na skytrax, ktorý nepovažuje vedenie za dôveryhodny


S těmy recenzemi Skytrax, ale i dalšími službami je to škoda. Protože si myslím že si různé recenze a hodnocení čtou lidé víc a víc. A být např. ze západní Evropy, podle recenzí na Facebooku (na které ČSA nereagují) bych s nimi asi neletěl.


Fanda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 19. 03. 2007, 23:33
Stav: Offline

Re: ČSA - kam dál

Příspěvek od Fanda »

Taky mi moc neni jasne, proc najednou Lot by mel byt tou zasadni konkurenci, kdyz to nejak uz skoro 30 let funguje vedle Lufthansy atd. Spoje pres Varsavu do Asie muzou ubrat lidi spojum pres Moskvu, Helsinki a pod., ale moc neverim, ze nabidka primych letu do Prahy u asijskych "koupaku" vedle prestupu ve Varsave neobstoji. Nakladove je primy let vzdycky levnejsi, ceny letek naopak vyssi, takze pokud Lot ty dalkovky dostatecne nevytizi cestujicimi z bodu do bodu, tak bych se bal spis o nej.


Odpovědět