Stránka 4 z 6

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 10:21
od alesesl
micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..


To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 12:11
od Petr31
alesesl píše:
micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..


To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?


..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky :crazy: Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí :ymdevil: Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...? :))
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js" :lol:

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 21:06
od j.ree
Petr31 píše:...A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky :crazy: Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí :ymdevil: ...

Podepisuji se plne a jen chci dodat, ze situace podobna se nedeje jen v CSA, ale na vymysleni "cypovin" maji snad ti dosazeni nejaky patent, nebo ja nevim ...

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 21:57
od CheckFlyer
Filisipi píše:
CheckFlyer píše:
Moje slova! Stačí porovnat i drobnosti jako webové stránky, instagram, facebook, no prostě je Air Serbia mnohem dál. ČSA mají tolik potenciálu, který nevyužívají. Na druhou stranu je pravda že na našem trhu mají ČSA konkurenta Travel Service, což Air Serbia v podstatě nemá.

Nicméně doufám že se něco stane, protože jestli to půjde tímto tempem, tahle společnost pomalu zmizí. A určitě nechci dopadnout jako maďaři s nízkonákladovkou Wiz...


Myslíš konkurenta v podobě částečného majitele?:D Jojo, je to cesta do řiti


Máte pravdu, není jiná cesta... Leda že by Travel Service zrušil svou pravidelnou společnost SmartWings a nahradil by ji ČSA. :D Na druhou stranu tak velký podíl v ČSA nemá.

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 22:15
od micaello
Mě fakt jen děsí ta naprostá lhostejnost Korejců k celé situaci.
Ono to totiž vážně vypadá, že "ČSA mafie" má chapadla až do Soulu :crazy:

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 22:56
od ogan
micaello píše:Mě fakt jen děsí ta naprostá lhostejnost Korejců k celé situaci.
Ono to totiž vážně vypadá, že "ČSA mafie" má chapadla až do Soulu :crazy:


Taky by mě zajímalo proč vůbec Korean do ČSA investoval, když od té doby neudělali nic?? Začínám si myslet, že to bylo opravdu pouze z důvodu přidání frekvencí na lince do Prahy, pomocí jakoby linky ČSA. Prý KOrean již nemohl přidat další frekvence kvůli nějakým smlouvám a musel by pustit Asianu... (podotýkám, ale že tohle jsem pouze slyšel, takže nakolik to je relevantní informace netuším) :?

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 23:03
od HonzaLB
Petr31 píše:
alesesl píše:
micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..


To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?


..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky :crazy: Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí :ymdevil: Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...? :))
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js" :lol:

otázky se kladou u rozhovoru. ten proběhne v příštích dvou týdnech. s čsa jsem letěl naposledy v roce 2004, pokud narážíte na nějaká moudra o slepotě. já fakt nerad platím za něco zbytečně navíc a nejsem takový idiot, abych se nechal uplatit letenkou v játru. a ano, čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou. Na druhou stranu je firma nyní informačně otevřenější, než když byla ovládána státem.

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 19. 10. 2016, 23:05
od HonzaLB
alesesl píše:
micaello píše:Tak i bez nich mají nárůst 14%, to je celkem hodně. Ten LF by ale mohl být lepší..


To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?

14% jsou vlastní linky, 30% je s ACMI. V Česku jsem na tato dvojí data zvyklý, Travel je takto prezentuje pravidelně.

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 12:43
od RAdek
A nejsou v tom nárůstu i linky Travel Service, kde ke sdílený kód OK?

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 12:44
od pepa007
HonzaLB píše: čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou.


...a to je možná chyba. rejpnul bych hloubš. a šířeji.

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 13:27
od Filisipi
RAdek píše:A nejsou v tom nárůstu i linky Travel Service, kde ke sdílený kód OK?


Myslíš jako všechny? to je snad nesmysl...Nebo jsi myslel místa v QS letech prodaná na stránkách ČSA?

Já takhle jednou letěl z Burgasu o 600 dráž a bláhově jsem myslel, že mi to něco přinese :D:D Načtené míle = 0

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 14:31
od Marty-t
Aeroholding prodal svých 19,7 pct. akcií ČSA státní firmě Prisko... Zřejmě kvůli dalšímu prodeji a hlavně zániku Aeroholdingu vzniklého kvůli záchraně a privatizaci ČSA... Více na http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ik-1324254

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 22:29
od 737
Na mě to celé s Koreanem působí tak, že Korejci navrhli ČSA, jestli nechtějí létat s jejich A330kou do ICN, protože oni navýšit frekvence nemohou (mezi ČR a Koreou je bilaterální dohoda, která umožňuje každému dopravci max. 4 frekvence týdně). A tehdejší pan Dvořák souhlasil, ale stanovil si ultimátum, že KAL musí na oplátku koupit (skoro zadarmo) akcie ČSA, aby si on mohl vyplatit prémie za zdařilou privatizaci. Ale není mi jasné, proč do toho Korejci šli... Opravdu jen kvůli navýšení frekvencí? To kvůli tomu riskovali pověst firmy? Jak to vysvětlili vlastním akcionářům? Zároveň bylo určitě domluvené, že časem ty akcie přeprodá Travel Servicu, který měl o ČSA zájem, ale podmínky tendru účast TVS vyloučily.

Nicméně stejně tomu nerozumím - dejme tomu, že ČSA začaly létat do ICN na popud Koreanu... Ale přece ty výnosy jdou ČSA a ne Korejcům.. I kdyby ty letenky prodával Korean, tak ty peníze musí poslat ČSA, protože ten let je provozován ČSA... Těch otazníků je tam hodně.. jaká je skutečná zainteresovanost Korejců na ČSA... nikdo neví..

V každém případě bych byl rád, kdyby novináři začali trochu více rýpat... ptát se představitelů ČSA, o co Korejcům jde? Proč ČSA nasazují letouny ATR na zcela nevhodné relace? Jak hodlá firma reagovat na stále zhoršující se palubní servis a s tím související stížnosti cestujících? Ano, je to soukromá firma, ale před pár lety byla státní a já chci vědět, jaké jsou výsledky privatizace, jaké mají akcionáři plány s ČSA atd....

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 20. 10. 2016, 23:26
od Petr31
HonzaLB píše:
Petr31 píše:
alesesl píše:
To nerikam, ze to neni dobra zprava, ale proc pocitat ty jine pax, co prepravili na linkach, kde si od nich nekdo nasmlouva letadlo?


..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky :crazy: Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí :ymdevil: Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...? :))
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js" :lol:

otázky se kladou u rozhovoru. ten proběhne v příštích dvou týdnech. s čsa jsem letěl naposledy v roce 2004, pokud narážíte na nějaká moudra o slepotě. já fakt nerad platím za něco zbytečně navíc a nejsem takový idiot, abych se nechal uplatit letenkou v játru. a ano, čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou. Na druhou stranu je firma nyní informačně otevřenější, než když byla ovládána státem.



..ano, dnes už je to soukromá firma, ale to je tak jediné, v čem se shodneme.Ačkoli tisk sleduji na netu denně, nemůžu si vybavit žádný článek, rozhovor, komentář, po kterém by se kdokoliv z vedení ČSA, Ajroholdingu atd. musel pořádně zapotit v době, kdy celý ten cirkus platil nebohý daňový poplatník, tedy než proběhla změna vlastnické struktury směrem k současné.A že těch námětů byly stovky....Pokud sem pověsíte články z minula, které dokáží, že jsem se mýlil, rád se omluvím, nejsem Ovčáček :D

PS:Mám prostě pocit, že zainteresované Tvrdíky, Lašáky, Moreelse, Dvořáka, Sinčáka a řadu dalších...nikdy nikdo pořádně nenatáhl na skřipec, ačkoliv to byla snadná práce pro průměrně inteligentního novinářského eléva, který nebyl líný si vyhledat informace a porozhlédnout se, jak to dělají jinde, kde to umějí..Jo, autocenzura je sviňa nemoc, to se nedá léčit :ymdevil: nebo to bylo úplně jinak?Připomínám, že to bylo v době, kdu se Idnes a Lidovky daly ještě číst a neříkalo se jim AgroTASS :ymdevil:

Re: ČSA - kam dál

Napsal: 21. 10. 2016, 11:50
od ivy
Petr31 píše:
HonzaLB píše:
Petr31 píše:
..to si tady myslíme všichni, že to je opravdu zvrácené...a dost to vypovídá o míře ubohosti, která v ČSA vládne.A je příznačné, že novináři už dávno nekladou VŮBEC žádné otázky :crazy: Kdyby přišel ten tiskový mluvka ČSA do hospody na pivo s pár vybranými jedinci odsud z fóra, tak je za 20minut venku a uvnitř nechá vlastní krví napsanou výpověď spolu se slibem, že už nikdy nebude létat letadlem a montovat se do věcí, kterým vůbec nerozumí :ymdevil: Spřátelené novináře lze ke slepotě pravděpodobně motivovat...Nicméně ty statistiky musí nějak ohýbat, když čím dál častěji nasazují na vybrané linky se zhruba poloviční kapacitou namísto A319...Nebo je to tak, že zatímco játro letí plné, A319 by letěl poloprázdný a proto ty nepochopitelné kejkle...? :))
PS:kontrolní otázka, kdopak se asi skrývá za značkou autora "js" :lol:

otázky se kladou u rozhovoru. ten proběhne v příštích dvou týdnech. s čsa jsem letěl naposledy v roce 2004, pokud narážíte na nějaká moudra o slepotě. já fakt nerad platím za něco zbytečně navíc a nejsem takový idiot, abych se nechal uplatit letenkou v játru. a ano, čsa mě zajímají mnohem méně, než v době, kdy patřily z více než 90% státu. Je to v podstatě soukromá firma a je věcí majitelů, co si s ní dělají a co mi řeknou. Na druhou stranu je firma nyní informačně otevřenější, než když byla ovládána státem.



..ano, dnes už je to soukromá firma, ale to je tak jediné, v čem se shodneme.Ačkoli tisk sleduji na netu denně, nemůžu si vybavit žádný článek, rozhovor, komentář, po kterém by se kdokoliv z vedení ČSA, Ajroholdingu atd. musel pořádně zapotit v době, kdy celý ten cirkus platil nebohý daňový poplatník, tedy než proběhla změna vlastnické struktury směrem k současné.A že těch námětů byly stovky....Pokud sem pověsíte články z minula, které dokáží, že jsem se mýlil, rád se omluvím, nejsem Ovčáček :D

PS:Mám prostě pocit, že zainteresované Tvrdíky, Lašáky, Moreelse, Dvořáka, Sinčáka a řadu dalších...nikdy nikdo pořádně nenatáhl na skřipec, ačkoliv to byla snadná práce pro průměrně inteligentního novinářského eléva, který nebyl líný si vyhledat informace a porozhlédnout se, jak to dělají jinde, kde to umějí..Jo, autocenzura je sviňa nemoc, to se nedá léčit :ymdevil: nebo to bylo úplně jinak?Připomínám, že to bylo v době, kdu se Idnes a Lidovky daly ještě číst a neříkalo se jim AgroTASS :ymdevil:


Ale i v té předbabišovské éře přece byly ve všech sdělovacích prostředcích firmy nebo uskupení, o kterých se buď vůbec nehovořilo anebo jen v pozitivním duchu. A naopak jiné se v negativním duchu propíraly stále. Třeba problémy s OKD jsou u zainteresovaných známy nějakých deset let, ale třeba v MF dnes (a i všude jinde) byl pan Bakala v předbabišovské éře nazýván filantropem a vzorem úspěšného podnikatele, sponzorem všech ušlechtilých akcí. Já nevím, zda je v tom novinářská servilita anebo jen povrchnost, či stereotypní opakování toho, co kdysi jednou někdo napsal a ono se to chytlo. Možná kombinace všeho. A upřímně řečeno, mám pocit, že tak jako většina oblastí života, i ta novinařina je dnes tak nějak povrchní. Všude se seřezávají náklady a tedy ani v té novinařině asi není čas na nějaké sáhodlouhé rešerše.

A třeba privatizace do rukou Korean byla zpočátku prezentována jako slušný úspěch tehdejšího minista financí pana Kalouska a tomu většina ekonomických novinářů (a nejen těch) zobala z ruky.