Tragédie servis opět zasahuje

Odpovědět
flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od flyingblue »

Robert píše:
Petr31 píše:1) Drtivou většinu výkonů TVS dělají chartery, o tom jaké služby budou na palubě prostřednictvím TVS zabezpečeny, rozhoduje nikoliv vedení TVS, ale objednavatel, tedy cestovky na základě požadavků koupáků.Hloupý příklad.....v létě jsem letěl LKPR - GCTS s B 737-900, load factor 100%, 212 pax. No a v celé Travel Class (bratru 200pax) jsem za catering navíc (sekt a kanapky) utratil mrzkých 600Kč navíc pouze já s rodinou.....stačí jako nápověda???


Doplnil bych, že objednavatelem nemusí být jen cestovka :) - http://www.focus.de/politik/deutschland ... 60814.html


To sice nemusi, ale exportovat tech 12 uprchliku, kteri u nas jsou (kdyby je teda Kanimura chtel vsechny poslat super zpet), specialnim letadlem, mi prijde jako docela velkej overkill :-)


jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 740
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Pretože dojem po ceste TVS je ako kvalita outsourcovanych služieb do Indie. Jednoduché úlohy a la cvicena opica to zvládne, ale zložitejšie úlohy to zákonite podá v mizernej kvalite. U TVS môže byť super posádka na 2h lete, ale keď takú stretne človek na 5h lete, tak je to bolesť, na ktorú radšej zabudne. A že tých lenivých posadiek nemajú malo, hold brigádnici nie sú vždy kvalitní. CK si určite neobjednavaju palubný predaj, ktorý má TVS a že niekto za ten brak je ochotný dať pár stoviek je jeho osobné rozhodnutie. Pre väčšinu normálnych ľudí je TVS úplný lowcost a la CD alebo CSAD, proste starý autobus, ktorý odvezie z A do B, akékoľvek iné služby,neobjednavane CK, stoja za nič

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od flyingblue »

jencik píše:Pretože dojem po ceste TVS je ako kvalita outsourcovanych služieb do Indie. Jednoduché úlohy a la cvicena opica to zvládne, ale zložitejšie úlohy to zákonite podá v mizernej kvalite. U TVS môže byť super posádka na 2h lete, ale keď takú stretne človek na 5h lete, tak je to bolesť, na ktorú radšej zabudne. A že tých lenivých posadiek nemajú malo, hold brigádnici nie sú vždy kvalitní. CK si určite neobjednavaju palubný predaj, ktorý má TVS a že niekto za ten brak je ochotný dať pár stoviek je jeho osobné rozhodnutie. Pre väčšinu normálnych ľudí je TVS úplný lowcost a la CD alebo CSAD, proste starý autobus, ktorý odvezie z A do B, akékoľvek iné služby,neobjednavane CK, stoja za nič


... a presto s nim letaji. Pokud by prestali, tak by bud TVS zkrachoval a nebo zmenil svoje fungovani.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 468
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od marthym »

Už jste mi obě skupiny (milovníci i hateři) trošku k smíchu, zase oživit staré vlákno... Já už své řekl :) Přesto:

- je někdo obeznámen s cenovou politikou firmy vůči dalším firmám? Tj. za kolik si CK skutečně objednávají místa? Předpokládám, že to není ani vzdáleně cena, jakou dávají na web QS.

PS: Nejvíc by mě to zajímalo v případě QS -> Canaria travel :D

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 740
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Pretože Česi často nehovoria inak ako česky->potrebujú delegáta a radšej utrácajú v destinácii ako za cestu. A CK to dobre vedia a na službách vôbec nepracujú a ľudia sa nesťažujú ale len brblu v hospode.


Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 442
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Nemec »

marthym píše:Už jste mi obě skupiny (milovníci i hateři) trošku k smíchu, zase oživit staré vlákno... Já už své řekl :) Přesto:

- je někdo obeznámen s cenovou politikou firmy vůči dalším firmám? Tj. za kolik si CK skutečně objednávají místa? Předpokládám, že to není ani vzdáleně cena, jakou dávají na web QS.

PS: Nejvíc by mě to zajímalo v případě QS -> Canaria travel :D


PRG-TGD-PRG stalo 2200, kdyz jsem minule zari letel s CK. Rekl bych ze pres smartwings by byla tak za 5000 nejmene

michal4
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 286
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od michal4 »

Nemec píše:
marthym píše:Už jste mi obě skupiny (milovníci i hateři) trošku k smíchu, zase oživit staré vlákno... Já už své řekl :) Přesto:

- je někdo obeznámen s cenovou politikou firmy vůči dalším firmám? Tj. za kolik si CK skutečně objednávají místa? Předpokládám, že to není ani vzdáleně cena, jakou dávají na web QS.

PS: Nejvíc by mě to zajímalo v případě QS -> Canaria travel :D


PRG-TGD-PRG stalo 2200, kdyz jsem minule zari letel s CK. Rekl bych ze pres smartwings by byla tak za 5000 nejmene
@Nemec: Tak za to bych tam letěl hned :-D

Petr31: Děkuji za projev tvé inteligence. Někdo tu má problém s funkční gramotností a já to nejsem [-X Problém Travel Servicu je jeho poměr cena/výkon projevovaný navenek a ten dělá negativní PR. A pokud to tak není, tak proč podstatná část fóra nechce za žádných okolností letět s kerberem Smartwings, ČSA a Travel Service.

Pokud jsem firma dbající o svou reputaci, tak takové služby jako poskytuje TS, nedovolím zadavateli objednat, protože mě v důsledku poškodí. Lépe pochopitelný příklad - jsem masokombinát a přijde mi objednávka na výrobu výrobků pro privátní značku s 50% masa ze separátu. Na obalu budu samozřejmě dohledatelný jako výrobce, ačkoliv na první pohled skrytý.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Pretože dojem po ceste TVS je ako kvalita outsourcovanych služieb do Indie. Jednoduché úlohy a la cvicena opica to zvládne, ale zložitejšie úlohy to zákonite podá v mizernej kvalite. U TVS môže byť super posádka na 2h lete, ale keď takú stretne človek na 5h lete, tak je to bolesť, na ktorú radšej zabudne. A že tých lenivých posadiek nemajú malo, hold brigádnici nie sú vždy kvalitní. CK si určite neobjednavaju palubný predaj, ktorý má TVS a že niekto za ten brak je ochotný dať pár stoviek je jeho osobné rozhodnutie. Pre väčšinu normálnych ľudí je TVS úplný lowcost a la CD alebo CSAD, proste starý autobus, ktorý odvezie z A do B, akékoľvek iné služby,neobjednavane CK, stoja za nič

A teď zkus popsat, v čem se to liší od letu například s AB nebo Austrianem, obojí jsem celkem často dříve na chartech využíval.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

michal4 píše:Hlavní problém TV vidím v poměru cena/výkon, který je tragický. Ošklivá a hnusná letadla s minimem místa pro nohy. Pokud je občerstvení, pere se kvalitou o první místo se Severokorejci (ale dozadu). A ke vsi smůle sdílí letadla s ČSA, které tím táhne dolů (neříkám, že finančně, mnohým toto kupodivu stačí, ale úrovni a kvalitou určitě).

Opět prosím o srovnání s jinou běžnou evropskou charterovkou, co konkrétně je horší? Jinak jsem si nevšimnul, že by ČSA byly zrovna na výši a musely zachraňovat TVS. Mám takový pocit, že je to spíš naopak ;) Bohužel, je třeba se smířit s tím, že až na výjimky nějakých prémiových drahých aerolinek byly prakticky všechny ty průměrné nuceny snížit standard na úroveň lowcostu a kdo se nepřizpůsobí, tak bez milosti končí. V letectví jsou tak nepatrné marže, že přežije jen ten nejdrzejší a ten, co dokáže někde ušetřit o korunu víc. Výsledkem je to, že nejvíce rostou ty aerolinky, které jsou podle zdejších "odborníků" vlastně ty nejhorší a mají prý nejhorší pověst. Trh na to odpovídá tak, že třeba RYR bude přes problémy s nedostatkem posádek a rušením letů v rekordním zisku no a pozadu nezůstane ani ten ošklivý TVS, který mezi tím ještě stíhá zachraňovat ČSA. A stálice prý výborných aerolinek, jako AB, jdou do kopru. Takže to je dobrá ilustrace, jak moc je dobré brát zdejší hatery vážně :D
Naposledy upravil(a) JackBrno dne 04. 11. 2017, 22:33, celkem upraveno 1 x.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

michal4 píše:...proč podstatná část fóra nechce za žádných okolností letět s kerberem Smartwings, ČSA a Travel Service...

K tomu se dají říct jen dvě věci, 1) není to podstatná část, je to jen několik stále stejných jedinců, troufám si tvrdit, že bych jich napočítal méně, než 10 ze zdejšího fóra, což se vzhledem k počtu jeho členů dá jen stěží označit za "podstatnou část" ;) a mimo to, 2) specializované fórum o letectví určitě není ani omylem reprezentativním vzorkem cílové skupiny charterových letů v ČR, takže to jsou odvážné závěry ;)

CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od CheckFlyer »

JackBrno píše:
michal4 píše:Hlavní problém TV vidím v poměru cena/výkon, který je tragický. Ošklivá a hnusná letadla s minimem místa pro nohy. Pokud je občerstvení, pere se kvalitou o první místo se Severokorejci (ale dozadu). A ke vsi smůle sdílí letadla s ČSA, které tím táhne dolů (neříkám, že finančně, mnohým toto kupodivu stačí, ale úrovni a kvalitou určitě).

Opět prosím o srovnání s jinou běžnou evropskou charterovkou, co konkrétně je horší?


Tak, když vezmeme třeba Thomson Airways – v servise na palubě TVS značně zaostává. Nemyslím v tom zdarma (který není), ale i v tom placeném.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

Nejprve bych podotknul, že není obecný fakt, že TVS neposkytuje servis zdarma. Třeba mě překvapilo, když jsem letěl na Krétu, tak směrem tam z Brna žádné občerstvení nebylo, ovšem jelikož jsem prošvihnul zpáteční letenku do Brna, musel jsem se vracet do Bratislavy a na tom letu normálně bezplatné občerstvení bylo. Takže to nejspíš není záležitost samotného TVS, ale jsou v tom nějak zamotané cestovky. Ale i kdyby občerstvení nebylo, tak opravdu nejsem malé dítě, abych nevydržel dvě hodiny po Evropě bez jídla. Fakt nechápu, že toto někdo v dnešní době, kdy nedostane zdarma prakticky nikde nic, považuje za nějakou zásadní výhodu. Je to příjemné, ale nic zásadního.

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 392
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

JackBrno píše:A podle čeho poznals, že mu chartery šly a že TVS nejdou pravidelky? :) Já jsem létal chartery AB i TVS a neviděl jsem tam žádný rozdíl. Ostatně i většina ostatních charterů v Evropě není o nic lepší/horší, než TVS. Pořád čekám, až tady někdo z TVS haterů napíše, v čem je podle nich proti jiným charterům tak špatný a zatím to nikdo ani nezkusil. Přesněji řečeno, nikdo nedokázal vyjmenovat nic, co by nebylo nebylo běžné i u jiných charterů.

Tak z pohlefu pilota nebo cc asi zad y rozdil neni, ale ja jsem zakaznik a rozdil tam roste z meho pohledu je.

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 392
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

JackBrno píše:
jencik píše:Pretože dojem po ceste TVS je ako kvalita outsourcovanych služieb do Indie. Jednoduché úlohy a la cvicena opica to zvládne, ale zložitejšie úlohy to zákonite podá v mizernej kvalite. U TVS môže byť super posádka na 2h lete, ale keď takú stretne človek na 5h lete, tak je to bolesť, na ktorú radšej zabudne. A že tých lenivých posadiek nemajú malo, hold brigádnici nie sú vždy kvalitní. CK si určite neobjednavaju palubný predaj, ktorý má TVS a že niekto za ten brak je ochotný dať pár stoviek je jeho osobné rozhodnutie. Pre väčšinu normálnych ľudí je TVS úplný lowcost a la CD alebo CSAD, proste starý autobus, ktorý odvezie z A do B, akékoľvek iné služby,neobjednavane CK, stoja za nič

A teď zkus popsat, v čem se to liší od letu například s AB nebo Austrianem, obojí jsem celkem často dříve na chartech využíval.


Lisi se to napriklad:
- strizlivy personal
- lety vcas, bezbtoho aby jedno letadlo ve stejnou dobu tocilo dva a vice rotaci
- dodani zavazadel spolu s letem, popr. standardni baggage reclaim
- AB davali sveho casu male cokoladky. TVS dava velke ...

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 392
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

JackBrno píše:
michal4 píše:...proč podstatná část fóra nechce za žádných okolností letět s kerberem Smartwings, ČSA a Travel Service...

K tomu se dají říct jen dvě věci, 1) není to podstatná část, je to jen několik stále stejných jedinců, troufám si tvrdit, že bych jich napočítal méně, než 10 ze zdejšího fóra, což se vzhledem k počtu jeho členů dá jen stěží označit za "podstatnou část" ;) a mimo to, 2) specializované fórum o letectví určitě není ani omylem reprezentativním vzorkem cílové skupiny charterových letů v ČR, takže to jsou odvážné závěry ;)


Ad 1) to je ale jenom tim, ze 90 % lidi tu pro ne pracuje / pracovalo, a oni davaji (davali) celkem dobre vydelat (pokuod tedy neresite nucene prestavky, volno, dovolene a podobne provozni komplikace).


Odpovědět