JackBrno píše:jencik píše:Mne to pride, ze TVS pocita s istym poctom meskani/ problemov a istu cast z tychto problemov neriesi/ignoruje, snad za ucelom toho, aby mali vyssi zisk. Zazil som viackrat na Gatwicku meskanie, nikto nic nevie, potom najskor boarding odzadu, potom spredu, posobi to na cloveka neprofesionalne, akoby sa tam kazdu chvilu ocitol niekto, kto nevie riesit krizove situacie. Toto sa opakuje pravidelne a tak je jasne, ze ludom uz je firma na smiech. Info o tom, ze handling na nas kasle a ze sa z Prahy neda urobit ucinne bububu su akurat vymluvy, ako hovori Pohlreich. Z hladiska dopravy z bodu A do bodu B je to priemerna spolocnost, ktoru oproti konkurencii z Turecka, Egypta ci Bulharska zachranuje to, ze posadka hovori cesky/slovensky.
Nemusí řešit poblblé české koupáky, gate zavírá striktně v čas uvedený palubce, nečeká jak TVS, když cesťák těsně před zavřením gate volá na letiště, že trčí v koloně 20 minut od letiště.
TVS skutecne ceka, kdyz mu cestak zavola, ze trci "v kolone 20 minut od letiste"?
Teda samozrejme jsem si jist, ze Brne je mozne vsechno ...