Tragédie servis opět zasahuje

Odpovědět
Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:hafi:
Mimochodem, co se týče malých dětí v letadle, tak největší problém, proč jich část celou dobu a nebo minimálně při stoupání nebo klesání vytrvale brečí, jsou změny tlaku. S tím má často problém i dospělý a pokud má z důvodu i jen lehkého nachlazení ucpané dutiny, tak to dokáže způsobit bolesti jak prase. A i za normálního stavu dospělí ví, že na vyrovnání tlaku stačí polykat nebo ještě lépe, pořádně zývnout, ale dítěti se to vysvětlit ještě nedá a některé s tím mají opravdu zásadní problém. Ostatně moje žena taky vždycky při klesání trpí a není schopna tlak vyrovnat a často ještě několik dní po příletu má zalehlé uši. Takže to je taky důvod, proč bych osobně moc malé dítě do letadla netahal.

My jsme to v útlém věku dudlíkem, v nejútlejším kojením. Později alespoň radím dětem otevírat a zavírat pusu, ale nevímn, jak je to účinné. Zatím jsme s tím problém neměli. Na rozdíl ode mě :(


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

Globik píše:
JackBrno píše:hafi:
Mimochodem, co se týče malých dětí v letadle, tak největší problém, proč jich část celou dobu a nebo minimálně při stoupání nebo klesání vytrvale brečí, jsou změny tlaku. S tím má často problém i dospělý a pokud má z důvodu i jen lehkého nachlazení ucpané dutiny, tak to dokáže způsobit bolesti jak prase. A i za normálního stavu dospělí ví, že na vyrovnání tlaku stačí polykat nebo ještě lépe, pořádně zývnout, ale dítěti se to vysvětlit ještě nedá a některé s tím mají opravdu zásadní problém. Ostatně moje žena taky vždycky při klesání trpí a není schopna tlak vyrovnat a často ještě několik dní po příletu má zalehlé uši. Takže to je taky důvod, proč bych osobně moc malé dítě do letadla netahal.

My jsme to v útlém věku dudlíkem, v nejútlejším kojením. Později alespoň radím dětem otevírat a zavírat pusu, ale nevímn, jak je to účinné. Zatím jsme s tím problém neměli. Na rozdíl ode mě :(

Jj, tohle je hodně individuální, u někoho (děti i dospělí) se to vyrovná samo, ani o tom neví, někdo tomu musí pomáhat a někdo to vyrovnat nedokáže vůbec a ten trpí. U těch malých dětí to je problém, že se mu nedá moc vysvětlit, co má udělat a pokud ho zrovna nemůže rodič kojit, může to být velký problém.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:... pokud ho zrovna nemůže rodič kojit.....

Pracuješ nyní pro Quantas? :lol:

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

Globik píše:
JackBrno píše:... pokud ho zrovna nemůže rodič kojit.....

Pracuješ nyní pro Quantas? :lol:

Neee :)

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od hafi »

Stačí pít, není nutné kojit. Ideálně flašky se sunarem. Když zrovna dcera v době vzletu či klesání nespala, tak vždy dostala mlíko a byl klid.


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Opat pisem o QS a ty sem tahas TVS, nema zmysel sa bavit, ked nevies ani citat. Potom mi je zahadou, preco TVS kupuje CSA, ked nevie pravidelne linky prevadzkovat? Zeby majitelia boli az taki bohati? Alebo sa to idu snazit naucit? :))
Ales, LH lieta na MUC z PRG, ale let operuju rozne aerolinky a la Augsburg airways, ktore ale maju rovnaky limit ako LH, preto nemas problem zobrat kufor na ten let do MUC. QS ale ma limit 15kg, kym CSA 20, takze kupis letenku s CSA, operated by QS a hups, limit je 15 nie 20. Jedna z takych malickosti, ako oskubat cestaka

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od dejavu »

jencik píše:Opat pisem o QS a ty sem tahas TVS, nema zmysel sa bavit, ked nevies ani citat. Potom mi je zahadou, preco TVS kupuje CSA, ked nevie pravidelne linky prevadzkovat? Zeby majitelia boli az taki bohati? Alebo sa to idu snazit naucit? :))
Ales, LH lieta na MUC z PRG, ale let operuju rozne aerolinky a la Augsburg airways, ktore ale maju rovnaky limit ako LH, preto nemas problem zobrat kufor na ten let do MUC. QS ale ma limit 15kg, kym CSA 20, takze kupis letenku s CSA, operated by QS a hups, limit je 15 nie 20. Jedna z takych malickosti, ako oskubat cestaka

Pokud koupím letenku s CSA na let CSA, tak mám pravidla CSA bez ohledu kdo to letí. Alespoň letos to tak bylo.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Fabo »

dejavu píše:Pokud koupím letenku s CSA na let CSA, tak mám pravidla CSA bez ohledu kdo to letí. Alespoň letos to tak bylo.


to je sice pravda, ale jencik ma zmenenu rozlisovaciu schopnost, dokaze sice odlisit firmu Smartwings od firmy Travel Service, aj ked jedna z nich neexistuje, ale stale sa nenaucil odlisit let CSA od codesharu CSA na cudzom lete.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od alesesl »

jencik píše:Opat pisem o QS a ty sem tahas TVS, nema zmysel sa bavit, ked nevies ani citat. Potom mi je zahadou, preco TVS kupuje CSA, ked nevie pravidelne linky prevadzkovat? Zeby majitelia boli az taki bohati? Alebo sa to idu snazit naucit? :))
Ales, LH lieta na MUC z PRG, ale let operuju rozne aerolinky a la Augsburg airways, ktore ale maju rovnaky limit ako LH, preto nemas problem zobrat kufor na ten let do MUC. QS ale ma limit 15kg, kym CSA 20, takze kupis letenku s CSA, operated by QS a hups, limit je 15 nie 20. Jedna z takych malickosti, ako oskubat cestaka


Ausburg airways uz davno do PRG pod LH neleta. Do PRG leta jako Air Dolomiti, tak LH Cityline, tak i LH mainline s A319, samozrejme vsechno pod kodem LH. Ten kufr si na ten let muzes vzit, pokud si ho samozrejme dopredu zaplatis.

Jinak standartni bagl na odbaveni u QS a 15kg and u CSA nikoliv 20 ale 23 kg pro tvoji informaci. OK se ridi mezinarodnimi standarty, a kdyz je psane 1pc, tak je mysleno kufr o vaze 23 kg.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 11. 05. 2018, 00:04, celkem upraveno 1 x.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Opat pisem o QS a ty sem tahas TVS, nema zmysel sa bavit, ked nevies ani citat. Potom mi je zahadou, preco TVS kupuje CSA, ked nevie pravidelne linky prevadzkovat? Zeby majitelia boli az taki bohati? Alebo sa to idu snazit naucit? :))

QS je TVS :) Jestli to nevíš, tvůj problém.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od jencik »

Ales, ten Ausburg som uviedol len ako priklad, pointa je presne v tom, ze tieto codeshare maju rovnaky vahovy limit. Kym ten codeshare na LGW znamena, ze kufor moze vazit 15kg a nie 23, ako to ma CSA. Je to sikovne skryte v podmienkach, ze ak let operuje QS, tak sa pouziva ich limit, ktory je nizsi.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

Poslední příspěvek mě přinutil napsat tuto výzvu: prosím přestaňte krmit!

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Ales, ten Ausburg som uviedol len ako priklad, pointa je presne v tom, ze tieto codeshare maju rovnaky vahovy limit. Kym ten codeshare na LGW znamena, ze kufor moze vazit 15kg a nie 23, ako to ma CSA. Je to sikovne skryte v podmienkach, ze ak let operuje QS, tak sa pouziva ich limit, ktory je nizsi.

No vidíš, tak si běž stěžovat u ČSA a nepleť to do vlákna o TVS ;)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: RE: Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od Globik »

JackBrno píše:
jencik píše:Ales, ten Ausburg som uviedol len ako priklad, pointa je presne v tom, ze tieto codeshare maju rovnaky vahovy limit. Kym ten codeshare na LGW znamena, ze kufor moze vazit 15kg a nie 23, ako to ma CSA. Je to sikovne skryte v podmienkach, ze ak let operuje QS, tak sa pouziva ich limit, ktory je nizsi.

No vidíš, tak si běž stěžovat u ČSA a nepleť to do vlákna o TVS ;)

:shh: Prosím!

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvek od mandrinka »

Kopíruju z akcniletenky.com https://www.fly4free.pl/linia-lotnicza- ... -lotnisku/
Zřejmě nový standard služeb nebo se jim prostě do těch nových 738MAX už zavazadla nevejdou,


Odpovědět