Tragédie servis opět zasahuje
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Podepřít 737-900 ? To není ATR
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Roiman4 píše:Podepřít 737-900 ? To není ATR
Tohle tu o 739 psal před rokem Pavel (a jemu plně důvěřuju): "Třeba v SEA jsem viděl že pod ni dávají podpěru"
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Globik píše:Roiman4 píše:Podepřít 737-900 ? To není ATR
Tohle tu o 739 psal před rokem Pavel (a jemu plně důvěřuju): "Třeba v SEA jsem viděl že pod ni dávají podpěru"
Ano dávají, dokonce i pod -800
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Ano, jak vidíte, slušné aerolinky neomezují cestující a požádají a zaplatí pracovníky na ploše o podepření letadla. ******* wings / pro admina Smart Wings radši buzerují koupáky.
Re: Tragédie servis opět zasahuje
mandrinka píše:Ano, jak vidíte, slušné aerolinky neomezují cestující a požádají a zaplatí pracovníky na ploše o podepření letadla. ******* wings / pro admina Smart Wings radši buzerují koupáky.
Tohle jsme zažili pouze v USA, nikde jinde takže to není pouze specialita tvých oblíbených SW
Re: Tragédie servis opět zasahuje
mandrinka píše:Ano, jak vidíte, slušné aerolinky neomezují cestující a požádají a zaplatí pracovníky na ploše o podepření letadla. ******* wings / pro admina Smart Wings radši buzerují koupáky.
Kdyby buzerovali cestujici jen timhle....
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Hustý. No, bohužel SW nemá udělaný ty záchyty na tyč. Takže asi nějaká doplňková výbava u prodeje ?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Hm, dnes japončíci prekonali Travel v lete na jeden motor.
http://avherald.com/h?article=4cd54f0e&opt=0
Hrozné je, že je v tom zasa ruská stopa, sadli v Chabarovsku )
http://avherald.com/h?article=4cd54f0e&opt=0
Hrozné je, že je v tom zasa ruská stopa, sadli v Chabarovsku )
Re: Tragédie servis opět zasahuje
MEA píše:Hm, dnes japončíci prekonali Travel v lete na jeden motor.
http://avherald.com/h?article=4cd54f0e&opt=0
Hrozné je, že je v tom zasa ruská stopa, sadli v Chabarovsku )
...taky to tam v diskusi hned nějaký, asi tajný agent zmínil...
I find this incident interesting in relation to how much criticism Smartwings got for the 2 hour flight on one engine some weeks ago. Here, ANA went on for 4 hours! Surely some of the siberian airports can handle a 787. Then again, this may not have been an actual engine failure, but only (an indication of) loss of oil pressure, but still!
Nicméně, abych hned nebyl někým z něčeho opět vztekle obviněn, přesný popis a charakter závady tam není a jak na tom bylo letadlo co se týče ETOPSu tam taky není. Nicméně v dávných dobách pamatuji ETOPSy max. 180 minut, naše firma mívala myslím 120min. Jestli je to dneska víc to netuším, ale kluci japonští se nebáli nic a dali 4h40min. Takže uvidíme, co na to řekne japonské UZPLN v Tokiu
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Poznajúc letiská na Sibíri a Novosibirsk, tiež by som nesadal bližšie ako v Chabarovsku.
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Roiman4 píše:Hustý. No, bohužel SW nemá udělaný ty záchyty na tyč. Takže asi nějaká doplňková výbava u prodeje ?
Jack point mají v tomto místě všechny 737
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Dotaz
Kamarád letěl s rodinou z dovolené, ale letadlo mělo poruchu, odletěli snad až za nějakých 23 hodin nebo kolik, prostě za nesmysl.
Potřebuje od letecké společnosti potvrzení o zpoždění, ta ale hraje mrtvého brouka (ta letecká společnost je samozřejmě Travel Service), nevíte jak to řešit, co má dělat?
Děkuji za radu.
Kamarád letěl s rodinou z dovolené, ale letadlo mělo poruchu, odletěli snad až za nějakých 23 hodin nebo kolik, prostě za nesmysl.
Potřebuje od letecké společnosti potvrzení o zpoždění, ta ale hraje mrtvého brouka (ta letecká společnost je samozřejmě Travel Service), nevíte jak to řešit, co má dělat?
Děkuji za radu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
krakra píše:Dotaz
Kamarád letěl s rodinou z dovolené, ale letadlo mělo poruchu, odletěli snad až za nějakých 23 hodin nebo kolik, prostě za nesmysl.
Potřebuje od letecké společnosti potvrzení o zpoždění, ta ale hraje mrtvého brouka (ta letecká společnost je samozřejmě Travel Service), nevíte jak to řešit, co má dělat?
Děkuji za radu.
Chce to trpělivost a asertivnost a tvrdě do nich. Tato společnost nedá nic zadarmo. Nemají potřebu respektovat nařízení a zákony. Nejspíš se to bude muset dostat k soudu, aby zaplatili.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 57
- Registrován: 09. 12. 2006, 17:53
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Tragédie servis opět zasahuje
Dobrý den, nechci zakladat nové téma. Mám dotaz na insidery, zda je možné zjistit,kdy přistál let PRG-SSH c. QS2522 dne 21.10.2019. Bohužel ani stránky letiště SSH ani Flightradar24 lety do SSH neuvádějí a tváři se, jako by ani neexistovaly. Důvod je, ze jsme již z PRG odletěli s více jak tříhodinovym zpožděním a hodlám tak psát zadost o odškodnění. Po přistání jsem byl tak hotovy, ze mne ani nenapadlo se podívat na priletovou tabuli. Předem děkuji.