fricoolinek2 píše:BTW: Pokud by s tim tedy sedli v Soluni, tak co by se dělo kolem té B738? Přiletěli by technici SW, ohodnotili rozsah defektu, následně třeba nutnost pronájmu hangáru v Soluni, obejdnávka náhradních dílů (ty by letecky dorazily až ze Seattlu nebo má Boeing nějaký logistický sklad v Evropě?), oprava a pak by ještě musely řecké letecké úřady na to dát štempl, že je letadlo technicky způsobilé k letu?
Tak nějak. Hlavně by ta mašina byla několik dní mimo provoz, a už kvůli maxům je to velkej problém vykrýt. Plus samozřejmě péče o cesťáky nejen tohodle letu, ale i všech následně dotčených domino efektem. Dalo by se říct, že na tom doletu zaviselo jestli celek rok SW bude ziskovej nebo ztrátovej..
K jejich smůle k tomu došlo nad Egejským mořem, kde.je asi největší hustota mezinárodních letišť na celým světě, a kousek od Atén, že kterých se dá zpátky do Prahy taky dostat na 100 způsobů - to by ale cesťák nesměl být na posledním místě.