jencik píše:Mna fascinuje, ako popisem situaciu s QS na LGW a JackBrno mi vytiahne chartre. No oproti Monarchu, BA ci inym aerolinkam posobi QS na tamojsom letisku dost exoticky a tie nepodarene boardingy spolu s castymi meskaniami dodavaju ludom pocit, ze letia nejakou africkou aerolinkou, ktora este nema zazite europske zvyklosti. Takisto ta somarina s imitom, ze je let operovany s QS aj ked sa nan predavaju letenky OK, LH tiez neoperuje lety na MUC a predsa tam plati rovnaky limit ako u LH, jednoducho v civlizacii na tieto vynimky nie su cestujuci zvyknuti a posobi to nedoveryhodne. Co sa tyka cakania, vacsina chartrov v Prahe odliet vecer alebo skoro rano, kedy zapchy na letisku nie su resp da sa na letisko ist aj podobnou trasou, ako jazdi autobus. Vacsina ludi ale skor pricestuje do Prahy skor a potom na letisku su v znacnom predstihu. Pri BRQ mi je zahada, ako tam mozu byt kolony, ved tam nic nie je
Jenciku, to je ale tvůj problém, že nechápeš, že TVS je prostě charter a čekáš od toho něco jiného
TVS nikdy nebyl, není a nejspíš ani nebude klasický linkový dopravce. Je to charter s doprodejem volných míst individuálním cesťákům + pár linek, které se snaží provozovat jako pravidelky, nic víc, ale to je jen nepatrná část jejich byznysu. Možná by ji raději měli ukončit, abys měl klid
A že si myslíš, že v BRQ nic není a nemůžou tady být zácpy, tak můžu jen doporučit, ať se přijedeš podívat. Každý pátek je D1 kolem Brna zacpaná od západního až po východní okraj (letiště). Bohužel se nějaký imbecil na ministerstvu dopravy rozhodl, že kolem Brna ani přes všechny rekonstrukce D1 nejsou potřeba 3 pruhy a stačí jen 2 v každém směru, takže opravdu není problém zatvrdnout v koloně. Kolikrát jsem přijel do práce (odpoledne na noční) sám pozdě, protože taky bydlím zrovna na opačné straně Brna, takže jsem musel jezdit po dálnici a mockrát jsem zůstal trčet v koloně. Odlety TVS z Brna byly 2-3 brzy ráno a potom různě během celého dne, včetně silničních špiček a zůstat v koloně fakt není problém.