Tragédie servis opět zasahuje

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 872
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvekod bugr » 21. 10. 2019, 21:14

tak ty tabule člověk vyfotit musí, prostě co nejvíc důkazů. Jinak jim to člověk vlastně dokáže jen tak, že se oni sami přiznají.
Nebo když Vás do toho půjde víc.
Samozřejmě kdyby to řešila nějaká instituce (ÚCL) tak předpokládám, že už ty mají způsob jak to zjistit.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5455
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvekod flyingblue » 21. 10. 2019, 21:32

Pepa píše:Dobrý den, nechci zakladat nové téma. Mám dotaz na insidery, zda je možné zjistit,kdy přistál let PRG-SSH c. QS2522 dne 21.10.2019. Bohužel ani stránky letiště SSH ani Flightradar24 lety do SSH neuvádějí a tváři se, jako by ani neexistovaly. Důvod je, ze jsme již z PRG odletěli s více jak tříhodinovym zpožděním a hodlám tak psát zadost o odškodnění. Po přistání jsem byl tak hotovy, ze mne ani nenapadlo se podívat na priletovou tabuli. Předem děkuji.


V 08:26AM EET byl jeste ve vzduchu pobliz SSH

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Status: Offline

Re: Tragédie servis opět zasahuje

Příspěvekod Ace2 » 21. 10. 2019, 22:18

Petr31 píše:
MEA píše:Hm, dnes japončíci prekonali Travel v lete na jeden motor.

http://avherald.com/h?article=4cd54f0e&opt=0

Hrozné je, že je v tom zasa ruská stopa, sadli v Chabarovsku :)))


...taky to tam v diskusi hned nějaký, asi tajný agent :lol: zmínil...
I find this incident interesting in relation to how much criticism Smartwings got for the 2 hour flight on one engine some weeks ago. Here, ANA went on for 4 hours! Surely some of the siberian airports can handle a 787. Then again, this may not have been an actual engine failure, but only (an indication of) loss of oil pressure, but still!

Nicméně, abych hned nebyl někým z něčeho opět vztekle obviněn, přesný popis a charakter závady tam není a jak na tom bylo letadlo co se týče ETOPSu tam taky není. Nicméně v dávných dobách pamatuji ETOPSy max. 180 minut, naše firma mívala myslím 120min. Jestli je to dneska víc to netuším, ale kluci japonští se nebáli nic a dali 4h40min. Takže uvidíme, co na to řekne japonské UZPLN v Tokiu :D


Dle toho co je tam popsaný bych se domníval že začalo nejspíš padat množsví oleje, což u Boeingu neznamená vůbec nic co se postupů týče, na to neexistuje žádný checklist nebo postup. Čeká se až na sekundární indikaci (nízký tlak, vysoká teplota). Dle všeho posádka celkem dobře pochopila situaci, evidentně letěla s motorem na idle v hladině pro let s jedním motorem tak dlouho dokud nespadl tlak pod limit, jakmile se tak stalo tak se divertovalo. Takže bych řekl že to byl postup zcela v pořádku a posádka si vytvořila rezervu několika hodin aby se s letadlem dostala na nějaké vhodnější území k lepšímu letišti.



Zpět na “Travel Service - Smart Wings”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů