Erynym píše:Jenže letět na koupáckou dovolenou a využít nečeskou cestovku samozřejmě není záležitost mainstreamu. Na to je potřeba minimálně umět nějaký cizí jazyk a trochu odvahy, což většina koupáckých klientů nemá. Ti si prostě chtějí zajít na pobočku v nejbližším nákupním centru, tam to objednat a nic jiného neřešit (což je naprosto legitimní požadavek). Takže proto nebude mít TS ještě hodně dlouho problém s naplněním svých kapacit v rámci charterových letů z ČR.
Je škoda akorát to, že na našem letecko-koupáckým trhu neexistuje konkurence. Cestovky si samozřejmě mohou najmout aerolinku odjiud, ale to se zase nebude líbit jejím klientům, protože jim nebude posádka rozumět, pivo bude z Rumunska a bůh ví, co je to letadlo za šrot.
1. Takto to ale prostě nemůžeš zjednodušit. Je celá řada lidí, která je jazykově vybavená, ale nehodlá k obvyklé 10-ti nebo 14-ti denní dovolené přidávat další dny na cestu. Vzhledem k tomu, co se děje v létě nejen na českých silnicích a dálnicích prostě potřebuješ rezervu. Sám se do této skupiny počítám a jsem rád, že naložím rodinu s dvěma dětmi, zavřu vrata, otočím klíčkem a když není problém cestou, jsem za hodinu na odletech z LKPR i se zaparkováním auta na GO parkingu. Po příletu do Prahy jsem taktéž za rozumnou dobu doma a obvykle v posteli. Pro mě odlet odjinud než z Prahy není řešení, neboť si na dovolené chci odpočinout a ne řešit další možné potíže.
2. Pokud tady jistá parta nenechává nit suchou na Smart Wings, nevím co bz psala o dopravcích z východu Evropy, nebo severu Afriky....levnější nebudou a o lepším servisu si koupáci taky můžou nechat zdát.
3. Konkurence v Praze v dohledné době nebude, neboť na zakládání nových ajrolinek opravdu není vhodná doba. Stačí se podívat, jak se trh charterových přepravců konsolidoval nedávno v Německu