S čím teď TVS lítá?
Wingletka píše:Radši poletím větší osmistovkou QS než krásnou oranžovou pětistovkou SW S větším bulíkem alespoň necukne kdejaká turbulence
Tohle by me docela zajimalo vysvetlit od nejakyho pilota - jak je to se vztahem trubulence vs. vetsi/mensi resp. kratsi/delsi letadlo. V breznu jsem letel s A321 LH z LIS do FRA. Hlasili, ze je extremne silny protivitr, turbulence me zas tak moc nedesi, ale co to delalo s tou A321 (vysvetluju si to tim, ze je to dlouhy letadlo) to bylo teda drsny.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
BA001 píše:Tohle by me docela zajimalo vysvetlit od nejakyho pilota - jak je to se vztahem trubulence vs. vetsi/mensi resp. kratsi/delsi letadlo. V breznu jsem letel s A321 LH z LIS do FRA. Hlasili, ze je extremne silny protivitr, turbulence me zas tak moc nedesi, ale co to delalo s tou A321 (vysvetluju si to tim, ze je to dlouhy letadlo) to bylo teda drsny.
No to by me taky zajimalo jak to je. Navic by me zajimalo, zhruba, jak az velke byvaji bezne turbulence a zda byvaji casteji a horsi nad oceanem, nebo nad pevninou. Myslim nejake prirovnani. A jestli muzou byt ty turbulence nejak zvlast nebezpecne. Ja letel v unoru s A333 do Dominikany a pri zpatecnim letu jsme museli byt z 10 hodin dohromady tak cca 7 hodin pripoutani kvuli turbulencim. No vzhledem k tomu, ze to byl muj prvni let, byl jsem pos..ny az za usima skoro Hlavne chvilema jsem mel pocit, ze je po me a pohled na vychylky na koncich kridel me vubec neuklidnoval Ale treba vubec nebyly zas tak divoke, PP vypadali vcelku v klidu (i kdyz se uklidili s vozikama do kuchynek a pripoutali taky). No kazdopadne to pro me bude asi adrenalinovy sport a uz se tesim na nejaky dalsi let (ale radeji si dam tak 4 pulky predtim )