Nová letadla pro TVS

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

vitezslav píše:Thisway:Já se na dálkové LC lety dívám trochu skepticky. Jaká by byla klientela?? Může to fungovat v Asii či Severní Americe, ale v malinké ČR? Jak už jsem jednou psal, pokud letím do Londýna, Paříže atd, je mi srdečně jedno, jestli dostanu oschlou bagetu nebo ne a rozhoduje cena. Ale mám-li v letadle strávit 10 a více hodin, hledal bych už určitý komfort.

Já myslím, že u nás by to naopak uplatnění našlo, neboť lidé udělají v rámci svých možností vše proto, aby ušetřili, takže si klidně dají do sáčku místo dvou chlebů chleby čtyři a místo půl litru pití celý litr. Řekněme, že dle mého názoru by TVS na LC dálkovém letu třeba i nějaký B737 LR naplnil. Jen zvolit spráné destinace a stanovit přiměřěné ceny. Nemyslím, že mnoho Čechů trvá na tom, že dálkový let musí strávit ve First Class. Kdyžtak se ve vhodnou chvíli raději projdou po kabině tam a zpátky, jen aby nějakou tu korunku ušetřili. :wink:


Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

OR píše:Koncept LCC je zalozeny na doprave z bodu do bodu, zadne prestupy. Obavam se, ze jen bez prestupu Praha zatim nenaplni dalkovou masinu kamkoli v rozumne frekvenci. Mozna by naplnil v sezone New York B757-200, ale nesmela by byt konkurence. Spis nez v Praze bych rekl, ze to nekdo zkusi treba ze Stanstedu.
U dalkovych letu se ztraci hlavni vyhodu LCC proti full service. Na pruletech letadel a tim padem vyuziti se moc usetrit neda, o moc vic lidi do economy taky nenacpete - pri 28" rozestupech by pak lidi museli z letadla vynosit. a nacpete tam o nejakych 10% lidi vic. Catering zas tak moc nestoji.

Z tohoto hlediska máte jistě pravdu.

Xatem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2005, 15:27
Stav: Offline

Příspěvek od Xatem »

Nemyslím, že mnoho Čechů trvá na tom, že dálkový let musí strávit ve First Class. Kdyžtak se ve vhodnou chvíli raději projdou po kabině tam a zpátky, jen aby nějakou tu korunku ušetřili. :wink:
[/quote]----------------------------------------------------------------------------
Už jsi někdy LC s českýma cesťákama letěl?!!! Čeští koupáci stále princip LC nepochopili a na linkách SW, zejména na PMI, HER, SKG to je vidět. Neustále se dožadují jídla a občerstvení a nechápou, že na LC si toto všechno musí kupovat sami. A letět "klasickou " dálkovku jako BKK nebo FOR je téměř za trest, tyhle si myslí, že si zaplatili letadlo i s posádkou. A nedej bože, že v "D" těch dvanáct lidí má jiný servis než ten zbytek v "Y." To se pak dokážou porvat i o WC vyhrazené pouze pro "bussiness." Aplikovat LC na dálkovky je v našich krajích podlě mě nesmysl, nejdřív se Češi musí naučit LC cestovat.
Jen tak na okraj, pokud vím tak FlyGlobespan zavádí novou LC linku GLA-MIA nebo tak něco. Kouknětě na www.flyglobespan.com a dozvíte se víc.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

:D :D :D :D :mrgreen: :cry:

je to taaaaak...BKK, panecku to je vzorek....neskutecne divadlo,180 lidi co se hra na nekoho(cest vyjimkam) nebo na neco. Mam dojem ze ti normalni litaji z VIE a MUC.

Xatem:Ryanair je des bes. Ja s nima ted letel a to sem koukal. SkyEurope nebo Easy to je proti nim business jet....ale zase za tu cenu,nemuzu rict ani pol slova.

No a ten 737ER?????...halucinace....

Pri obsazenosti 180 lidi nedoleti ani do JFK,ted strilim ale myslim ze j to tak....a ted si vem ze to poletis jako LC a prumernu cenu sedadla budes mit nekde na 10.000CZK...myslis ze se ti to vyplati? A to pochybuji ze by si denne naplnil letadlo do US. Protoze spousta lidi by si po prvnim letu priste urcite urcite zaplatila neco navic a letela by LH,BA. V neposledni rade je 737-900ER hodne drahe letadlo...uplne nevhodne pro LC.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

[quote="dider V neposledni rade je 737-900ER hodne drahe letadlo...uplne nevhodne pro LC.[/quote]
A žádná jiná B737NG verze jako LR není?
Já si nemohu pomoci, ale mně se ta myšlenka opravdu stále velice líbí, neboť opravdu věřím, že by byla využita. Konflikty mezi First a Travel cestujícími by v takovémto letadle neexistovaly a navíc je také fakt, že i když se Češi naučí cestovat LC, nebudou asi moc dobře umět cestovat LC widebody, nebudou na to zvyklí. Ale myslím si, že i kdyby se mělo jednat třeba i o widebody airliner (a o rentabilitě jeho provozu na takovýchto linkách si netroufám hovořit), byla by to minimálně dobrá konkurence pro ostatní společnosti na dálkových letech do/z PRG. I kdyby měl ten cenový rozdíl být jen v řádech desítek či stovek korun, věřím, že ten chleba si pro ně pár lidí rádo zabalí.... :wink: 8)


vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Teď jdu trochu mimo téma, ale nechci kvůli jedné odpovědi zakládat nové forum, takže předem sorry. Zjistil jsem, že jeden můj spolužák údajně létá u TVS jako pilot. Znáte Davida Francouze někdo??

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Jinak zpět k dálkovým letům LCC... Skutečně, bude existovat dálkový B737-700 s max. doletem kolem 10.000km. Ale opravdu to není řešení, jak už psali pánové přede mnou. I když se taková společnost /TVS nebo kdokoli ostatní/ bude snažit maximálně snížit náklady, těžko se dostane na trase PRG-New York pod 10.OOO. Což je minimální rozdíl od klasických aerolinek. Netvrdím, že většina lidí létá do zámoří první třídou, ale vodu a řízek by se mi na desetihodinový let táhnout nechtělo.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

V:Mam dojem ze jo, nedavno sem si vsiml ze na CDG letel pilot jmenem Francouz :) me to trochu pobavilo, krestni nevim...

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Dider: Nejspíš jo, protože ho potkal náš další společný spolužák a dost detailně mu vyprávěl o letech do BKK a Egypta... Vím, že kdysi létal požární lety a typovku na bulíka prý si dělal v USA.

Richiee
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1468
Registrován: 14. 01. 2003, 18:38
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Richiee »

vitezslav:Jj,je to pilot u TVS :)

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

Thisway píše:[quote="dider V neposledni rade je 737-900ER hodne drahe letadlo...uplne nevhodne pro LC.

A žádná jiná B737NG verze jako LR není?
[/quote]
Verze ER se od normální mašiny liší tím,že je zvětšená centrální palivová nádrž a to na úkor nákladních prostor. Čili místo kufrů se veze petrolej.
No a většina ze 180 lidí určitě nepoletí do BKK nebo JFK jenom s malým kufříkem.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Jasne a proto se tyhle masiny pouzivaji u spolecnosti jako PrivateAir.(nebo BBJ).Letadla vezou do 60(?) pax a proto muzou byt plne paliva a doleti klidne do US. Kdyz do nich nalozis 180 lidi tak leda tak bez kufru a i to pochybuji. Protoze vaha lidi neumozni "nabrat do plna". Trochu po lopate ale tak to je.


Odpovědět