Jak jsou na tom Smart Wings s rusenim letu?

milos
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 125
Registrován: 25. 10. 2004, 17:17
Stav: Offline

Příspěvek od milos »

Robert píše:http://ihned.cz/3-18412820-travel+service-000000_d-4d

"HN: Sky Europe v uplynulém týdnu nabídla všem pasažérům, kterým zrušíte let, lístek za korunu. Kolik letů jste zrušili?
Pokud musíme let zrušit, pak pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. Takových případů je ale minimum. Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek letů."


:D


chápu to správně, že případů, kdy "pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. " je minimum? "Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek (zrušených) letů"

a to má ještě tu odvahu to přiznat :lol:


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Příspěvek od pepa007 »

milos píše:
Robert píše:http://ihned.cz/3-18412820-travel+service-000000_d-4d

"HN: Sky Europe v uplynulém týdnu nabídla všem pasažérům, kterým zrušíte let, lístek za korunu. Kolik letů jste zrušili?
Pokud musíme let zrušit, pak pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. Takových případů je ale minimum. Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek letů."


:D


chápu to správně, že případů, kdy "pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. " je minimum? "Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek (zrušených) letů"

a to má ještě tu odvahu to přiznat :lol:


Chápeš to naprosto správně :lol:

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

Dneska (12.6.) měly SmartWings začít létat do BRU a soudě podle online odletů/příletů na http://www.prg.aero a jejich rezervačního systému byl dnešní let zrušen. :?:
To je opravdu tak náročné se chovat jen trochu solidně a aspoň na svém webu uvádět zrušené lety, když v letovém řádu je mají uvedené??? :roll:

Skyfan
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 289
Registrován: 04. 05. 2006, 19:57
Stav: Offline

Příspěvek od Skyfan »

Jj, tohle jsme nedávno řešili, jenže takhle to vypadá, že to letí a ti kteří uvažujou o letence se Smartwings si jednoduše řeknou: "Vždyť lítaj všechno, nic neruší". Jenže chyba lávky, nikde se to člověk nedočte. Snad aspoň zachovali tu tradici rozesílání e-mailů o zrušení letů těm, kteří už měli letenky zakoupené.

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?


Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

Jafa píše:V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?


To by mne taky zajímalo a případně zda někdo nevíte o cestovním pojištění, které by zahrnovalo krytí zpožděného/zrušeného letu. Někdo to tady na airways před časem zmiňoval.

arj
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 06. 2004, 14:09
Stav: Offline

Příspěvek od arj »

No Smartwings to s tým Bruselom trošku prepískol, v rezervačnom systéme nemajú lety takmer do konca augusta. Nie práve najúspešnejší začiatok....

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Kdyz prisel do Prahy NE tak jsem trochu doufal v SW, ze se zacnou snazit, ted koukam ze se nic nemeni. TVS by se jednoduse meli projektu SW vzdat a venovat se charterum a pronajmem letadel. To staci sledovat a to clovek zisti ze to je kazdy den neco.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

arj píše:No Smartwings to s tým Bruselom trošku prepískol, v rezervačnom systéme nemajú lety takmer do konca augusta.


WTF? Jak to myslíš, že v rezervačním systému "nemajú lety takmer do konca augusta"??? :shock: :shock: :shock: Jsem možná naivní, ale pořád tak nějak žiju v iluzi že když jsem si koupil letenku na pátek tam a neděli zpátky tak že s nima poletím, resp. nikdo mi oficiální cestou neřekl že bych letět neměl (jak říkám, jsem naivní :cry: ).

arj
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 06. 2004, 14:09
Stav: Offline

Příspěvek od arj »

No tak to sa teraz divím. Lety na jún sú ešte v systéme ale potom už len do 13.7. Potom sú znovu až od 31.8. Tak to je sila. Očividne potrebovali kapacitu na nejaké chartre, tak jednoducho zrušili na takmer celé leto pravidelnú linku. Typisch Smartwings....

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

Kolegovi zrušili červnový let do Milana - přesně 14 dnů předem. Měli by fakt odejít z trhu lowcostů a věnovat se charterům, kazí tak jméno i ostatním low cost společnostem, které poskytují dobré služby (osobní dobrá zkušenost s easyJet).

Skyfan
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 289
Registrován: 04. 05. 2006, 19:57
Stav: Offline

Příspěvek od Skyfan »

No jo, to jsou celý SmartWings a Smarti celý divý lítaj chartery jak o život. Jestli je něco alespoň trochu jistý, jsou to Paříže koncem týdne jinak asi dost risk. Všechno je ale potřeba dělat tajemně a hlavně nikde nepsat, že byl nějaký let zrušen, fakt úžasný.

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

Jafa píše:V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?


Zná na to někdo odpovědi...?

arj
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 06. 2004, 14:09
Stav: Offline

Příspěvek od arj »

Oznamiť to musia najneskôr 14 dní pred odletom. V opačnom prípade sú povinný platiť kompenzáciu 250 EUR. Je to pravidlo stanovené EU.
Ale sú fakt super, toto by si nikto iný nedovolil na leto zrušiť pravidelnú linku...

Ináč sa mi páči ako posielajú informácie klientom. Minule kamoš dostal info nie o zrušení linky ale o zmene času odletu. Predstavte si o celých 24 hodín ..... :shock:

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

arj píše:Oznamiť to musia najneskôr 14 dní pred odletom. V opačnom prípade sú povinný platiť kompenzáciu 250 EUR. Je to pravidlo stanovené EU.
Ale sú fakt super, toto by si nikto iný nedovolil na leto zrušiť pravidelnú linku...

Ináč sa mi páči ako posielajú informácie klientom. Minule kamoš dostal info nie o zrušení linky ale o zmene času odletu. Predstavte si o celých 24 hodín ..... :shock:


Takže když to zruší více jak 14 dní před odletem, tak nehradí žádné škody?
Když zruší let ve lhůtě do 14 dní před odletem a zaplatí kompenzaci 250 Eur tak zde se jedná o maximální výši? Co když má cestující zaplacený hotel např.v hodnotě 350 Euro?
Jaké jsou maximální přípustné časové posuny pro odlety linky bez sankcí pro společnost? Může si cestující nárokovat náhradu škody (když má třeba zaplacený hotel) a večerní linka se např."posune" o 12 hodin...?


Odpovědět