Robert píše:http://ihned.cz/3-18412820-travel+service-000000_d-4d
"HN: Sky Europe v uplynulém týdnu nabídla všem pasažérům, kterým zrušíte let, lístek za korunu. Kolik letů jste zrušili? Pokud musíme let zrušit, pak pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. Takových případů je ale minimum. Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek letů."
chápu to správně, že případů, kdy "pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. " je minimum? "Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek (zrušených) letů"
Robert píše:http://ihned.cz/3-18412820-travel+service-000000_d-4d
"HN: Sky Europe v uplynulém týdnu nabídla všem pasažérům, kterým zrušíte let, lístek za korunu. Kolik letů jste zrušili? Pokud musíme let zrušit, pak pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. Takových případů je ale minimum. Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek letů."
chápu to správně, že případů, kdy "pro naše klienty seženeme náhradní spojení. Třeba s jinou leteckou společností. " je minimum? "Tak do dvou procent ročně z několika tisícovek (zrušených) letů"
Dneska (12.6.) měly SmartWings začít létat do BRU a soudě podle online odletů/příletů na http://www.prg.aero a jejich rezervačního systému byl dnešní let zrušen.
To je opravdu tak náročné se chovat jen trochu solidně a aspoň na svém webu uvádět zrušené lety, když v letovém řádu je mají uvedené???
Jj, tohle jsme nedávno řešili, jenže takhle to vypadá, že to letí a ti kteří uvažujou o letence se Smartwings si jednoduše řeknou: "Vždyť lítaj všechno, nic neruší". Jenže chyba lávky, nikde se to člověk nedočte. Snad aspoň zachovali tu tradici rozesílání e-mailů o zrušení letů těm, kteří už měli letenky zakoupené.
V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?
Jafa píše:V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?
To by mne taky zajímalo a případně zda někdo nevíte o cestovním pojištění, které by zahrnovalo krytí zpožděného/zrušeného letu. Někdo to tady na airways před časem zmiňoval.
Kdyz prisel do Prahy NE tak jsem trochu doufal v SW, ze se zacnou snazit, ted koukam ze se nic nemeni. TVS by se jednoduse meli projektu SW vzdat a venovat se charterum a pronajmem letadel. To staci sledovat a to clovek zisti ze to je kazdy den neco.
arj píše:No Smartwings to s tým Bruselom trošku prepískol, v rezervačnom systéme nemajú lety takmer do konca augusta.
WTF? Jak to myslíš, že v rezervačním systému "nemajú lety takmer do konca augusta"??? Jsem možná naivní, ale pořád tak nějak žiju v iluzi že když jsem si koupil letenku na pátek tam a neděli zpátky tak že s nima poletím, resp. nikdo mi oficiální cestou neřekl že bych letět neměl (jak říkám, jsem naivní ).
No tak to sa teraz divím. Lety na jún sú ešte v systéme ale potom už len do 13.7. Potom sú znovu až od 31.8. Tak to je sila. Očividne potrebovali kapacitu na nejaké chartre, tak jednoducho zrušili na takmer celé leto pravidelnú linku. Typisch Smartwings....
Kolegovi zrušili červnový let do Milana - přesně 14 dnů předem. Měli by fakt odejít z trhu lowcostů a věnovat se charterům, kazí tak jméno i ostatním low cost společnostem, které poskytují dobré služby (osobní dobrá zkušenost s easyJet).
No jo, to jsou celý SmartWings a Smarti celý divý lítaj chartery jak o život. Jestli je něco alespoň trochu jistý, jsou to Paříže koncem týdne jinak asi dost risk. Všechno je ale potřeba dělat tajemně a hlavně nikde nepsat, že byl nějaký let zrušen, fakt úžasný.
Jafa píše:V jaké nejkratší době před odletem oznamují, že se let ruší? Jak se řeší situace (náhrady škody), když má cestující zrušeného letu zarezervovaný a zaplacený hotel v destinace kam měl se Smarty letět?
Oznamiť to musia najneskôr 14 dní pred odletom. V opačnom prípade sú povinný platiť kompenzáciu 250 EUR. Je to pravidlo stanovené EU.
Ale sú fakt super, toto by si nikto iný nedovolil na leto zrušiť pravidelnú linku...
Ináč sa mi páči ako posielajú informácie klientom. Minule kamoš dostal info nie o zrušení linky ale o zmene času odletu. Predstavte si o celých 24 hodín .....
arj píše:Oznamiť to musia najneskôr 14 dní pred odletom. V opačnom prípade sú povinný platiť kompenzáciu 250 EUR. Je to pravidlo stanovené EU. Ale sú fakt super, toto by si nikto iný nedovolil na leto zrušiť pravidelnú linku...
Ináč sa mi páči ako posielajú informácie klientom. Minule kamoš dostal info nie o zrušení linky ale o zmene času odletu. Predstavte si o celých 24 hodín .....
Takže když to zruší více jak 14 dní před odletem, tak nehradí žádné škody?
Když zruší let ve lhůtě do 14 dní před odletem a zaplatí kompenzaci 250 Eur tak zde se jedná o maximální výši? Co když má cestující zaplacený hotel např.v hodnotě 350 Euro?
Jaké jsou maximální přípustné časové posuny pro odlety linky bez sankcí pro společnost? Může si cestující nárokovat náhradu škody (když má třeba zaplacený hotel) a večerní linka se např."posune" o 12 hodin...?