B737-900ER
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
B737-900ER
http://hn.ihned.cz/?s1=5&s2=0&s3=0&s4=0 ... =d&article[area_id]=10084250&article[id]=18401200&p=500000_d
Měl jsem za to, že TS stagnuje? Jestli je to pravda, tak je to paráda. Pokud se to již někde probíralo, omlouvám se.
Měl jsem za to, že TS stagnuje? Jestli je to pravda, tak je to paráda. Pokud se to již někde probíralo, omlouvám se.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: B737-900ER
m@rtin píše:http://hn.ihned.cz/?s1=5&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=d&article[area_id]=10084250&article[id]=18401200&p=500000_d
Měl jsem za to, že TS stagnuje? Jestli je to pravda, tak je to paráda. Pokud se to již někde probíralo, omlouvám se.
Paráda by to mohla být, kdyby to nebyl TVS. Navíc jestli to hoděj do těch svých prasečích barev...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17. 09. 2005, 15:01
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
nemá někdo přístup do placené části, že by sem pastnul zbytek? jde mi o článek z Hospodářských novin, který neni volně přístupný, začíná takto:
Travel Service posiluje v charterech
Letecká společnost Travel Service posiluje svou pozici na trhu. Nákup pěti nových letadel, který má firma podle svého šéfa Romana Vika v plánu, je......
Travel Service posiluje v charterech
Letecká společnost Travel Service posiluje svou pozici na trhu. Nákup pěti nových letadel, který má firma podle svého šéfa Romana Vika v plánu, je......
[quote="vita"]nemá někdo přístup do placené části, že by sem pastnul zbytek? jde mi o článek z Hospodářských novin, který neni volně přístupný, začíná takto: quote]
Letecká společnost Travel Service posiluje svou pozici na trhu. Nákup pěti nových letadel, který má firma podle svého šéfa Romana Vika v plánu, je proto logický krok k tomu, aby si dopravce udržel v Česku první místo v přepravě lidí na dovolenou.
Odborníci tento záměr schvalují. Množství lidí, kteří cestují do zahraničí letadlem, se každým rokem zvyšuje. Jen v uplynulém roce z Prahy-Ruzyně jich na charterových letech odcestovaly více než dva milióny. To je oproti roku 2004 přibližně patnáctiprocentní nárůst.
Největší soukromé aerolinie v zemi nyní kontrolují asi 55 procent trhu. Kolem 43 procent nepravidelné letecké přepravy zajišťují České aerolinie. O zbytek se dělí zahraniční společnosti.
"V současnosti máme uzavřenou smlouvu přibližně s padesátkou místních cestovních kanceláří," říká Vlaďka Dufková, mluvčí Travel Service. Mezi největší klienty patří Čedok, Canaria Travel a ESO Travel - tedy cestovní kanceláře, které jsou s Travel Service majetkově propojeny. Mezi významné partnery patří i Firo-tour, nebo CK Alexandria.
Naopak s ČSA létá mimo jiné i většina zákazníků Exim Tours nebo CK Fischer.
Travel Service zajišťuje lety i pro řadu zahraničních touroperátorů. "Celkem létáme pro 132 společností, a to včetně českých," doplňuje Dufková. Na svých palubách firma na nepravidelných linkách z (a do) Prahy přepravila více než 1,1 miliónů pasažérů.
Soukromé aerolinie si nová letadla pořídí na operativní leasing. O jak velkou investici půjde, vedení firmy neuvedlo. Cena nového Boeingu 737 - 800 se však pohybuje kolem miliardy korun.
Travel Service je největší českou soukromou leteckou společností. Firma vznikla před deseti lety. Vyjma nepravidelných letů zajišťuje i levné linky Smart Wings. Od roku 2001 má dceřinou společnost v Maďarsku.
Bývalý prezident Českých aerolinií Jaroslav Tvrdík chtěl v minulosti Travel Service koupit. Obchod dokonce v uplynulém roce schválil antimonopolní úřad. S nástupem nového vedení do ČSA se ale jednání zastavila.
Letecká společnost Travel Service posiluje svou pozici na trhu. Nákup pěti nových letadel, který má firma podle svého šéfa Romana Vika v plánu, je proto logický krok k tomu, aby si dopravce udržel v Česku první místo v přepravě lidí na dovolenou.
Odborníci tento záměr schvalují. Množství lidí, kteří cestují do zahraničí letadlem, se každým rokem zvyšuje. Jen v uplynulém roce z Prahy-Ruzyně jich na charterových letech odcestovaly více než dva milióny. To je oproti roku 2004 přibližně patnáctiprocentní nárůst.
Největší soukromé aerolinie v zemi nyní kontrolují asi 55 procent trhu. Kolem 43 procent nepravidelné letecké přepravy zajišťují České aerolinie. O zbytek se dělí zahraniční společnosti.
"V současnosti máme uzavřenou smlouvu přibližně s padesátkou místních cestovních kanceláří," říká Vlaďka Dufková, mluvčí Travel Service. Mezi největší klienty patří Čedok, Canaria Travel a ESO Travel - tedy cestovní kanceláře, které jsou s Travel Service majetkově propojeny. Mezi významné partnery patří i Firo-tour, nebo CK Alexandria.
Naopak s ČSA létá mimo jiné i většina zákazníků Exim Tours nebo CK Fischer.
Travel Service zajišťuje lety i pro řadu zahraničních touroperátorů. "Celkem létáme pro 132 společností, a to včetně českých," doplňuje Dufková. Na svých palubách firma na nepravidelných linkách z (a do) Prahy přepravila více než 1,1 miliónů pasažérů.
Soukromé aerolinie si nová letadla pořídí na operativní leasing. O jak velkou investici půjde, vedení firmy neuvedlo. Cena nového Boeingu 737 - 800 se však pohybuje kolem miliardy korun.
Travel Service je největší českou soukromou leteckou společností. Firma vznikla před deseti lety. Vyjma nepravidelných letů zajišťuje i levné linky Smart Wings. Od roku 2001 má dceřinou společnost v Maďarsku.
Bývalý prezident Českých aerolinií Jaroslav Tvrdík chtěl v minulosti Travel Service koupit. Obchod dokonce v uplynulém roce schválil antimonopolní úřad. S nástupem nového vedení do ČSA se ale jednání zastavila.
Super to bezesporu je, každé nové letadlo v českých barvách..... Prostudoval jsem dostupné objednávky nových letadel v časopisu Skyliner a přikláním se k názoru, že to bude přes GECAS. Bohužel, kdysi jsem si vytvořil mapu, kam by dolétl 737-900ER a moc mě to neuspokojilo. Z oblíbených destinací v podstatě nikam, kam zároveň nedolétne 737-800. Snad jen Thajsko bezpečně zvládne s jedním mezipřistáním i zpět.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 86
- Registrován: 17. 09. 2005, 15:01
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline