Nikdy více se Smart Wings

Zamčeno
VeeOne
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 147
Registrován: 20. 09. 2004, 10:17
Stav: Offline

Příspěvek od VeeOne »

Letadla z roku 1992 /SW/ nelze považovat za vraky.

Na to je jediná odpoveď:
Pokud mají solidní údržbu, nevidím žádný problém.

Zeptej se někoho, kdo na nich dělá. První solidní údržbu na nich začal dělat až právě TVS, což je sice chvályhodné, ale nemění to nic na tom, že po přístupu předchozích provozovatelů jsou to prostě vylítaný plečky. 8)

VeeOne napsal:
a rovnou z letadla spěchal s flaškou vizoura na ÚCL, jestli by to jako nešlo nějak...
Správně, TVS.


A šlo nebo nešlo?

Nešlo, bohužel, vidělo to celý letiště a lidi, co čekali před halou na 119 částečně šli do kolen a částečně zdrhali. :lol:
To se ututlat nepodařilo, proto taky hlavní aktér šel pak k TVS, a ten F/O snad zůstal, ale navěky F/O. :wink:


Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ziti »

Florian píše:
pavel filip píše:Za sve peníze chci kvalitní službu. !!!


Ty sám ani nevíš co chceš tak proč lítáš low-costem když chceš takovou kvalitu? Jo a nikde není psáno že se za zpoždění musíme cestujícím omlouvat!!!!! meleš akorát pátý přes devátý


Zlatíčko Floriane, zdá se mi, že ani nevíš, o čem tady plácáš... Neznamená to, že když někdo letí low-costem, že nemá nárok na to, aby se létalo včas, to onen autor myslel tou kvalitou... :lol: Koukám, s palubnm personálem tvých kvalit má TVS bránu do pekel otevřenou a Lucifer už jej vítá s otevřenou náručí :P Spíše si uvědom, že když tady takovýmto způsobem "hájíš" kiksy TVS, tak mu především tím děláš vizitku, a věř tomu, že ne moc dobrou... Když to takhle půjde dál a dál, lidi, co si to tu čtou, si na TVS udělají svůj názor, který se pak roznese dál, a pak se nakonec na něj všichni vybodnou. A hádej, co se asi tak stane... Sice tě možná pak zaměstná nějaká jiná letecká společnost, ale až pozná tvé kvality, tak místo uniformy PP dostaneš pěkně zástěrku, šáteček na hlavičku, holinky po kolena, gumový rukavice až k loktům, kýbl s hadrem a půjdeš vytírat záchody. 8) Popřemýšlej nad tím, ano?

pavel filip
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15. 06. 2006, 14:10
Bydliště: praha
Stav: Offline

Florian

Příspěvek od pavel filip »

Jestli ty jsi Floriane zaměstnanec Smartwings,tak jsi její typicky představitel.A rogantnost,povyšenost,neschopnost!!!!!To vše představuje tebe a tu tvou s*********s!!!!Ještě bych ti toho napsal více ,ale to už bych opakoval Ziti!!!Ale s takovou u toho koštěte s hadrem skončíš,to si piš,ty ubožaku!!!

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Ne, že bych byl punitčkář, ale na bezpečnostních instrukcích v letadlech SW je letadlo, které má nad křídly 2 nouzové východy za sebou. Jsou to instrkukce na 735, ale ten letoun vypadá jako 734/8/9. :)

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Ještě jedna. V jednom OK-SW... je jedna patrně poškozená opěrka ruky na sedadle u uličky částečně přelepená stříbrnou lepenkou :?


Skytravel
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 346
Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
Bydliště: Koucourkov
Stav: Offline

Re: Florian

Příspěvek od Skytravel »

pavel filip píše:Jestli ty jsi Floriane zaměstnanec Smartwings,tak jsi její typicky představitel.A rogantnost,povyšenost,neschopnost!!!!!To vše představuje tebe a tu tvou s*********s!!!!Ještě bych ti toho napsal více ,ale to už bych opakoval Ziti!!!Ale s takovou u toho koštěte s hadrem skončíš,to si piš,ty ubožaku!!!



to Pavel F.

Sice si nezaslouzis ani odpoved, ale udelam vyjimku.
Kdyz jsou vsichni zamestnanci tak neschopni, proc to nejdes zmenit...
Urazet a nadavat umi kazdy, cim vic hlasite, tak tim dovede vetsi prd.
Tobe sice skonci pracovni doba po 8 hodinach, ale lidi co se staraji o provozni zalezitosti makaji i doma ve 3 hodiny rano. Radi tady urcite uslysime nejake zlepsovaci navrhy a reseni moznych problemu :roll:

pavel filip
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15. 06. 2006, 14:10
Bydliště: praha
Stav: Offline

To skytravel

Příspěvek od pavel filip »

Tak za prvé jsem velice potěšen,že jsi udělal vyjimku a "snížil" jsi se ke mě veliky ,vševědoucí skytraveli!!!!Ja jsem se Smartwings letěl,a to co jsem o nich napsal,jsou mé zkušenosti.A kdyz mě Florian arogantně napíše svůj názor,potvrdí mě zase jen jednaní teto "společnosti!!!Za druhé pane "radobychytrý" neznamena když jsem si zaplatil mizernou službu,že nemůžu říct ,že je mizerna!!!!A za třetí:Ty Víš že ja dělam 8hodin????No to jsi teda kabrnak!!!!!!Nebo spíš Dyli......?????!!!!

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Florian píše:
pavel filip píše:
Za sve peníze chci kvalitní službu. !!!


Ty sám ani nevíš co chceš tak proč lítáš low-costem když chceš takovou kvalitu? Jo a nikde není psáno že se za zpoždění musíme cestujícím omlouvat!!!!! meleš akorát pátý přes devátý



Omlouvat se cestujícím, to je věc slušnosti. Myslím, že nikde není psáno, že musíte pustit starou paní v tramvaji na nevyhrazených místech sednout, ale já to tak sejně dělám.
Je nutná určitá kultura letecké dopravy, např. letět včas a za případné zpoždění se omluvit. A pokud někdo říká, že to u Smart Wings chybí, slušně mu odpovědět.

Florian
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 321
Registrován: 28. 03. 2004, 13:49
Stav: Offline

Re: Florian

Příspěvek od Florian »

pavel filip píše:Jestli ty jsi Floriane zaměstnanec Smartwings,tak jsi její typicky představitel.A rogantnost,povyšenost,neschopnost!!!!!To vše představuje tebe a tu tvou s*********s!!!!Ještě bych ti toho napsal více ,ale to už bych opakoval Ziti!!!Ale s takovou u toho koštěte s hadrem skončíš,to si piš,ty ubožaku!!!


Hele ty starosto, ty si chytrej jak radio, všechno bíš, všechno znáš, všude si byl, pusa plná keců ale podle článků co tu píšeš bych tipoval že ti víc jak 16let nebude, protože normální člověk by to nenapsal, takže jedinej ubožák kterýho tu pořád vidim jen na něco si stěžovat si ty.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Pravda je, že pokud má let zpoždění, je slušností PP se omluvit. Na druhou stranu, PP TVS nemůže za vedení své společnosti. A chovají se povětšinou slušně a profesionálně, o čemž svědčí vedlejší forum, přestože právě oni jsou terčem stížností cestujících nejčastěji. Pokud si chce pavel filip na něco stěžovat, měl by aspoň mít tu hrdost nepsat pod různými jmény, viz. dřívější zásah administrátora fóra. Takže pravda je někde uprostřed. Tím samozřejmě neomlouvám naprostou časovou nespolehlivost TVS, jen zdůrazňuji, že nejen z mé zkušenosti se PP TVS+SW chová profesionálně.

Xatem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 111
Registrován: 09. 07. 2005, 15:27
Stav: Offline

Příspěvek od Xatem »

To Thisway: Na bezpečnostních instrukcích SW je pouze jeden nouzový východ na křídle. Verze se dvěma je ze začátku SW, kde byly do prvopočátku upraveny instrukce TVS a poněkud se na ty dva nouzáky zapomnělo.

Za zpoždění se omlouvá každý z nás, je-li delay větší než půl hodiny. Občas se stane, že ve spěchu na to zapomeneme, jsme jen lidi ne roboti. Téměř vždy se za delay omlouvá nejenom vedoucí kabiny ale po startu také kapitán. Já osobně se neomlouvám odlítáme-li se zpožděním, když vím že přistaneme podle leťáku. Což se taky samozřejmě může povést a několikrát se i povedlo.

To pavel filip: Buď prosím tak laskav a neházej zaměstnance TVS+SW do jednoho pytle. Za to co "zplodí" na obchodním oddělení nikdo z nás létajícího personálu nemůže a věř tomu nebo ne odsereme to nejvíce my. Ubožák si ty pokud si dokážeš zlost vylívat jen tady na fóru a na lidech, kteří za to nemůžou. Přesně takoví jako ty jsou v letadle nejhorší. Sprosté nadávky, urážky PP a posílání PP do p****e a jiných míst. Takhle si tě představuju já. A podle mě je toto chování PRIMITIVA, který odhodil před letadlem vidle a myslí si, že si před ním všichni sednou na zadek!!!!

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Příspěvek od pepa007 »

vitezslav píše:Na druhou stranu, PP TVS nemůže za vedení své společnosti.


Jaký "na druhou stranu"?? Tenhle argument nesnáším. "My za to nemůžem, to vedení" - CC v letadle, operátorka v call centru, průvodčí ve vlaku, prodavačka v obchodě, atd. - to jsou všechno lidi, kteří tvoří interface mezi firmou a lidma. Když jsou v první linii, tak musí počítat s tím, že to občas slíznou když ta firma stojí za houby. A ne že když je seřvu, tak mi odpoví takovou kravinu. Mě je úplně jedno, kdo za to u nich ve firmě může...

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Xatem: Jako cestující Tě dávám objektivně za pravdu. Určitě Tě někdo napíše, proč děláš u "špatného" zaměstnavatele. Jenže u nás je možnost uplatnění a výběru tak malá, že je každý rád za cokoliv, pokud chce létat. Koneckonců, já dělám ve zcela jinám oboru a ze svého zaměstnavatel taky nejsem občas nadšený. Ale je v kraji jenom jeden... :D

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

pepa007: Sorry, ale napsal jsi úplnou blbost... Jasně, je mi jedno, kdo za něco může, seřvu prvního, co je po ruce... Čecháčkovský komplex.

tl2
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 19. 04. 2006, 19:15
Stav: Offline

Příspěvek od tl2 »

pepa007 píše:
vitezslav píše:Na druhou stranu, PP TVS nemůže za vedení své společnosti.


Jaký "na druhou stranu"?? Tenhle argument nesnáším. "My za to nemůžem, to vedení" - CC v letadle, operátorka v call centru, průvodčí ve vlaku, prodavačka v obchodě, atd. - to jsou všechno lidi, kteří tvoří interface mezi firmou a lidma. Když jsou v první linii, tak musí počítat s tím, že to občas slíznou když ta firma stojí za houby. A ne že když je seřvu, tak mi odpoví takovou kravinu. Mě je úplně jedno, kdo za to u nich ve firmě může...


Personal ve styku se zakazniky sice nemuze za sve vedeni, ale meli by mit empatii vcitit se do frustrace zakazniku, kteri po pravu pozaduji to, co si zaplatili. Kazda manazerska prirucka take rika, ze nejucinejsi zbrani v takove situaci je tvarit se, ze se zakaznikem soucitim, je vim ze se zlobi opravnene, ze v ramci svych omezenych moznosti udelam co pujde pro napravu. A i u letectvi to jde. Zpozdeni lze lidem poctive vysvetlit a nevymlouvat se zjevnymi vymysly. Omluva nic nestoji, tak proc s nimi setrit, i kdyz za to nemohu ja, ale spolecnost.

A tito zamestnanci kteri za nic nemohou maji moznost nespokojenost zakazniku tlumocit vyse. Az bude palubni personal tlumocit svym sefum, ze zakaznici nejsou stado ovci ale asertivni lide, kteri se dozaduji svych prav a ze zase nenavratne ztratili dalsi zakazniky, mozna si i sefove odpusti nektere sve praktiky. Mimochodem, je levnejsi si udrzet staleho spokojeneho zakaznika, nez drahou reklamou ziskavat noveho.


Zamčeno