letuska píše:Verte mi, ze z neznalosti to neprameni. Zadna evropska spolecnost ze by neporusovala normy a neletala se zavadama.....kde zijete, ci spis kde letate, lidi? ryanair normy porusuje temer neustale, hlavne pro pp, ke kokpitu se chova trochu jinak [i kdyz, meneni baze ze dne na den a nutnost platit si vlastni hotel na pobytu je trochu mimo]. Letaji az 120 blokovych hodin tydne, proto byla take spolecnost zalovana nekolika z pilotu.
Co se tyce technickeho stavu u sky...budte radi, ze nevite, co vim ja, protoze jinak by se vam za nizky peniz litalo spatne. Nebudu zachazet do podrobnosti, ale napr. odstartovat s nefunkcnim weather radarem, kdyz nad vami zuri cerna mracna, nebot cpt. dostal informaci, ze spatne pocasi nehrozi a letime na cas [stacilo se mrknout nad sebe] a nasledne vletet do silny turbulence a blesku by se opravdu nemelo v dobrych spolecnostech stavat, ale stava. Dym na palube a nasledne nouzove pristani [a funny telefonaty posadce, jestli neco nenechala v troube! nebot se nic jinyho nenaslo [hlavne ze piloti meli quick donning mask a dym identifikovali prvni v kokpitu.] spatne natlakovana kabinu, nebot cpt.se spletl, rovnez neni nejvtipnejsi. Jenze kdyz jsou penize, tak se to nikde neobjevi. Kdyz nejsou...vsadim se, ze dnesni nouzovy pristani csa a pozar motoru bude zitra v kazdych novinach. Asi tak nejak.
A co bys radil jiného když se objevil dým na palubě? Letět dál?:-)))))
U novýho letadla nebude ani závada radaru ani kouř v kabině kvůli špatnýmu technikýmu stavu. Ani kvůli požáru motoru u ČSA je nepodezřívám z toho, že by se na údržbu vyflákli... Ale mezi námi - pro novináře je asi požár motoru u ČSA o něco zajímavější, než nefunkční radar Sky, nic ve zlém... Tvoje neobjektivita a zaujatost vůči Sky mě baví, je to až komický:-)