Nikdy více se Smart Wings

Zamčeno
honza.letec
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 44
Registrován: 27. 06. 2006, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od honza.letec »

letuska píše:Verte mi, ze z neznalosti to neprameni. Zadna evropska spolecnost ze by neporusovala normy a neletala se zavadama.....kde zijete, ci spis kde letate, lidi? ryanair normy porusuje temer neustale, hlavne pro pp, ke kokpitu se chova trochu jinak [i kdyz, meneni baze ze dne na den a nutnost platit si vlastni hotel na pobytu je trochu mimo]. Letaji az 120 blokovych hodin tydne, proto byla take spolecnost zalovana nekolika z pilotu.

Co se tyce technickeho stavu u sky...budte radi, ze nevite, co vim ja, protoze jinak by se vam za nizky peniz litalo spatne. Nebudu zachazet do podrobnosti, ale napr. odstartovat s nefunkcnim weather radarem, kdyz nad vami zuri cerna mracna, nebot cpt. dostal informaci, ze spatne pocasi nehrozi a letime na cas [stacilo se mrknout nad sebe] a nasledne vletet do silny turbulence a blesku by se opravdu nemelo v dobrych spolecnostech stavat, ale stava. Dym na palube a nasledne nouzove pristani [a funny telefonaty posadce, jestli neco nenechala v troube! nebot se nic jinyho nenaslo [hlavne ze piloti meli quick donning mask a dym identifikovali prvni v kokpitu.] spatne natlakovana kabinu, nebot cpt.se spletl, rovnez neni nejvtipnejsi. Jenze kdyz jsou penize, tak se to nikde neobjevi. Kdyz nejsou...vsadim se, ze dnesni nouzovy pristani csa a pozar motoru bude zitra v kazdych novinach. Asi tak nejak.


A co bys radil jiného když se objevil dým na palubě? Letět dál?:-)))))
U novýho letadla nebude ani závada radaru ani kouř v kabině kvůli špatnýmu technikýmu stavu. Ani kvůli požáru motoru u ČSA je nepodezřívám z toho, že by se na údržbu vyflákli... Ale mezi námi - pro novináře je asi požár motoru u ČSA o něco zajímavější, než nefunkční radar Sky, nic ve zlém... :-) Tvoje neobjektivita a zaujatost vůči Sky mě baví, je to až komický:-)


dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

vita: verim v tvoji absolutni oddanost TVS ale nevis spoustu veci....to co si TVS dovoli vuci uradum jine spolecnosti ani jen nenapadne. Ja tady nechci kydat hnuj na TVS, ostatne TVS kyda hnuj samo na sebe a bojim se ze to casem stejne vyleze na povrch. Myslim ze VeeOne dobre vi co je TVS schpen udelat aby letel aspon s tema par hodinama delay...aby vydelal $$$. To Sky nebo CSA asi ani nevi ze je mozne. Prachy jsou dulezite ale na prvnim miste budou stejne lidi, jak posadky tak kastany..na obojich ta spolecnost stoji.

Jasne o CSA pisou a je to dobre, protoze je to jedna z nej ceskych spolecnosti a musi se tak chovat. My tady dobre vime ze technicka zavada se muze objevit a ze se to stava.

Podnikat v letecke doprave neni jen tak a urcite to neni a nikdy nebude zlaty dul, tady nekde je chyba v pristupu TVS.

Eagle
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 343
Registrován: 21. 10. 2004, 11:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Eagle »

honza.letec: jen pro upřesnění.Ten motor na 321 NEHOŘEL!

vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Příspěvek od vita »

Eagle píše:honza.letec: jen pro upřesnění.Ten motor na 321 NEHOŘEL!


Já jsem to z Planes.cz pochopil tak, že zapálil letiště..

Eagle
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 343
Registrován: 21. 10. 2004, 11:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Eagle »

vita:hořela tráva na letišti v RJK, ne motor


Skyfan
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 289
Registrován: 04. 05. 2006, 19:57
Stav: Offline

Příspěvek od Skyfan »

Jak je to jednoduchý to všechno převrátit. Moc humbuku kvoli tomu CECovi myslim

letuska
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 07. 11. 2005, 14:45
Stav: Offline

Příspěvek od letuska »

zaujatost nezaujatost, na to si nehraju. predavam, co vim. co se tyce novych ng, spousta lidi se divila, jak je mozny takovy mnozstvi zavad na novych masinach. napr. na zbrusu novem ngb zavada na hydraulicke pumpe, nebo nutnosti celej stroj resetovat,popr. uz zminenej radar nebo podivnej dym[rozhodne ne z trouby nebo z klimatizace],kterej nikdo nedokazal identifikovat.. spousta pilotu u sky ma spoustu hodin na emb, ale chybi jim ty na boeingu. a chyby se vrstvi, a sit se trha..pustte si par videozaznamu, napr z anglie, kdy zkusenej cpt letel na stroji, kterej predtim parkrat odlital na sim a parkrat ve vycviku. o zaujatost mi nejde, a co se nekdy deje v tvs. vim taky, a neni to ruzovy. verte mi, u sky to neni ruzovejsi, i kdyz letadla jsou krasny a vsechno zari novotou. dokazat leccos muzu, ale nejak mi chybi motivace proc. jen me stve, ze lidi se tady rozdelujou na nejaky pochybny tabory sky je dobrej, travel spatnej nebo naopak. a ty lzes a nebo rikas pravdu podle toho, ktery strane hriste fandim. fandim bezpecnosti, proto tenhle podnet k zamysleni. neni vsechno zlato co ma ng.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

VeeOne píše: a rovnou z letadla spěchal s flaškou vizoura na ÚCL, jestli by to jako nešlo nějak... :lol: :lol:
Správně, TVS. :idea: :lol:


A šlo nebo nešlo? :?:

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

letuska píše: fandim bezpecnosti, proto tenhle podnet k zamysleni.


Hele, jestli skutečně fandíš bezpečnosti a věci se mají tak jak tvrdíš, tak to natoč, nafoť a práskni do novin nebo televize. Takovéhle "podněty k zamyšlení" anonymně plácané na nějakém fóru, abych jako byla zajímavá jak do toho vidím, jsou k ničemu.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

letuska: vubec nejde o to ze Sky ma nove letadla, nakonec TVS ma taky ng-cka. Sky je pouzil jako reklamu. proti tomu se neda nic napsat, jsou to proste fungl nova letadla. A technicka zavada se muze objevit i na nich. A tech zavad bylo minimalne zatim. Stejne tak nikdo netvrdi ze TVS ma zavadu kazdy den a proto ma tolik delay. TVS si postval proti sobe spoustu lidi i tady na foru, pac jim zrusil let, posunul o den driv nebo pozdeji, proste chce litat vic jak je schopen. A jeste jednou napisu, ze jako tresnicku na dortu sem napise jeden zamestnanec vetu: "nikde neni napsano ze se zpozdeni musime cestujicim omlouvat".

Osobne jsem nekolikrat letel s SW i Sky, spolupracuji jak se Sky tak s SW a muzu ti rict ze ten rozdil v pristupu, profesionalite tam je a je fakt velky. Jako firma, jednani lidi, reseni problemu, pristup k zamestnancum atd mi prijde Sky na mnohem profesionalnejsi.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2706
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

letuska píše:zaujatost nezaujatost, na to si nehraju. predavam, co vim. co se tyce novych ng, spousta lidi se divila, jak je mozny takovy mnozstvi zavad na novych masinach. napr. na zbrusu novem ngb zavada na hydraulicke pumpe, nebo nutnosti celej stroj resetovat,popr. uz zminenej radar nebo podivnej dym[rozhodne ne z trouby nebo z klimatizace],kterej nikdo nedokazal identifikovat.. spousta pilotu u sky ma spoustu hodin na emb, ale chybi jim ty na boeingu. a chyby se vrstvi, a sit se trha..pustte si par videozaznamu, napr z anglie, kdy zkusenej cpt letel na stroji, kterej predtim parkrat odlital na sim a parkrat ve vycviku. o zaujatost mi nejde, a co se nekdy deje v tvs. vim taky, a neni to ruzovy. verte mi, u sky to neni ruzovejsi, i kdyz letadla jsou krasny a vsechno zari novotou. dokazat leccos muzu, ale nejak mi chybi motivace proc. jen me stve, ze lidi se tady rozdelujou na nejaky pochybny tabory sky je dobrej, travel spatnej nebo naopak. a ty lzes a nebo rikas pravdu podle toho, ktery strane hriste fandim. fandim bezpecnosti, proto tenhle podnet k zamysleni. neni vsechno zlato co ma ng.


tak to trošku probereme:
1. na zbrusu novem ngb zavada na hydraulicke pumpe....taková závada se klidně objeví i při přebírce nového letadla (mimochodem závada nebyla přímo na té pumpě)

2. nebo nutnosti celej stroj resetovat.....již instruktoři, kteří se letadly a předáváním zkušeností zabývají celý život, nám denně opakovali jednu zajímavou věc (a skutečně to tak fungovalo), když máte závadu na elektronice ze všeho nejdříve vypněte komplet celé letadlo, dejte si kávu nebo cigaretku, zapněte a uvidíte že 90% problémů zmizí....

3. radar....podle M.E.L. se může ve dne letět i s nefunkčním radarem....

4. podivný dým......cesty elektřiny jsou nevyspytatelné.....z vlastní zkušenosti vím,co se stane když výrobce natáhne svazek vodičů od generátoru přes ostrou hranu přepážky pod podlahou

5. někteří piloti od SKY měli hodiny na EMB, ale všichni mají už hodiny na 737, a těch co měli 737 je větší spousta


...a napsal bych toto i kdyby se nejednalo o SKY,ale o kteroukoliv společnost....ne za vše může let. společnost

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Lucky: Tyhle věci vím. Spíš mě zajímá, zda je v současné době v EU možné, že někdo MEL porušuje.
Veeone: Letadla z roku 1992 /SW/ nelze považovat za vraky. Létá jich v Evropě obrovské množství, dokonce i značně starších. Pokud mají solidní údržbu, nevidím žádný problém. To, co se stalo ČSA 321 je sice nepříjemné, ovšem i letadlo je jen stroj a závady je možné eliminovat, ne zcela vyloučit. Piloti to zvládli brilantně a nedělal bych z toho tragedii.
Vita: Nejsem zarytým fanouškem TVS a soustavně kritizuji jejich časovou nespolehlivost, ale tentokrát musím souhlasit. I u této společnosti létají špičkoví piloti a není jich málo.

Skyfan
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 289
Registrován: 04. 05. 2006, 19:57
Stav: Offline

Příspěvek od Skyfan »

Souhlasim, treba LN-KKR on Norwegianu je z roku 1988 a porad lita

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Skyfan: Opravuji, mrknul jsem blbě do JP, 735 SW jsou dokonce r.v.1993. Nejen Norwegian - dokonce třeba u British Airways, nejlépe hodnocené společnosti, létají 733 a 735 z roku 1990, které získaly druhonákupem v roce 2000. Když si některé čská společnost, TVS i ČSA, kupuje nebo pronajímá deset let staré letadlo, čtu tady nářky o vracích, které nikdo jiný nechtěl :D ....

letuska
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 07. 11. 2005, 14:45
Stav: Offline

Příspěvek od letuska »

to vratislav: skutecne je to mozne. pokud vim, tak podle melu se bez radaru muze letet pouze ve dne.{a hezkeho pocasi]. ne kdyz je tma. podivejte se na timetable, v kolik startuje letadlo sky z bergama a pridejte si k tomu ctyricet minut zavinenych slotem z prahy.

to ostatni: nepotrebuju to udavat sdelovacim prostredkum. vyvozuju zavery sama pro sebe a pro ty, kteri chteji vedet nejaky informace, nez si zabukuji letenku.

kdyz uz je neco hodne strasnyho, jako treba brace position, ktera byla u tunisky spolecnosti v bezecnostnich instrukcich uvedena v sede s hlavami nahore, predavam to uradu.

zadny spolecnosti me nezajimaji, ridim se tim, co mi kdysi rekl jeden starej kapitan: s tim letadlem jdi do vzduchu, jenom kdybys do nej s klidnym svedomim posadil i svy deti.


Zamčeno