Ziti píše:Oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu!
Možná to bude znít naivně, ale neexistují už v roce 2006 v letecké dopravě nějaké mechanismy, které by byly praktičtější a méně nákladné než metoda pokus-omyl ??
Na druhou stranu, ono je zkoušet a zkoušet.
TVS zavede linku, a když má málo lidí, tak ji sice dál inzeruje, ale pak lety ruší a ve skutečnosti lítá každý třetí den.
Kdežto například teď aktuální Condor zrušil linku do MUC-PRG, patrně asi nelítalo dost lidí. Jenže to je právě ten rozdíl, on odlítá to co nasliboval, i třeba se ztrátou, a pak to radši zruší úplně.
Jenže když teď někdo bude chtít letět někde v Německu Condorem, řekne si, jó, s tim jsme letěli tehdá do Práglu a bylo to jako dost v pohodě, to určitě poletíme zas.
Ale co si řeknou zákazníci TVS/SW ? Myslíš že potom, co jim třikrát let zrušili, a pak půl roku vraceli peníze, že příště poletěj zas ? Že to doporučí svým přátelům ??
Jasně, srovnání TVS-Condor není úplně ideální. Srovnání trhu ČSSR-Německo taky ne. Jasně, společnost nemůže lítat se ztrátou, zaměstnanci by pošli hlady.
Záleží ale, jak moc si váží svých zákazníků, a v tomhle bodě je přístup TVS mírně řečeno novátorský.