Smartwings - poletí/nepoletí ?

Odpovědět
Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pan Am »

Ziti píše:Myslím si, že mnozí z vás by jistě vyvalili oči, kdyby věděli, co nám občas přednášející na VŠ sdělí... Tam jde od státu a z fondů EU takových peněz, o kterých se nám ani nezdá.


Můžeš tedy sdělit nějaký konkrétní příklad, třeba taky vyvalím oči.


Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pan Am »

Ziti píše:Víťo, já moc dobře vím, o čem mluvím. Dovol, abych ti o sobě více řekla. Jsem studentkou dvou vysokých škol, na jedné studuju problematiku letecké dopravy a na druhé analytiku cestovního ruchu a v současné době se podílím na mnoha průzkumech, nejen v rámci VŠ, ale začínám
i u TTG, COT Business a v dohlednu to bude i Czech Turism. Mimo to, také vlastním cestovku, takže máš tu čest s obchodníkem, neboj. Několikrát jsem také, nejenom u TVS poptávala pronájem letadla, takže vím, o čem tady píšu....


Mohla bys uvést jména některých přednášejících u té letecké dopravy? Nebo sem dám nějaký odkaz na informace o oboru? Docela by mě to zajímalo.

Proč sis odstranila odkaz na svoji cestovku z profilu? Dřív tam byl...chtěl bych se podívat na stránky tvojí CK.

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ziti »

Pan Am píše:
Ziti píše:Víš, zlato, ono když si ten let rezervuje jen pár lidí a kdyby s nima pak měli někam letět, tak by je to přišlo zatraceně draho a žádná aerolinka, zvláště ne ta low-cost si tohle dovolit nemůže!


Milá Ziti, jiný low-cost by to udělal následovně: buď by dolétal linky podle letového řádu a na další letový řád by linku zrušil nebo kdyby byly ekonomické výsledky neuspokojivé tak by linku zrušil i v průběhu letového řádu. Následně by cestujícím vrátil peníze za neuskutečněné lety, ale hlavně by už na dané lince nelétal. Ale žádný low-cost to nedělá tak jako Smart Wings, že ruší jednotlivé lety podle obsazenosti, jak se mu to hodí. Budu rád, když mi napíšeš, který další low-cost postupuje podobně jako SW, rád se poučím.

Ziti píše:Zkus si schválně představit, kolik asi stojí navigace po cestě, poplatky za odbavení letadel, za přistání, za technické kontroly, palivo atd. atd. a když ti TVS nabízejí letenky za 190 Kč, tak pak se s tímhle prostě počítat musí, ať se ti to líbí nebo ne!


To je prostě riziko podnikaní...Musím si umět spočítat, za kolik se mi ještě vyplatí danou trasu létat, umět odhadnout poptávku apod. A ne otevírat linky naslepo a vzápětí je rušit.

Ziti píše:Navíc TVS si vše dotuje ze svého, kdežto taková ČSA je dotovaná státem, tak si může dovolit létat i s jedním pasažérem.


Doufám, že než napíšeš tu diplomku, tak si zjistíš aspoň základní fakta. ČSA nejsou nijak dotované státem, v EU není možná dotace aerolinie státem bez předchozího schválení EU.


Ziti píše:Buď rád, že ti ty peníze aspoň vrátí, jinde by se ti taky mohlo stát, že bys je už nikdy neviděl....


Kde máš na mysli? V Kongu, v Ugandě?


Miláčku, kdyby měl SW rušit úplně, když na nich jednou nikdo neletěl, tak by se hodně brzo plácali v hnoji... Prostě jednou nic, podruhé se zadaří, já také tak podnikám, když máš na trhu nějaký produkt, tak taky musíš počítat s tím, že jednou se bude dařit a pak ne, ale neznamená to, že budeš likvidovat úplně a otevřeš tak dveře konkurenci a pak to můžeš rovnou zabalit. Nezapomeň se dostatečně informovat o negativech nízkonákladové dopravy - jedním rizikem je, že v případě nedostatečného obsazení kapacity letadla, může být daný let zrušen. Pokud tedy víš o nějaké low-cost společnosti, která létá s minimem pasažerů na palubě, tak mě přiuč, já to ráda napíšu do diplomky, jistě velmi potěším ty nade mnou (pokud mi tu práci neomlátí o hlavu :lol: )

Je vidět, že podnikání rozumíš asi tak, jako koza petrželi, pak se nedivím, že na to, co píšu koukáš jak bača do tuzexu, oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu! Proč asi myslíš, že cestovky např. zavádějí nové destinace, jako je Gambie nebo Zanzibar? Taky nemůžou dopředu vědět, jestli tam ti lidi pojedou nebo ne. A když ne, tak jdu dál a zkusím jinou destinaci, já to dělám zrovna tak, musím se především orientovat na to, co je pro lidi atraktivní.

PS: jestli ti vrátí peníze v Kongu nebo v Ugandě to nevím, ale asi moc nevíš, jak to dneska v českých zemích chodí v případě reklamací a vracení peněz... Ikdyž někdy je opravdu lepší být v nevědomosti...

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ziti »

Pan Am píše:
Ziti píše:Myslím si, že mnozí z vás by jistě vyvalili oči, kdyby věděli, co nám občas přednášející na VŠ sdělí... Tam jde od státu a z fondů EU takových peněz, o kterých se nám ani nezdá.


Můžeš tedy sdělit nějaký konkrétní příklad, třeba taky vyvalím oči.


Konkrétní případ se nikdy nedozvíš, nikdy totiž nevíš, který student si poustí kde pusu na špacír, prokecne se to a onen kantor se pak může jít zaregistrovat na pracák. Ale, že jsi to ty, tak ti řeknu, že dle jednoho z mých profesorů je to v řádech stovek miliónů Kč.... Ne, že bych ti nechtěla sdělit víc, ale mé mozkové závity nejsou vševidoucí....

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ziti »

Pan Am píše:
Ziti píše:Víťo, já moc dobře vím, o čem mluvím. Dovol, abych ti o sobě více řekla. Jsem studentkou dvou vysokých škol, na jedné studuju problematiku letecké dopravy a na druhé analytiku cestovního ruchu a v současné době se podílím na mnoha průzkumech, nejen v rámci VŠ, ale začínám
i u TTG, COT Business a v dohlednu to bude i Czech Turism. Mimo to, také vlastním cestovku, takže máš tu čest s obchodníkem, neboj. Několikrát jsem také, nejenom u TVS poptávala pronájem letadla, takže vím, o čem tady píšu....


Mohla bys uvést jména některých přednášejících u té letecké dopravy? Nebo sem dám nějaký odkaz na informace o oboru? Docela by mě to zajímalo.

Proč sis odstranila odkaz na svoji cestovku z profilu? Dřív tam byl...chtěl bych se podívat na stránky tvojí CK.


Jestli chceš podrobnější info, tak mi napiš svůj mail nebo máš-li ICQ nebo SKYPE, můžu ti napsat podrobnější info, je toho dost a sem se mi to moc psát nechce, ne každému se chce číst romány a ne každý je na to zvědavý.

V profilu jsem si nic nevyplňovala, ale jestli seš tak zvědavý, tak mrkni na www.expandiatravel.com :wink:


Lucky
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 711
Registrován: 30. 01. 2005, 18:43
Stav: Offline

Příspěvek od Lucky »

Ziti píše:
Pan Am píše:
Ziti píše:Víťo, já moc dobře vím, o čem mluvím. Dovol, abych ti o sobě více řekla. Jsem studentkou dvou vysokých škol, na jedné studuju problematiku letecké dopravy a na druhé analytiku cestovního ruchu a v současné době se podílím na mnoha průzkumech, nejen v rámci VŠ, ale začínám
i u TTG, COT Business a v dohlednu to bude i Czech Turism. Mimo to, také vlastním cestovku, takže máš tu čest s obchodníkem, neboj. Několikrát jsem také, nejenom u TVS poptávala pronájem letadla, takže vím, o čem tady píšu....


Mohla bys uvést jména některých přednášejících u té letecké dopravy? Nebo sem dám nějaký odkaz na informace o oboru? Docela by mě to zajímalo.

Proč sis odstranila odkaz na svoji cestovku z profilu? Dřív tam byl...chtěl bych se podívat na stránky tvojí CK.


Jestli chceš podrobnější info, tak mi napiš svůj mail nebo máš-li ICQ nebo SKYPE, můžu ti napsat podrobnější info, je toho dost a sem se mi to moc psát nechce, ne každému se chce číst romány a ne každý je na to zvědavý.

V profilu jsem si nic nevyplňovala, ale jestli seš tak zvědavý, tak mrkni na www.expandiatravel.com :wink:


Ja bych si ten romam od radoby odbornice na leteckou dopravu precetl docela rad :wink:

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pan Am »

Ziti píše:Miláčku,


Buď tak laskavá a neoslovuj mě miláčku či zlato...

Ziti píše:kdyby měl SW rušit úplně, když na nich jednou nikdo neletěl, tak by se hodně brzo plácali v hnoji...


No právě, takhle jen poškozují svým přístupem u české veřejnosti nízkonákladové létání jako celek.

Ziti píše:Prostě jednou nic, podruhé se zadaří, já také tak podnikám,


AHA, no potěš pánbůh.

Ziti píše:když máš na trhu nějaký produkt, tak taky musíš počítat s tím, že jednou se bude dařit a pak ne, ale neznamená to, že budeš likvidovat úplně a otevřeš tak dveře konkurenci a pak to můžeš rovnou zabalit.


No jenomže pravidelná doprava v jakémkoliv oboru je o tom, že se jezdí/létá podle jízdního/letového řádu, slušností vůči cestujícímu je ho dodržovat a ne provozovat spojení, jak se mi hodí.

Ziti píše:Nezapomeň se dostatečně informovat o negativech nízkonákladové dopravy - jedním rizikem je, že v případě nedostatečného obsazení kapacity letadla, může být daný let zrušen.


Je pravda jen u Smart Wings, u žádné jiné nízkonákladové společnosti v EU to není podle mého názoru pravda.

Ziti píše:Pokud tedy víš o nějaké low-cost společnosti, která létá s minimem pasažerů na palubě, tak mě přiuč, já to ráda napíšu do diplomky, jistě velmi potěším ty nade mnou (pokud mi tu práci neomlátí o hlavu :lol: )


Stačí se podívat na ty, co už skončily, zas tak málo jich není.

Ziti píše:Je vidět, že podnikání rozumíš asi tak, jako koza petrželi, pak se nedivím, že na to, co píšu koukáš jak bača do tuzexu, oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu! Proč asi myslíš, že cestovky např. zavádějí nové destinace, jako je Gambie nebo Zanzibar? Taky nemůžou dopředu vědět, jestli tam ti lidi pojedou nebo ne. A když ne, tak jdu dál a zkusím jinou destinaci, já to dělám zrovna tak, musím se především orientovat na to, co je pro lidi atraktivní.


V letecké dopravě pracuji již více než 10 let... Ano letecká společnost může zkoušet, jestli se linka chytne nebo ne, většinou to ale trvá delší dobu než se linka zavede. Je potřeba počítat s náklady na zavedení linky i s tím, že linka bude určitou dobu prodělečná. S přístupem SW se jim nějaká linka zavede těžko (jedinou jejich zavedenou linkou je snad Paříž).

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

Ziti píše:
Pan Am píše:
Ziti píše:Víš, zlato, ono když si ten let rezervuje jen pár lidí a kdyby s nima pak měli někam letět, tak by je to přišlo zatraceně draho a žádná aerolinka, zvláště ne ta low-cost si tohle dovolit nemůže!


Milá Ziti, jiný low-cost by to udělal následovně: buď by dolétal linky podle letového řádu a na další letový řád by linku zrušil nebo kdyby byly ekonomické výsledky neuspokojivé tak by linku zrušil i v průběhu letového řádu. Následně by cestujícím vrátil peníze za neuskutečněné lety, ale hlavně by už na dané lince nelétal. Ale žádný low-cost to nedělá tak jako Smart Wings, že ruší jednotlivé lety podle obsazenosti, jak se mu to hodí. Budu rád, když mi napíšeš, který další low-cost postupuje podobně jako SW, rád se poučím.

Ziti píše:Zkus si schválně představit, kolik asi stojí navigace po cestě, poplatky za odbavení letadel, za přistání, za technické kontroly, palivo atd. atd. a když ti TVS nabízejí letenky za 190 Kč, tak pak se s tímhle prostě počítat musí, ať se ti to líbí nebo ne!


To je prostě riziko podnikaní...Musím si umět spočítat, za kolik se mi ještě vyplatí danou trasu létat, umět odhadnout poptávku apod. A ne otevírat linky naslepo a vzápětí je rušit.

Ziti píše:Navíc TVS si vše dotuje ze svého, kdežto taková ČSA je dotovaná státem, tak si může dovolit létat i s jedním pasažérem.


Doufám, že než napíšeš tu diplomku, tak si zjistíš aspoň základní fakta. ČSA nejsou nijak dotované státem, v EU není možná dotace aerolinie státem bez předchozího schválení EU.


Ziti píše:Buď rád, že ti ty peníze aspoň vrátí, jinde by se ti taky mohlo stát, že bys je už nikdy neviděl....


Kde máš na mysli? V Kongu, v Ugandě?


Miláčku, kdyby měl SW rušit úplně, když na nich jednou nikdo neletěl, tak by se hodně brzo plácali v hnoji... Prostě jednou nic, podruhé se zadaří, já také tak podnikám, když máš na trhu nějaký produkt, tak taky musíš počítat s tím, že jednou se bude dařit a pak ne, ale neznamená to, že budeš likvidovat úplně a otevřeš tak dveře konkurenci a pak to můžeš rovnou zabalit. Nezapomeň se dostatečně informovat o negativech nízkonákladové dopravy - jedním rizikem je, že v případě nedostatečného obsazení kapacity letadla, může být daný let zrušen. Pokud tedy víš o nějaké low-cost společnosti, která létá s minimem pasažerů na palubě, tak mě přiuč, já to ráda napíšu do diplomky, jistě velmi potěším ty nade mnou (pokud mi tu práci neomlátí o hlavu :lol: )

Je vidět, že podnikání rozumíš asi tak, jako koza petrželi, pak se nedivím, že na to, co píšu koukáš jak bača do tuzexu, oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu! Proč asi myslíš, že cestovky např. zavádějí nové destinace, jako je Gambie nebo Zanzibar? Taky nemůžou dopředu vědět, jestli tam ti lidi pojedou nebo ne. A když ne, tak jdu dál a zkusím jinou destinaci, já to dělám zrovna tak, musím se především orientovat na to, co je pro lidi atraktivní.

PS: jestli ti vrátí peníze v Kongu nebo v Ugandě to nevím, ale asi moc nevíš, jak to dneska v českých zemích chodí v případě reklamací a vracení peněz... Ikdyž někdy je opravdu lepší být v nevědomosti...


Hm..No podnikat metodou pokus-omyl rozhodně není ten správný postup, pokud tak podnikáš ty, tak nevím jak dlouho ti to vydrží..tahle metoda se dá s úspěchem praktikovat ve škole, ale v podnikání ne....To, že něco nevydělává se stát může..asi každý s tebou bude souhlasit, že když se něco nedaří, je potřeba to zatípnout nebo něco změnit..ale problém SW je to, že nemá dost odvahy říct, že se mu na trhu LCC nedaří a lítá si jak zachce, čímž pouze kazí trh sobě i ostatním.

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pan Am »

Ziti píše:Konkrétní případ se nikdy nedozvíš, nikdy totiž nevíš, který student si poustí kde pusu na špacír, prokecne se to a onen kantor se pak může jít zaregistrovat na pracák. Ale, že jsi to ty, tak ti řeknu, že dle jednoho z mých profesorů je to v řádech stovek miliónů Kč.... Ne, že bych ti nechtěla sdělit víc, ale mé mozkové závity nejsou vševidoucí....


Aha, takže je to tak, jak jsem si myslel.

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Pan Am píše:
American píše:A už je toho fakt moc! Admin by měl zablokovat všechny témata, kde se řeší SW versus Sky nebo CSA.


Já myslím, že je dobře, že se o tom diskutuje. Až se Smart Wings bude chovat jako jiné nízkonákladové společnosti v Evropě, tak diskuse určitě ustane.


Jo já souhlasím a chování SW nesnášim, ale jsou tady lidi, kteří z neznámých důvodů plácaj nepodložený hlouposti! SW ruší lety, cesťáci, kteří s nimi někdy letěli je většinou nesnáší. To je prostě fakt! Když sem příde někdo jako mucco nebo fantomas a začne psát, že sme prohnilí, zakomplexovaní, pracujeme v useku úklid...no to je fakt nějaká psychiatrická vada! A řeší se tady několik měsíců jedno a to samý pořád dokola. Zajímalo by mě, kam fantomas dnes letí, že letí s NE. Nejspíš někam, kam SW nelítá, jinak by s nimi přeci letěl. Myslí si, že létají povětšinou podle plánu a chce být na obchodním jednání včas, i když chápe, v jak těžké situaci SW je. Jak je nikdo nemá rád a narozdíl od jiných jim nikdo nepučuje. :lol: :twisted:

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Ziti »

skater píše:
Ziti píše:
Pan Am píše:
Ziti píše:Víš, zlato, ono když si ten let rezervuje jen pár lidí a kdyby s nima pak měli někam letět, tak by je to přišlo zatraceně draho a žádná aerolinka, zvláště ne ta low-cost si tohle dovolit nemůže!


Milá Ziti, jiný low-cost by to udělal následovně: buď by dolétal linky podle letového řádu a na další letový řád by linku zrušil nebo kdyby byly ekonomické výsledky neuspokojivé tak by linku zrušil i v průběhu letového řádu. Následně by cestujícím vrátil peníze za neuskutečněné lety, ale hlavně by už na dané lince nelétal. Ale žádný low-cost to nedělá tak jako Smart Wings, že ruší jednotlivé lety podle obsazenosti, jak se mu to hodí. Budu rád, když mi napíšeš, který další low-cost postupuje podobně jako SW, rád se poučím.

Ziti píše:Zkus si schválně představit, kolik asi stojí navigace po cestě, poplatky za odbavení letadel, za přistání, za technické kontroly, palivo atd. atd. a když ti TVS nabízejí letenky za 190 Kč, tak pak se s tímhle prostě počítat musí, ať se ti to líbí nebo ne!


To je prostě riziko podnikaní...Musím si umět spočítat, za kolik se mi ještě vyplatí danou trasu létat, umět odhadnout poptávku apod. A ne otevírat linky naslepo a vzápětí je rušit.

Ziti píše:Navíc TVS si vše dotuje ze svého, kdežto taková ČSA je dotovaná státem, tak si může dovolit létat i s jedním pasažérem.


Doufám, že než napíšeš tu diplomku, tak si zjistíš aspoň základní fakta. ČSA nejsou nijak dotované státem, v EU není možná dotace aerolinie státem bez předchozího schválení EU.


Ziti píše:Buď rád, že ti ty peníze aspoň vrátí, jinde by se ti taky mohlo stát, že bys je už nikdy neviděl....


Kde máš na mysli? V Kongu, v Ugandě?


Miláčku, kdyby měl SW rušit úplně, když na nich jednou nikdo neletěl, tak by se hodně brzo plácali v hnoji... Prostě jednou nic, podruhé se zadaří, já také tak podnikám, když máš na trhu nějaký produkt, tak taky musíš počítat s tím, že jednou se bude dařit a pak ne, ale neznamená to, že budeš likvidovat úplně a otevřeš tak dveře konkurenci a pak to můžeš rovnou zabalit. Nezapomeň se dostatečně informovat o negativech nízkonákladové dopravy - jedním rizikem je, že v případě nedostatečného obsazení kapacity letadla, může být daný let zrušen. Pokud tedy víš o nějaké low-cost společnosti, která létá s minimem pasažerů na palubě, tak mě přiuč, já to ráda napíšu do diplomky, jistě velmi potěším ty nade mnou (pokud mi tu práci neomlátí o hlavu :lol: )

Je vidět, že podnikání rozumíš asi tak, jako koza petrželi, pak se nedivím, že na to, co píšu koukáš jak bača do tuzexu, oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu! Proč asi myslíš, že cestovky např. zavádějí nové destinace, jako je Gambie nebo Zanzibar? Taky nemůžou dopředu vědět, jestli tam ti lidi pojedou nebo ne. A když ne, tak jdu dál a zkusím jinou destinaci, já to dělám zrovna tak, musím se především orientovat na to, co je pro lidi atraktivní.

PS: jestli ti vrátí peníze v Kongu nebo v Ugandě to nevím, ale asi moc nevíš, jak to dneska v českých zemích chodí v případě reklamací a vracení peněz... Ikdyž někdy je opravdu lepší být v nevědomosti...


Hm..No podnikat metodou pokus-omyl rozhodně není ten správný postup, pokud tak podnikáš ty, tak nevím jak dlouho ti to vydrží..tahle metoda se dá s úspěchem praktikovat ve škole, ale v podnikání ne....To, že něco nevydělává se stát může..asi každý s tebou bude souhlasit, že když se něco nedaří, je potřeba to zatípnout nebo něco změnit..ale problém SW je to, že nemá dost odvahy říct, že se mu na trhu LCC nedaří a lítá si jak zachce, čímž pouze kazí trh sobě i ostatním.


No, já si rozhodně nestěžuju... Asi těžko bych si mohla platit dvě VŠ naráz :wink:

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Nejvíc mi vadí, že to nepoškozuje jen české letectví, u nás jsou lidé koneckonců zvyklí na "podvody" a poměr 1. společnost a 2. zákazník, ale hlavně, že to zasahuje i cizince, kteří mnohdy ani netuší, do čeho jdou!

Fantomas
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 08. 05. 2006, 11:21
Stav: Offline

Příspěvek od Fantomas »

Pro vsechny odborniky !!!! American Pan Am V1 vita atd ... ZAPNETE SI NOVU Bezi tam supr film , Fakt good - nepodileli jste se na produkci? ha ha 8)

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Fantomas píše:Pro vsechny odborniky !!!! American Pan Am V1 vita atd ... ZAPNETE SI NOVU Bezi tam supr film , Fakt good - nepodileli jste se na produkci? ha ha 8)


Aspoň je tam reprezentativní kabina pro cestující...ne ty "krásný" potahy u SW. :lol: Navrhuju, aby všichni co tady píšeme "proti" SW už nepsali. Blbejm to do hlavy stejně nevtlučete, to je jako s komunistama, melou pořád svoje.

VeeOne
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 147
Registrován: 20. 09. 2004, 10:17
Stav: Offline

Příspěvek od VeeOne »

Ziti píše:Oni to prostě zkouší, co se chytne a co nechytne... Těžko dopředu odhadneš, jestli ti někdo bude létat do Paříže nebo kamkoli jinam, prostě je to potřeba zkusit, a když to nepůjde, tak to prostě zatípnu!

:shock: Možná to bude znít naivně, ale neexistují už v roce 2006 v letecké dopravě nějaké mechanismy, které by byly praktičtější a méně nákladné než metoda pokus-omyl ??
Na druhou stranu, ono je zkoušet a zkoušet.
TVS zavede linku, a když má málo lidí, tak ji sice dál inzeruje, ale pak lety ruší a ve skutečnosti lítá každý třetí den.

Kdežto například teď aktuální Condor zrušil linku do MUC-PRG, patrně asi nelítalo dost lidí. Jenže to je právě ten rozdíl, on odlítá to co nasliboval, i třeba se ztrátou, a pak to radši zruší úplně.
Jenže když teď někdo bude chtít letět někde v Německu Condorem, řekne si, jó, s tim jsme letěli tehdá do Práglu a bylo to jako dost v pohodě, to určitě poletíme zas.
Ale co si řeknou zákazníci TVS/SW ? Myslíš že potom, co jim třikrát let zrušili, a pak půl roku vraceli peníze, že příště poletěj zas ? Že to doporučí svým přátelům ??

Jasně, srovnání TVS-Condor není úplně ideální. Srovnání trhu ČSSR-Německo taky ne. Jasně, společnost nemůže lítat se ztrátou, zaměstnanci by pošli hlady.
Záleží ale, jak moc si váží svých zákazníků, a v tomhle bodě je přístup TVS mírně řečeno novátorský. :wink:


Odpovědět