Lille – Lanzarote eff 09NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 09NOV18)
Lyon – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737-800
Nantes – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 10NOV18)
zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-w18/
Lille – Lanzarote eff 09NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 09NOV18)
Lyon – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737-800
Nantes – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 10NOV18)
Marty-t píše:TVS / Smartwings dále expandují ve Francii - plánují létat z LIL, LYS a NTS na ACE...Lille – Lanzarote eff 09NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 09NOV18)
Lyon – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737-800
Nantes – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 10NOV18)
zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-w18/
Smartwings adds scheduled Salalah charter in W18
Smartwings in winter 2018/19 season is adding new scheduled charter to the Middle East, where it plans to operate Prague – Salalah nonstop service. From 04NOV18, Boeing 737-800 aircraft will operate this route once a week.
QS4210 PRG0500 – 1505SLL 73H 7
QS4211 SLL1615 – 2030PRG 73H 7
737 MAX 8 operates from 10FEB19.
Zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... er-in-w18/
Marty-t píše:tak nevím, je ten Omán novinka, nebo to už TVS/SmartWings operovaly ?
Eidi píše:Pokud se tady chce někdo objektivně a konstruktivně bavit o tom, jakej je TVS/SW je nebo neni, tak na to pojďme přes čísla. Pojďme se bavit o konkrétních věcech jako je OTP, procento zrušenejch letů apod. a srovnejme to s ostatníma společnostma.
Eidi píše:Co se dá říct z fleku tak jedině to, že TVS/SW fakt nemá v malíku moc komunikaci a řekněme úplně nevynikaj v CX. Ale zbytek funguje tomu navzdory.
flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.
Pavel píše:flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.
Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie
flyingblue píše:Pavel píše:flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.
Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie
Aha, takze to, ze OK631 letelo OK-TSH, OK617 letelo OK-SWT, OK759 letelo OK-TVJ, OK491 letelo OK-SWW, OK761 letelo OK-TVJ, OK 725 letelo OK-SWT, OK689 letelo HA-LKG, OK481 letelo OK-TSH, OK701 letelo OK-TSF (a to jsem linej dohledavat vsechno) je zpusobeno tim, ze "na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí".
Blahopreju!
Pavel píše:flyingblue píše:Pavel píše:
Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie
Aha, takze to, ze OK631 letelo OK-TSH, OK617 letelo OK-SWT, OK759 letelo OK-TVJ, OK491 letelo OK-SWW, OK761 letelo OK-TVJ, OK 725 letelo OK-SWT, OK689 letelo HA-LKG, OK481 letelo OK-TSH, OK701 letelo OK-TSF (a to jsem linej dohledavat vsechno) je zpusobeno tim, ze "na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí".
Blahopreju!
Kolik letadel je v barvách ČSA odborníku přes plánování letadel??
Také ti blahopřeji