zdenda píše:No pri tech svych narocich Němci se SW nejspis rychle,a pravem s timhle leteckym odpadem vyběhnou:-)
Dovoluji si oponovat.
Subjektivní pocit mám tento: díky hladu německé ekonomiky po levné pracovní síle Německo v posledních dekádách rozhodně není jednolitá masa jedné národnosti, ale spiš hodně rozdělená společnost. Zejména rozdíl mezi městy a venkovem je markantní. Ve městech jsou totiž významné komunity přistěhovaleckých vln - podle toho jak šel čas a dějinné imigrantské vlny - největší skupinu turků doplňovali v 50tých a 60tých let italové z jihu; poté přišli emigranti z východoevropských zemí; a to nejen političtí ale také ti, kteří si vzpomněli na to že měli nějakou tu německou babičku, následovali je jugoslávci, albánci, v rámci volného pohybu pracovních sil EU taky další jihoevropané, později i další východoevropané, nově jsou to syřané, afghánci a afričané. Ne všechny příchozí umí Německo dobře integrovat a zapojit do práce. Naopak extrémní případy spíš potvrzují, že v rámci jisté nutnosti morální nadřazenosti páchají němci na svém národě největší voloviny široko daleko a zároveň si to díky své aroganci neumí přiznat. Jenže i tak, souhrnně byly dávné i snad nynější imigrantské vlny pro Německo přínosem, zejména ti co jsou zapojeni do ekonomiky. Ti teď mají prostředky na dopravu a to nejen na cesty za příbuznými do původní země.
Jinými slovy - typický němec co má dům na maloměstě, dvě auta a tučné konto sice nemusí mít zapotřebí letět s TVS, pokud to zrovna tedy není extrémní šetřílek. Nicméně v Německu jsou rozsáhlé komunity co chtějí často za levno cestovat. Proto TVS může být podle mne v Německu úspěšné, zvlášť když po Air Berlinu a Germanii se zrovna uvolnilo na trhu místo pro podobný produkt, který oni sami nabízejí...