Budoucnost Smart Wings
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Budoucnost Smart Wings
Myslíte že Smarti budou ještě tímto způsobem létat dlouho?Nebo to prostě zabalí?Jsou vůbec výdělečné?Myslím že do té doby než přišel Sky Europe tak jo ale teď to nějak vazne.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 44
- Registrován: 27. 06. 2006, 10:59
- Stav: Offline
Re: Budoucnost Smart Wings
Skybob píše:Myslíte že Smarti budou ještě tímto způsobem létat dlouho?Nebo to prostě zabalí?Jsou vůbec výdělečné?Myslím že do té doby než přišel Sky Europe tak jo ale teď to nějak vazne.
Dá se to udržet ekonomicky ještě dlouho, s injekcemi od Unimex group.... nějaký novinář se na výdělečnost SW ptal, a oni odpověděli: Společnost Travel service je hospodářsky v plusu". A novinář to zbaštil, protože o tom nic nevěděl. je ale otázka, jak dlouho bude pana Vika bavit doplácet na dceřinnou společnost s mizernou pověstí a dnes už nulovým potenciálem pro růst.-)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Budoucnost Smart Wings
honza.letec píše:Dá se to udržet ekonomicky ještě dlouho, s injekcemi od Unimex group.... nějaký novinář se na výdělečnost SW ptal, a oni odpověděli: Společnost Travel service je hospodářsky v plusu". A novinář to zbaštil, protože o tom nic nevěděl. je ale otázka, jak dlouho bude pana Vika bavit doplácet na dceřinnou společnost s mizernou pověstí a dnes už nulovým potenciálem pro růst.-)
Vik je figurka. Unimex drží Šimáně
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 795
- Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
dider píše::idea: jo, presne tak. SW byl jen pokus o lowcost, ktery nevysel. Je jen otazkou casu kdy skonci. Zatim se mozna jakztak vyplati, ale kdyz se Sky v PRG udrzi tak nema moc sanci. Nehlede na to ze je na case aby zacala bojovat o trh taky CSA...
Já si právě myslim, že není důvod, aby končil. Když nebudou lidi, tak to letadlo prostě letí charter...jinak už by zkrachovali dávno, takže podle mě to pojede ještě nějakej čas ve starejch kolejích díky lidem, kteří se "nachytají" a pak to možná přesunou celý do Budapešti. Ale zase abychom se pak nedivili, jak se bude chovat NE bez konkurence.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 44
- Registrován: 27. 06. 2006, 10:59
- Stav: Offline
Skybob píše:Podle mě když už tak by měli jít nikam kde konkurence není a je potřebe. Třeba Bulharsko né Sofie ale třeba Burgas. Varna lety mezi ČR by se určitě vyplatili a myslím že třeba Burgas - Luton nebo jiné londýnské letiště nebo Řím a tak. Měli by to vyzkoušet. V Budapešti dopadnou jako tady.
Bulharsko je non EU country = problémy...
Skybob: Burgas - Luton; - pozdě, tuhle linku už lítá Wizzair a že je to non-EU country to jim vadí pramálo. Bulharsko, stejně jako Rumunsko budou v EU za půl roku, takže podle mě už jejich letecké úřady flexibilně zrušili restriktivní politiku provozních povolení a trh otevřely. Troufám si odhnout že právě tyhle dvě země budou příští rok trhat rekordy v počtu letů a cestujících - i když Smarti k tomu teda rozhodně přispívat nebudou
Lotyšsko? - tam potencionál už není vůbec - silný Air Baltic, 7x denně Ryanair atd..
Lotyšsko? - tam potencionál už není vůbec - silný Air Baltic, 7x denně Ryanair atd..