Stránka 3 z 15

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 10. 10. 2018, 12:13
od Marty-t
TVS / Smartwings dále expandují ve Francii - plánují létat z LIL, LYS a NTS na ACE...

Lille – Lanzarote eff 09NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 09NOV18)
Lyon – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737-800
Nantes – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 10NOV18)


zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-w18/

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 13. 10. 2018, 10:02
od Globik
Marty-t píše:TVS / Smartwings dále expandují ve Francii - plánují létat z LIL, LYS a NTS na ACE...

Lille – Lanzarote eff 09NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 09NOV18)
Lyon – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737-800
Nantes – Lanzarote eff 10NOV18 1 weekly 737 MAX 8 (-800 on 10NOV18)


zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-w18/

A teď ještě přidali globálně 8 kg zavazadel zadarmo. A místní hateři mlčí. Nestalo se jim něco?

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 18. 10. 2018, 13:01
od Marty-t
tak nevím, je ten Omán novinka, nebo to už TVS/SmartWings operovaly ?
Smartwings adds scheduled Salalah charter in W18
Smartwings in winter 2018/19 season is adding new scheduled charter to the Middle East, where it plans to operate Prague – Salalah nonstop service. From 04NOV18, Boeing 737-800 aircraft will operate this route once a week.

QS4210 PRG0500 – 1505SLL 73H 7
QS4211 SLL1615 – 2030PRG 73H 7

737 MAX 8 operates from 10FEB19.

Zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... er-in-w18/

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 18. 10. 2018, 14:48
od MeKE
Marty-t píše:tak nevím, je ten Omán novinka, nebo to už TVS/SmartWings operovaly ?


Je to novinka ak sa bavíme o tom, že to nemá medzipristátie. Minulý rok to lietalo cez Bratislavu.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 26. 12. 2018, 23:18
od krakra
TravelService se přejmenoval na SmartWings, tím pádem značka SmartWings bude žít dál.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 09:39
od marthym
https://twitter.com/coufi5?lang=cs

Jde o Slavii a Tvrdík prostě Šimáněho neodstaví a nic se nestane, ale docela prča...

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 11:16
od MarcosFT
Proč by ho měl odstavit? S kým by měli letět? Jediné překvapení je, že letěli normální linkou. Viktorka Plzeň taky lítá se Smartem (a to i třeba jen do Vídně). Měli jet autobusem? Každý sportovní klub z ČR lítá se Smartem, snad jen hokejisti z Kometou letěli 319 od OK. To že nějakej Coufal vyplodí na twitter takovou kravinu a lidi z leteckého fóra to žerou mě doopravdy udivuje.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 11:57
od jane
Zas tak velké překvapení, že letěli normální linkou, to není, potřebovali do Malagy, tak logicky využili přímé spojení. Ono si pronajímat pro 50 lidí letadlo by vyšlo o dost dráž.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 14:09
od Eidi
Tohle věčný blití na TVS/SW je otravný a už mi to přijde takový dementně školkový. Ano, shodneme se na tom, že se nejedná o nejlepší company pod sluncem, ale vykazujou dobrý čísla, obnovujou flotilu, rozšiřujou síť a přesto, jak se zdaj špatný, tak furt existujou lidi, co s nima lítaj.

Pokud se tady chce někdo objektivně a konstruktivně bavit o tom, jakej je TVS/SW je nebo neni, tak na to pojďme přes čísla. Pojďme se bavit o konkrétních věcech jako je OTP, procento zrušenejch letů apod. a srovnejme to s ostatníma společnostma.

Co se dá říct z fleku tak jedině to, že TVS/SW fakt nemá v malíku moc komunikaci a řekněme úplně nevynikaj v CX. Ale zbytek funguje tomu navzdory.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 15:08
od flyingblue
Eidi píše:Pokud se tady chce někdo objektivně a konstruktivně bavit o tom, jakej je TVS/SW je nebo neni, tak na to pojďme přes čísla. Pojďme se bavit o konkrétních věcech jako je OTP, procento zrušenejch letů apod. a srovnejme to s ostatníma společnostma.


Bohuzel se nezda, ze by ta cisla (vhodna pro porovnani) byl nekdo ochoten za nekolik spolecnosti poskytnout :-)

Eidi píše:Co se dá říct z fleku tak jedině to, že TVS/SW fakt nemá v malíku moc komunikaci a řekněme úplně nevynikaj v CX. Ale zbytek funguje tomu navzdory.


Muj hrubej odhad je, ze vic nez nadpolovicni vetsina prispevku tady se tyka prave toho CX a komunikace.

Je spousta spolecnosti, ktere funguji, i kdyz jejich CX pro koncove uzivatele je otresne. Obvykle (ale ne vzdy) jsou to spolecnosti, ktere funguji tak, ze jejich zakanik neni koncovy uzivatel (napriklad ruzni wholesale prodejci ci poskytovatele franciz).

Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.

Predpokladam, ze to partneri ve SkyTeamu budou tolerovat jen nejakou dobu, pak se asi bude muset Smartwings rozloucit s codesharovymi cestujicimi.

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 17:28
od Pavel
flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.


Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie :-P

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 18:49
od flyingblue
Pavel píše:
flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.


Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie :-P


Aha, takze to, ze OK631 letelo OK-TSH, OK617 letelo OK-SWT, OK759 letelo OK-TVJ, OK491 letelo OK-SWW, OK761 letelo OK-TVJ, OK 725 letelo OK-SWT, OK689 letelo HA-LKG, OK481 letelo OK-TSH, OK701 letelo OK-TSF (a to jsem linej dohledavat vsechno) je zpusobeno tim, ze "na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí".

Blahopreju! :clap:

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 18:56
od Pavel
flyingblue píše:
Pavel píše:
flyingblue píše:
Navic se ukazuje, ze TVS nema ani jasno v produktove strategii - ci alespon v jeji komunikaci. Aktualne vidim, ze je OK-SWC (v barvach SW) na lince CSA na CDG a OK-TST (v barvach CSA) na lince QS na LGW.


Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie :-P


Aha, takze to, ze OK631 letelo OK-TSH, OK617 letelo OK-SWT, OK759 letelo OK-TVJ, OK491 letelo OK-SWW, OK761 letelo OK-TVJ, OK 725 letelo OK-SWT, OK689 letelo HA-LKG, OK481 letelo OK-TSH, OK701 letelo OK-TSF (a to jsem linej dohledavat vsechno) je zpusobeno tim, ze "na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí".

Blahopreju! :clap:

Kolik letadel je v barvách ČSA odborníku přes plánování letadel??
Také ti blahopřeji

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 19:06
od Pavel
Mimochodem na dispečinku by takového odborníka na plánování strojů uvítali :-P

Re: Budoucnost Smart Wings

Napsal: 04. 01. 2019, 19:10
od flyingblue
Pavel píše:
flyingblue píše:
Pavel píše:
Aktuálně tu bude tím že na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí a tak letí trať která z těchto důvodů vyhovuje. Taková to je strategie :-P


Aha, takze to, ze OK631 letelo OK-TSH, OK617 letelo OK-SWT, OK759 letelo OK-TVJ, OK491 letelo OK-SWW, OK761 letelo OK-TVJ, OK 725 letelo OK-SWT, OK689 letelo HA-LKG, OK481 letelo OK-TSH, OK701 letelo OK-TSF (a to jsem linej dohledavat vsechno) je zpusobeno tim, ze "na jednom z letadel je aplikovaný MEL kde je omezení na počasí".

Blahopreju! :clap:

Kolik letadel je v barvách ČSA odborníku přes plánování letadel??
Také ti blahopřeji


Mozna Ti jiz na zacatku uniklo, ze jsem to zminoval v kontextu produktove strategie. Ale samozrejme, pokud v TVS dela produktovou strategii oddeleni planovani letu, tak to by mohlo byt jedno vysvetleni :-)