OR píše:Muze se nam to nelibit, muzeme s tim nesouhlasit a litat s CSA nebo jinym dopravcem, a ne se SW , ale to je opravdu vsechno co s tim muzeme delat.
Bacha na copyright!
OR píše:
Je pomerne dost lidi, kteri poleti radsi s dvouhodinovym zpozdenim pres Rim do Parize s tim, ze letenka bude o 1000 Kc levnejsi.
FL330 píše:Mozno prave pre tento slusny postoj nie si uspesny cesky biznismen.
Thisway píše:FL330 píše:Mozno prave pre tento slusny postoj nie si uspesny cesky biznismen.
Jak víte, že nejsem úspěšný český byznysmen?
Thisway píše:Já myslím, že na charterových letech se dají zpoždění v řádech pár hodin "přenést přes srdce" i v "civilizovanějším" světě, což dokazuje i to, že TVS létá pro některé zákazníky ze západní Evropy.
vitezslav píše:Proto se podle mě teď snaží SKY a WIZZ nakupovat letedla a výrazně expandovat. Máte-li dvě letadla, obři typu EASY a Ryan vás zničí, kdy si vzpomenou. Jim totiž může klidně dvacet letadel /dočasně/ prodělávat, pokud ostatních sto vydělává. Pokud ale máte letadel třeba 35, není už to tak jednoduché a pro největší hráče je jednodušší tyto společnosti koupit, než s nimi bojovat. A na to možná mnozí sází...
FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.
Preto som pisal, ze nejde o letecku spolocnost, ale o aukciu letovych hodin: kto prihodi viac, leti ako prvy, ostatni cakaju. Nuz ale, ked to ti "ostatni" toleruju......
K semi-regular pobocke zvanej SW sa uz radsej ani nebudem vracat, to je ultrashit.
FL330 píše:vitezslav píše:Proto se podle mě teď snaží SKY a WIZZ nakupovat letedla a výrazně expandovat. Máte-li dvě letadla, obři typu EASY a Ryan vás zničí, kdy si vzpomenou. Jim totiž může klidně dvacet letadel /dočasně/ prodělávat, pokud ostatních sto vydělává. Pokud ale máte letadel třeba 35, není už to tak jednoduché a pro největší hráče je jednodušší tyto společnosti koupit, než s nimi bojovat. A na to možná mnozí sází...
Mna by vobec neprekvapilo, keby podstatou biznisplanu Sky Europe bolo co najviac a co najrychlejsie narast, skonsolidovat financie a potom sa nechat za drahe peniaze kupit niektorym zo spominanych obrov. Bol by to kseft vyhodny pre obe strany - investori Sky by slusne zhodnotili svoje peniaze a kupec by prisiel k vybudovanej funkcnej sieti liniek v regione s velmi slusnym rastovym potencialom, ktory nema nijak extra podchyteny.
Thisway píše:FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.
S tím souhlasím jen částečně.
...
Když vezete cestující na pravidelné lince třeba do Paříže, zpoždění pro ně může znamenat pozdní příchod na pracovní schůzku či zmeškání navazujícího spoje.
Na charteru zpoždění obvykle způsobí maximálně pozdní příchod cestujícího na pláž, případně do postele. Tak je to také vnímáno ze strany cestujících.
FL330 píše:Thisway píše:FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.
S tím souhlasím jen částečně.
...
Když vezete cestující na pravidelné lince třeba do Paříže, zpoždění pro ně může znamenat pozdní příchod na pracovní schůzku či zmeškání navazujícího spoje.
Na charteru zpoždění obvykle způsobí maximálně pozdní příchod cestujícího na pláž, případně do postele. Tak je to také vnímáno ze strany cestujících.
Ako myslis. Ja to tak ale nevnimam. Aby som sa priznal, pokial pridem neskoro na meeting, lebo meskal spoj (vlak, autobus, lod, lietadlo, cokolvek), ani ma to moc netrapi, nic sa nedeje, vsetci to pochopia, lebo kazdy zo zucastnenych to sam x-krat(*) zazil. Ale ked meskam na plaz, tak som z toho hóóódne znechuteny.
Ale predovsetkym, letovy poriadok je zavazny dokument. Ak ja ako cestujuci pridem na letisko 3 hodiny po odlete, musim mat sakramensky dobry dovod, aby ma dopravca neodkazal do patricnych medzi. No ale ked sa tam o 3 hodiny neskor dostavi ten dopravca , tak je to predsa uplne to iste a je jedno, aka linka to bola. Mala kod dopravcu, pridelene cislo a stanoveny cas odletu a priletu(**), takze chcem pocut ten sakramentsky dobry dovod.
(*) Ja viem, spravne je n-krat, je to prirodzene cislo. Ale neznie to tak uderne.
(**) Cisto technicky, viac ma zaujima, ci nacas priletim, ako ci nacas odletim. Takze ked budeme mat 3 hodiny meskanie na odlete, ale dopravca namiesto 737 dotiahne Concorde a nasledne priletime nacas, kaslem na ten sakramentsky dobry dovod.
IL62 píše:Já musím opět potvrdit, že ne 90, ale 99 procent klientů CK neví a ani je nezajímá jak a s kým letí. Jsou tací, kteří nevědí ani kam letí!!!! Nedávno jsme měli v hotelu několik desítek lidí z odloženého letu ČSA pro CK Fischer na Krétu. (Bylo to myslím v době incidentu A321 v Rijece) Ti se pak neustále chodili ptát, kdy už poletí ten "Fischer Air", "letadlo na Krétu", "krétský letadlo" a našli se i tací, kteří se domnívali, že leti na Kypr. Povědomí o ČSA měl opravdu jen málokdo.
Tím chci říct, že pokud se CK rozhoduje o letecké společnosti pro své zájezdy, její reputace hraje minimální roli. Myslím, že to CK vědí a cena je proto pro ně na prvním místě.
kocurekk píše:IL62 píše:Já musím opět potvrdit, že ne 90, ale 99 procent klientů CK neví a ani je nezajímá jak a s kým letí. Jsou tací, kteří nevědí ani kam letí!!!! Nedávno jsme měli v hotelu několik desítek lidí z odloženého letu ČSA pro CK Fischer na Krétu. (Bylo to myslím v době incidentu A321 v Rijece) Ti se pak neustále chodili ptát, kdy už poletí ten "Fischer Air", "letadlo na Krétu", "krétský letadlo" a našli se i tací, kteří se domnívali, že leti na Kypr. Povědomí o ČSA měl opravdu jen málokdo.
Tím chci říct, že pokud se CK rozhoduje o letecké společnosti pro své zájezdy, její reputace hraje minimální roli. Myslím, že to CK vědí a cena je proto pro ně na prvním místě.
Ano, velkému množství klientů je jedno, s kým letí, hlavně že letí, když celý rok škudlí na dovolenou (palubní personal TVS nazývá tento typ Homolkovi). Ale klienti CKF za časů VF (nevím jak teď) byli na trochu vyšší úrovni, hlavně tím, že opravdu vyžadovali kvalitu.