Travel Service pro CK Fischer

Odpovědět

S jakou leteckou společností nejraději létáte na zájezdy CK? Neberte prosím v potaz vaší oblíbenou CK a její výběr, ale čistě leteckou společnost.

ČSA
45
58%
Travel Service
27
35%
Jiní (Tunisair, Nouvelair, Karthago, ....)
6
8%
 
Celkem hlasů: 78

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

OR píše:Muze se nam to nelibit, muzeme s tim nesouhlasit a litat s CSA nebo jinym dopravcem, a ne se SW , ale to je opravdu vsechno co s tim muzeme delat.

Bacha na copyright! :wink:


skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

OR píše:
Je pomerne dost lidi, kteri poleti radsi s dvouhodinovym zpozdenim pres Rim do Parize s tim, ze letenka bude o 1000 Kc levnejsi.



Problém je ale v jedný věci: pokud by SW předem deklaroval, že např. let do Paříže bude s mezipřistáním v Římě, ale bude o 1000 Kč levnější, určitě by se našla cílová skupina lidí, která by stále ráda využila (ocenili by víc zážitků a fajn cenu). Ovšem pokud deklarují přímý let za nějakou cenu a pak tě vezmou oklikou se zpožděním, to už zavání klamáním spotřebitele.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

Myslím si, že je třeba oddělit TVS a Sw - zatímco s chartery slaví TVS přes všechny dílčí nedostatky úspěchy, SW by to podle mě měl zabalit a až se mezi LC ještě vyostří konkurence, tak to také dle mého udělá. Podnikání v letecké dopravě je jeko každé jiné - malý krámek také může existovat jen do té doby, něž vedle postaví Tesco... Podívejte se na situaci v autobusové dopravě - malí dopravci si také žili celkem pohodlně , než na výnosné trasy vtrhnulo SA. Inu, s třema starýma Karosama můžete těžko konkurovat padesáti novým busům.
Proto se podle mě teď snaží SKY a WIZZ nakupovat letedla a výrazně expandovat. Máte-li dvě letadla, obři typu EASY a Ryan vás zničí, kdy si vzpomenou. Jim totiž může klidně dvacet letadel /dočasně/ prodělávat, pokud ostatních sto vydělává. Pokud ale máte letadel třeba 35, není už to tak jednoduché a pro největší hráče je jednodušší tyto společnosti koupit, než s nimi bojovat. A na to možná mnozí sází...

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Re: ČSA je bordel!!!

Příspěvek od Thisway »

FL330 píše:Mozno prave pre tento slusny postoj nie si uspesny cesky biznismen. :lol:

Jak víte, že nejsem úspěšný český byznysmen? :D

Pravda je, že jsem na střední škole... :wink:

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

to vitezslav/skater:
Souhlasím s Vámi. Já osobně bych se asi nebál letět s SW, nabídl-li by zajímavou cenu. Asi bych se ale bál letět na tranzit.
Jinak s charterem TVS bych také problém neměl. Já myslím, že na charterových letech se dají zpoždění v řádech pár hodin "přenést přes srdce" i v "civilizovanějším" světě, což dokazuje i to, že TVS létá pro některé zákazníky ze západní Evropy. Ale protože jsem tu asi jeden z mála fandů TVS, součansě se preventivně prezentací svého názoru snažím předejít poklesu na společenském žebříčku na úroveň nejmenovaných členů, kteří tu svými výroky nevědomě vyloženě zostuzují TVS, což mi dost vadí...


FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

Thisway píše:
FL330 píše:Mozno prave pre tento slusny postoj nie si uspesny cesky biznismen. :lol:

Jak víte, že nejsem úspěšný český byznysmen? :D

No za prve je na airways.cz jeden thread na tuto temu - kto ho asi tak zakladal? :wink: Ale predovsetkym, nikto s podobne serioznym chapanim zakaznika nemoze byt v tychto koncinach uspesny biznismen, na to este nedozrel cas. :(

Thisway píše:Já myslím, že na charterových letech se dají zpoždění v řádech pár hodin "přenést přes srdce" i v "civilizovanějším" světě, což dokazuje i to, že TVS létá pro některé zákazníky ze západní Evropy.

Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu. Nad meskanim, alebo zrusenim letu sa da povzniest, ak su splnene nasledujuce predpoklady:

1. Ide skor o vynimku, potvrdzujucu pravidlo.

2. Je sposobene faktormi, ktore dopravca objektivne nebol schopny rozumne ovplyvnit, napr. porucha, pocasie, strajk, mimoriadne bezpecnostne opatrenia atd.

Pointa je v tom, ze meskania TVS su z velkej casti vedome planovane, napriklad aj tym spomenutym lietanim pre inych zakaznikov. Proste sa im zrovna pritrafi moznost zarobit korunky na nejakom neplanovanom lete a napriek tomu, ze maju v danom case vsetky lietadla plne vytazene, tak tu zakazku zoberu. Samozrejme to znamena, ze niektore lietadlo v dany den na cas vypadne z naplanovanych letov, ktore musia byt odsunute na neskor. Toto je prave to, co by si na zapade dovolit nemohli, lebo by ich dovolenkari a ich CK utlkli capicami.

Preto som pisal, ze nejde o letecku spolocnost, ale o aukciu letovych hodin: kto prihodi viac, leti ako prvy, ostatni cakaju. Nuz ale, ked to ti "ostatni" toleruju......

K semi-regular pobocke zvanej SW sa uz radsej ani nebudem vracat, to je ultrashit.

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

vitezslav píše:Proto se podle mě teď snaží SKY a WIZZ nakupovat letedla a výrazně expandovat. Máte-li dvě letadla, obři typu EASY a Ryan vás zničí, kdy si vzpomenou. Jim totiž může klidně dvacet letadel /dočasně/ prodělávat, pokud ostatních sto vydělává. Pokud ale máte letadel třeba 35, není už to tak jednoduché a pro největší hráče je jednodušší tyto společnosti koupit, než s nimi bojovat. A na to možná mnozí sází...

Mna by vobec neprekvapilo, keby podstatou biznisplanu Sky Europe bolo co najviac a co najrychlejsie narast, skonsolidovat financie a potom sa nechat za drahe peniaze kupit niektorym zo spominanych obrov. Bol by to kseft vyhodny pre obe strany - investori Sky by slusne zhodnotili svoje peniaze a kupec by prisiel k vybudovanej funkcnej sieti liniek v regione s velmi slusnym rastovym potencialom, ktory nema nijak extra podchyteny.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Příspěvek od vitezslav »

FL330: Přesně to jsem měl na mysli.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.
Preto som pisal, ze nejde o letecku spolocnost, ale o aukciu letovych hodin: kto prihodi viac, leti ako prvy, ostatni cakaju. Nuz ale, ked to ti "ostatni" toleruju......

K semi-regular pobocke zvanej SW sa uz radsej ani nebudem vracat, to je ultrashit.


S tím souhlasím jen částečně. V momentě, kdy je Vašim hlavním cílem zisk (což je hlavní pilíř podnikání), musíte zvažovat, za jakou cenu ho dosáhnete.
Když vezete cestující na pravidelné lince třeba do Paříže, zpoždění pro ně může znamenat pozdní příchod na pracovní schůzku či zmeškání navazujícího spoje.
Na charteru zpoždění obvykle způsobí maximálně pozdní příchod cestujícího na pláž, případně do postele. Tak je to také vnímáno ze strany cestujících.
TVS dosahuje takových výsledků, které mu, coby 10 let staré východoevropské firmě, umožňují provozovat 7 B737-800NG (mimochodem, nevíte někdo něco o těch 3 objednaných?), 2 B737-500, 1 B737-400 a za pár let také 2 B737-900ER. Myslím, že v našem regionu u takovýchto společností není takovýto park příliš obvyklý...

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

FL330 píše:
vitezslav píše:Proto se podle mě teď snaží SKY a WIZZ nakupovat letedla a výrazně expandovat. Máte-li dvě letadla, obři typu EASY a Ryan vás zničí, kdy si vzpomenou. Jim totiž může klidně dvacet letadel /dočasně/ prodělávat, pokud ostatních sto vydělává. Pokud ale máte letadel třeba 35, není už to tak jednoduché a pro největší hráče je jednodušší tyto společnosti koupit, než s nimi bojovat. A na to možná mnozí sází...

Mna by vobec neprekvapilo, keby podstatou biznisplanu Sky Europe bolo co najviac a co najrychlejsie narast, skonsolidovat financie a potom sa nechat za drahe peniaze kupit niektorym zo spominanych obrov. Bol by to kseft vyhodny pre obe strany - investori Sky by slusne zhodnotili svoje peniaze a kupec by prisiel k vybudovanej funkcnej sieti liniek v regione s velmi slusnym rastovym potencialom, ktory nema nijak extra podchyteny.


Pánové, dovolte mi, abych Vám složil poklonu. Tohle by mě opravdu nenapadlo... :o :oops:

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

Thisway píše:
FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.

S tím souhlasím jen částečně.
...
Když vezete cestující na pravidelné lince třeba do Paříže, zpoždění pro ně může znamenat pozdní příchod na pracovní schůzku či zmeškání navazujícího spoje.
Na charteru zpoždění obvykle způsobí maximálně pozdní příchod cestujícího na pláž, případně do postele. Tak je to také vnímáno ze strany cestujících.

Ako myslis. Ja to tak ale nevnimam. Aby som sa priznal, pokial pridem neskoro na meeting, lebo meskal spoj (vlak, autobus, lod, lietadlo, cokolvek), ani ma to moc netrapi, nic sa nedeje, vsetci to pochopia, lebo kazdy zo zucastnenych to sam x-krat(*) zazil. Ale ked meskam na plaz, tak som z toho hóóódne znechuteny.

Ale predovsetkym, letovy poriadok je zavazny dokument. Ak ja ako cestujuci pridem na letisko 3 hodiny po odlete, musim mat sakramensky dobry dovod, aby ma dopravca neodkazal do patricnych medzi. No ale ked sa tam o 3 hodiny neskor dostavi ten dopravca , tak je to predsa uplne to iste a je jedno, aka linka to bola. Mala kod dopravcu, pridelene cislo a stanoveny cas odletu a priletu(**), takze chcem pocut ten sakramentsky dobry dovod.


(*) Ja viem, spravne je n-krat, je to prirodzene cislo. Ale neznie to tak uderne. 8)

(**) Cisto technicky, viac ma zaujima, ci nacas priletim, ako ci nacas odletim. Takze ked budeme mat 3 hodiny meskanie na odlete, ale dopravca namiesto 737 dotiahne Concorde a nasledne priletime nacas, kaslem na ten sakramentsky dobry dovod. :P

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

FL330 píše:
Thisway píše:
FL330 píše:Nemyslim si, ze by tolerancia k meskaniu mala mat co do cinenia s tym, ci ide o charter, alebo pravidelnu linku. Letovy poriadok je na to, aby sa dodrziaval a nie aby si z neho niekto robil trhaci kalendar, bez ohladu na to, ci dany spoj vezie sarvancov na plaz, alebo Billa Gatesa na rokovanie do Bruselu.

S tím souhlasím jen částečně.
...
Když vezete cestující na pravidelné lince třeba do Paříže, zpoždění pro ně může znamenat pozdní příchod na pracovní schůzku či zmeškání navazujícího spoje.
Na charteru zpoždění obvykle způsobí maximálně pozdní příchod cestujícího na pláž, případně do postele. Tak je to také vnímáno ze strany cestujících.

Ako myslis. Ja to tak ale nevnimam. Aby som sa priznal, pokial pridem neskoro na meeting, lebo meskal spoj (vlak, autobus, lod, lietadlo, cokolvek), ani ma to moc netrapi, nic sa nedeje, vsetci to pochopia, lebo kazdy zo zucastnenych to sam x-krat(*) zazil. Ale ked meskam na plaz, tak som z toho hóóódne znechuteny.

Ale predovsetkym, letovy poriadok je zavazny dokument. Ak ja ako cestujuci pridem na letisko 3 hodiny po odlete, musim mat sakramensky dobry dovod, aby ma dopravca neodkazal do patricnych medzi. No ale ked sa tam o 3 hodiny neskor dostavi ten dopravca , tak je to predsa uplne to iste a je jedno, aka linka to bola. Mala kod dopravcu, pridelene cislo a stanoveny cas odletu a priletu(**), takze chcem pocut ten sakramentsky dobry dovod.


(*) Ja viem, spravne je n-krat, je to prirodzene cislo. Ale neznie to tak uderne. 8)

(**) Cisto technicky, viac ma zaujima, ci nacas priletim, ako ci nacas odletim. Takze ked budeme mat 3 hodiny meskanie na odlete, ale dopravca namiesto 737 dotiahne Concorde a nasledne priletime nacas, kaslem na ten sakramentsky dobry dovod. :P

Máte naprostou pravdu, ale zpoždění na tom meetingu je obvykle mírně trapná záležitost, ať je způsobeno čímkoliv.
Pravidelná doprava je prostě citlivější v tom, že podruhé s tou společností třeba už nepoletíte, zatímco u charteru se lidé, myslím, v drtivé většině případů ani nedívají, s jakou společností poletí...

kocurekk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 06. 11. 2006, 10:43
Stav: Offline

Příspěvek od kocurekk »

IL62 píše:Já musím opět potvrdit, že ne 90, ale 99 procent klientů CK neví a ani je nezajímá jak a s kým letí. Jsou tací, kteří nevědí ani kam letí!!!! Nedávno jsme měli v hotelu několik desítek lidí z odloženého letu ČSA pro CK Fischer na Krétu. (Bylo to myslím v době incidentu A321 v Rijece) Ti se pak neustále chodili ptát, kdy už poletí ten "Fischer Air", "letadlo na Krétu", "krétský letadlo" a našli se i tací, kteří se domnívali, že leti na Kypr. Povědomí o ČSA měl opravdu jen málokdo.
Tím chci říct, že pokud se CK rozhoduje o letecké společnosti pro své zájezdy, její reputace hraje minimální roli. Myslím, že to CK vědí a cena je proto pro ně na prvním místě.




Ano, velkému množství klientů je jedno, s kým letí, hlavně že letí, když celý rok škudlí na dovolenou (palubní personal TVS nazývá tento typ Homolkovi). Ale klienti CKF za časů VF (nevím jak teď) byli na trochu vyšší úrovni, hlavně tím, že opravdu vyžadovali kvalitu.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

kocurekk píše:
IL62 píše:Já musím opět potvrdit, že ne 90, ale 99 procent klientů CK neví a ani je nezajímá jak a s kým letí. Jsou tací, kteří nevědí ani kam letí!!!! Nedávno jsme měli v hotelu několik desítek lidí z odloženého letu ČSA pro CK Fischer na Krétu. (Bylo to myslím v době incidentu A321 v Rijece) Ti se pak neustále chodili ptát, kdy už poletí ten "Fischer Air", "letadlo na Krétu", "krétský letadlo" a našli se i tací, kteří se domnívali, že leti na Kypr. Povědomí o ČSA měl opravdu jen málokdo.
Tím chci říct, že pokud se CK rozhoduje o letecké společnosti pro své zájezdy, její reputace hraje minimální roli. Myslím, že to CK vědí a cena je proto pro ně na prvním místě.




Ano, velkému množství klientů je jedno, s kým letí, hlavně že letí, když celý rok škudlí na dovolenou (palubní personal TVS nazývá tento typ Homolkovi). Ale klienti CKF za časů VF (nevím jak teď) byli na trochu vyšší úrovni, hlavně tím, že opravdu vyžadovali kvalitu.

Já myslím, že TVS je schopen kvalitu poskytnout, je-li z ní cítit zistk...

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Příspěvek od context »

neplánuje Fischer nové výberové konanie na dopravcu? (namiesto TVS)


Odpovědět