Bohatý zimní program :-)
Bohatý zimní program :-)
Z Planes.cz
07.12.2006 17:09 Po návratu z létání u Niki a Air Berlin si B737-800 Travel Service reg. OK-TVB v Praze pobyl pouhých šest dní. V noci na dnešek se vydal po trase Praha - Tenerife - Fortaleza - Montevideo na pouť do Jižní Ameriky, kde bude nejméně do 27.12. na ACMI (Aircraft Crew Maintenance Insurance) pronájmu létat pro uruguayskou Plunu. Objevit by se měl např. na linkách do Sao Paula, Punta del Este, Santiago de Chile a několika dalších měst. Neočekávaný kontrakt byl zorganizován včetně vyřízení nezbytných povolení a formalit během necelých 48 hodin. Zajímavostí je, že za Atlantickým oceánem budou teď pobývat hned tři letouny Travel Service. Dva B737-800 letí na objednávku do mexického Cancunu, s očekávanými návraty domů 09., resp. 16.12. Další B737-800 odlétá již zítra do Dublinu, odkud bude jako již tradičně každý prosinec létat s dětmi na zájezdy za Santa Clausem do Rovaniemi, kde bude mít také převážně až do 24.12. svoji základnu.
Není k tomu moc co dodat, ale přišlo mi to docela jajímavé. Zejména pak ta Pluna...
07.12.2006 17:09 Po návratu z létání u Niki a Air Berlin si B737-800 Travel Service reg. OK-TVB v Praze pobyl pouhých šest dní. V noci na dnešek se vydal po trase Praha - Tenerife - Fortaleza - Montevideo na pouť do Jižní Ameriky, kde bude nejméně do 27.12. na ACMI (Aircraft Crew Maintenance Insurance) pronájmu létat pro uruguayskou Plunu. Objevit by se měl např. na linkách do Sao Paula, Punta del Este, Santiago de Chile a několika dalších měst. Neočekávaný kontrakt byl zorganizován včetně vyřízení nezbytných povolení a formalit během necelých 48 hodin. Zajímavostí je, že za Atlantickým oceánem budou teď pobývat hned tři letouny Travel Service. Dva B737-800 letí na objednávku do mexického Cancunu, s očekávanými návraty domů 09., resp. 16.12. Další B737-800 odlétá již zítra do Dublinu, odkud bude jako již tradičně každý prosinec létat s dětmi na zájezdy za Santa Clausem do Rovaniemi, kde bude mít také převážně až do 24.12. svoji základnu.
Není k tomu moc co dodat, ale přišlo mi to docela jajímavé. Zejména pak ta Pluna...
Tohle je můj první příspěvek v roce 2007, takže všem všechno nej!
Včera letel TVS do Fortalezy, přes Budku do Emirátu, dnes letí pro Cedok na Jamaicu, BKK je v zimě klasika....tak mě napadá, že Českým cestovkám by se docela hodilo dálkové letadlo. Tohle je snad Evropský unikát. A Travel Servis by mel dostat cenu za celosvětove využítí 737ček.
Btw ta Jamaica se letí 16 hod(2mezipřistání) s routingem:
PRG-SMA(Azory)-BDA(Bermudy)-MBJ(Montego Bay)
To je docela utrpení...to je BKK úplná pohodka.
Včera letel TVS do Fortalezy, přes Budku do Emirátu, dnes letí pro Cedok na Jamaicu, BKK je v zimě klasika....tak mě napadá, že Českým cestovkám by se docela hodilo dálkové letadlo. Tohle je snad Evropský unikát. A Travel Servis by mel dostat cenu za celosvětove využítí 737ček.
Btw ta Jamaica se letí 16 hod(2mezipřistání) s routingem:
PRG-SMA(Azory)-BDA(Bermudy)-MBJ(Montego Bay)
To je docela utrpení...to je BKK úplná pohodka.
michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
Pavel píše:dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
No,nevim jestli vykrmujeme, ale srovnej to treba s nasim JFK,je tam urcite vetsi vyber jidla i piti.A to nemluvim o C/Class. Ja myslim ze CSA ma jedno z tech lepsich cateringovych sluzeb,i to v oceneni OAG bylo...Ono teda mezi nami, obecne jidlo v letadle nic moc,co si budem povidat...
dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
No,nevim jestli vykrmujeme, ale srovnej to treba s nasim JFK,je tam urcite vetsi vyber jidla i piti.A to nemluvim o C/Class. Ja myslim ze CSA ma jedno z tech lepsich cateringovych sluzeb,i to v oceneni OAG bylo...Ono teda mezi nami, obecne jidlo v letadle nic moc,co si budem povidat...
no....radši nebudu komentovat.....ano,zažil jsem super jídlo pro C/Class na lince do Osla..to fakt bylo super, ale jinak jsem měl možnost několikrát porovnávat a fakt to nemíním komentovat....
Pavel píše:dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
No,nevim jestli vykrmujeme, ale srovnej to treba s nasim JFK,je tam urcite vetsi vyber jidla i piti.A to nemluvim o C/Class. Ja myslim ze CSA ma jedno z tech lepsich cateringovych sluzeb,i to v oceneni OAG bylo...Ono teda mezi nami, obecne jidlo v letadle nic moc,co si budem povidat...
no....radši nebudu komentovat.....ano,zažil jsem super jídlo pro C/Class na lince do Osla..to fakt bylo super, ale jinak jsem měl možnost několikrát porovnávat a fakt to nemíním komentovat....
Jasne ze na kratkych linkach to jidlo nic moc,jen blbej sendvic, ale aspon je zdarma s dost velkym vyberem piti, ale u Smart,no "radsi to nebudu komentovat",tam je clovek rad i za to ze to vubec leti, ze?...
dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
No,nevim jestli vykrmujeme, ale srovnej to treba s nasim JFK,je tam urcite vetsi vyber jidla i piti.A to nemluvim o C/Class. Ja myslim ze CSA ma jedno z tech lepsich cateringovych sluzeb,i to v oceneni OAG bylo...Ono teda mezi nami, obecne jidlo v letadle nic moc,co si budem povidat...
no....radši nebudu komentovat.....ano,zažil jsem super jídlo pro C/Class na lince do Osla..to fakt bylo super, ale jinak jsem měl možnost několikrát porovnávat a fakt to nemíním komentovat....
Jasne ze na kratkych linkach to jidlo nic moc,jen blbej sendvic, ale aspon je zdarma s dost velkym vyberem piti, ale u Smart,no "radsi to nebudu komentovat",tam je clovek rad i za to ze to vubec leti, ze?...
nemíchej lowcost a klasiku
Pavel píše:dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:Pavel píše:dracoola píše:michalp píše:jak to dělají s posádkami? na tu cestu potřebují 4 posádky ne?
a jak s jídlem? to přece to 737-800 nemůžou naložit, aby ty lidi neumřeli cestou hladem a žízní
Podle me tam maji zesilenou posadku(navic jeden VK+1PP+pilot) takze takhle muzou vic nez tech 12h nonstop az na 16 urcite a pak tam maji pobyt takze 4 posadky urcite ne,obzvlast u TVS. Zradlo budou mit nalozeny naplno na cestu tam a zpatky dostanou v te destinaci a nemyslim si ze by davali nejak moc zradla, takze se to urcite vejde, ale letet to jako cestak musi bejt teda utrpeni...
a u vás cestující vykrmujete?
No,nevim jestli vykrmujeme, ale srovnej to treba s nasim JFK,je tam urcite vetsi vyber jidla i piti.A to nemluvim o C/Class. Ja myslim ze CSA ma jedno z tech lepsich cateringovych sluzeb,i to v oceneni OAG bylo...Ono teda mezi nami, obecne jidlo v letadle nic moc,co si budem povidat...
no....radši nebudu komentovat.....ano,zažil jsem super jídlo pro C/Class na lince do Osla..to fakt bylo super, ale jinak jsem měl možnost několikrát porovnávat a fakt to nemíním komentovat....
Jasne ze na kratkych linkach to jidlo nic moc,jen blbej sendvic, ale aspon je zdarma s dost velkym vyberem piti, ale u Smart,no "radsi to nebudu komentovat",tam je clovek rad i za to ze to vubec leti, ze?...
nemíchej lowcost a klasiku
LOW-COST - HIGH-RISK
Pan Am píše:dracoola píše:Vseobecne i kdyz jsem jednou letel ze zvedavosti se Sky a byl jsem mile prekvapen,a i tech 5EUR jsem do ty pizzy investoval
Řekni mi teda, co je třeba na takovém easyJetu tak high-risk?
Myslim ze Easy je uz docela velkej low-cost a ze po technicke strance to bude urcite v pohode, ale porad budu vic verit British Airways nez Easy Jetu...O tech mensich LC ani nemluve..