"130 lidi na palube a pilot nikde"
v praci musis byt na tyhle linky hodinu a pul predem, tedy v pul 12. Tohle je opravdu extremne nechutna linka, kdy ctyri hodiny sedis na miste a nic nedelas. Prvni utlum je tak ve ctyri hodiny, pak chvili clovek ozije a tak zhruba od osmi uz je to jen a jen horsi. A to, jestli si clovek sel pred letem lehnout, vubec nepomuze.
Ty komentáře ale stojí za to, to by jeden blil:
"Charterove letecke spolecnosti neprekvapi. Myslim ze bych s nimi v nouzi i letel a kdysi jsem i letal. Inu kazdy s postupem vyspivani dostava rozum. Letet se spolecnosti jen proto ze ma nejlacinejsi letenky je hazard. Chartery maji nejen velmi nizkou kazen ale i velmi nizkou udrzbu letounu, mizerne posadky, nespolehlive a mizerne zaskolene piloty. (Proto tak lacine lety)...."
O tvém názoru na ČSA se tu bavit opravdu nebudeme, protože je to na mnoha letech volba číslo 1 pro kohokoli, kdo se nechce hrkat rozpadávajícími se letadly Delty, umrznout v letadlech Continental Airlines atd.
Znal jsem jednu letušku co lítala pro Travel service. Podle jejího vyprávění bych se vůbec nedivil, kdyby si druhý pilot odskočil jen tak zapíchat. Zvlášť jestli se jednalo o prázdný přelet stroje.
Některé chartery létají bez letušek. A ten personál tam vysadit mohli z různých provozních důvodů. To by vysvětlovalo i to , že hlavního pilota neměl kdo budit
Pokud se nepletu není to první Jirmusuv incident. Před pár lety vrazil s letadlem při popojíždění do nějaké letištní budovy ve státech. Jestli je pravda co se píše v článku, tak doufám, že už dolétal, umělec.
voni dokonce litaj i vozralý. kdyz maji mezi lety moc velkou mezeru,tak si chodi zkratit chvile to mistniho hotelu na bar. daji víno a tak, servirce nenechaj ani korunu vocasove a pak jdou litat. je to proto, ze je nikdo nekontroluje,lita za ne autopilot a kdyz nahodou nejaka kontrola je,tak o ni vedeji tejden dopredu.
Kdyby se litalo na autopilota, nemuselo dojit k nekolika vaznym nehodam
"Charterove letecke spolecnosti neprekvapi. Myslim ze bych s nimi v nouzi i letel a kdysi jsem i letal. Inu kazdy s postupem vyspivani dostava rozum. Letet se spolecnosti jen proto ze ma nejlacinejsi letenky je hazard. Chartery maji nejen velmi nizkou kazen ale i velmi nizkou udrzbu letounu, mizerne posadky, nespolehlive a mizerne zaskolene piloty. (Proto tak lacine lety)...."
O tvém názoru na ČSA se tu bavit opravdu nebudeme, protože je to na mnoha letech volba číslo 1 pro kohokoli, kdo se nechce hrkat rozpadávajícími se letadly Delty, umrznout v letadlech Continental Airlines atd.
Znal jsem jednu letušku co lítala pro Travel service. Podle jejího vyprávění bych se vůbec nedivil, kdyby si druhý pilot odskočil jen tak zapíchat. Zvlášť jestli se jednalo o prázdný přelet stroje.
Některé chartery létají bez letušek. A ten personál tam vysadit mohli z různých provozních důvodů. To by vysvětlovalo i to , že hlavního pilota neměl kdo budit
Pokud se nepletu není to první Jirmusuv incident. Před pár lety vrazil s letadlem při popojíždění do nějaké letištní budovy ve státech. Jestli je pravda co se píše v článku, tak doufám, že už dolétal, umělec.
voni dokonce litaj i vozralý. kdyz maji mezi lety moc velkou mezeru,tak si chodi zkratit chvile to mistniho hotelu na bar. daji víno a tak, servirce nenechaj ani korunu vocasove a pak jdou litat. je to proto, ze je nikdo nekontroluje,lita za ne autopilot a kdyz nahodou nejaka kontrola je,tak o ni vedeji tejden dopredu.
Kdyby se litalo na autopilota, nemuselo dojit k nekolika vaznym nehodam
jane píše:nejvic me dostal nazor, ze na nekterych charterech ani nejsou letusky, to je fakt husty
To si asi někdo spletl s Českýma drahama ČD aby ušetřili, tak zavedli vlaky bez průvodčích (tyto spoje jsou označeny "S" - samoobslužné odbavování cestujících) a v těhle vlacích kontroluje jízdenky strojvedoucí...(v našem případě by palubky asi kontroloval pilot )
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 491
- Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
jane píše:Tak si to ale predstavte, let bez letusek, kdo by ubohym koupakum dal najist, napit a odpovidal trikrat za hodinu na otazky: kde jsme, kdy tam budeme, kolik je hodin a kde jsou zachody?
no o to vetsi sranda, treba jenom bez cesky mluvici posadky, kdyz se ani neptaj a pak lomcujou dverma od kokpitu, kdyz na ne ta potreba pride
V prvé řadě absolutně netuším, zda citovaná epizoda je pravdivá nebo nikoliv, ale docela dobře vím, jak to chodí v (českých) novinách a takovéto články se nepíšou sami. Český novinář je příliš líný na to, aby vyhledával informace, ale najde se dost "dobrých duší", které mu v lepším případě dodají námět na takový článek, v opačném dokonce celý článek a on se pod něj podepíše. Taková "dobrá duše" samozřejmě sleduje nějaký cíl a asi je opravdu náhoda, že tato, několik týdnů stará informace "vypluje" zrovna ve chvíli, kdy se oceňuje TS pro prodej Icelandairu....
Pisou-li se na obdobna temata clanky, rada si je prectu, ale podstatnou cast sve pozornosti zamirim na reakce lidi v pripominkach. Clovek si tim usetri (vetsinou) par centimetru na stupnici tlakomeru.
I kdyz novinarum na jejich zadost poskytne spolecnost ofiko vyjadreni, ve finale se temer s zeleznou pravidelnosti objevi v clanku v lepsim pripade "plasticky upravena verze", v horsim pripade neco uplne jineho.. Jen nemohu za svet prijit na to, zda si novinari jmeno kapitana vyzadali a dostali ho, nebo si ho nevyzadali a dostali ho - v akciovem baleni s dalsima "zarucenyma informacema"
I kdyz novinarum na jejich zadost poskytne spolecnost ofiko vyjadreni, ve finale se temer s zeleznou pravidelnosti objevi v clanku v lepsim pripade "plasticky upravena verze", v horsim pripade neco uplne jineho.. Jen nemohu za svet prijit na to, zda si novinari jmeno kapitana vyzadali a dostali ho, nebo si ho nevyzadali a dostali ho - v akciovem baleni s dalsima "zarucenyma informacema"
Ja si zase myslim, ze neni uplne dulezite, kde na to novinari prisli, ale spis to zda je to pravda.
Zverejneni jmena kapitana povazuji pred vysetrenim trochu za prasarnu, ale na druhou stranu se novinarum nedivim.
Dotaz na odborniky:
Je bezna praxe, ze po peti minutach preruseni spojeni startuje F18?
Pan Vik z TVS to tady tvrdi.
http://www.novinky.cz/ekonomika/travel-service-zazaluje-mfd-za-sireni-poplasne-zpravy_117853_c2er0.html
Zverejneni jmena kapitana povazuji pred vysetrenim trochu za prasarnu, ale na druhou stranu se novinarum nedivim.
Dotaz na odborniky:
Je bezna praxe, ze po peti minutach preruseni spojeni startuje F18?
Pan Vik z TVS to tady tvrdi.
http://www.novinky.cz/ekonomika/travel-service-zazaluje-mfd-za-sireni-poplasne-zpravy_117853_c2er0.html