Letadla TVS

Odpovědět
kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2096
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od kuba.biker »

vitezslav píše:Slouží u Air Niugini. Kde by měl být??


V Praze by měl být! :roll:


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

kuba.biker píše:
vitezslav píše:Slouží u Air Niugini. Kde by měl být??


V Praze by měl být! :roll:

to by ho tu musel někdo uživit....

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2096
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od kuba.biker »

Pavel píše:
kuba.biker píše:
vitezslav píše:Slouží u Air Niugini. Kde by měl být??


V Praze by měl být! :roll:

to by ho tu musel někdo uživit....


Já vím. Však to také nebyla kritika QS, ale primitivně uvažujících českých cestovek.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od vitezslav »

A primitivně uvažujících cesťáků, kteří raději letí za 25tis s B737 než za 27tis s B767. A nebo tedy za 19tis. z Reichu s B767 :D

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2096
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od kuba.biker »

vitezslav píše:A primitivně uvažujících cesťáků, kteří raději letí za 25tis s B737 než za 27tis s B767. A nebo tedy za 19tis. z Reichu s B767 :D


Kdyby jim to cestovky dokázaly prodat, tak by si koupáci za widebody rádi připlatili.
To, co se podařilo Zdeňku Pohlreichovi a spol. v oblasti gastronomie, by jistě šlo realizovat i v jiných odvětvích.


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2702
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

vitezslav píše:A primitivně uvažujících cesťáků, kteří raději letí za 25tis s B737 než za 27tis s B767. A nebo tedy za 19tis. z Reichu s B767 :D

docela se pleteš, on názor cesťáků je takový, že 50% procent z nich není spokojeno,že letí tu štreku s pauzami a druhých 50% nadává, když to létala 767, že je to dlouhá cesta a nemají se ani jak protáhnout a jsou 13 hodin zavřený v rouře.... :-)

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Zlin142 »

JackBrno píše:90% (možná i víc) koupáků vůbec netuší, jakým letadlem poletí a nevybírají cestovní kancelář dle toho, s jakou létají leteckou společností a jaká ta společnost používá letadla a kdyby jim někdo řekl, že místo 737 poletí 787, nebudou vědět jaké to má výhody.


Jestli poletí 737 nebo 767 asi řada lidí skutečně neřeší. Stejně jako neřeší jestli poletí s TVS nebo HCA nebo jim tam bez varování šoupnou nějakou obskurní tureckou nebo egyptskou charterovku (zde bych viděl prostor pro zásah orgánům na ochranu zákazníka z EU).
Na druhou stranu rozdíl toho jestli u 737 jsou k dispozici dva hajzlíky pro 150 cestujících a jedna ulička s věčnou frontou a v porovnání s tím u 767 pro 220 cestujících hajzlíků šest + nějaký prostor k protažení v galley snad dokáže pochopit i průměrný travelservisácký koupák... když ne hned, tak nejpozději po prvním letu "přískoky v narrowbody na druhý konec světa". :crazy:

JackBrno píše:Mít ve flotile od dálkového typu pouze jediný kus letadla není ekonomicky udržitelné. V případě odstavení pro poruchu není čím nahradit a způsobuje to obrovské problémy.


To že by koupáci někde zůstali trčet nikdy TVS nijak extra netrápilo. Ale taky si myslím, že 787 je jen reklamní habaďůra. Na druhou stranu vzhledem ke zpoždění jaké 787 má, je prodej delivery slotu (například nějaké leasingovce) o to víc něco na čem lze vydělat.

Pavel píše:docela se pleteš, on názor cesťáků je takový, že 50% procent z nich není spokojeno,že letí tu štreku s pauzami a druhých 50% nadává, když to létala 767, že je to dlouhá cesta a nemají se ani jak protáhnout a jsou 13 hodin zavřený v rouře.... :-)


50% klientů TVS jsou masochisti?

OKTVC
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 434
Registrován: 03. 11. 2007, 15:44
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od OKTVC »

Pavel píše:docela se pleteš, on názor cesťáků je takový, že 50% procent z nich není spokojeno,že letí tu štreku s pauzami a druhých 50% nadává, když to létala 767, že je to dlouhá cesta a nemají se ani jak protáhnout a jsou 13 hodin zavřený v rouře.... :-)

50% klientů TVS jsou masochisti?

Opravdu jsem neslyšel, že by si tolik procent cestující "stěžovalo" na dlouhé zavření v B767. Hodně zavádějící tvrzení. Notabene když v B737 jsou zavřeni o dost déle, neb mnohde je ani nepouští při mezipřistání ven.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

vitezslav píše:A primitivně uvažujících cesťáků, kteří raději letí za 25tis s B737 než za 27tis s B767. A nebo tedy za 19tis. z Reichu s B767 :D


Věř tomu, že naprostá většina cesťáků vůbec netuší, čím vlastně poletí. Když se zeptám někoho příbuzného nebo známého, s jakou leteckou společností letí, v 90% netuší, natož aby věděli, jakým typem letadla. Jedinou informaci, kterou cesťáci registrují je to, že letí přímo z Prahy. Takže vina není na cesťácích, ale jednoznačně na cestovkách, které prodají cesťákům zájezd dráž, než německá cestovka se 767. To je jen jejich hloupý alibismus, svádět to na cesťáky, kteří si prý nechtějí připlatit. Není to pravda, vzhledem ke zlodějským cenám našich cestovek si za pohodlnější letadlo ve 100% případů platí, ale nedostanou ho a o to jde větší zisk cestovkám. Další problém je ještě v tom, že do exotiky jedna cestovka 767 sama nenaplní, ale domlouvat se na společném využití s dalšími cestovkami ochotny nejsou, tedy opět problém na straně cestovek. A jelikož těch velkých cestovek nabízejících exotiku je u nás zoufale málo, je to do velké míry oligopol nebo kartel a jedinou konkurencí jsou právě ty německé cestovky. Jenže mnoho lidí má obavy použít zahraniční cestovku a z toho ty české profitují.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

Zlin142 píše:...u 737 jsou k dispozici dva hajzlíky pro 150 cestujících a jedna ulička s věčnou frontou...

Omyl, v 737 jsou 3 hajzlíky :wink:

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1296
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Zdenek »

Vzadu jsou 3 wc? Asi to bylo myšlěno, že "bussiness" má svůj vpředu a plebs 2 vzadu.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

Ne, vzadu jsou 2 a vpředu 1. Akorát jsem si neuvědomil, že na exotiku mají rozdělenou kabinu na 2 třídy. Jsem zvyklý u charterů, že je to full economy konfigurace, tedy že všechny záchody jsou pro všechny :-)

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2096
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od kuba.biker »

09.01.2012 Travel Service (OK-TVL with Boeing 787-800 tit) PUJ,TER/... Boeing 737-800 11:25 - ??:??

wtf? :shock:

codex
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 105
Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od codex »

kuba.biker píše:09.01.2012 Travel Service (OK-TVL with Boeing 787-800 tit) PUJ,TER/... Boeing 737-800 11:25 - ??:??

wtf? :shock:


http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7285973&nseq=1
Ale proč to tam mají opravdu netuším...

A.J.Scandall
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 127
Registrován: 23. 02. 2003, 18:09
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od A.J.Scandall »

Ona má totiž OK-TVL modifikovanej cockpit na standard 787 (overhead panel, palubní deska, MCDU + MCP), jako přípravu posádek na 787, která přijde o něco dříve, snad už letos (RAM jednu z již vyrobených 787 nepřevzal). Boeing tyhle modifikace provádí na přání a zároveň v provozu vyhodnocuje, zda je zavést i u 737MAX. Samozřejmě ten nápis 787 je tam dodaný ze srandy, typové označení modifikované mašiny je stále 737-800, a jen je potřeba rozdílový výcvik posádek v rozsahu jedné lekce na simulátoru. Jo a ještě se to liší tím, že třetí stupeň vysokotlakého kompresoru má lopatky ze dřeva


Odpovědět