Lemon píše:Já teda úplně nechápu, proč si tady trháte takovým způsobem občanky... Kdybych třeba to drobné zpoždění z dovolené měl TVS vyčítat, tak to nevím co bych musel udělat KLM, když minulé pondělí kvůli prdlé pružině v sedadle zpozdilo první ranní KL1350 do AMS (který jsem vždy považoval za 100% jistotu, protože letadlo nocuje v Praze) a na LCY jsem se nedostal v 11, ale po šíleným rebookingu a pobíhání po Ruzyni od kohoutka ke slepičce o šest hodin později s BA... To bych asi podle zdejšího vlákna musel rozpoutat jadernou válku... Trochu nadhledu, lidi...
Ja zase nechápem čo si chcel vlastne povedať- je zlé že ťa prebookovali na iného prepravcu? Radšej by si strávil nejakých 20 hodín v Prahe podobne ako turisti s Travel v Heraklione začiatkom mesiaca? Alebo aj Travel ťa v prípade závady prebookuje na iného prepravcu? Ak čakanie je zlé aj prebookovanie na najbližší spoj je zlé tak ako by si riešil závady?
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.
Lemon píše:Já teda úplně nechápu, proč si tady trháte takovým způsobem občanky... Kdybych třeba to drobné zpoždění z dovolené měl TVS vyčítat, tak to nevím co bych musel udělat KLM, když minulé pondělí kvůli prdlé pružině v sedadle zpozdilo první ranní KL1350 do AMS (který jsem vždy považoval za 100% jistotu, protože letadlo nocuje v Praze) a na LCY jsem se nedostal v 11, ale po šíleným rebookingu a pobíhání po Ruzyni od kohoutka ke slepičce o šest hodin později s BA... To bych asi podle zdejšího vlákna musel rozpoutat jadernou válku... Trochu nadhledu, lidi...
Ja zase nechápem čo si chcel vlastne povedať- je zlé že ťa prebookovali na iného prepravcu? Radšej by si strávil nejakých 20 hodín v Prahe podobne ako turisti s Travel v Heraklione začiatkom mesiaca? Alebo aj Travel ťa v prípade závady prebookuje na iného prepravcu? Ak čakanie je zlé aj prebookovanie na najbližší spoj je zlé tak ako by si riešil závady?
Máš nějaký nápad, k jakému dopravci bys chtěl přebookovat 190 cestujících v hlavní sezóně na HER? Vždyť tam létají prakticky jen chartery, které jsou nacpané nadoraz a žádné z nich kromě TVS neletí do Prahy Tohle nejde řešit jinak, než náhradním letadlem.
JackBrno píše:Máš nějaký nápad, k jakému dopravci bys chtěl přebookovat 190 cestujících v hlavní sezóně na HER? Vždyť tam létají prakticky jen chartery, které jsou nacpané nadoraz a žádné z nich kromě TVS neletí do Prahy Tohle nejde řešit jinak, než náhradním letadlem.
Síce som sa pýtal Lemona čo mu vadí na reroutingu ale budiž. Ale keby som chcel niekoho prebukovať z gréckeho HER tak asi by som sa pozrel na nejakého gréckeho prepravcu, možno Aegean. Kvízová otázka pre teba kde môžeš vyhrať slamku s logom TVS z prázdneho pohára - letenka PRG-HER na náhodne zvolený dátum 25.7- 9.8 bude drahšia u Aegeanu alebo TVS?
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.
Tahle Cesta kolem světa TVS je přesně produkt, u kterého nedokážu pochopit, jak si může najít svůj trh a to už tolik let... Skutečně je tady tolik manželských párů “v nejlepších letech (50+), kteří jsou majiteli firem nebo je již úspěšně prodali”, kteří to chtějí podstoupit, jak píše cestovka?
JackBrno píše:Máš nějaký nápad, k jakému dopravci bys chtěl přebookovat 190 cestujících v hlavní sezóně na HER? Vždyť tam létají prakticky jen chartery, které jsou nacpané nadoraz a žádné z nich kromě TVS neletí do Prahy Tohle nejde řešit jinak, než náhradním letadlem.
Síce som sa pýtal Lemona čo mu vadí na reroutingu ale budiž. Ale keby som chcel niekoho prebukovať z gréckeho HER tak asi by som sa pozrel na nejakého gréckeho prepravcu, možno Aegean. Kvízová otázka pre teba kde môžeš vyhrať slamku s logom TVS z prázdneho pohára - letenka PRG-HER na náhodne zvolený dátum 25.7- 9.8 bude drahšia u Aegeanu alebo TVS?
Kvízová otázka na tebe, myslíš, že Aegean má teď v sezóně poloprázdná letadla, aby to vše pobral?
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.
Tahle Cesta kolem světa TVS je přesně produkt, u kterého nedokážu pochopit, jak si může najít svůj trh a to už tolik let... Skutečně je tady tolik manželských párů “v nejlepších letech (50+), kteří jsou majiteli firem nebo je již úspěšně prodali”, kteří to chtějí podstoupit, jak píše cestovka?
Jen na okraj - Cesta kolem světa není produkt TVS,ten "pouze" zajišťuje transport. A jak je vidět,tak lidí,kteří jsou ochotni za to dát tu nemalou částku je stále dost. A až dojdou,bude potřeba vymyslet jiný produkt
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? ...
No jen jsem tím chtěl říct, že TVS umí se standardním vybavením a lidmi i velmi nadstandardní služby, pokud je ochoten někdo jen zaplatit Jelikož běžní čeští koupáci nechtějí zaplatit a nevyžadují to po cestovkách, tak prostě mají průměrné služby.
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.
Tahle Cesta kolem světa TVS je přesně produkt, u kterého nedokážu pochopit, jak si může najít svůj trh a to už tolik let... Skutečně je tady tolik manželských párů “v nejlepších letech (50+), kteří jsou majiteli firem nebo je již úspěšně prodali”, kteří to chtějí podstoupit, jak píše cestovka?
Ano je, a někteří už to absolvovali několikrát....
JackBrno píše:vítězslav: Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.
Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? ...
No jen jsem tím chtěl říct, že TVS umí se standardním vybavením a lidmi i velmi nadstandardní služby, pokud je ochoten někdo jen zaplatit Jelikož běžní čeští koupáci nechtějí zaplatit a nevyžadují to po cestovkách, tak prostě mají průměrné služby.
Jacku, SkyEurope,nebyly v ničem moc dobří. byly naprosto standardní, jenom létaly trvale pod cenou. Když budeš O'Leary, můžeš klidně létat rok dva se ztrátou deset linek z těch několika set. Ale nemůžeš létat se ztrátou deset linek z deseti. Toť vše. Jinak ti "normální řadoví piloti TVS" např. vozí Kellnera, zrovna nedávno jich pár letělo na typovky do Států. A ještě poslední poznámka - Cesta kolem světa už dávno nestojí kolem 500tis., nýbrž 890, a ta poslední byla vyprodána 2měsíce před odletem. Takže zákazníky si jistě tento produkt našel.
aviatic píše: Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.
Tahle Cesta kolem světa TVS je přesně produkt, u kterého nedokážu pochopit, jak si může najít svůj trh a to už tolik let... Skutečně je tady tolik manželských párů “v nejlepších letech (50+), kteří jsou majiteli firem nebo je již úspěšně prodali”, kteří to chtějí podstoupit, jak píše cestovka?
Jen na okraj - Cesta kolem světa není produkt TVS,ten "pouze" zajišťuje transport. A jak je vidět,tak lidí,kteří jsou ochotni za to dát tu nemalou částku je stále dost. A až dojdou,bude potřeba vymyslet jiný produkt
Samozřejmě, není to produkt TVS, co si cestovka objedná a zaplatí, to dostane. A to platí i o jejich normálních charterech