Letadla TVS

Odpovědět
zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: corendon

Příspěvek od zdenda »

Kamyl píše:
jakubroz píše:jaké mají ty turci letadla(corendon). V jákém je mají stavu? a kolik si jich TVS pronajmul. Lítají z Prahy?

Pokud vim, tak turky ma pronajate 2, v jakem jsou stavu, to nemohu posoudit a litaji odevsad, vcetne Prahy :wink:

Zlatej Sunexpress. S tema litam roky zpravidla VIE AYT a z5 a v provozuschopnym stavu a vcas. Letos letim do AYT s nimi z PRG tak snad taky dobry


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

Roiman4 píše:A to bohuzel nechce nekolik jedincu pochopit, ze proste misto techto starych herek se uz melo letat s uplne novyma letadlama ve vetsim. To proste ani QS nevymyslel v cernych scenarich, ze dojde na toto.

A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Taky ten 30tilety recky klasik?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.

Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 340
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Roiman4 »

flyingblue píše:
Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.


Ja nehajim TVS, ale kdyz nadavate jen na TVS, tak bych se podival i po okoli... navic ten krap od D8 vypada fakt vevnitr “krasne”

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

Roiman4 píše:
flyingblue píše:
Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.


Ja nehajim TVS, ale kdyz nadavate jen na TVS, tak bych se podival i po okoli... navic ten krap od D8 vypada fakt vevnitr “krasne”


A myslis, ze jeho bratricek bude vypadat lepe? :-)

Jinak pokud mas pocit, ze nekdo "nadava" na stav letadel, tak argument "ale nektery aerolinky maji stejne blby eroplany" jaksi neni uplne stastny :-)


bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od bilbo »

flyingblue píše:
Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.

Zkus v sezóně (navíc když půlka Evropy postrádá Maxe) sehnat nějaký "normální" letadlo za normální cenu. Kdyby se nestalo nepředvídatelné, lítaj všichni koupáci TVS pár měsíců starýma Maxama.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

bilbo píše:
flyingblue píše:
Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.

Zkus v sezóně (navíc když půlka Evropy postrádá Maxe) sehnat nějaký "normální" letadlo za normální cenu. Kdyby se nestalo nepředvídatelné, lítaj všichni koupáci TVS pár měsíců starýma Maxama.


Problem s Maxy zacal v polovine brezna, sorry to neni "sezona". Zaroven se PR SmartWings prsilo, ze problem zvladne bez dalsich dopadu.

Navic, napriklad UR-CNP letal pro SmartWings i minule leto.

Na "coby, kdyby" se nehraje. Treba kdyby neprisla hospodarska krize a nasledne omezeni kontaktu s Ruskem, treba by byly CSA v jine kondici. Treba ne.

Ale to uz jsme pomerne daleko od tematu "Letadla TVS".

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od bilbo »

flyingblue píše:
bilbo píše:
flyingblue píše:
Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.

Zkus v sezóně (navíc když půlka Evropy postrádá Maxe) sehnat nějaký "normální" letadlo za normální cenu. Kdyby se nestalo nepředvídatelné, lítaj všichni koupáci TVS pár měsíců starýma Maxama.


Problem s Maxy zacal v polovine brezna, sorry to neni "sezona". Zaroven se PR SmartWings prsilo, ze problem zvladne bez dalsich dopadu.

Navic, napriklad UR-CNP letal pro SmartWings i minule leto.

Na "coby, kdyby" se nehraje. Treba kdyby neprisla hospodarska krize a nasledne omezeni kontaktu s Ruskem, treba by byly CSA v jine kondici. Treba ne.

Ale to uz jsme pomerne daleko od tematu "Letadla TVS".

Poptávka po ACMI vyletěla už v březnu, původně mělo přiletět mnohem víc letadel od Sunwing, jenže skutek utek a pak se v květnu ještě hledali náhrady.

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od zdenda »

bilbo píše:
flyingblue píše:
Roiman4 píše:A PS: vite vy hejtri cim lita D8 z CPH do PRG? To je neco teprve.


Vime, je to SX-MAH, spolubojovnik SX-MAI, ktery se pravdepodobne dneska pripoji k flotile SmartWings. Pravda tomu "norskymu" chybi sluzba u Afriqiyah Airways a Air Djibouti. Historii YR-SEB mas urcite taky nastudovanou ... A bojovnik UR-CNP stoji na kanale s cerstve aplikovanymi polepy SmartWings, protoze jeho provozovatel nemuze s letadlama do vzduchu (dle medii z duvodu problemu s "aviation safety").

Jinymi slovy, kdyz uz hajis TVS, zkus pracovat s argumenty, ktere Tvoji pozici posiluji.

Nicmene dna jeste nebylo dosazeno, plna sezona jeste nenastala. Zcela jiste se dockame nejakych dalsich zajimavych kousku, ze kterych budou mit spotteri radost.

Na cele veci je zajimave, jak se profesionalni chovani technickeho personalu, planovani letu a operacniho, ktere to cele drzi v chodu, dramaticky lisi od tragickeho vykonu customer care a PR.

Zkus v sezóně (navíc když půlka Evropy postrádá Maxe) sehnat nějaký "normální" letadlo za normální cenu. Kdyby se nestalo nepředvídatelné, lítaj všichni koupáci TVS pár měsíců starýma Maxama.

Maxama mozna novejma, se zpožděním jako obvykle i u starejch...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

bilbo píše:
flyingblue píše:Problem s Maxy zacal v polovine brezna, sorry to neni "sezona". Zaroven se PR SmartWings prsilo, ze problem zvladne bez dalsich dopadu.

Navic, napriklad UR-CNP letal pro SmartWings i minule leto.

Na "coby, kdyby" se nehraje. Treba kdyby neprisla hospodarska krize a nasledne omezeni kontaktu s Ruskem, treba by byly CSA v jine kondici. Treba ne.

Ale to uz jsme pomerne daleko od tematu "Letadla TVS".

Poptávka po ACMI vyletěla už v březnu, původně mělo přiletět mnohem víc letadel od Sunwing, jenže skutek utek a pak se v květnu ještě hledali náhrady.


Asi to "melo priletet" nebylo uplne spravne zasmluvneny. Kdyby do Evropy priputovala hospodarska krize o tri roky pozdeji nebo pokud by Rus neobsadil Krym, mohly se z Tvrdikovych sracek CSA vyhrabat.

Mimochodem, mam dojem, ze se nahrady hledaji jeste porad. V nekterych pripadech se asi hledaji nahrady za nahrady (treba za UR-CNP).

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od bilbo »

flyingblue píše:
bilbo píše:
flyingblue píše:Problem s Maxy zacal v polovine brezna, sorry to neni "sezona". Zaroven se PR SmartWings prsilo, ze problem zvladne bez dalsich dopadu.

Navic, napriklad UR-CNP letal pro SmartWings i minule leto.

Na "coby, kdyby" se nehraje. Treba kdyby neprisla hospodarska krize a nasledne omezeni kontaktu s Ruskem, treba by byly CSA v jine kondici. Treba ne.

Ale to uz jsme pomerne daleko od tematu "Letadla TVS".

Poptávka po ACMI vyletěla už v březnu, původně mělo přiletět mnohem víc letadel od Sunwing, jenže skutek utek a pak se v květnu ještě hledali náhrady.


Asi to "melo priletet" nebylo uplne spravne zasmluvneny. Kdyby do Evropy priputovala hospodarska krize o tri roky pozdeji nebo pokud by Rus neobsadil Krym, mohly se z Tvrdikovych sracek CSA vyhrabat.

Mimochodem, mam dojem, ze se nahrady hledaji jeste porad. V nekterych pripadech se asi hledaji nahrady za nahrady (treba za UR-CNP).

Jak to souvisi s Tvrdikem opravdu netusim, jen fakticky vysvetluju, proc u TVS letaji takove sroty. Nekteri si stale zjevne mysli, ze Vik a Simane tim schvalne trestaji elitni ceske koupaky.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

Bilbo, ak niekedy v živote budeš podnikať,dam ti pár cenných rád.
Je dobré investovať do modernizácie flotily, ale musíš počítať s tým, ze môžu nastať problémy. Preto si vždy odkladaj peniaze na stranu, ak by si ich potreboval. Teraz ta situácia nastala, takže ak by TVS tie lietadlá od Sunwings očakával, tak by niečo ešte vybral z vankúša, lebo každému je jasné, ze Sunwings mohli dostať lukratívnejšie ponuky a tak lietadla poslali tymto klientom. Prefsa každý podniká za účelom zisku a nie je to žiadna charita. TVS tento vankúš nemá a tak hľadá v tom zvyšku lietadiel, ale tu treba byť opatrný, lebo ak skutočne hľadajú az u airlines, ktoré maju problémy s aviation safety, tak im to môže vyvolať dosť nepríjemné PR a to celé nebude žiadny hate, ale úplne legitímna správa pre verejnosť. Jasne, ceny aj tak určujú CK a môže sa stať, ze nie su ochotné platiť viac nez je nutné, ale aj tak to nie je dôvod potápať uz tak slabé renomé. Možno by to chcelo nájsť trh, kde ľudia nie su citliví na cenu, ale v tomto segmente to TVS velmi nedáva.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

bilbo píše:
flyingblue píše:
Asi to "melo priletet" nebylo uplne spravne zasmluvneny. Kdyby do Evropy priputovala hospodarska krize o tri roky pozdeji nebo pokud by Rus neobsadil Krym, mohly se z Tvrdikovych sracek CSA vyhrabat.

Mimochodem, mam dojem, ze se nahrady hledaji jeste porad. V nekterych pripadech se asi hledaji nahrady za nahrady (treba za UR-CNP).

Jak to souvisi s Tvrdikem opravdu netusim, jen fakticky vysvetluju, proc u TVS letaji takove sroty. Nekteri si stale zjevne mysli, ze Vik a Simane tim schvalne trestaji elitni ceske koupaky.


Hm, me uplne neprijde, ze by tu nekdo rozvijel diskusi smerem, ze Vik a Simane nekoho trestaji. Oni proste podcenili riziko, ze se neco oskliveho stane jejich klicovemu dodavateli. Mozna jsou tu lide, kteri z toho maji radost, ja mezi ne nepatrim.

Letadla od ne zcela standardnich poskytovatelu bohuzel provozuje v lete TVS/SW dlouhodobe, takze to neni zadna zmena.

S Tvrdikem to nesouvisi, souvisi to s tvrdikovyma nastupcema. Tem se zase propadly trhy.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:Bilbo, ak niekedy v živote budeš podnikať,dam ti pár cenných rád.
Je dobré investovať do modernizácie flotily, ale musíš počítať s tým, ze môžu nastať problémy. Preto si vždy odkladaj peniaze na stranu, ak by si ich potreboval. Teraz ta situácia nastala, takže ak by TVS tie lietadlá od Sunwings očakával, tak by niečo ešte vybral z vankúša, lebo každému je jasné, ze Sunwings mohli dostať lukratívnejšie ponuky a tak lietadla poslali tymto klientom. Prefsa každý podniká za účelom zisku a nie je to žiadna charita. TVS tento vankúš nemá a tak hľadá v tom zvyšku lietadiel, ale tu treba byť opatrný, lebo ak skutočne hľadajú az u airlines, ktoré maju problémy s aviation safety, tak im to môže vyvolať dosť nepríjemné PR a to celé nebude žiadny hate, ale úplne legitímna správa pre verejnosť. Jasne, ceny aj tak určujú CK a môže sa stať, ze nie su ochotné platiť viac nez je nutné, ale aj tak to nie je dôvod potápať uz tak slabé renomé. Možno by to chcelo nájsť trh, kde ľudia nie su citliví na cenu, ale v tomto segmente to TVS velmi nedáva.

A já ti dám taky dobrou radu, nemluv o podnikání, o kterém nevíš vůbec nic. Možná prodáváš rohlíky, možná auta, ale letectví je pro tebe španělská vesnice... Úplně stejné problémy mají všechny společnosti, které mají ve flotile MAXe, jestli sis nevšimnul. Je opravdu vtipné, jak u SW je pro místní partičku hejtrů blbě úplně všechno :-) Když létají starými letadly, je to blbě. Když chtějí modernizovat flotilu, je to taky blbě. A představ si Jenciku, že úplně stejně ruší lety a látají díry ve flotilách po MAXech všechny společnosti. S tímhle prostě nepočítal vůbec nikdo, tím spíš, že Boeing tvrdil, že MAX je víceméně totožné letadlo, takže tak velké problémy vedoucí až k dlouhodobému uzeměním typu mohla čekat možná tak věštkyně Jolanda, ne žádný manažer letecké společnosti.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

JackBrno píše:
jencik píše:Bilbo, ak niekedy v živote budeš podnikať,dam ti pár cenných rád.
Je dobré investovať do modernizácie flotily, ale musíš počítať s tým, ze môžu nastať problémy. Preto si vždy odkladaj peniaze na stranu, ak by si ich potreboval. Teraz ta situácia nastala, takže ak by TVS tie lietadlá od Sunwings očakával, tak by niečo ešte vybral z vankúša, lebo každému je jasné, ze Sunwings mohli dostať lukratívnejšie ponuky a tak lietadla poslali tymto klientom. Prefsa každý podniká za účelom zisku a nie je to žiadna charita. TVS tento vankúš nemá a tak hľadá v tom zvyšku lietadiel, ale tu treba byť opatrný, lebo ak skutočne hľadajú az u airlines, ktoré maju problémy s aviation safety, tak im to môže vyvolať dosť nepríjemné PR a to celé nebude žiadny hate, ale úplne legitímna správa pre verejnosť. Jasne, ceny aj tak určujú CK a môže sa stať, ze nie su ochotné platiť viac nez je nutné, ale aj tak to nie je dôvod potápať uz tak slabé renomé. Možno by to chcelo nájsť trh, kde ľudia nie su citliví na cenu, ale v tomto segmente to TVS velmi nedáva.

A já ti dám taky dobrou radu, nemluv o podnikání, o kterém nevíš vůbec nic. Možná prodáváš rohlíky, možná auta, ale letectví je pro tebe španělská vesnice... Úplně stejné problémy mají všechny společnosti, které mají ve flotile MAXe, jestli sis nevšimnul. Je opravdu vtipné, jak u SW je pro místní partičku hejtrů blbě úplně všechno :-) Když létají starými letadly, je to blbě. Když chtějí modernizovat flotilu, je to taky blbě. A představ si Jenciku, že úplně stejně ruší lety a látají díry ve flotilách po MAXech všechny společnosti. S tímhle prostě nepočítal vůbec nikdo, tím spíš, že Boeing tvrdil, že MAX je víceméně totožné letadlo, takže tak velké problémy vedoucí až k dlouhodobému uzeměním typu mohla čekat možná tak věštkyně Jolanda, ne žádný manažer letecké společnosti.

Kde píšem, ze modernizácia flotily je zlá? Tvrdím, že ostatni nemajú problémy a nerušia lety? O tom tam nie je ani slovo.
Ja len reagujem na slová, ze Sunwings poslali menej lietadiel. Tie správy, ze uzemnenie potrvá pár mesiacov tu už pár mesiacov koluje, takže manažéri to vedia aj bez Jolandy. Takže opäť si ani nečítal, co píšem, len si si doprazdna kopol. Akurát ďalší vlastný gól


Odpovědět