Letadla TVS

Odpovědět
krakra
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od krakra »

Mě to nedá se nezeptat,jakým letadlem a s jakými posádkami by to teda měl TVS lítat? Měl by ten přinejmenším raketoplán pilotovat Chuck Norris a kafe servírovat Pamela Anderson nahoře bez? Celá tahle akce je právě ze strany cestovek,které samy dotázaly TVS,zdali je ochoten a schopen pro tento účel poskytnout a nachystat letadlo. Obě strany se nějak dohodly a věc zdárně funguje už šestým rokem.Letos poprvé byly oblety kolem Země dva,takže evidentně zájem je a to oboustranně.


Tahle Cesta kolem světa TVS je přesně produkt, u kterého nedokážu pochopit, jak si může najít svůj trh a to už tolik let... Skutečně je tady tolik manželských párů “v nejlepších letech (50+), kteří jsou majiteli firem nebo je již úspěšně prodali”, kteří to chtějí podstoupit, jak píše cestovka?


Hochu je tu hodně bohatých lidí....


bureaucrat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Oblíbené typy letadel: A380
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od bureaucrat »

krakra píše:Hochu je tu hodně bohatých lidí....

O tom nepochybuji, ale cílovkou bude myslím specifický druh bohatých. Nebo "bohatých"?

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

bureaucrat píše:
krakra píše:Hochu je tu hodně bohatých lidí....

O tom nepochybuji, ale cílovkou bude myslím specifický druh bohatých. Nebo "bohatých"?

Zase tak specifický druh bohatých to být nemusí :) Bude to pro ty bohaté, kteří na získání majetku usilovně pracují a nemají ho jako nějakou rentu bez práce. Ti určitě ocení, že jen zaplatí a můžou úplně "vypnout", protože vše za ně vyřeší cestovka. Pak je skupina bohatých, kteří už pracovně nemusí řešit vůbec nic a v podstatě mají trvalou dovolenou, ti si zase naopak cíleně vyhledávají komplikované věci, jako např. individuální cestování. Ale řekl bych, že ta cílovka bohatých, kteří potřebují úplně vypnout a mít cestu bez starostí, je hodně, nejspíš nad 50%.

Lemon
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 150
Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Lemon »

JackBrno píše:
bepo píše:
Lemon píše:Já teda úplně nechápu, proč si tady trháte takovým způsobem občanky... :D
Kdybych třeba to drobné zpoždění z dovolené měl TVS vyčítat, tak to nevím co bych musel udělat KLM, když minulé pondělí kvůli prdlé pružině v sedadle zpozdilo první ranní KL1350 do AMS (který jsem vždy považoval za 100% jistotu, protože letadlo nocuje v Praze) a na LCY jsem se nedostal v 11, ale po šíleným rebookingu a pobíhání po Ruzyni od kohoutka ke slepičce o šest hodin později s BA... To bych asi podle zdejšího vlákna musel rozpoutat jadernou válku... Trochu nadhledu, lidi... :wink:

Ja zase nechápem čo si chcel vlastne povedať- je zlé že ťa prebookovali na iného prepravcu? Radšej by si strávil nejakých 20 hodín v Prahe podobne ako turisti s Travel v Heraklione začiatkom mesiaca? Alebo aj Travel ťa v prípade závady prebookuje na iného prepravcu? Ak čakanie je zlé aj prebookovanie na najbližší spoj je zlé tak ako by si riešil závady?

Máš nějaký nápad, k jakému dopravci bys chtěl přebookovat 190 cestujících v hlavní sezóně na HER? Vždyť tam létají prakticky jen chartery, které jsou nacpané nadoraz a žádné z nich kromě TVS neletí do Prahy :) Tohle nejde řešit jinak, než náhradním letadlem.

Já jsem tím jen chtěl naznačit, že by bylo fajn, kdyby zúčastnění měli trochu více nadhledu... pokud je tady pořád omíláno neustálé zpoždění TVS, tak by bylo fajn a) doložit nějaké porovnání on-time performance s jinými aerolinkami (jak už tu bylo několikrát žádáno), b) uvědomit si, že zpoždění tady je, bude a nebude to jen otázka TVS... Pokud bude mít zpoždění hoďku dvě, tak možná budu kyselej (hlavně pokud letím s dětma)... Pokud bude delší, budu kyselejší, ale zažádám si o kompenzaci... Pokud bude zpoždění 20 hodin v PRG, tak je to pořádnej pech, ale bouchat do stolu kvůli tomu nebudu (jelikož mi to prd pomůže a stejně to neovlivním) ... Už se nám se ženou stalo, že jsme zůstali o 14 hodin déle v HER a každopádně ten čas strávený v náhradním 5* resortu byl pro polovinu letadla vrchol dovolené (minimálně soudě podle počtu lidí, které pak museli do autobusu na letiště donést)... :D Tenkrát to bylo kvůli tomu, že jedna ze dvou A321 ČSA zhavarovala někde na Lanzarote... To se prostě stane...

Pokud je to s TVS tak špatné, pomůžu si když budu létat s německými chartery? Známí daleko více, než já s TVS, vykysli v NUE s Condorem, což taky zamrzí, když si člověk ještě připočte tu cestu autem...

Prostě mi přijde, že tady v debatě chybí tvrdá data, podle kterých můžeme dělat nějaké závěry... Pokud měl někdo blbou zkušenost s letem na dovolenou, tak chápu rozmrzení, je to smůla, ale byl bych opatrný s paušalizováním na celé TVS... Já jsem měl zrovna super zkušenost, ale nosit na rukou je nebudu, dva lety jsou prdlajs reprezentativní vzorek... stejně tak i nadále budu služebně létat z Prahy s KL, přestože mi dva týdny zpátky totálně nakopli celý den (tam už mám dostatečně reprezentativní vzorek dat)... A každopádně mi přijde škoda, aby zrovna na tomto fóru probíhal takový flame... :(

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3159
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

JackBrno píše:
bureaucrat píše:
krakra píše:Hochu je tu hodně bohatých lidí....

O tom nepochybuji, ale cílovkou bude myslím specifický druh bohatých. Nebo "bohatých"?

Zase tak specifický druh bohatých to být nemusí :) Bude to pro ty bohaté, kteří na získání majetku usilovně pracují a nemají ho jako nějakou rentu bez práce. Ti určitě ocení, že jen zaplatí a můžou úplně "vypnout", protože vše za ně vyřeší cestovka. Pak je skupina bohatých, kteří už pracovně nemusí řešit vůbec nic a v podstatě mají trvalou dovolenou, ti si zase naopak cíleně vyhledávají komplikované věci, jako např. individuální cestování. Ale řekl bych, že ta cílovka bohatých, kteří potřebují úplně vypnout a mít cestu bez starostí, je hodně, nejspíš nad 50%.


Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

Spis je to o tom, ze cilovka cesty kolem sveta TVS je takovym "ceskym koupakem" mezi hornimi 10 000 - treba jeden nebo i oba z paru nevladnou cizim jazykem, chteji mit poruce cesky mluvici posadku, odlet z Prahy a tak vubec.
Na oplatku pak akceptuji cenu a trasu stanovenou CK a uroven biznisu v letadle TVS,


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

Fabo píše:Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

O tom samozřejmě žádné pochyby :) Ale pro dost lidí může být bonusem, že na ně pro přelety čeká jejich vlastní letadlo, sedadlo a personál :)

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

Fabo píše:
JackBrno píše:
bureaucrat píše:O tom nepochybuji, ale cílovkou bude myslím specifický druh bohatých. Nebo "bohatých"?

Zase tak specifický druh bohatých to být nemusí :) Bude to pro ty bohaté, kteří na získání majetku usilovně pracují a nemají ho jako nějakou rentu bez práce. Ti určitě ocení, že jen zaplatí a můžou úplně "vypnout", protože vše za ně vyřeší cestovka. Pak je skupina bohatých, kteří už pracovně nemusí řešit vůbec nic a v podstatě mají trvalou dovolenou, ti si zase naopak cíleně vyhledávají komplikované věci, jako např. individuální cestování. Ale řekl bych, že ta cílovka bohatých, kteří potřebují úplně vypnout a mít cestu bez starostí, je hodně, nejspíš nad 50%.


Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

Spis je to o tom, ze cilovka cesty kolem sveta TVS je takovym "ceskym koupakem" mezi hornimi 10 000 - treba jeden nebo i oba z paru nevladnou cizim jazykem, chteji mit poruce cesky mluvici posadku, odlet z Prahy a tak vubec.
Na oplatku pak akceptuji cenu a trasu stanovenou CK a uroven biznisu v letadle TVS,

Většina těchto cestujících vládne i několika světovými jazyky, zrovna tak většina tuto cestu absolvovala několikrát, pokaždé se destinace mění a CK s nimi spolupracuje při volbě destinací na další cestu. Co se týče letadla, je celé přestavěné do byznys konfigurace a o službách na palubě se může mnohým jen zdát

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

JackBrno píše:
Fabo píše:Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

O tom samozřejmě žádné pochyby :) Ale pro dost lidí může být bonusem, že na ně pro přelety čeká jejich vlastní letadlo, sedadlo a personál :)

A nemusí na každé destinaci sebou tahat všechny věci.....

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3159
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

Pavel píše:
Fabo píše:
JackBrno píše:Zase tak specifický druh bohatých to být nemusí :) Bude to pro ty bohaté, kteří na získání majetku usilovně pracují a nemají ho jako nějakou rentu bez práce. Ti určitě ocení, že jen zaplatí a můžou úplně "vypnout", protože vše za ně vyřeší cestovka. Pak je skupina bohatých, kteří už pracovně nemusí řešit vůbec nic a v podstatě mají trvalou dovolenou, ti si zase naopak cíleně vyhledávají komplikované věci, jako např. individuální cestování. Ale řekl bych, že ta cílovka bohatých, kteří potřebují úplně vypnout a mít cestu bez starostí, je hodně, nejspíš nad 50%.


Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

Spis je to o tom, ze cilovka cesty kolem sveta TVS je takovym "ceskym koupakem" mezi hornimi 10 000 - treba jeden nebo i oba z paru nevladnou cizim jazykem, chteji mit poruce cesky mluvici posadku, odlet z Prahy a tak vubec.
Na oplatku pak akceptuji cenu a trasu stanovenou CK a uroven biznisu v letadle TVS,

Většina těchto cestujících vládne i několika světovými jazyky, zrovna tak většina tuto cestu absolvovala několikrát, pokaždé se destinace mění a CK s nimi spolupracuje při volbě destinací na další cestu. Co se týče letadla, je celé přestavěné do byznys konfigurace a o službách na palubě se může mnohým jen zdát


Pokud CK spolupracuje s klienty na volbe trasy pro dalsi rok, je to jen dobre.

Ze je letadlo prestaveno do biznisu je mi jasne, ale proti treba biznisu v flyDubai maxu je to takove... no.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

Fabo píše:
Pavel píše:
Fabo píše:
Cestovka ti samozrejme vysklada RTW klidne i vylucne v biznisu 5* aerolinek, staci najit tu spravnou cestovku.
Myslim, ze treba ta, co cocikovi pred casem resila program na Islandu by to zvladla levou zadni.

Spis je to o tom, ze cilovka cesty kolem sveta TVS je takovym "ceskym koupakem" mezi hornimi 10 000 - treba jeden nebo i oba z paru nevladnou cizim jazykem, chteji mit poruce cesky mluvici posadku, odlet z Prahy a tak vubec.
Na oplatku pak akceptuji cenu a trasu stanovenou CK a uroven biznisu v letadle TVS,

Většina těchto cestujících vládne i několika světovými jazyky, zrovna tak většina tuto cestu absolvovala několikrát, pokaždé se destinace mění a CK s nimi spolupracuje při volbě destinací na další cestu. Co se týče letadla, je celé přestavěné do byznys konfigurace a o službách na palubě se může mnohým jen zdát


Pokud CK spolupracuje s klienty na volbe trasy pro dalsi rok, je to jen dobre.

Ze je letadlo prestaveno do biznisu je mi jasne, ale proti treba biznisu v flyDubai maxu je to takove... no.

Pro tento účel naprosto dostačující

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od marthym »

Malá špetka do debaty:

To, že někdo umí jazyk, ještě neznamená, že je schopen podniknout takovou cestu na vlastní pěst.


V tomto případě je úplně jedno, jestli má budget 50k nebo 800k - česká společnost si na individuální cestování pořád nezvykla (bavme se o cílovce těchto i normálních cest).

A... Kdysi jsem tohle pseudo RTW řešil se známým z ESA, který pak odtamtud radši prchl. Ale to je jedno: říkal mi, že naprostá většina prodaných míst jde z firem. Ředitel si to dá jako služební cestu, vezme milenku... :D

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

marthym píše:Malá špetka do debaty:

To, že někdo umí jazyk, ještě neznamená, že je schopen podniknout takovou cestu na vlastní pěst.

...

K tomu bych zase dodal, že být schopen podniknout cestu individuálně vůbec neznamená, že člověk individuálně cestovat chce ;) Případně ne vždycky. Já třeba posledních 15 let dovolené dělám pouze individuálně, nicméně loni jsem chtěl opravdu úplně vypnout a nemuset nic neřešit (hlavně hledat transfery místní MHD), tak jsem si koupil komplet zájezd od cestovky a bylo to po těch letech fajn :) To že někdo má hodně peněz neznamená, že musí preferovat individuální cestování. Zvlášť si preferenci cestovky umím představit u vrcholového manažera nebo majitele firmy, který celý rok pořád něco řeší a na dovolené si jen vybere destinaci a plně mu vyhovuje, že odpovědnost má delegát a sám nic nemusí řešit :)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5912
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Globik »

Prostě každý má jiné preference, je na to potřeba si na to zvyknout a ne jet v nějaké šabloně "s cestovkama jezdí jen neschopní, jazykově nevybavení a socky s igelitkama". Těch důvodů, proč je tento produkt úspěšný, je více. A mimochodem, letos na jaře už stál tento zájezd při ubytování ve standardním dvoulůžáku (myslím typ pokoje, ne kategorii hotelu) 969 tisíc. Cena na následující jaro podle mě ještě není zveřejněna, program ano.

Pavel: Když se podívám do letošní brožury na stránku, kde jsou délky jednotlivých letů, je tam zvlášť: OGG-HNL a HNL- HIR. Přitom na Oahu nebyl žádný program, není vůbec uveden v itineráři. Máš tušení, proč tam to mezipřistání bylo? Nedává mi to žádnou logiku. Rozdíl vzdušných vzdáleností je jen 100 km.
Ale škoda, že jsem o tom mezipřistání nevěděl, šel bych spottovat.

lukaskr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 248
Registrován: 17. 05. 2009, 11:59
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od lukaskr »

moc krátká dráha, nedalo by se vzít po špunty...

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Pavel »

Globik píše:Prostě každý má jiné preference, je na to potřeba si na to zvyknout a ne jet v nějaké šabloně "s cestovkama jezdí jen neschopní, jazykově nevybavení a socky s igelitkama". Těch důvodů, proč je tento produkt úspěšný, je více. A mimochodem, letos na jaře už stál tento zájezd při ubytování ve standardním dvoulůžáku (myslím typ pokoje, ne kategorii hotelu) 969 tisíc. Cena na následující jaro podle mě ještě není zveřejněna, program ano.

Pavel: Když se podívám do letošní brožury na stránku, kde jsou délky jednotlivých letů, je tam zvlášť: OGG-HNL a HNL- HIR. Přitom na Oahu nebyl žádný program, není vůbec uveden v itineráři. Máš tušení, proč tam to mezipřistání bylo? Nedává mi to žádnou logiku. Rozdíl vzdušných vzdáleností je jen 100 km.
Ale škoda, že jsem o tom mezipřistání nevěděl, šel bych spottovat.

Brožura není aktualizovaná, letěli jsme OGG-INU-HIR, a v INU byl pouze fuel stop


Odpovědět