Letadla TVS

Odpovědět
jakubroz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 71
Registrován: 26. 06. 2007, 19:41
Stav: Offline

l

Příspěvek od jakubroz »

nikdo nevíte?


Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Interiér nic moc :? :x

poja
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 681
Registrován: 29. 04. 2007, 11:45
Stav: Offline

Příspěvek od poja »

možná blbá otázka ale nikde sem to nenasel odkud sou ty letadla vlastne vim jen že pred SW už je nekdo brousil ale nevim rok výroby ani spolecnost..

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Předtím u United Airlines! Stáří přesně nevim ale jedno letadlo létá od r.1993

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

poja píše:možná blbá otázka ale nikde sem to nenasel odkud sou ty letadla vlastne vim jen že pred SW už je nekdo brousil ale nevim rok výroby ani spolecnost..


prej stály několik let někde na poušti :D ale nevim jestli je to zaručená pravda.


skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

FISCHER AIR LOVER píše:
poja píše:možná blbá otázka ale nikde sem to nenasel odkud sou ty letadla vlastne vim jen že pred SW už je nekdo brousil ale nevim rok výroby ani spolecnost..


prej stály několik let někde na poušti :D ale nevim jestli je to zaručená pravda.


OK-SWU
12/07/1993 United Airlines N955UA returned to lessor on 11/09/2004 - stored at Goodyear
25/03/2005 SmartWings OK-SWU

OK-SWV
08/03/1993 United Airlines N951UA stored at Goodyear 18/09/04
26/03/2005 SmartWings OK-SWV

Jo...půl roku byly na odpočinku....

http://www.airfleets.net/flottecie/SmartWings.htm

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22 :D :D :D

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22 :D :D :D
Naposledy upravil(a) FISCHER AIR LOVER dne 05. 07. 2007, 21:17, celkem upraveno 1 x.

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

No to stou pouští je pravda 8) Já to nemyslel zas tak detailně a hlavně jsem to myslel ironicky!
Jo a jinak jen bych chěl říct jak je s***wings slavnej!
Stál jsem na terase a skupinka anglicky mluvících spotterů tipoval bych že z AMS viděli jak tam taxuje Smrt a hned se začali bavit jak je to proslule známá společnost která ruší jeden let za druhym! Docela jsem se pobavil :D :D

A nevíš kde byly odstavený? Marana? :D :D :D
Naposledy upravil(a) Skybob dne 05. 07. 2007, 21:22, celkem upraveno 3 x.

Lucky
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 711
Registrován: 30. 01. 2005, 18:43
Stav: Offline

Příspěvek od Lucky »

FISCHER AIR LOVER píše:
Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22 :D :D :D


tak to dost těžko, právě v tý poušti je to horší a taky mnohem rychlejší, když sou tam v písku a je tam podle mě rychlejší koroze, protože je tam mnohem větší vedro.. a taky v písku je taky trochu sůl, která i to taky zrychluje a kromě toho myslim, že teda Fischer je kvalitně lepší než nakej s**t wings nebo jak se mu to asi odůvodněně řiká :)


ale k korozy potrebujes jeste vodu a te v pousti moc neni 8)

FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

Lucky píše:
FISCHER AIR LOVER píše:
Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22 :D :D :D


tak to dost těžko, právě v tý poušti je to horší a taky mnohem rychlejší, když sou tam v písku a je tam podle mě rychlejší koroze, protože je tam mnohem větší vedro.. a taky v písku je taky trochu sůl, která i to taky zrychluje a kromě toho myslim, že teda Fischer je kvalitně lepší než nakej s**t wings nebo jak se mu to asi odůvodněně řiká :)


ale k korozy potrebujes jeste vodu a te v pousti moc neni 8)


treba naka jo :D

makr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 06. 07. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: flotila TS

Příspěvek od makr »

kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787... :)


V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.

vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Re: flotila TS

Příspěvek od vita »

makr píše:
kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787... :)


V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.


A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?

makr
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 06. 07. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: flotila TS

Příspěvek od makr »

vita píše:
makr píše:
kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787... :)


V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.


A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?


Turecký Boeing od Corendon je pouze jeden a je bázovaný v Budapešti, létá tam crew namixovaná s tureckých CC a maďarksých CC od TVS. Na Futuře bude španělský kokpit s VK a 3 CC budou z TVS, jako to bylo na slovácích.

vita
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1812
Registrován: 06. 09. 2004, 21:57
Stav: Offline

Re: flotila TS

Příspěvek od vita »

makr píše:
vita píše:
makr píše:
kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787... :)


V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.


A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?


Turecký Boeing od Corendon je pouze jeden a je bázovaný v Budapešti, létá tam crew namixovaná s tureckých CC a maďarksých CC od TVS. Na Futuře bude španělský kokpit s VK a 3 CC budou z TVS, jako to bylo na slovácích.


Takže Pegasus už u TVS není?
Každopádně díky, za cenné informace. Futura tu tedy bude až do konce sezóny, jestli tomu dobře rozumím. A Smarti už jsou taky zpět z pronájmu?
To jsem nevěděl, že CC u B757 byly TVS, myslel jsem, že na to musí mít výcvik, a že CC u TVS ho mají jen na letadla rodiny B737


Odpovědět