Letadla TVS
Re: Letadla TVS
Súhlasím. V podstate obdivujem TVS, prevádzkovať väčšinou charterové lety, to je vždy akoby zavádzať novú linku. Minulý rok som mal s TVS príjemný let PRG-SPU-PRG, tohto roku budú PRG-FUE-PRG. Viem, že občas sa vyskytnú nejaké meškania, ale to všetko je malina oproti tomu, čo vie spolu vyrobiť Lufthansa so Swissairom. Debatu o Mongolovi som rozvinul preto, že som si všimol, že využívajú také lietadlo, o ktorom som samozrejme nemohol vedieť. Tie, ktoré leteli so mnou do SPU boli absolútne v poriadku a verím, že aj do FUE do bude podobne.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Petr31 píše:Globik píše:atr píše:Toto je z diskuze na recko.name od nějaké "koupačky".
Řekli jsme si že s TRAVEL SERVICE už nikdy,ale jak se říká, nikdy neříkej nikdy.
Pokud má koupačka "koule" na to, kupovat si zájezdy od rakouských CK a jezdit do Vídně, tak OK. V opačném případě si už moc nezakoupe. A o tom to právě je, že český trh to zkousne, protože mu nic jiného nezbývá,
.....opravdu si myslíš, že na názorech jedné "nejmenované koupačky" se dá objektivně stavět? Připomíná mi to dopis "party pragováků" ze srpna 1968.Díky anonymitě internetu se dá za pár kaček vyrobit dehonestační kampaň kdykoliv na kohokoliv, aniž se může účiněn bránit. Navíc to tradiční každoroční kopání do TVS už je troche únavné, nemyslíš? Já s nimi mám asi 20 letů, závada veškerá žádná, 2 krát zpoždění asi hodinu, což je vzhledem k okolnostem provozování charterových letů v létě téměř zázrak. Chápu, že koupáky nezajímá, co jsou přehuštěné letové koridory, slotová koordinace, letové normy pro posádky, potíže s handlingem, omezení daná MEL (minimum equipment list), umožňující dále letadlo provozovat v případě vyjmenovaných závad a podobně. Předpokládám, že všichni ti, co tady na TVS neustále kydají špínu, s nimi vesele v utajení lítají, aby pak v partě svých sluníčkových přátel říkali: s TVS, zbláznil jsi se, nikdy.....
Tím neříkám, že potíže nejsou a nemůžou nastat....ale vyrábět kampaň na základě poznámky jedné báby..no promiňte hoši, to je úroveň
O jaké kampani je tu řeč? Tato diskuze je nějaká kampaň? Ventilujeme tu mezi sebou svoje názory a to má být kampaň? Aha, to jsem nevěděl, že jsme tak vlivní.
Ano, vzhledem k minulosti TVS věřím, že to, co ta koupačka napsala, je pravda. Stejně tak věřím Tobě, že jsi měl takové štěstí. Já mám třeba pár zkušeností někde napůl mezi ní a Tebou. A tak bych dal TVS přednost ve chvíli, kdy by to bylo mnohem výhodnější (cena, spojení), než s někým jiným.
Toto: "přehuštěné letové koridory, slotová koordinace, letové normy pro posádky, potíže s handlingem, omezení daná MEL (minimum equipment list), umožňující dále letadlo provozovat v případě vyjmenovaných závad a podobně." mi připomíná, když reklamuješ služby u nějakého hochštaplera a přitom jeho konkurenti se na něco takového vymlouvat nemusí, protože takové problémy nemají. A když jsme u těch pragováků, tak "kydají špínu" používala moje babička právě ve spojení s rokem 1968, že se v té době házela špína na komunisty. Prostě podle mě argumentuješ poněkud zcestně.
Re: Letadla TVS
Já nevím...TVS je na jednu stranu taková zvláštní firma. Takoví opravdoví tvrdí byznysmeni, občas se jim totálně sesypou rotace a celý den mají mnohahodinová zpoždění, takže, co co popisovala ta paní se opravdu mohlo stát, nemaj problém linku, která jim nevydělává, bez milosti okamžitě zrušit (což se od nich naučili ČSA), kšeftují neskutečně s letadly a veřím tomu, že dělat u nich asi nemusí být žádný med atd. atd. Takže kopnout si do nich je neskutečně snadná. Jenže, tahle firma vydělává, rozvíjí se, má základny nejen v ČR, ale v Polsku, Maďarsku a kdo ví kde ještě a spoluvlastní národního dopravce, který se až donedávna jen a jen zmenšoval. Takže přes všechnu tu kritiku to dělají asi dobře. Tedy dobře v tom smyslu, že přes všechny ty problémy se úspěšně rozvíjejí, pořizují si nová letadla atd. atd. Neměl jsem tu firmu rád, byla mi nesympatická, pamatuju doby, kdy se jí přezdívalo "Trouble service" a letět s nimi byla ostuda. Už to tak není. Držím jim palce a to nejen proto, že v ní pracuje čím dál více mých kamarádů, co se mnou studovalo střední školu.
Re: Letadla TVS
Já jim to neberu. Ostatně je zjevné, že na rozdíl od ČSA mají výsledky. Přesto, když se vrátím zpět na začátek, tak mi tahle praxe "na sezonu nasbíráme éra a posádky co se namanou kde po světě" přijde jako hazardování se svou pověstí a možná i s bezpečností - komunikační těžkosti uvnitř bůhvíjak posbírané posádky se podepsaly třeba na Heliosu (alespoň si tedy pamatuji, že se o tom tehdy psalo, oficiální zprávu nyní hledat nebudu). Aby to nebylo pochopeno špatně - rozhodně tím nechci tvrdit, že na českých letadlech musí létat české posádky. Je jedno odkud jsou, akorát by měly být navyklé na evropské standardy, o čemž mám třeba v případě posádky z Mongolska určité pochybnosti.
Re: Letadla TVS
mongolové létají pravidelně do Berlína, tak proč by nebyli zvyklí na evropské standardy?
Re: Letadla TVS
O tych standardoch nikto nepochybuje, ak lietaju u TVS, tak su zvyknuti na mnozstvo letisk, to je absolutne OK. Debata ale zacala o tom, v akom stave maju masiny...
Mongolske 738 boli povodne urcene na lety do Berlina, cez Moskvu. Tam uz myslim posielaju 330ku, ak ju este maju pozicanu. No a 738 uz nepotrebuju ?
Mongolske 738 boli povodne urcene na lety do Berlina, cez Moskvu. Tam uz myslim posielaju 330ku, ak ju este maju pozicanu. No a 738 uz nepotrebuju ?
Re: Letadla TVS
Mají toto:
Photos EI-CSG 29922 / 571 Boeing 737-8AS(WL) C12Y150 21. May 2008 lsf CIT, lst Travel Service Ogedei Khaan 16.1 Years
Photos EI-CXV 32364 / 1166 Boeing 737-8CX(WL) C12Y150 03. Jul 2002 lsf Macquarie AirFinance Khubelai Khan 14.0 Years
Photos JU-1015 41318 / 4902 Boeing 737-8SH(WL) C12Y162 09. May 2014 lsf ALC Guyug Khaan 2.2 Years
Photos EI-FGN 30564 / 798 Boeing 767-3BG(ER) 01. Jun 2016 lsf Pembroke 16.0 Years
Photos JU-1011 28149 / 627 Boeing 767-3W0(ER) C18Y245 24. May 2011 lsf ALC 19.8 Years
Photos JU-1021 41519 / 1050 Boeing 767-34G(ER)(WL) C18Y245 13. May 2013 Chinggis Khaan 3.2 Years
Tedy sumárně to není žádná krize - Mongolsko má cca 3 mil. obyvatel...kolik toho tedy nacestují ? Na domácích linkách možná více - ale na to jsou tam jiní se 7xF50.
TVS si již druhý rok pronajímá to co dostanou nejlevněji tedy - nejstarší 738 po Ryanairu z těch co mají.
Opakuji - zkušenost velmi častého cca 20x ročně cestovatele PRG-LONDON (ne osobní) - žádný rozdíl proti Ryanairu nebo EasyJetu - novým letadlům - tedy soudím, že interiér byl inovován.
Píšete tady o Evropských standardech, ale nějak tomu nerozumím - z mé zkušenosti v Asii - žádný rozdíl jsem nepozoroval - jenom letušky vypadají jinak, pokud to pomineme (a to už tu zaznělo, že problém není) tak co dál ?
Photos EI-CSG 29922 / 571 Boeing 737-8AS(WL) C12Y150 21. May 2008 lsf CIT, lst Travel Service Ogedei Khaan 16.1 Years
Photos EI-CXV 32364 / 1166 Boeing 737-8CX(WL) C12Y150 03. Jul 2002 lsf Macquarie AirFinance Khubelai Khan 14.0 Years
Photos JU-1015 41318 / 4902 Boeing 737-8SH(WL) C12Y162 09. May 2014 lsf ALC Guyug Khaan 2.2 Years
Photos EI-FGN 30564 / 798 Boeing 767-3BG(ER) 01. Jun 2016 lsf Pembroke 16.0 Years
Photos JU-1011 28149 / 627 Boeing 767-3W0(ER) C18Y245 24. May 2011 lsf ALC 19.8 Years
Photos JU-1021 41519 / 1050 Boeing 767-34G(ER)(WL) C18Y245 13. May 2013 Chinggis Khaan 3.2 Years
Tedy sumárně to není žádná krize - Mongolsko má cca 3 mil. obyvatel...kolik toho tedy nacestují ? Na domácích linkách možná více - ale na to jsou tam jiní se 7xF50.
TVS si již druhý rok pronajímá to co dostanou nejlevněji tedy - nejstarší 738 po Ryanairu z těch co mají.
Opakuji - zkušenost velmi častého cca 20x ročně cestovatele PRG-LONDON (ne osobní) - žádný rozdíl proti Ryanairu nebo EasyJetu - novým letadlům - tedy soudím, že interiér byl inovován.
Píšete tady o Evropských standardech, ale nějak tomu nerozumím - z mé zkušenosti v Asii - žádný rozdíl jsem nepozoroval - jenom letušky vypadají jinak, pokud to pomineme (a to už tu zaznělo, že problém není) tak co dál ?
Re: Letadla TVS
Nevie niekto z akého dôvodu začal TVS lietať z Košíc do Burgasu touto "cestou"? Z Burgasu do KE lietajú klasicky Rumunsko-Maďarsko-SR...
Re: Letadla TVS
No to je až podezřelé zastávání se této pochybné letecké společnosti, u které je zpoždění pravidlem. Nezapomenu na těch 11 hodin do Burgasu v roce 2004 a další a další a člověk v letadle jak sardinka. když si tu ale vybudovaly monopol na prázdninovou přepravu... Já jsem to řešil nákupem zájezdů u německých nebo rakouských zájezdů a je to v pohodě (jistě je nás víc)
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
zdenda píše:No to je až podezřelé zastávání se této pochybné letecké společnosti, u které je zpoždění pravidlem. Nezapomenu na těch 11 hodin do Burgasu v roce 2004 a další a další a člověk v letadle jak sardinka. když si tu ale vybudovaly monopol na prázdninovou přepravu... Já jsem to řešil nákupem zájezdů u německých nebo rakouských zájezdů a je to v pohodě (jistě je nás víc)
Utři si slzičky a pověz nám,co tam máš hezkýho dál?
Re: Letadla TVS
Chudinko jedna:-( jistě zaměstnanec této skvělé letecké společnosti...
Re: Letadla TVS
zdenda:
Tak sis pobrečel a teď otevři oči. Možná si všimneš, že není už rok 2004, ale 2016. Tedy tvůj příspěvek je o 12 let retardovaný... Jinak nikdo netvrdí, že TVS je nějaký super dopravce, ale dnes už je to jedna z běžných evropských charterovek a nemá o nic víc problémů, než kterákoliv jiná srovnatelně velká charterovka, vč. těch německých.
Tak sis pobrečel a teď otevři oči. Možná si všimneš, že není už rok 2004, ale 2016. Tedy tvůj příspěvek je o 12 let retardovaný... Jinak nikdo netvrdí, že TVS je nějaký super dopravce, ale dnes už je to jedna z běžných evropských charterovek a nemá o nic víc problémů, než kterákoliv jiná srovnatelně velká charterovka, vč. těch německých.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 18. 11. 2009, 16:23
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
zdenda:
Proč zastávání se? Létají naprosto normálně. Někdy samozřejmě mají zpoždění, ale která aerolinka ho nemá? Létám s nimi několikrát ročně a nemám problém. V létě se asi s chartery do problémů dostanou, ale to mi přijde celkem normální, prostě letadla musí létat a když se někde něco stane, je z toho potom dominový efekt. Ale v průměru si myslím, že to není tak hrozné. Letěl jsem s nimi naposledy v pátek 17/06 PRG-LGW a v úterý 21/06 LGW-PRG. Na prvním letu zpoždění asi 10 minut, na druhém 0. V předchozích dnech, když jsem se díval, tak se vyšli se zpožděním na LGW do 2 hodin. Přitom pro to letadlo je to třetí let za den. To je prostě normální situace.
Když čtu různé české diskuse o TVS, tak mám pocit, že už měli zkrachovat někdy před lety, protože většina diskutujících by s nimi nikdy neletěla a na dovolené létají zásadně z Rakouska nebo Německa. Potom nevím, jak je možné, že ta společnost pořád funguje? Mně lety s nimi nijak neurážejí. Vím co mám čekat, vím, kolik za to chci dát peněz a pokud se najde nabídka, která vyhovuje mým potřebám, proč to nevyužít?
Proč zastávání se? Létají naprosto normálně. Někdy samozřejmě mají zpoždění, ale která aerolinka ho nemá? Létám s nimi několikrát ročně a nemám problém. V létě se asi s chartery do problémů dostanou, ale to mi přijde celkem normální, prostě letadla musí létat a když se někde něco stane, je z toho potom dominový efekt. Ale v průměru si myslím, že to není tak hrozné. Letěl jsem s nimi naposledy v pátek 17/06 PRG-LGW a v úterý 21/06 LGW-PRG. Na prvním letu zpoždění asi 10 minut, na druhém 0. V předchozích dnech, když jsem se díval, tak se vyšli se zpožděním na LGW do 2 hodin. Přitom pro to letadlo je to třetí let za den. To je prostě normální situace.
Když čtu různé české diskuse o TVS, tak mám pocit, že už měli zkrachovat někdy před lety, protože většina diskutujících by s nimi nikdy neletěla a na dovolené létají zásadně z Rakouska nebo Německa. Potom nevím, jak je možné, že ta společnost pořád funguje? Mně lety s nimi nijak neurážejí. Vím co mám čekat, vím, kolik za to chci dát peněz a pokud se najde nabídka, která vyhovuje mým potřebám, proč to nevyužít?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
pivko píše:Lingus píše:pivko píše:No myslím, že s tím mongolským letadlem je to už kapku přes čáru. Ale český trh jim evidentně dovolí všechno, tak co by to nedělali.
Co je přes čáru? Jak českej trh dovolí, proboha? Mimochodem EI-CSG u TVS lítala už minulou sezónu, a všichni koupáci to evidentně přežili bez fyzický nebo psychický újmy
Dovedete si představit, že by tímto způsobem postupovaly třeba TUIfly, nebo Thomas Cook? Na mě tedy flotila typu každej pes jiná ves posbíraná po celým světě žádnej extra dojem nedělá. Navíc prostě nevěřím tomu, že kultura, na kterou je navyklá taková posádka z Mongolska je srovnatelná s tím, co je běžné tady. Jo papíry jistě mají všechny, akorát že papíry jsou jedna věc a praxe a návyky věc druhá.
Dovedu. U charterových společností je to celkem běžná věc. Fungují tak třeba i kanadské Sunwing, ale chudáci Kanaďani holt musí přetrpět české neandrtálské návyky..
Re: Letadla TVS
Dovedete si představit, že by tímto způsobem postupovaly třeba TUIfly, nebo Thomas Cook?
No TUIfly alebo Thomas Cook sa nedajú celkom s TVS porovnávať. Obe firmy sú v podstate riadne aerolínie určené pre vlastné zájazdy i pre verejný predaj, TVS má asi percento pravidelných liniek menej, prevažujú charterové lety. Ale tiež musím dodať, že letieť s TUIfly nie je žiadna výhra, povedal by som, že sú to väčšie dobytčáky než Ryanair. Nemci radšej letia s Condorom.
No TUIfly alebo Thomas Cook sa nedajú celkom s TVS porovnávať. Obe firmy sú v podstate riadne aerolínie určené pre vlastné zájazdy i pre verejný predaj, TVS má asi percento pravidelných liniek menej, prevažujú charterové lety. Ale tiež musím dodať, že letieť s TUIfly nie je žiadna výhra, povedal by som, že sú to väčšie dobytčáky než Ryanair. Nemci radšej letia s Condorom.