Letadla TVS
Re: Letadla TVS
Nevíte, kdy zase bude SX-ORG v provozu, popřípadně v jakém stavu je ?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Mozno blba otazka ale zaujima ma vaš nazor Nebolo by z ekonomockeho hladiska rozumnejšie keby si TVS okrem A320 a B737-900 prenajimali aj napr Airbus330 alebo Boeing777 ? napr BTS-AYT lietaju 6 krat denne....nebolo by ekonomicky vyhodnejšie keby namiesto 6 letov Boeingom737-900 leteli 4krat A330?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
micaello píše:A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...
Od začiatku juna do polovice oktobra by boli plno vyťaženy....Hurghada,Heraklion,Antalya,Rodos,Burgas to su destinacie ktore lietaju každy den a to niekolko krat za den a v zime zase by s A330 mohli lietat napr BTS-PRG-Varadero,Cancun,Punta Cana,Krabi,Male,Zanzibar atd
Re: Letadla TVS
Provozní náklady A330/B777 jsou několikrát vyšší než u 737 - nejde jen o palivo,ale o taxy,pojištění atd atd. To by se nutně projevilo na cenách,které by si dopravce účtoval cestovkám,které ovšem o tom nechtějí ani slyšet..... Také by to letadlo muselo sdílet více cestovek najednou,z čehož by plynuly další možné problémy - například v rozdílných objednaných službách svým klientům.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Pokusy o A330 ci tusim 767 tu boli, s vysledkom, ze sedackova cena v 738 je stale o nieco nizsia a CK preferovali kupovat 738 s priskokmi pred priamym letom s widebody.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Dik za vysvetlenie zase som o niečo mudrejši
Re: Letadla TVS
Mate někdo přehled jak se to rozletí na zimní pronájmy?
Re: Letadla TVS
TVS od 1.11.17 už opět létá s A330-200, ale opět jen z Polska
Re: Letadla TVS
Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem
Re: Letadla TVS
Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem
Re: Letadla TVS
zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.
Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .
Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Letadla TVS
Marty-t píše:JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.
Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .
Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.
Ja myslim, ze dochazi k pomerne velkemu nepochopeni. V charterovem trhu je uplne jedno, co si mysli cestujici. Dulezite je, co si mysli cestovka, ktera ty zajezdy prodava.
Re: Letadla TVS
Marty-t píše:JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.
Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .
Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.
...Eurostat..Eurostat...a není to náhodou ta "nezávislá parta", která v "zájmu celku" změnila metodiku výpočtu nezaměstnansti v EU, aby vycházela příznivější čísla? Raději bych se na ně neodvolával.....
Jinak, každému, kdo není analfabet musí dojít co, k čemu jsi dospěl:
Polsko, 38.5mil obyvatel + 15 mil diaspora
ČR, 10mil obyvatel + zanedbatelná diaspora
Což je víc než 5 x větší trh, pokud pomineme nezanedbatelné množství těch (ale v obou zemích), kteří létat nepotřebují, nechtějí, nebo by i rádi létali, kdyby na to měli. Nenápadně bych připomenul, že i rozlohou je na tom Polsko poněkud jinak, takže domácí linky, na rozdíl od ČR, tam opravdu mají smysl.Takže asi tak....