Letadla TVS

Odpovědět
Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Nemec »

jencik píše: Podobne ako považujem za pochybný kšeft, ak ČSA lieta viacero liniek s lietadlami SW, ale spokojne píše že limit je 23kg, len keď sa cez 5 odkazov preklikas na SW nájdeš limit 15kg resp nájdeš to aj na webe ČSA ako ukazoval

To nelítá pro ČSA, je to prostě codeshare, stejně jako když si dá ČSA codeshare na AirBulgaria nebo Iberii, a řídí se to jejich pravidly :crazy: To, že pak nějaké třetí strany, které ty letenky prodávají pod ČSA kódem, byť je to linka QS ti mají dát správné informace, to je na jejich triko.
A ano, uznávám, někdy ti dávají špatné informace, třeba priceline ti tvrdí že s OK máš nárok na 1ks 23kg, ve skutečnosti ti ale prodávají tarif bez kufru a většinou to lidi zjistí až na letišti. A je pravda taky, že nikdo ti pak neuzná ten kus zadarmo, protože to oni udělali blbou rezervaci, ne my v ČSA, takže ho doplatíš a je pak na lidech, jestli se o ty peníze budou hádat....


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

To je úžasný codeshare, keď jeden let má dve označenia a všetky ostatné výhody zanikaju, to bude niečo ako výhodnosť OK Plus a ich fantastická dostupnosť bonusovych leteniek, načo vlastne existuje, keď je to zbytočnosť?. Podobne je to somarina s tými tarifmi, jednoducho to celé padá na majiteľa spoločnosti. A ten záver to len korunuje, že človeka na letisku skasiruje a nech si to rieši sám, čo z toho, že my to už pár rokov vieme a nič s tým nerobíme. Toto práve odzrkadľuje balkánsku úroveň služieb ČSA, málokto to dokáže robiť horšie.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

jencik píše:To je úžasný codeshare, keď jeden let má dve označenia a všetky ostatné výhody zanikaju

:roll: vitaj v leteckom biznise. Ked ti toto pride divne, mas sa co ucit...


jencik píše:Podobne je to somarina s tými tarifmi, jednoducho to celé padá na majiteľa spoločnosti.

Co je somarina, s akymi tarifmi?
To, ze niekto predava nieco ine ako ma, to je odkedy problem dodavatela?
Ked budem predavat Fabie 1.0 tsi a budem na ne sam lepit nalepky RS, ma Skoda Auto bezplatne vymienat motor ked sa pridu moji zakaznici stazovat, ze to nema vykon ako RSka?


jencik píše:A ten záver to len korunuje, že človeka na letisku skasiruje a nech si to rieši sám, čo z toho, že my to už pár rokov vieme a nič s tým nerobíme. Toto práve odzrkadľuje balkánsku úroveň služieb ČSA, málokto to dokáže robiť horšie.

Kto vie co?
Ze QS ma na svojich linkach 15 kil? Ale ved to jasne pisu pri predaji.
To, ze ludia nepozeraju co kupuju? A to im ma teraz CSA z vlastneho doplacat ich blbost?
Ked si kupim light tarif a pridem s kufrom na odbavenie LH alebo KL, tak mi ho zoberu zadarmo?

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

Stale zle, vychadzas z premisy, ze vsetko funguje ako dnes, ale na zaciatku tej linky tam boli riadne zmatky ci uz s tym vahovym limitom, ktory bol povodne dokonca 20 a az casom znizeny na 15. nehovoriac o cenach ci moznosti vobec kupit letenku nielen cez stranku SW ale aj inde. Ja som tu rezervaciu videl, mali tam uvedene 23kg, na jednej strane tvrdis, ze za to aerolinka nezodpoveda a mas ist za predajcom, ked je predajcom aerolinka, tak co? Jednoducho spravili chybu a na letisku ju odmietli s tym, ze to nie je ich problem, pricom to ich problem evidentne bol, nehovoriac o celkovo chaotickych check inoch na LGW.

Daj 3 codeshare, kde si aerolinky neuznavaju status, maju rozdielny baggage limit a neuznavaju ani ziadny dalsi benefit codesharu.

Nespochybnujem, ze CSA ma limit 23 ani SW limit 15kg, len tvrdim, ze je to somarina, ked polovicu siete CSA tvoria destiancie kam lietaju podla podmienok SW, takze sa tvaria ako normalna aerolinka, pritom su spolovice lowcost.

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od rpet »

jencik píše:... nehovoriac o celkovo chaotickych check inoch na LGW...


:lol:

pobavilo. byl jsi vůbec na LGW někdy v posledních 4 letech? redevelopment LDW stál nějakých £40mio, a z LGW TS (kam tedy mimo jiné lítá i QS, na rozdíl od EZY, kterej většinou posílaj na TN...), se stalo hodně příjemný místo, odkud/kam letět. ve srovnání s LHR T2/3 (4/5) je to pohodlný, přehledný a rychlý.

a jen tak mimochodem: fyzicky za check-in zodpovídá ground handling a nikoliv dopravce, takže případné stížnosti ohledně chaotického check-in asi směřuj spíš na vedení letiště, případně na Menzies (tedy pokud se nepletu a mají na starosti ground handling pro QS...)


jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

Beriem to ako kompakt, ze a check in je zrkadlom toho, ako funguje aerolinka. Na LGW som bol, ale nijak som neriesil jeho vybavenie ci efektivitu, ale urcite by som minimalne T5 na LHR nehodnotil horsie ako LGW, pokial sa chceme bavit o tomto. Popravde letel som tou linkou parkrat a ked clovek vidi, ze su tam neustale nejake problemy, tak ho to aj unavuje a este tu niekto sniva, ze TVS/SW ci CSA su uplne standardna spolocnost, tak sa musim len zasmiat, je to lowcost na urovni Ceska, dostanes najnutnejsie minimum a inovacia ziadna, resp pokial je, tak to je vacsinou len nejaka komplikacia. Tie 3 reps 4 hviezdy pre QS na skytrax su skutocne adekvatne hodnotenie

rpet
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 712
Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
Bydliště: LHR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od rpet »

jencik píše:Beriem to ako kompakt, ze a check in je zrkadlom toho, ako funguje aerolinka.


aha... jen ze zvědavosti se zeptám: chápeš ten detail, že aerolinka nemá s check-in nic společného?

:roll:

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

rpet píše:
jencik píše:Beriem to ako kompakt, ze a check in je zrkadlom toho, ako funguje aerolinka.


aha... jen ze zvědavosti se zeptám: chápeš ten detail, že aerolinka nemá s check-in nic společného?

:roll:


Chápem, že ten zamestnanec firmy xy na letisku nemá nič s leteckou spoločnosťou. Ale tvrdiť, že check in nemá nič spoločné s aerolinkou nie je pravda, pretože na tieto služby existujú normálne zmluvy.

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 257
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od aviatic »

Zjevně nechápe. Ví jen,že QS,potažmo SW stojí za ....... XXXL

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:
rpet píše:
jencik píše:Beriem to ako kompakt, ze a check in je zrkadlom toho, ako funguje aerolinka.


aha... jen ze zvědavosti se zeptám: chápeš ten detail, že aerolinka nemá s check-in nic společného?

:roll:


Chápem, že ten zamestnanec firmy xy na letisku nemá nič s leteckou spoločnosťou. Ale tvrdiť, že check in nemá nič spoločné s aerolinkou nie je pravda, pretože na tieto služby existujú normálne zmluvy.

Jistě, ten check-in pro QS dělají ti samí lidé, kteří ho dělají i pro všechny ostatní aerolinky...

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Možno by stálo za to naštudovať si niečo o tom, z čoho žijú letiská, na Discovery bol o tom fajn dokument a fakt to nie je len o tom , či idem autobusom do terminálu. Potom by sme tu nemuseli riešiť takéto samozrejmosti. Koncept celej spoločnosti je jednoducho za minimálne ceny voziť ľudí, nikdy nebudú rásť ako Wizz alebo RYR, pretože tam ani nemajú víziu ísť a podobne to bude s ČSA, taký menší tolerovaný lowcost.

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 257
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od aviatic »

Jen dotaz? jaký koncept měly letecké společnosti na Slovensku? A kde jsou teď ?

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od jencik »

A čo ma so slabou úrovňou služieb TVS/QS spoločný koncept aeroliniek na Slovensku? Pokiaľ by ťa aerolinka bola taká super a uz rástla 20 rokov, prečo nie je na úrovni Wizz alebo RYR? Zrejme preto, že hlavný cieľ je voziť kupakov na dovolenky a na to im monopol na malo trhu ako CS stačí, teda vzhľadom na jeho kúpnu silu resp zvyklostí ohľadne cestovania. Nikam inam sa veľmi netlačia, pretože vedia, že tam.ich konkurencia zniči, aj to je dôležité vedieť v businesse. Suma sumárum, TVS je podpriemerná aerolinka ktorá si našla svoje miesto na slnku, ale nič čo by stálo za obdiv.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

A preco nevyraba Tesla milion aut rocne, ked je taka dobra? :crazy:

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 257
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od aviatic »

jencik píše:A čo ma so slabou úrovňou služieb TVS/QS spoločný koncept aeroliniek na Slovensku? Pokiaľ by ťa aerolinka bola taká super a uz rástla 20 rokov, prečo nie je na úrovni Wizz alebo RYR? Zrejme preto, že hlavný cieľ je voziť kupakov na dovolenky a na to im monopol na malo trhu ako CS stačí, teda vzhľadom na jeho kúpnu silu resp zvyklostí ohľadne cestovania. Nikam inam sa veľmi netlačia, pretože vedia, že tam.ich konkurencia zniči, aj to je dôležité vedieť v businesse. Suma sumárum, TVS je podpriemerná aerolinka ktorá si našla svoje miesto na slnku, ale nič čo by stálo za obdiv.
Nikam se netlačí? V současné době je cca 7 základen mimo ČR,pronájmy v USA,Kanadě....Opravdu myslíš,že tam by brali nějaký s**t z východu jen tak? Objednáno cca 30 nových 737MAX (MAXy jsou jedny z prvních v Evropě),staré -800 postupně opouštějí flotilu. Někdy letadla nestačí,proto se berou pronájmy toho,co je zrovna k dispozici (bohužel jsou jen starší kusy) . Podnikání v bussines přepravě - 3x Cessna .Na příští sezónu bude stav cca 50 letadel se stářím do 10 let - tomu já neříkám slabá společnost kterou konkurence jen tak zničí.
Co tam máš dál?


Odpovědět