Letadla TVS

Odpovědět
Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Paul1 »

Petr31 píše:
Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D


...já si především myslím, že spousta lidí tady, tebe nevyjímaje, má zásadní problém z pochopením psaného textu..Jack vás POUZE vybízí ať napíšete, proč je podle vás TVS pravděpodobně nejhorší letecká společnost na světě. Pochopitelně nejste schopni dodat jediný relevantní argument, protože TVS prostě nejhorší není, chová se plus minus stejně jako všechny charterovky podobné velikosti okolo. O kterých, a to je jádro pudla, nikdy nic špatného nenapíšete. Argumentujete prostě stejně zcestně jako ČT s Moravcem v čele, která ošklivě nálepkuje všechny, kdo za vším zlem na světě nevidí Putina a za vším dobrem Brusel, přičemž řádné pochybnosti nejsou přístupné.

Nikdo z vás nezmíní, že TVS třeba zabezpečuje úspěšné cesty kolem světa; pronajímá letadla s posádkami v rámci ACMI taky po celém světě, vydělává, nežádá dotace, zachránila ČSA...ale od vás jen stereotypní kritika...hloupá, tendenční a každý den trapně stejná. Tak se hoši nedivte.

No a nad rámec vašeho chápání je uvědomit si holý akt, že u charterových letů je partnerem TVS nikoliv koupák, ale cestovka. Pokud tedy cestovka neobjedná lepší služby než objedná - typicky catering, nesmíte se potom divit. Jenže ono je jednodušší všechno svést na tu strašlivou TVS - což cestovkám ale nevadí, protože jsou z obliga.

Aby nedošlo k omylu, na specializovaném leteckém fóru (a myslím že i tady) jsem v minulosti TVS několikrát kritizoval (třeba průšvih v Pardubicích - runway incursion vinou kapitána), když všichni zbaběle vyzývali, že je třeba počkat na vyšetřovací zprávu UZPLN. Takže nejsem žádný slepý fanatik - na rozdíl od zde přítomných TVS hejtrů.


Argumenty jsem v čem jsou horší jsem tady psal už 2x,tak nevím,kdo má tady problém s chápaním psaného textu. Do třetice,ale už jen ve stručnosti,je vypíšu:

1) Zpoždění, jaké jsem u žádných jiných aerolinek nezažil. Posledních 6 letů byla zpoždění minimálně 1,5 hod.
2) Nemožnost check-in online u všech letů
3) Nemožnost si vybrat a připlatit sedadlo u všech letů
4) Mimo Prahu lítají většinou prehistorická letadla


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D

Díky za nesouhlasnou, ale věcnou odpověď :) Ano, já s tebou vlastně nemůže nesouhlasit. Člověk by se samozřejmě neměl smiřovat s tím, že něco není sice dobré, ale ostatní je podobné, tak na to kašlat. Jenže ono je potřeba to srovnat komplexně. Samozřejmě existují spousty aerolinek lepších, než TVS, určitě se našly a najdou i mezi chartery, jenže ty které se snažily být lepší taky dost často neuhlídaly náklady a kde je jim dnes konec? V letectví to je opravdu na ostří nože a stačí nepatrný výkyv a aerolinka je na té špatné straně hrany. Takže znovu opakuji, rozhodně TVS nechválím, není to žádný vzor kvality, ale plní svoji funkci, že s přiměřeným pohodlím doveze cestující cestovek bezpečně na dovolenou a zpět a ještě při tom dokáže růst, což je u spousty aerolinek jen vlhký sen. Osobně jsem rád, že když to nedokázal stát, tak aspoň soukromý dopravce dokáže udržet funkční českou aerolinku. Doufám, že většina lidí mimo těch dvou tatarů "Zdendy" a "flyingblue" chápou, co se tady celou dobu snažím říct. Takže ať tady prosím ze mě nikdo nedělá nějakého fanatického nadšence TVS, protože to fakt nejsem. S TVS lítám spíš jen menšinu letů, ale nemám žádný důvod se jim vyhýbat, pokud mi nabídnou vhodný spoj.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Petr31 »

Paul1 píše:
Petr31 píše:
Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D


...já si především myslím, že spousta lidí tady, tebe nevyjímaje, má zásadní problém z pochopením psaného textu..Jack vás POUZE vybízí ať napíšete, proč je podle vás TVS pravděpodobně nejhorší letecká společnost na světě. Pochopitelně nejste schopni dodat jediný relevantní argument, protože TVS prostě nejhorší není, chová se plus minus stejně jako všechny charterovky podobné velikosti okolo. O kterých, a to je jádro pudla, nikdy nic špatného nenapíšete. Argumentujete prostě stejně zcestně jako ČT s Moravcem v čele, která ošklivě nálepkuje všechny, kdo za vším zlem na světě nevidí Putina a za vším dobrem Brusel, přičemž řádné pochybnosti nejsou přístupné.

Nikdo z vás nezmíní, že TVS třeba zabezpečuje úspěšné cesty kolem světa; pronajímá letadla s posádkami v rámci ACMI taky po celém světě, vydělává, nežádá dotace, zachránila ČSA...ale od vás jen stereotypní kritika...hloupá, tendenční a každý den trapně stejná. Tak se hoši nedivte.

No a nad rámec vašeho chápání je uvědomit si holý akt, že u charterových letů je partnerem TVS nikoliv koupák, ale cestovka. Pokud tedy cestovka neobjedná lepší služby než objedná - typicky catering, nesmíte se potom divit. Jenže ono je jednodušší všechno svést na tu strašlivou TVS - což cestovkám ale nevadí, protože jsou z obliga.

Aby nedošlo k omylu, na specializovaném leteckém fóru (a myslím že i tady) jsem v minulosti TVS několikrát kritizoval (třeba průšvih v Pardubicích - runway incursion vinou kapitána), když všichni zbaběle vyzývali, že je třeba počkat na vyšetřovací zprávu UZPLN. Takže nejsem žádný slepý fanatik - na rozdíl od zde přítomných TVS hejtrů.


Argumenty jsem v čem jsou horší jsem tady psal už 2x,tak nevím,kdo má tady problém s chápaním psaného textu. Do třetice,ale už jen ve stručnosti,je vypíšu:

1) Zpoždění, jaké jsem u žádných jiných aerolinek nezažil. Posledních 6 letů byla zpoždění minimálně 1,5 hod.
2) Nemožnost check-in online u všech letů
3) Nemožnost si vybrat a připlatit sedadlo u všech letů
4) Mimo Prahu lítají většinou prehistorická letadla


Bavíme se o charterech TVS, nebo o LC značce Smartwings? nebo o letadle TVS na lince ČSA? Ty argumenty..jsou jen tvoje, ne každý je považuje za důležité, takže zobecnit to stejně nejde.
ad1) Jednou jsem s nimi měl zpoždění hodinu, jednou hodinu a půl....u charteru to je nic
ad2) Lítám s nimi chartery na dovču, takže mi to nevadí. V turistických destinacích jsem si nevšiml, že by to měli ostatní charterovky jinak.
ad3) Nepovažuji za důležité - konfigurace Y189 :lol:
ad4) Nesouhlasím, navíc co to je za termín "prehistorické letadlo". Buď má osvědčení letové způsobilosti, nebo nemá. Když má, tak může lítat.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

JackBrno píše:
Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D

Díky za nesouhlasnou, ale věcnou odpověď :) Ano, já s tebou vlastně nemůže nesouhlasit. Člověk by se samozřejmě neměl smiřovat s tím, že něco není sice dobré, ale ostatní je podobné, tak na to kašlat. Jenže ono je potřeba to srovnat komplexně. Samozřejmě existují spousty aerolinek lepších, než TVS, určitě se našly a najdou i mezi chartery, jenže ty které se snažily být lepší taky dost často neuhlídaly náklady a kde je jim dnes konec? V letectví to je opravdu na ostří nože a stačí nepatrný výkyv a aerolinka je na té špatné straně hrany. Takže znovu opakuji, rozhodně TVS nechválím, není to žádný vzor kvality, ale plní svoji funkci, že s přiměřeným pohodlím doveze cestující cestovek bezpečně na dovolenou a zpět a ještě při tom dokáže růst, což je u spousty aerolinek jen vlhký sen. Osobně jsem rád, že když to nedokázal stát, tak aspoň soukromý dopravce dokáže udržet funkční českou aerolinku. Doufám, že většina lidí mimo těch dvou tatarů "Zdendy" a "flyingblue" chápou, co se tady celou dobu snažím říct. Takže ať tady prosím ze mě nikdo nedělá nějakého fanatického nadšence TVS, protože to fakt nejsem. S TVS lítám spíš jen menšinu letů, ale nemám žádný důvod se jim vyhýbat, pokud mi nabídnou vhodný spoj.


Flyingblue se posledni cca mesic jen bavi Tvoji ukoptenou snahou vydavat stavajici fungovani TVS za fungovani, se kterym se maji cestujici smirit, protoze na zaklade jakychsi Tvych zkusenosti (ktere jsi nikdy nicim nepodlozil), se "vsechny chartery chovaji stejne".

No ale pokud me nazyvas "hejtrem TVS", tak holt asi Ty budes muset byt naveky nadsenyrozumprdazBrnakterymysliszeTVSjenejslepsi :-bd

zbozivulekral
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 414
Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
Oblíbené typy letadel: 787
Pohlaví: muž
Bydliště: LKTB
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od zbozivulekral »

No, možná by bylo na čase přestat si měřit šulínky a vrátit se k tématu...


Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Paul1 »

Petr31 píše:
Paul1 píše:
Petr31 píše:
...já si především myslím, že spousta lidí tady, tebe nevyjímaje, má zásadní problém z pochopením psaného textu..Jack vás POUZE vybízí ať napíšete, proč je podle vás TVS pravděpodobně nejhorší letecká společnost na světě. Pochopitelně nejste schopni dodat jediný relevantní argument, protože TVS prostě nejhorší není, chová se plus minus stejně jako všechny charterovky podobné velikosti okolo. O kterých, a to je jádro pudla, nikdy nic špatného nenapíšete. Argumentujete prostě stejně zcestně jako ČT s Moravcem v čele, která ošklivě nálepkuje všechny, kdo za vším zlem na světě nevidí Putina a za vším dobrem Brusel, přičemž řádné pochybnosti nejsou přístupné.

Nikdo z vás nezmíní, že TVS třeba zabezpečuje úspěšné cesty kolem světa; pronajímá letadla s posádkami v rámci ACMI taky po celém světě, vydělává, nežádá dotace, zachránila ČSA...ale od vás jen stereotypní kritika...hloupá, tendenční a každý den trapně stejná. Tak se hoši nedivte.

No a nad rámec vašeho chápání je uvědomit si holý akt, že u charterových letů je partnerem TVS nikoliv koupák, ale cestovka. Pokud tedy cestovka neobjedná lepší služby než objedná - typicky catering, nesmíte se potom divit. Jenže ono je jednodušší všechno svést na tu strašlivou TVS - což cestovkám ale nevadí, protože jsou z obliga.

Aby nedošlo k omylu, na specializovaném leteckém fóru (a myslím že i tady) jsem v minulosti TVS několikrát kritizoval (třeba průšvih v Pardubicích - runway incursion vinou kapitána), když všichni zbaběle vyzývali, že je třeba počkat na vyšetřovací zprávu UZPLN. Takže nejsem žádný slepý fanatik - na rozdíl od zde přítomných TVS hejtrů.


Argumenty jsem v čem jsou horší jsem tady psal už 2x,tak nevím,kdo má tady problém s chápaním psaného textu. Do třetice,ale už jen ve stručnosti,je vypíšu:

1) Zpoždění, jaké jsem u žádných jiných aerolinek nezažil. Posledních 6 letů byla zpoždění minimálně 1,5 hod.
2) Nemožnost check-in online u všech letů
3) Nemožnost si vybrat a připlatit sedadlo u všech letů
4) Mimo Prahu lítají většinou prehistorická letadla




Bavíme se o charterech TVS, nebo o LC značce Smartwings? nebo o letadle TVS na lince ČSA? Ty argumenty..jsou jen tvoje, ne každý je považuje za důležité, takže zobecnit to stejně nejde.
ad1) Jednou jsem s nimi měl zpoždění hodinu, jednou hodinu a půl....u charteru to je nic
ad2) Lítám s nimi chartery na dovču, takže mi to nevadí. V turistických destinacích jsem si nevšiml, že by to měli ostatní charterovky jinak.
ad3) Nepovažuji za důležité - konfigurace Y189 :lol:
ad4) Nesouhlasím, navíc co to je za termín "prehistorické letadlo". Buď má osvědčení letové způsobilosti, nebo nemá. Když má, tak může lítat.


To,co jsem napsal, platí jak pro charter, tak i Smartwings, takže je to víceméně jedno. No jasně, že to jsou moje argumenty, vždyť jsi je po mně chtěl. Píšu za sebe, co vadí mně, nehodlám tady psát za jiné lidi, jak mají někteří ve zvyku. Prehistorické=stáří 20 let a víc

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 228
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Paul1 »

JackBrno píše:
Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D

Díky za nesouhlasnou, ale věcnou odpověď :) Ano, já s tebou vlastně nemůže nesouhlasit. Člověk by se samozřejmě neměl smiřovat s tím, že něco není sice dobré, ale ostatní je podobné, tak na to kašlat. Jenže ono je potřeba to srovnat komplexně. Samozřejmě existují spousty aerolinek lepších, než TVS, určitě se našly a najdou i mezi chartery, jenže ty které se snažily být lepší taky dost často neuhlídaly náklady a kde je jim dnes konec? V letectví to je opravdu na ostří nože a stačí nepatrný výkyv a aerolinka je na té špatné straně hrany. Takže znovu opakuji, rozhodně TVS nechválím, není to žádný vzor kvality, ale plní svoji funkci, že s přiměřeným pohodlím doveze cestující cestovek bezpečně na dovolenou a zpět a ještě při tom dokáže růst, což je u spousty aerolinek jen vlhký sen. Osobně jsem rád, že když to nedokázal stát, tak aspoň soukromý dopravce dokáže udržet funkční českou aerolinku. Doufám, že většina lidí mimo těch dvou tatarů "Zdendy" a "flyingblue" chápou, co se tady celou dobu snažím říct. Takže ať tady prosím ze mě nikdo nedělá nějakého fanatického nadšence TVS, protože to fakt nejsem. S TVS lítám spíš jen menšinu letů, ale nemám žádný důvod se jim vyhýbat, pokud mi nabídnou vhodný spoj.


Děkovat nemusíš :) Mně prostě vadí tento postoj, že když ostatní to dělaj blbě,tak já můžu taky, tímto se obhajovat a dosahovat zisku "jen osekáváním nákladů". Růstu lze dosáhnout i tím, že budu chtít být lepší (poskytovat lepší služby) než ostatní. Tato cesta je mi daleko symtatičtější a sám se jí řídím.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od Petr31 »

Paul1 píše:
JackBrno píše:
Paul1 píše:Jen k Jackovi z Brna. Jeho argumentace je vždy založena na tom, že to, co dělá TVS špatně, dělají špatně i jiné chartery. Ale takovou argumentaci si může strčit za klobouk. Když si koupím BMW a bude se mi s*át a pak mi v service řeknou, že Mercedes se s*re stejně, tak je pošlu za takovou argumentaci někam. No a stejný to je s TVS, ty sem poslal někam už dávno... a Jacka za nimi :D

Díky za nesouhlasnou, ale věcnou odpověď :) Ano, já s tebou vlastně nemůže nesouhlasit. Člověk by se samozřejmě neměl smiřovat s tím, že něco není sice dobré, ale ostatní je podobné, tak na to kašlat. Jenže ono je potřeba to srovnat komplexně. Samozřejmě existují spousty aerolinek lepších, než TVS, určitě se našly a najdou i mezi chartery, jenže ty které se snažily být lepší taky dost často neuhlídaly náklady a kde je jim dnes konec? V letectví to je opravdu na ostří nože a stačí nepatrný výkyv a aerolinka je na té špatné straně hrany. Takže znovu opakuji, rozhodně TVS nechválím, není to žádný vzor kvality, ale plní svoji funkci, že s přiměřeným pohodlím doveze cestující cestovek bezpečně na dovolenou a zpět a ještě při tom dokáže růst, což je u spousty aerolinek jen vlhký sen. Osobně jsem rád, že když to nedokázal stát, tak aspoň soukromý dopravce dokáže udržet funkční českou aerolinku. Doufám, že většina lidí mimo těch dvou tatarů "Zdendy" a "flyingblue" chápou, co se tady celou dobu snažím říct. Takže ať tady prosím ze mě nikdo nedělá nějakého fanatického nadšence TVS, protože to fakt nejsem. S TVS lítám spíš jen menšinu letů, ale nemám žádný důvod se jim vyhýbat, pokud mi nabídnou vhodný spoj.


Děkovat nemusíš :) Mně prostě vadí tento postoj, že když ostatní to dělaj blbě,tak já můžu taky, tímto se obhajovat a dosahovat zisku "jen osekáváním nákladů". Růstu lze dosáhnout i tím, že budu chtít být lepší (poskytovat lepší služby) než ostatní. Tato cesta je mi daleko symtatičtější a sám se jí řídím.



...tvému postoji rozumím, jenže....po lepších a logicky (dražších) službách musí být poptávka. Opět se budu opakovat, takže jen 2 příklady:

1) Věčná kritika proč exotiku TVS lítá B738 přískokem vpřed namísto wide-body. Wide body je dražší, cestovky jej nejsou schopni zaplnit, nicméně kritika míří na TVS. Kritici TVS argumenty neuznávají - pamatuju, jak jsem v zimě 2005-2006 myslím chodil do práce kolem B763 v barvách TVS, který namísto aby lítal, stál smutně na stojánce, na jaře se vrátil k majiteli zpět na Island.

2) Služby na palubě.. Loni v létě jsem s rodinou letěl s TVS Praha Tenerife B739, load faktor 100%. Předobjednal jsem sekt a 2 plata kanapek, aby nám cesta lépe utíkala. Kromě nás byl ještě jeden sekt, jinak nikdo nic....nemusím připomínat, že rodinná dovča na Kanárech je cenově jinde než Hurghada....

3) Takže až budou koupáci přes cestovky chtít na palubě humra jako podmínku letu s TVS, bude prostě humr.:lol: Ale TVS ho sami nabízet nebudou.

4) Co se týče nemožnosti online checkinu u charterů, určitě na to bude nějaké vysvětlení, ale to by musel vysvětlit nějaký insider, téhle oblasti letecké dopravy nerozumím.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

flyingblue píše:Flyingblue se posledni cca mesic jen bavi Tvoji ukoptenou snahou vydavat stavajici fungovani TVS za fungovani, se kterym se maji cestujici smirit, protoze na zaklade jakychsi Tvych zkusenosti (ktere jsi nikdy nicim nepodlozil), se "vsechny chartery chovaji stejne".

No ale pokud me nazyvas "hejtrem TVS", tak holt asi Ty budes muset byt naveky nadsenyrozumprdazBrnakterymysliszeTVSjenejslepsi :-bd

Nic si z toho nedělej, já se zase bavím snahou NejvetsihoHejtraTSVzNejakePrdele tvrdit, že TVS dělá něco zásadně hůř, než ostatní chartery :) No ano, možná dělá něco hůř, než ty chartery, které jsou už zkrachovaly, ale funguje srovnatelně s těmi, co zůstávají. A jestli tady někdo tvrdí, že něco zásadně hůř dělají, tak by to měl být on, kdo řekne, co konkrétně to je a jak to řeší ostatní.

A jinak jestli se ti nelíbí, že tě označuju za hejtra, tak zkus přemýšlet, kdy jsem s tím začal. Nebylo to třeba čistě náhodou přesně v době, kdy jsi ty mě začal označovat za fanatického nadšence? ;)

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

Paul1 píše:Děkovat nemusíš :) Mně prostě vadí tento postoj, že když ostatní to dělaj blbě,tak já můžu taky, tímto se obhajovat a dosahovat zisku "jen osekáváním nákladů". Růstu lze dosáhnout i tím, že budu chtít být lepší (poskytovat lepší služby) než ostatní. Tato cesta je mi daleko symtatičtější a sám se jí řídím.

Chápu a souhlasím, ale bohužel je letectví trochu specifický obor a udrží se jenom ten, kdo dokáže vyvážit služby a náklady co nejlépe vůči požadavkům klientů. Existovaly mraky aerolinek, které si řekly, že půjdou nahoru lepšími službami. Viz. Fischer Air nebo třeba SkyEurope. Upřednostnili lepší služby a neuhlídali náklady. Přičemž cílová skupina klientů ty lepší služby až tak nevnímala, zato ale ty vyšší náklady aerolinky spolehlivě zabily. Vzhledem k výsledkům TVS evidentně mají služby a náklady vyvážené velmi dobře k většinovému klientovi. Nicméně jak tady zmiňoval Petr31, tak TVS když je potřeba a je ochoten to někdo zaplatit, umí nabídnout i mnohem lepší služby, viz. každoroční exkluzivní cesta kolem světa s cenou >500tis./os., což je jasné, že kupují asi poněkud náročnější klienti a přesto nemá cestovka potřebu hledat do jiného dopravce. K tomu pronájmy do ciziny, různé privátní chartery atd. Všechno je to jen o ceně, kterou je kdo ochoten zaplatit.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od Fabo »

Nechcete toho uz kurvafix nechat?

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od bilbo »

Paul1 píše:Prehistorické=stáří 20 let a víc

Momentalne TVS neprovozuje zadne letadlo starsi 20let. Nejstarsi ma 16, nejnovejsi 2 mesice.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od flyingblue »

bilbo píše:
Paul1 píše:Prehistorické=stáří 20 let a víc

Momentalne TVS neprovozuje zadne letadlo starsi 20let. Nejstarsi ma 16, nejnovejsi 2 mesice.


Je mozne, ze predrecnik myslel vcetne letadel na wet lease.

LZ-DEO uz bude mit neco nalitano. Na druhou stranu, Lufthansa ma par letadel stejneho stari :-)

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvek od vitezslav »

JackBrno píše:
Paul1 píše:Děkovat nemusíš :) Mně prostě vadí tento postoj, že když ostatní to dělaj blbě,tak já můžu taky, tímto se obhajovat a dosahovat zisku "jen osekáváním nákladů". Růstu lze dosáhnout i tím, že budu chtít být lepší (poskytovat lepší služby) než ostatní. Tato cesta je mi daleko symtatičtější a sám se jí řídím.

Chápu a souhlasím, ale bohužel je letectví trochu specifický obor a udrží se jenom ten, kdo dokáže vyvážit služby a náklady co nejlépe vůči požadavkům klientů. Existovaly mraky aerolinek, které si řekly, že půjdou nahoru lepšími službami. Viz. Fischer Air nebo třeba SkyEurope. Upřednostnili lepší služby a neuhlídali náklady. Přičemž cílová skupina klientů ty lepší služby až tak nevnímala, zato ale ty vyšší náklady aerolinky spolehlivě zabily. Vzhledem k výsledkům TVS evidentně mají služby a náklady vyvážené velmi dobře k většinovému klientovi. Nicméně jak tady zmiňoval Petr31, tak TVS když je potřeba a je ochoten to někdo zaplatit, umí nabídnout i mnohem lepší služby, viz. každoroční exkluzivní cesta kolem světa s cenou >500tis./os., což je jasné, že kupují asi poněkud náročnější klienti a přesto nemá cestovka potřebu hledat do jiného dopravce. K tomu pronájmy do ciziny, různé privátní chartery atd. Všechno je to jen o ceně, kterou je kdo ochoten zaplatit.


Jacku, SkyEurope přece nezkrachovaly kvůli tomu, že poskytovaly na palubě bagetu a kafe, tedy tzv. "lepší služby". Zkrachovaly proto, že zcela běžně létaly do Blavy za 660kČ, do Bergama za 780 a do Amstru za 900korun. A nešlo o 5 míst z kapacity letadla. Za tyhle ceny jsem s nimi běžně létal. Nebylo to nepříjemné, ale každý si dokáže spočítat, že to pokryje tak taxy, ale těžko mzdy + náklady na nová letadla. Dokonce ani FA neskončily kvůli sklence sektu, kterou dávaly svého času na začátku každého letu, ale kvůli zde milionkrát propíraným problémům pana VF, prodeji jeho CK atd atd. A nepletl bych sem ani Cestu kolem světa, to je úplně samostatný produkt. To je podobné, jako kdybys napsal, že když si u TVS pronajmu bizjet, tak mám dobrý servis.
Zdůrazňuji, že nejsem milovníkem ani odpůrcem TVS. Pokud s nimi jednou za dva roky někam letím, tak holt si přiobjednám řízky a modlím se, aby zpoždění nebylo dlouhé. A pokud je, existuje přece poměrně vyspělý systém kompenzací a jejich vymáhání.

paul1: Stáří letadel bych až tak neřešil. Existují olétané pětileté šunky i třicet let staré stroje ve skvělé kondici. Možná tě překvapí, že i takový gigant jako je EasyJet, si pro některé lety z Berlína pronajímá např. D-AWUE, které létalo kdysi u nás pro Discovery, a je mu právě pěkných 32 let :-)

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvek od JackBrno »

vítězslav:
Tak bylo to celkově blbě nastaveným poměrem ceny ke službám. Byli moc dobří za tu cenu :) TVS to umí nastavit lépe. Kdyby byl moc špatný, tak zase o klienty přijde. To je to, o čem jsem psal. Služby vyvážit tak akorát pro cílovou skupinu. Jinak cesta kolem světa je sice teoreticky jiný produkt, jenže létá ho normální letadlo TVS jen s menším počtem sedadel, řídí to normální řadoví piloti TVS a na palubě je normální řadový personál TVS. Celé je to jen o tom, že cestovky a jejich klienti jsou ochotni to zaplatit.


Odpovědět