Letadla TVS
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
FISCHER AIR LOVER píše:poja píše:možná blbá otázka ale nikde sem to nenasel odkud sou ty letadla vlastne vim jen že pred SW už je nekdo brousil ale nevim rok výroby ani spolecnost..
prej stály několik let někde na poušti ale nevim jestli je to zaručená pravda.
OK-SWU
12/07/1993 United Airlines N955UA returned to lessor on 11/09/2004 - stored at Goodyear
25/03/2005 SmartWings OK-SWU
OK-SWV
08/03/1993 United Airlines N951UA stored at Goodyear 18/09/04
26/03/2005 SmartWings OK-SWV
Jo...půl roku byly na odpočinku....
http://www.airfleets.net/flottecie/SmartWings.htm
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22
Naposledy upravil(a) FISCHER AIR LOVER dne 05. 07. 2007, 21:17, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
No to stou pouští je pravda Já to nemyslel zas tak detailně a hlavně jsem to myslel ironicky!
Jo a jinak jen bych chěl říct jak je s***wings slavnej!
Stál jsem na terase a skupinka anglicky mluvících spotterů tipoval bych že z AMS viděli jak tam taxuje Smrt a hned se začali bavit jak je to proslule známá společnost která ruší jeden let za druhym! Docela jsem se pobavil
A nevíš kde byly odstavený? Marana?
Jo a jinak jen bych chěl říct jak je s***wings slavnej!
Stál jsem na terase a skupinka anglicky mluvících spotterů tipoval bych že z AMS viděli jak tam taxuje Smrt a hned se začali bavit jak je to proslule známá společnost která ruší jeden let za druhym! Docela jsem se pobavil
A nevíš kde byly odstavený? Marana?
Naposledy upravil(a) Skybob dne 05. 07. 2007, 21:22, celkem upraveno 3 x.
FISCHER AIR LOVER píše:Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22
tak to dost těžko, právě v tý poušti je to horší a taky mnohem rychlejší, když sou tam v písku a je tam podle mě rychlejší koroze, protože je tam mnohem větší vedro.. a taky v písku je taky trochu sůl, která i to taky zrychluje a kromě toho myslim, že teda Fischer je kvalitně lepší než nakej s**t wings nebo jak se mu to asi odůvodněně řiká
ale k korozy potrebujes jeste vodu a te v pousti moc neni
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Lucky píše:FISCHER AIR LOVER píše:Skybob píše:Lepší půl roku v poušti než rok a půl na rwy 22
tak to dost těžko, právě v tý poušti je to horší a taky mnohem rychlejší, když sou tam v písku a je tam podle mě rychlejší koroze, protože je tam mnohem větší vedro.. a taky v písku je taky trochu sůl, která i to taky zrychluje a kromě toho myslim, že teda Fischer je kvalitně lepší než nakej s**t wings nebo jak se mu to asi odůvodněně řiká
ale k korozy potrebujes jeste vodu a te v pousti moc neni
treba naka jo
Re: flotila TS
kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787...
V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.
Re: flotila TS
makr píše:kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787...
V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.
A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?
Re: flotila TS
vita píše:makr píše:kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787...
V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.
A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?
Turecký Boeing od Corendon je pouze jeden a je bázovaný v Budapešti, létá tam crew namixovaná s tureckých CC a maďarksých CC od TVS. Na Futuře bude španělský kokpit s VK a 3 CC budou z TVS, jako to bylo na slovácích.
Re: flotila TS
makr píše:vita píše:makr píše:kuba.biker píše:Skutečně, B737-400 už ve flotile TS není. Společnost má teď asi 8 B737-800 (ovšem několik jich je dlouhodobě pronajato v zahraničí), 2 B737-500 (ty však létají v barvách dceřiného low-costu SmartWings). Nedostatek vlastních letadel TS řeší pronájmem strojů jiných dopravců: od Air Slovakia má na léto pronajatý B757-200, od Corendon B737-300. V budoucnu se v barvách TS zřejmě dočkáme i B737-900ER a B787...
V dlouhodobém pronájmu je pouze jedna 737-800 a to u Oman Air. 757 od Air Slovakia se vrátlia z5 do BTS a místo ní posílí na léto flotilu TVS 737-800 od španělské Futury.
A bude létat s posádkami TVS? Co ty turecké Boeingy? taky je létají české posádky?
Turecký Boeing od Corendon je pouze jeden a je bázovaný v Budapešti, létá tam crew namixovaná s tureckých CC a maďarksých CC od TVS. Na Futuře bude španělský kokpit s VK a 3 CC budou z TVS, jako to bylo na slovácích.
Takže Pegasus už u TVS není?
Každopádně díky, za cenné informace. Futura tu tedy bude až do konce sezóny, jestli tomu dobře rozumím. A Smarti už jsou taky zpět z pronájmu?
To jsem nevěděl, že CC u B757 byly TVS, myslel jsem, že na to musí mít výcvik, a že CC u TVS ho mají jen na letadla rodiny B737