Letadla TVS

Juraxd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25. 07. 2017, 21:47
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Juraxd » 25. 07. 2017, 21:49

Nevíte, kdy zase bude SX-ORG v provozu, popřípadně v jakém stavu je ?


vladivostok
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 464
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod vladivostok » 26. 07. 2017, 14:10

Mozno blba otazka ale zaujima ma vaš nazor Nebolo by z ekonomockeho hladiska rozumnejšie keby si TVS okrem A320 a B737-900 prenajimali aj napr Airbus330 alebo Boeing777 ? napr BTS-AYT lietaju 6 krat denne....nebolo by ekonomicky vyhodnejšie keby namiesto 6 letov Boeingom737-900 leteli 4krat A330?

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1215
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod micaello » 26. 07. 2017, 14:51

A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...

vladivostok
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 464
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod vladivostok » 26. 07. 2017, 16:36

micaello píše:A kolik tech letu daji tydne/mesicne? Takto maji letadlo plne vyuzite po celou moznou dobu..namisto, aby jim stalo na stojance a cekalo...


Od začiatku juna do polovice oktobra by boli plno vyťaženy....Hurghada,Heraklion,Antalya,Rodos,Burgas to su destinacie ktore lietaju každy den a to niekolko krat za den a v zime zase by s A330 mohli lietat napr BTS-PRG-Varadero,Cancun,Punta Cana,Krabi,Male,Zanzibar atd

aviatic
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 183
Registrován: 05. 09. 2007, 19:37
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod aviatic » 26. 07. 2017, 16:48

Provozní náklady A330/B777 jsou několikrát vyšší než u 737 - nejde jen o palivo,ale o taxy,pojištění atd atd. To by se nutně projevilo na cenách,které by si dopravce účtoval cestovkám,které ovšem o tom nechtějí ani slyšet..... Také by to letadlo muselo sdílet více cestovek najednou,z čehož by plynuly další možné problémy - například v rozdílných objednaných službách svým klientům.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2091
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Fabo » 26. 07. 2017, 16:57

Pokusy o A330 ci tusim 767 tu boli, s vysledkom, ze sedackova cena v 738 je stale o nieco nizsia a CK preferovali kupovat 738 s priskokmi pred priamym letom s widebody.

vladivostok
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 464
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod vladivostok » 26. 07. 2017, 17:39

Dik za vysvetlenie zase som o niečo mudrejši :D

tomylo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 18
Registrován: 17. 12. 2006, 15:43
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod tomylo » 03. 11. 2017, 18:56

Mate někdo přehled jak se to rozletí na zimní pronájmy?

Chovo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 361
Registrován: 09. 07. 2003, 08:55
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Chovo » 03. 11. 2017, 20:34

TVS od 1.11.17 už opět létá s A330-200, ale opět jen z Polska

zdenda
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 56
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod zdenda » 03. 11. 2017, 23:08

Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem

zdenda
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 56
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod zdenda » 03. 11. 2017, 23:09

Samozrejme Šimáné na cesky cestujici kasle to je necha litat s přískoky malym křápem

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1838
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod JackBrno » 03. 11. 2017, 23:25

zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Marty-t
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 759
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Marty-t » 04. 11. 2017, 09:52

JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4980
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod flyingblue » 04. 11. 2017, 14:17

Marty-t píše:
JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.


Ja myslim, ze dochazi k pomerne velkemu nepochopeni. V charterovem trhu je uplne jedno, co si mysli cestujici. Dulezite je, co si mysli cestovka, ktera ty zajezdy prodava.

Petr31
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 951
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Petr31 » 04. 11. 2017, 16:03

Marty-t píše:
JackBrno píše:zdenda: jistě, protože česká socka widebody nezaplatí... A Šimáně nebude vozit ve widebody vzduch, není charita.

Podle mne se mýlíte. "česká socka" má v průměru stále o dost vyšší životní úroveň než "polská socka". Zdroj: Eurostat - http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table. ... 4&plugin=1 .

Takže důvody proč TVS zavedl v Polsku letadlo s větším doletem na polský trh jsou podle mne zejména: větší velikost tamního trhu a mnohem vyšší konkurence na tamním trhu. Na rozdíl od českého si totiž polský koupák může vybírat mezi mnoha destinacemi u moře co lítá Ryan, Wizz ale i další konkurenční chartery TVS jako je Small Planet a podobně... Takže v Polsku si TVS nemůže dovolit to co v ČR - respektive naopak - v ČR by se vzhledem k velikosti trhu možná velké letadlo na cesty do Karibiku nebo JV Asie ani nezaplnilo - zákon poptávky a nabídky + sklony k monopolnímu chování na menším trhu s minimální konkurencí... Nic víc ani míň to není. Toť můj názor.


...Eurostat..Eurostat...a není to náhodou ta "nezávislá parta", která v "zájmu celku" :lol: změnila metodiku výpočtu nezaměstnansti v EU, aby vycházela příznivější čísla? Raději bych se na ně neodvolával..... :)) :)) :))
Jinak, každému, kdo není analfabet musí dojít co, k čemu jsi dospěl:
Polsko, 38.5mil obyvatel + 15 mil diaspora
ČR, 10mil obyvatel + zanedbatelná diaspora

Což je víc než 5 x větší trh, pokud pomineme nezanedbatelné množství těch (ale v obou zemích), kteří létat nepotřebují, nechtějí, nebo by i rádi létali, kdyby na to měli. Nenápadně bych připomenul, že i rozlohou je na tom Polsko poněkud jinak, takže domácí linky, na rozdíl od ČR, tam opravdu mají smysl.Takže asi tak....



Zpět na “Travel Service - Smart Wings”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti