Letadla TVS

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4930
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Globik » 28. 10. 2018, 07:55

Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5220
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod flyingblue » 28. 10. 2018, 09:26

Globik píše:Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.


Na druhou stranu mame svobodu slova. To, ze Te ostatni okolnosti donuti vyuzit neoptimalni reseni, neznamena, ze si legitimne nemuzes na provozovatele postezovat :-)

Dokud se tohle nenaucime, tak si s nami poskytovatele budou i nadale vytirat zadky. A neplati to jen pro TVS, ale treba i pro vyrobce osizenych potravin, restaurace, telefonni operatory, banky, ale treba i pro verejnou spravu.

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 571
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod jencik » 28. 10. 2018, 09:39

Odporúčam napísať nejaku sťažnosť na TVS. So šťastím dostaneš aj nejakú generovanú odpoveď v zmysle nie je to naša chyba a všetky články v novinách sú samozrejme kampaň. V tomto si TVS môže podať ruku s KSČM, ktorá tiež stále hlási, že nemá s KSČ nič spoločné. Aj tu na fóre dostaneš rovnako automatom generovanú odpoveď, stáva sa aj u iných aerolínií.

zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 153
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod zdenda » 28. 10. 2018, 13:30

amey píše:Až vás slavný TVS nechá luxusně přespat na betonu odletové haly, všechny dohromady jako prasata bez podestýlky, za posměchu letištního personálu, včetně malých dětí starších osob, potom napište recenzi a uvidím, jaké to bude počtení...ostatně hodnocení SkyTRAX jako jedna z 2O nejhorších společností na světě a to již takto 3x během 5 let, hovoří za sebe a není potřeba dál rozebírat.

Naprostá pravda...ale je to smutný čtení kam až může monopol v letectví v ČR dojít a na jakou úroveň může letecká doprava klesnout:-(

bphot0
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 52
Registrován: 23. 09. 2011, 18:36
Oblíbené typy letadel: ATR72, B753
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod bphot0 » 28. 10. 2018, 21:29

flyingblue píše:
Globik píše:Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.


Na druhou stranu mame svobodu slova. To, ze Te ostatni okolnosti donuti vyuzit neoptimalni reseni, neznamena, ze si legitimne nemuzes na provozovatele postezovat :-)



Tohle neoptimalni reseni jsem v podani TVS prave zazil. Ano, jsem idiot, ale jinak to neslo.

Nicmene pro priste hlasuji nohama :thumbup:


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4930
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Globik » 28. 10. 2018, 21:43

flyingblue píše:
Globik píše:Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.


Na druhou stranu mame svobodu slova. To, ze Te ostatni okolnosti donuti vyuzit neoptimalni reseni, neznamena, ze si legitimne nemuzes na provozovatele postezovat :-)

Dokud se tohle nenaucime, tak si s nami poskytovatele budou i nadale vytirat zadky. A neplati to jen pro TVS, ale treba i pro vyrobce osizenych potravin, restaurace, telefonni operatory, banky, ale treba i pro verejnou spravu.

Vytírání zadku je způsobeno tím, že lidi neumějí odejít. Budou stále létat s TVS a přitom nadávat, budou stále nadávat na arogantní číšníky a stejně do těch hospod lézt a nadávat na parky bez masa, ale stejně budou ty párky za 30 korun za kilo v akci kupovat. Až se toto odnaučí, tak výrobce a poskytovatele konečně něco donutí s tím dělat.

bphot0
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 52
Registrován: 23. 09. 2011, 18:36
Oblíbené typy letadel: ATR72, B753
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod bphot0 » 28. 10. 2018, 22:20

Globik píše:Vytírání zadku je způsobeno tím, že lidi neumějí odejít. Budou stále létat s TVS a přitom nadávat, budou stále nadávat na arogantní číšníky a stejně do těch hospod lézt a nadávat na parky bez masa, ale stejně budou ty párky za 30 korun za kilo v akci kupovat. Až se toto odnaučí, tak výrobce a poskytovatele konečně něco donutí s tím dělat.

Presne tohle jsem rikal vcera manzelce: musi se vsichni zvednout a odejit. Nebo aspon 20%. Kdyz neprodaji 20% kapacity, mozna je to donuti se zamyslet. Ale vzhledem k tomu, ze i PRG-LPA byva overbooked (20.10. byli udajne 4 stand-by pax), neni duvod nic menit.

(Jinak ja tam litam prumerne 5x za rok uz 10 let. Naposledy jsem letel s TVS presne pred 35 mesici, jinak normalne z Nemecka, klidne az ze STR (FRA se radeji vyhnu), nebo z PRG se SN ci TAP. Loni v zari jsem letel s UX, coz obnaselo OK700 do MAD, i to bylo na hrane, ale nejak se to zvladlo. Ostatne UX a VY taky moc nemusim.)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5220
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod flyingblue » 29. 10. 2018, 00:09

Globik píše:
flyingblue píše:
Globik píše:Přátelé, žijeme ve svobodné společnosti. Nikdo nikoho nenutí s nikým létat. Komu se nelíbí létání s TVS, může letět s někým jiným. Já jsem tu tuhle nadával na legroom u Condoru, ale pokud se mi bude hodit routing, poletím s nimi zase. Pokud tu ovšem zase budu nadávat na legroom, tak se nemůžu divit, že mi někdo napíše, že jsem idiot. Ve svobodné a tržní společnosti existuje pojem "hlasovat nohama". Komu se nelíbí cestování s TVS, ať s nimi necestuje. A komu se nelíbí, že TVS létá na rozestavěná letiště (předpokládám, že beton v odletových halách je znakem nedokončené stavby), ať s nimi také nelétá.


Na druhou stranu mame svobodu slova. To, ze Te ostatni okolnosti donuti vyuzit neoptimalni reseni, neznamena, ze si legitimne nemuzes na provozovatele postezovat :-)

Dokud se tohle nenaucime, tak si s nami poskytovatele budou i nadale vytirat zadky. A neplati to jen pro TVS, ale treba i pro vyrobce osizenych potravin, restaurace, telefonni operatory, banky, ale treba i pro verejnou spravu.

Vytírání zadku je způsobeno tím, že lidi neumějí odejít. Budou stále létat s TVS a přitom nadávat, budou stále nadávat na arogantní číšníky a stejně do těch hospod lézt a nadávat na parky bez masa, ale stejně budou ty párky za 30 korun za kilo v akci kupovat. Až se toto odnaučí, tak výrobce a poskytovatele konečně něco donutí s tím dělat.


To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4930
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Globik » 29. 10. 2018, 00:58

flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Musíš? Na základě jaké povinnosti? Ano, teď se mi třeba stalo, že jsem měnil nějaké předplatné (není důležité, co to konkrétně bylo) a pokud jsem nezatrhl důvod, nepustilo mě to dál. Ale to je technický problém, který by se dal odstranit zavoláním na zákaznickou linku a zrušení celého členství. Ale opravdu nemusím posktovat poskytovateli bezplatné rady, co má zlepšit. Prostě přestanu kupovat kostelecké párky a nikomu nemusím nic vysvětlovat. A vysvětli mi prosím, jak mám domluvit třeba panu Šimáněmu :)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5220
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod flyingblue » 29. 10. 2018, 07:14

Globik píše:
flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Musíš? Na základě jaké povinnosti? Ano, teď se mi třeba stalo, že jsem měnil nějaké předplatné (není důležité, co to konkrétně bylo) a pokud jsem nezatrhl důvod, nepustilo mě to dál. Ale to je technický problém, který by se dal odstranit zavoláním na zákaznickou linku a zrušení celého členství. Ale opravdu nemusím posktovat poskytovateli bezplatné rady, co má zlepšit. Prostě přestanu kupovat kostelecké párky a nikomu nemusím nic vysvětlovat. A vysvětli mi prosím, jak mám domluvit třeba panu Šimáněmu :)


Musis, pokud chces, aby se neco zmenilo. Nemusis, pokud je Ti to sumak. Pak ale casto skoncis na trhu, kde si proste nemas z ceho vybrat.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4930
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod Globik » 29. 10. 2018, 07:47

flyingblue píše:
Globik píše:
flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Musíš? Na základě jaké povinnosti? Ano, teď se mi třeba stalo, že jsem měnil nějaké předplatné (není důležité, co to konkrétně bylo) a pokud jsem nezatrhl důvod, nepustilo mě to dál. Ale to je technický problém, který by se dal odstranit zavoláním na zákaznickou linku a zrušení celého členství. Ale opravdu nemusím posktovat poskytovateli bezplatné rady, co má zlepšit. Prostě přestanu kupovat kostelecké párky a nikomu nemusím nic vysvětlovat. A vysvětli mi prosím, jak mám domluvit třeba panu Šimáněmu :)


Musis, pokud chces, aby se neco zmenilo. Nemusis, pokud je Ti to sumak.

Pokud poskytovatel / výrobce má zájem o můj názor. Spousta firem si myslí, že ví daleko líp, jaký produkt má nabízet, než to ví pár jejích zákazníků, kteří si stěžují a radí, v čem by se měla zlepšit. Nebo jsou takové, co s těmi zákazníky souhlasí, ale vědí, že to co zákazník požaduje, není reálné.
Ale vraťme se k tématu: Opravdu si myslíš, že když někdo napíše do TVS, že s nimi už nikam létat nebude, protože...…, tak že z toho vyvodí nějaký závěr? Oni jsou úspěšní, rostou a proč by měli měnit svůj obchodní model? A takových firem je spousta.
Stejně tak jsem třeba odcházel od českého T-mobilu. Ptali se mě, zda bych zůstal, kdyby mi dali nějaké lepší podmínky. Požadoval jsem internet zdarma. To mi nebyli schopni poskytnout. Tak jsem přešel k operátorovi, který nabízí neomezený internet se sníženou rychlostí zdarma. A to jsem jim jasně řekl. Změnily se nějak na základě toho tarifní podmínky T-mobilu? Ne.

pettte
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 86
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod pettte » 29. 10. 2018, 08:05

Globik píše:
flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Musíš? Na základě jaké povinnosti? Ano, teď se mi třeba stalo, že jsem měnil nějaké předplatné (není důležité, co to konkrétně bylo) a pokud jsem nezatrhl důvod, nepustilo mě to dál. Ale to je technický problém, který by se dal odstranit zavoláním na zákaznickou linku a zrušení celého členství. Ale opravdu nemusím posktovat poskytovateli bezplatné rady, co má zlepšit. Prostě přestanu kupovat kostelecké párky a nikomu nemusím nic vysvětlovat. A vysvětli mi prosím, jak mám domluvit třeba panu Šimáněmu :)



Ty nemáš mobil na šéfa? :)) Já vím, trapný pokus o reinkarnaci jednoho předvolebního bilboardu.
Taky mne to vysloveně štve, když mne to nutí napsat důvod, tak jim tam vždycky napíšu něco hodně nehezkého, když na to tak strašně trvají.
A souhlasím také s tím, že nejsem jejich placený marketingový poradce, abych jim sděloval kde mají problém.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2420
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Status: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvekod JackBrno » 29. 10. 2018, 09:23

flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Můžeš, ovšem musíš si uvědomit, že to když tady na fóru žiješ v malé sociální bublině hejtrů TVS, že to vůbec nevyjadřuje reálný stav :) Jste tady zcela marginální a nezajímavý statistický vzorek, absolutně pod rozlišovací schopností firmy velikosti TVS :) Až budou odcházet tisíce klientů a všichni budou psát nějakou konkrétní věc, která je špatně, donutí to firmu se zamyslet. Ale to že pár jednotlivců nebo desítek lidí firmě oznámí, že už s nimi nebudou létat kvůli tomu, že zůstali trčet někde na letišti, to si akorát TVS řekne "smůla, zpoždění byla, jsou a budou" a v takovém množství klientů se vždycky pár nespokojených (samožřejmě i oprávněně nespokojených) najde. Není šance v takovém měřítku fungovat bez chyb. Ta zpoždění samozřejmě žádná firma nedělá schválně a o cestující se v tom případě stará v rámci zákonných požadavků a minimalizace nákladů. Spousta společností dojela na to, že chtěly být až moc dobří a nedokázali vybalancovat přijatelné náklady a dostatečné služby. V tomhle oboru je nakonec stejně jediným měřítkem finanční výsledek, který můžou TVS spousty společností závidět a nehraje se na dojmy pár hejtrů :)

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1157
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: RE: Re: Letadla TVS

Příspěvekod Petr31 » 29. 10. 2018, 10:57

JackBrno píše:
flyingblue píše:To je ovsem chybna interpretace. Nez odejdes, musis dat vedet poskytovateli (sluzeb/produktu), kde ma problem. A pomerne casto jde o to, ze na trhu neni zadny optimalni poskytovatel - napriklad oligopol mobilnich operatoru. A v tom pripade neneni efektivni poskytovatrele menit, staci mu domluvit (jsi-li jeho zakaznikem).

Můžeš, ovšem musíš si uvědomit, že to když tady na fóru žiješ v malé sociální bublině hejtrů TVS, že to vůbec nevyjadřuje reálný stav :) Jste tady zcela marginální a nezajímavý statistický vzorek, absolutně pod rozlišovací schopností firmy velikosti TVS :) Až budou odcházet tisíce klientů a všichni budou psát nějakou konkrétní věc, která je špatně, donutí to firmu se zamyslet. Ale to že pár jednotlivců nebo desítek lidí firmě oznámí, že už s nimi nebudou létat kvůli tomu, že zůstali trčet někde na letišti, to si akorát TVS řekne "smůla, zpoždění byla, jsou a budou" a v takovém množství klientů se vždycky pár nespokojených (samožřejmě i oprávněně nespokojených) najde. Není šance v takovém měřítku fungovat bez chyb. Ta zpoždění samozřejmě žádná firma nedělá schválně a o cestující se v tom případě stará v rámci zákonných požadavků a minimalizace nákladů. Spousta společností dojela na to, že chtěly být až moc dobří a nedokázali vybalancovat přijatelné náklady a dostatečné služby. V tomhle oboru je nakonec stejně jediným měřítkem finanční výsledek, který můžou TVS spousty společností závidět a nehraje se na dojmy pár hejtrů :)


AMEN, NENÍ CO DODAT,HEZKY SHRNUTO :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5220
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Letadla TVS

Příspěvekod flyingblue » 29. 10. 2018, 12:29

Globik píše:
flyingblue píše:
Globik píše:Musíš? Na základě jaké povinnosti? Ano, teď se mi třeba stalo, že jsem měnil nějaké předplatné (není důležité, co to konkrétně bylo) a pokud jsem nezatrhl důvod, nepustilo mě to dál. Ale to je technický problém, který by se dal odstranit zavoláním na zákaznickou linku a zrušení celého členství. Ale opravdu nemusím posktovat poskytovateli bezplatné rady, co má zlepšit. Prostě přestanu kupovat kostelecké párky a nikomu nemusím nic vysvětlovat. A vysvětli mi prosím, jak mám domluvit třeba panu Šimáněmu :)


Musis, pokud chces, aby se neco zmenilo. Nemusis, pokud je Ti to sumak.

Pokud poskytovatel / výrobce má zájem o můj názor. Spousta firem si myslí, že ví daleko líp, jaký produkt má nabízet, než to ví pár jejích zákazníků, kteří si stěžují a radí, v čem by se měla zlepšit. Nebo jsou takové, co s těmi zákazníky souhlasí, ale vědí, že to co zákazník požaduje, není reálné.
Ale vraťme se k tématu: Opravdu si myslíš, že když někdo napíše do TVS, že s nimi už nikam létat nebude, protože...…, tak že z toho vyvodí nějaký závěr? Oni jsou úspěšní, rostou a proč by měli měnit svůj obchodní model? A takových firem je spousta.
Stejně tak jsem třeba odcházel od českého T-mobilu. Ptali se mě, zda bych zůstal, kdyby mi dali nějaké lepší podmínky. Požadoval jsem internet zdarma. To mi nebyli schopni poskytnout. Tak jsem přešel k operátorovi, který nabízí neomezený internet se sníženou rychlostí zdarma. A to jsem jim jasně řekl. Změnily se nějak na základě toho tarifní podmínky T-mobilu? Ne.


No k tomu bych dodal, ze to, co prezentuje rada firem navenek, je nejaky prusecik nazoru. Ty moudrejsi firmy nazory meni (obcas i na zaklade nazoru zakazniku).

U TVS je to slozitejsi - protoze jejich zakaznici jsou cestovni kancelare, nikoliv cestujici.

Mimochodem, mozna jsem nenapsal jasne, ze za kazdou cenu musis skoncit. Je i ve Tvem zajmu, abys daval zpetnou vazbu kontinualne. Napriklad mam par restauraci, kam chodim rad, ale kdyz mi nechutna, tak jim to reknu. Take netvrdim, ze to bude fungovat vzdy. Stejne jako nebude fungovat vzdy, kdyz prasknes dvermi.

Nicmene zrovna u telekomunikacnich operatoru jsem obcas docela blizko nacenovani sluzeb, respektive celemu product managementu a v modelech se samozrejme resi, kolik zakazniku (respektive penez zakazniku) odejde pri zmenach.



Zpět na “Travel Service - Smart Wings”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů