Protesty zaměstnanců společnosti Travel Service
Protesty zaměstnanců společnosti Travel Service
www.letadla.info/clanek.php?ID=232
(20.07.2007) - Podle informace, kterou přinesla agentura Euro24, sbírá palubní personál společnosti Travel Service podpisy pod petici adresovanou generálnímu řediteli Romanu Vikovi. Kromě mzdových požadavků, zahrnujících mj. zvýšení mezd o 20%, požaduje palubní personál organizační změny při zajištění letů. Jedná se zejména o minimalizaci improvizace při plánování letů a dodržování pracovních norem.
Stewardi a letušky zároveň údajně požadují, aby přesuny k letadlům mimo Prahu byly započítávány do pracovní doby. Euro24 dále uvádí, že lety společnosti jsou někdy plánovány tak, že je předem jasné, že se letové hodiny nevejdou do závazných limitů; porušení předpisů však následně formálně vyznívá jako nepředvídatelná událost.
Z výše uvedených důvodů se Travel Service v poslední době potýká s nárůstem odchodu palubního personálu, který vedl až k nutnosti dočasného najmutí zhruba 30 letušek ze Slovenska. Zaměstnanci společnosti podepisují petici již podruhé; tu první z podzimu minulého roku organizátorům někdo odcizil, uzavírá agentura Euro24.
(20.07.2007) - Podle informace, kterou přinesla agentura Euro24, sbírá palubní personál společnosti Travel Service podpisy pod petici adresovanou generálnímu řediteli Romanu Vikovi. Kromě mzdových požadavků, zahrnujících mj. zvýšení mezd o 20%, požaduje palubní personál organizační změny při zajištění letů. Jedná se zejména o minimalizaci improvizace při plánování letů a dodržování pracovních norem.
Stewardi a letušky zároveň údajně požadují, aby přesuny k letadlům mimo Prahu byly započítávány do pracovní doby. Euro24 dále uvádí, že lety společnosti jsou někdy plánovány tak, že je předem jasné, že se letové hodiny nevejdou do závazných limitů; porušení předpisů však následně formálně vyznívá jako nepředvídatelná událost.
Z výše uvedených důvodů se Travel Service v poslední době potýká s nárůstem odchodu palubního personálu, který vedl až k nutnosti dočasného najmutí zhruba 30 letušek ze Slovenska. Zaměstnanci společnosti podepisují petici již podruhé; tu první z podzimu minulého roku organizátorům někdo odcizil, uzavírá agentura Euro24.
Re: Protesty zaměstnanců společnosti Travel Service
Robert píše:www.letadla.info/clanek.php?ID=232
(20.07.2007) - Podle informace, kterou přinesla agentura Euro24, sbírá palubní personál společnosti Travel Service podpisy pod petici adresovanou generálnímu řediteli Romanu Vikovi. Kromě mzdových požadavků, zahrnujících mj. zvýšení mezd o 20%, požaduje palubní personál organizační změny při zajištění letů. Jedná se zejména o minimalizaci improvizace při plánování letů a dodržování pracovních norem.
Stewardi a letušky zároveň údajně požadují, aby přesuny k letadlům mimo Prahu byly započítávány do pracovní doby. Euro24 dále uvádí, že lety společnosti jsou někdy plánovány tak, že je předem jasné, že se letové hodiny nevejdou do závazných limitů; porušení předpisů však následně formálně vyznívá jako nepředvídatelná událost.
Z výše uvedených důvodů se Travel Service v poslední době potýká s nárůstem odchodu palubního personálu, který vedl až k nutnosti dočasného najmutí zhruba 30 letušek ze Slovenska. Zaměstnanci společnosti podepisují petici již podruhé; tu první z podzimu minulého roku organizátorům někdo odcizil, uzavírá agentura Euro24.
Polopravdy ve stylu jedna paní povídala, druhá to slyšela a řekla dál
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19. 01. 2007, 19:55
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Protesty zaměstnanců společnosti Travel Service
Robert píše:www.letadla.info/clanek.php?ID=232
(20.07.2007) - Podle informace, kterou přinesla agentura Euro24, sbírá palubní personál společnosti Travel Service podpisy pod petici adresovanou generálnímu řediteli Romanu Vikovi. Kromě mzdových požadavků, zahrnujících mj. zvýšení mezd o 20%, požaduje palubní personál organizační změny při zajištění letů. Jedná se zejména o minimalizaci improvizace při plánování letů a dodržování pracovních norem...............................
dovolím si souhlasit s robertem, se vším co zde napsal, at už je zdrojem kdokoliv, je vše pravda, a rozhodně to není ve stylu jedna paní povídala... je politováníhodné do jaké mezní situace se TVS svou vinou dostal, škoda. Zaměstnanci vskutku podepisovali petice, které k ničemu nevedly, odcházejí a výpověd dávají i tací lidé, kteří jsou u společnosti delší dobu. Absolutně nefunkční plánování, zpětné upisování hodin, nedodržování norem, kouzla s prac.smlouvou atd atd....
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19. 01. 2007, 19:55
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Skybob píše:Hlavně podle toho kolik máš nalítáno hodin,ale co jsem slyšel tak u NE nic moc!
noooo, zas tak veliký není, určitě u všech záleží na počtu nalétaných hodin, ale nejmenší penízky najdeš u QS to si bud jistý, OK jednoznačně vede, takže si odpovíš sám.., že NE je kdesi uprostřed, ale hodně hodně nad QS
TVS se zdá být firma představující typický český postkomunistický kapitalizmus šílené jednání s lidma (obchodní partneří, zaměstnanci) spolu s touhou vydělat rychlý prachy. A ryba smrdí od hlavy...ja už slyšel tolik historek o panu Vikovi, že mě nic nepřekvapuje. V tomhle úsilí držím zaměstnancům TVS palce...
Re: Protesty zaměstnanců společnosti Travel Service
Robert píše:www.letadla.info/clanek.php?ID=232
(20.07.2007) - Podle informace, kterou přinesla agentura Euro24, sbírá palubní personál společnosti Travel Service podpisy pod petici adresovanou generálnímu řediteli Romanu Vikovi. Kromě mzdových požadavků, zahrnujících mj. zvýšení mezd o 20%, požaduje palubní personál organizační změny při zajištění letů. Jedná se zejména o minimalizaci improvizace při plánování letů a dodržování pracovních norem.
Stewardi a letušky zároveň údajně požadují, aby přesuny k letadlům mimo Prahu byly započítávány do pracovní doby. Euro24 dále uvádí, že lety společnosti jsou někdy plánovány tak, že je předem jasné, že se letové hodiny nevejdou do závazných limitů; porušení předpisů však následně formálně vyznívá jako nepředvídatelná událost.
Z výše uvedených důvodů se Travel Service v poslední době potýká s nárůstem odchodu palubního personálu, který vedl až k nutnosti dočasného najmutí zhruba 30 letušek ze Slovenska. Zaměstnanci společnosti podepisují petici již podruhé; tu první z podzimu minulého roku organizátorům někdo odcizil, uzavírá agentura Euro24.
TO ROBERT:
I já se pod petici podepsal, ale musím opakovat, že v tom článku je polovička blbostí!!! Autor měl patrně nějaký zdroj ve firmě, ale skoro v každém bodě, který zde cituje se trefil...no těsně vedle. Řekněme, že rámcově je článek celkem pravdivý, ale z konkrétních údajů trefil máloco.......
Taky držím palce, z doslechu to tam fakt nemají lehký (minimálně lítající). Někdo z Vikovců na fóru, co vy na to?
To dider - na druhou stranu se Vikovi musí přiznat, že ty prachy vydělat umí a hlavně kde jsou prachy, tam je on. Chová se tržně, byť vůči cestujícím (zejména SW) často jako svi**. Kdyby se Vikovo tržní chování (ne chování k partnerům a zaměstnancům) spojilo s důstojnou (leč ne moc tržní a dravou) image ČSA, to by byla panečku společnost
To dider - na druhou stranu se Vikovi musí přiznat, že ty prachy vydělat umí a hlavně kde jsou prachy, tam je on. Chová se tržně, byť vůči cestujícím (zejména SW) často jako svi**. Kdyby se Vikovo tržní chování (ne chování k partnerům a zaměstnancům) spojilo s důstojnou (leč ne moc tržní a dravou) image ČSA, to by byla panečku společnost
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 72
- Registrován: 19. 01. 2007, 19:55
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
hodně štěstí celé cabin a flight crew v TVS.., nicméně není mnohem jednodušší dát této spol sbohem a nasměrovat se k nějaké jiné, btw je z čeho vybírat , vím z vlastní zkušenosti, a opravdu jsem koukala, že je rozdíl mezi létáním a létáním, a to dosti markantní, když vše ve společnosti funguje, plánek na měsíc a půl dopředu, odbory, stravenky, proplácení taxi při dopravě na letiště (když je briefing či přílet v nočních hodinách), smlouva v den nástupu ve svých rukách, a zaručené létání po celý rok, at už je léto nebo zima, a v neposledním případě úroven.... to vše jsou výhody, které TVS nemá.
To Dell - mno, odbory...víš, přestože chápu jejich užitečnost třeba v dělnických profesích (doly, těžká práce za málo peněž), tak v letectví je to obecně dost problematická skupina. Naprosto nechci zpochybňovat právo zaměstnanců TVS na založení odborů, stávku a tak..jenže odbory si často hrají vlastní hru . A rukojmím je vždycky cestující/zákazník (viz.Alitalia, tam je to dovedeno k dokonalosti). Proto si myslím, že odbory do služeb moc nepatří. A bohužel si myslím, že tohle funguje na Západě tak nějak automaticky, že ve službách se prostě odbory nenosí (a když nosí, tak to moc nefunguje - AZ, Sabena, jen z letectví). Ono ani na dráhách to (kromě pro Duškovy ovečky) moc zlepšení služeb a konkurenceschopnosti nepomáhá. Čímž, zdůrazňuju, nechci v žádném případě obhajovat to, že Vik si vykládá Zákoník práce po svém a vyhrožuje.
V dobre fungujici firme neni potreba zakladat odbory Lidi ani tak nestvou penize, ale fakt, ze s nima zachazi jak s prasatama. Zadna ucta. Chodil jsem s letuskou od TVS a nekdy sem se fakt nestacil divvit...
Ono pracovni sila se taky ridi nabidkou a poptavkou a nastesti prichazi doba, ze si zamastnavatele musi zacit vazi svoje zamestnance, protoze najit kvalifikovanou nahradu je mnohem tezsi nez pred 5-10 lety.
Ono pracovni sila se taky ridi nabidkou a poptavkou a nastesti prichazi doba, ze si zamastnavatele musi zacit vazi svoje zamestnance, protoze najit kvalifikovanou nahradu je mnohem tezsi nez pred 5-10 lety.
CC píše:hodně štěstí celé cabin a flight crew v TVS.., nicméně není mnohem jednodušší dát této spol sbohem a nasměrovat se k nějaké jiné, btw je z čeho vybírat , vím z vlastní zkušenosti, a opravdu jsem koukala, že je rozdíl mezi létáním a létáním, a to dosti markantní, když vše ve společnosti funguje, plánek na měsíc a půl dopředu, odbory, stravenky, proplácení taxi při dopravě na letiště (když je briefing či přílet v nočních hodinách), smlouva v den nástupu ve svých rukách, a zaručené létání po celý rok, at už je léto nebo zima, a v neposledním případě úroven.... to vše jsou výhody, které TVS nemá.
Každá věc má rub a líc a upřimně...odbory jsou krásná věc, ale pokud si moc dupou, firma jde do kytek...ať už to je případ ČD či ČSA...