Stránka 5 z 5

Napsal: 26. 08. 2008, 10:50
od Richiee
PV píše:
Richiee píše:
VÍTĚZSLAV píše:Jasně, když někdo den před letem chytne třeba chřipku, tak je jasný, že ho musí nahradit někdo jiný.


U TVS spíš když to přeženou s alkoholem.. :lol:

To nemyslíš vážně,viď?? :roll:


Kdyby to bylo myšleno vážně, tak tam přece nebude ten smajlík za tim.. :wink:

Napsal: 26. 08. 2008, 20:41
od egho
Můžu se zeptat, už asi 10x jsem letěl s TVS a ještě nikdy nebyl v kokpitu Petr Jirmus, asi sem na něj nenarazil, ale létá ještě u TVS nebo vůbec?....

Napsal: 26. 08. 2008, 20:55
od VÍTĚZSLAV
egho: Chceš mu zpívat ukolébavku? :lol: :lol: Ale jinak si z toho nic nedělaj, já na něho také nikdy nenarazil...

Napsal: 26. 08. 2008, 20:56
od PV
egho píše:Můžu se zeptat, už asi 10x jsem letěl s TVS a ještě nikdy nebyl v kokpitu Petr Jirmus, asi sem na něj nenarazil, ale létá ještě u TVS nebo vůbec?....

Létá pořád :wink:

Napsal: 26. 08. 2008, 21:56
od Malvolio
PV píše:
egho píše:Můžu se zeptat, už asi 10x jsem letěl s TVS a ještě nikdy nebyl v kokpitu Petr Jirmus, asi sem na něj nenarazil, ale létá ještě u TVS nebo vůbec?....

Létá pořád :wink:



Přesně tak, že letí on poznáš podle toho, že na klice od dveří pilotní kabiny je taková ta cedulka "Prosím, nebudit !!!" :-). Btw, nevíte, jak to tehdy dopadlo, vzpomínám si jak TVS hrozil novinám trestními oznámeními na pomluvu a žalobami na ochranu osobnosti, ale pak to vyšumělo jako všechno.....

Napsal: 26. 08. 2008, 23:18
od Engine Failure 1
Dneska jsme shodou okolností spolu letěli ráno do Heraklionu na OK SWU a bylo to fajn.

Napsal: 26. 08. 2008, 23:44
od VÍTĚZSLAV
Mě by ani tak nezajímalo, jak dopadla nějaká žaloba, jako proč se ve skutečnosti posádka nehlásila. TVS popřela zmíněný spánek, absenci druhého pilota v kokpitu, stejně jako poruchu vysílačky...

Napsal: 26. 08. 2008, 23:53
od Engine Failure 1
Víťo dej s tím už pokoj, Petr J. je skutečný profesionál a vše ostatní jsou jen laciné řeči. Věř mi, že vím o čem mluvím.

Napsal: 27. 08. 2008, 01:49
od Desmod
Moje rec, za Petra bych dal ruku do ohne a tyhle diskuze jsou zcela bezpredmetne a cilene..A vetsinou pochazeji od lidi, kteri tomuto oboru nerozumi vubec..

Napsal: 27. 08. 2008, 22:38
od VÍTĚZSLAV
Já tím tedy "necílím" vůbec nic... To se velmi důrazně ohrazuji!! Rád bych jen věděl, co se doopravdy stalo. Podle vás je zřejmě start obranných sil k dopravnímu letadlu zcela standardní záležitost...Potom tedy o létání fakt nic nevim :roll:

Napsal: 29. 08. 2008, 15:50
od JackBrno
Petr Jirmus létá na 737-500? Tak asi proto ho vždycky marně vyhlížím v 737-800 :-) Nenapadlo mě ho hledat v letadlech Smartwings. Zrovna včera se u nás v Brně stihlo OK-SWU otočit třikrát.

Napsal: 29. 08. 2008, 16:00
od VÍTĚZSLAV
Většina /ne-li všichni/ piloti se u TVS "točí" a létají jak 737-500, tak NG.

Napsal: 29. 08. 2008, 20:15
od FISCHER AIR LOVER
VÍTĚZSLAV píše:Většina /ne-li všichni/ piloti se u TVS "točí" a létají jak 737-500, tak NG.


všichni ne, někdo lítá jen na 800mi stovkách...

Napsal: 29. 08. 2008, 20:30
od PV
FISCHER AIR LOVER píše:
VÍTĚZSLAV píše:Většina /ne-li všichni/ piloti se u TVS "točí" a létají jak 737-500, tak NG.


všichni ne, někdo lítá jen na 800mi stovkách...

Těch je ale málo,jsou to vesměs noví piloti a postupně se vyškolí i na classic.

Napsal: 29. 08. 2008, 23:38
od VÍTĚZSLAV
PV: Přesně tak jsem to myslel... Poměr samozřejmě odpovídá počtu strojů ve flotile. Rozhodně zmíněný PJ nelétá jen SW.