Boeing 787
Re: Boeing 787
Zdenek:
Na řecké ostrovy, nebo-li cca 2hod lety snad nemá smysl řešit, čím letíš. Navíc na většinu ostrovů létají prakticky jen chartery, byť jsou provozovány jako pravidelné linky a dají se letenky koupit individuálně. Na palubě je to ale klasický dobytčák plný koupáků Jedinou alternativou bývají místní aerolinky většinou z Athén, ale to moc nenavazuje a cenově je to o dost horší, než charter. A brát dvouhodinovou cestu s přestupem, to spolehlivě smaže výhodu necharterového letu.
Na řecké ostrovy, nebo-li cca 2hod lety snad nemá smysl řešit, čím letíš. Navíc na většinu ostrovů létají prakticky jen chartery, byť jsou provozovány jako pravidelné linky a dají se letenky koupit individuálně. Na palubě je to ale klasický dobytčák plný koupáků Jedinou alternativou bývají místní aerolinky většinou z Athén, ale to moc nenavazuje a cenově je to o dost horší, než charter. A brát dvouhodinovou cestu s přestupem, to spolehlivě smaže výhodu necharterového letu.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
hilldiar píše:Upřímně vám něco povím. Zkuste letět střednětraťovou!!!! linku Praha - Zanzibar - Nairobi - a pak pochopíte, proč by už konečně někdo měl začít něco dělat a snažit se nejen vydělávat, ale i uspokojit zákazníka, dobytkáč hadr - takže jediné, co z tohoto rozhodnutí bude, bude odliv dalších cestujících do Německa, Rakouska - raději poletím s B 676 na jeden zátah, než z Česka na tři přískoky
Dokud to lidi budou akceptovat a od ceskych cestovek kupovat, tak to proste cestovky touto cestou budou tlacit. Doted nechapu, jak nekdo muze dobrovolne letet 737 z Prahy do Dominikany nebo dokonce jeste dal
Re: Boeing 787
Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
Re: Boeing 787
hilldiar píše:Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
No a ono je to malinko jinak - ta informace zní - "Milé cestovní kanceláře - jsme letecká společnost dneška - máme x B 737, který by nám v zimě stály na špalkách a my potřebujeme aby lítaly- čím dál, tím líp. - v - takže na ty vám uděláme jakž takž cenu nebo vám klidně přitáhneme 767nebo něco jinýho velkýho , ale to vám logicky napálíme.
Pak tu máme 3 nejsilnější cestovní skupiny na trhu, z nichž minimálně severofaricko - německé tahle situace maximálně vyhovuje, protože má svoje klienty nižší střední třídy , kteří potřebujou hlavně cenu a All Inclusive a kteří potřebujou být dopraveni z bodu A do bodu B, aniž by se museli cizojazyčně byť jen podívat - a ti tohle prostě zkousknou - a má jich tak akorát na půlku 737/destinaci - a aktuálně si na těhle půlkách vytvořila slušný portfolio destinací. Můžeme to nechápat, může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím můžeme dělat . Ostatní mají i klienty ochotné zaplatit za kvalitu o malinko víc, ale ti jsou roztřištění a velkou mašinu dohromady nedají, takže něco málo létají na 737 TVS taky a zbytek se snaží uplacírovat na linky.
Jinak hitem pro otrlé bude letošní Montego Bay- Cancún - (Bermudy- když bude foukat) Azory - Praha
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
hilldiar píše:Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
Proc by meli rikat, ze je zajimaj lidi?
Je zajimaj zakaznici a to jsou cestovky.
Re: Boeing 787
hilldiar:
Představa je to hezká, ale viníkem situace není rozhodně dopravce. Typ dopravy si diktuje cesrovka, samozřejmě v kontextu s cenou, kterou je ochotna zaplatit a počtem míst, které rezervuje. Je ovšem jasné, že jedna cestovka v ČR celé widebody letadlo do exotiky nenaplní a ochota cestovek domlouvat se spolu na vytížení letadel je minimální. Na druhou stranu, velká letadla nejsou v provozu prioritně kvůli pohodlí cestujících, ale zejména proto, že na dlouhé trasy by měla cena za jednu sedačku být nižší, než u 737 s nezbytnými mezipřistáními a nemožnosti využít ani plnou kapacitu. Takže ona ta cesta jednoho cesťáka v 737 ve finále může být dražší, než třeba 767. Jenže cestovka tu 767 prostě nenaplní a jediná možnost by byla svážet cesťáky z několika zemí nějakým přískokem. Svého času jsem takto s Fischerem letěl do POP. Z Prahy do Dusseldorfu jejich 737 a přestup na 767 Condor. Ten přískok ovšem taky není zadarmo a zase to vymaže nižší sedačkovou cenu widebody Prostě to nemá řešení. Dokud se cestovky nedohodnou a nedají dohromady plné widebody, bude se z ČR létat exotika jedině 737. A kdo nechce, musí k odletu třeba do Mnichova.
Představa je to hezká, ale viníkem situace není rozhodně dopravce. Typ dopravy si diktuje cesrovka, samozřejmě v kontextu s cenou, kterou je ochotna zaplatit a počtem míst, které rezervuje. Je ovšem jasné, že jedna cestovka v ČR celé widebody letadlo do exotiky nenaplní a ochota cestovek domlouvat se spolu na vytížení letadel je minimální. Na druhou stranu, velká letadla nejsou v provozu prioritně kvůli pohodlí cestujících, ale zejména proto, že na dlouhé trasy by měla cena za jednu sedačku být nižší, než u 737 s nezbytnými mezipřistáními a nemožnosti využít ani plnou kapacitu. Takže ona ta cesta jednoho cesťáka v 737 ve finále může být dražší, než třeba 767. Jenže cestovka tu 767 prostě nenaplní a jediná možnost by byla svážet cesťáky z několika zemí nějakým přískokem. Svého času jsem takto s Fischerem letěl do POP. Z Prahy do Dusseldorfu jejich 737 a přestup na 767 Condor. Ten přískok ovšem taky není zadarmo a zase to vymaže nižší sedačkovou cenu widebody Prostě to nemá řešení. Dokud se cestovky nedohodnou a nedají dohromady plné widebody, bude se z ČR létat exotika jedině 737. A kdo nechce, musí k odletu třeba do Mnichova.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
flyingblue píše:hilldiar píše:Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
Proc by meli rikat, ze je zajimaj lidi?
Je zajimaj zakaznici a to jsou cestovky.
Omyl,je zajímají pouze $$$$$,€€€€€€€ a £££££££
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
PV píše:flyingblue píše:hilldiar píše:Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
Proc by meli rikat, ze je zajimaj lidi?
Je zajimaj zakaznici a to jsou cestovky.
Omyl,je zajímají pouze $$$$$,€€€€€€€ a £££££££
Ze zakazniku padaj ty peňauze
Re: Boeing 787
JackBrno píše:Dokud se cestovky nedohodnou a nedají dohromady plné widebody, bude se z ČR létat exotika jedině 737.
Není to tak, že minimálně jedna cestovka má podobného majitele jako TVS? Kolik cetovek skutečně pořádá koupácké zájezdy do exotiky?
Spíš se přikládám k názoru PV.
Re: Boeing 787
Zdenek píše:JackBrno píše:Dokud se cestovky nedohodnou a nedají dohromady plné widebody, bude se z ČR létat exotika jedině 737.
Není to tak, že minimálně jedna cestovka má podobného majitele jako TVS? Kolik cetovek skutečně pořádá koupácké zájezdy do exotiky?
Spíš se přikládám k názoru PV.
..klidně se přikloň nicméně nic tím nezměníš.Případně si založ firmu a to letadlo tady můžete sami koupákům nabídnout...))Z diskuse na planes.cz, když tady před 3 mi lety B767 pro TVS operoval vyjímám příznačnou informaci:
"české cestovky 767mu nechcou protože letenka výjde o 2000,- drážší než na 800. Ale v časáku co má Travel tam je, a má si i nechat jeden lotyšský Airbus. Samozřejmně se necháme překvapit"
Re: Boeing 787
Canaria je vlastněna tuším manželkou pana Vika. Prý má na Kanárské ostrovy něco jako monopol
Jinak ohledně exotiky, hlavní slovo má v CZ ESO/Cedok, Fischer a EXIM.
Jestli budou lidi kupovat zájezdy lítané s 737 není důvod cokoliv měnit. Osobně bych ale čekal, že vývoj se bude spíš ubírat k pravidelným linkám. Dálkove letadlo jen na chartry se tady neuživí.
Jinak ohledně exotiky, hlavní slovo má v CZ ESO/Cedok, Fischer a EXIM.
Jestli budou lidi kupovat zájezdy lítané s 737 není důvod cokoliv měnit. Osobně bych ale čekal, že vývoj se bude spíš ubírat k pravidelným linkám. Dálkove letadlo jen na chartry se tady neuživí.
Re: Boeing 787
Zdenek píše:JackBrno píše:Dokud se cestovky nedohodnou a nedají dohromady plné widebody, bude se z ČR létat exotika jedině 737.
Není to tak, že minimálně jedna cestovka má podobného majitele jako TVS? Kolik cetovek skutečně pořádá koupácké zájezdy do exotiky?
Spíš se přikládám k názoru PV.
Nevím úplně co tím chceš říct? Nebo co je špatně na mém vyjádření?
Re: Boeing 787
hilldiar píše:Možná jsem slabomyslný, ale co to zkusit takto: Milé cestovní kanceláře, jsme letecká společnost 21. století, vážíme si cestujících a pořídili jsme dálkové letadlo. Chceme sice zisky, ale taky nás zajímají lidi. Bude létat bez výjimky do destinací typu Varadero atd. Nepočítejte s B737. Konec. ---nikdo by ani necekl. ale dokud by si měly cestovky určovat čím poletí, tak se nebude dít nic.
Představa, že zrovna TVS "zajímají lidi" je skutečně úsměvná stejně jako představa že v době stále nekončící krize je poskytovatel služeb ten který by určoval pravidla hry. A minimálně do vítězství KSČSSD v nadcházejících volbách tady bude fungovat tržní prostředí takže nic cestovkám nebude bránit si případně najmout konkurenci pokud TVS nebude splňovat jejich představy. Po volbách je monopol TVS možný... estébácké kořeny majitelů TVS budou opět v "in".
Jinak se zdá, že v MAFRA se změnou majitele nějak polevily mravy... víme první to trvalo skoro dva dny než tu zprávu o stornu 787 TVS opsali z planes.cz
Re: Boeing 787
No, v principu je pravda, že si cestovka může najít jiného dopravce, v praxi je to ale velmi problematické. TVS už v ČR monopol fakticky má a má i vytvořenou více méně stabilní síť pravidelných charterů, na kterých může nabídnout i jen část kapacity letadla. Pokud nějaká cestovka bude chtít jiného dopravce, musí v první řadě zaplnit celé letadlo a ještě zaplatit i jeho přistavení k odletu z ČR. První je nereálné, druhé je nákladné. Ve výsledku je většinou jedinou reálnou možností koupit si potřebné sedačky u TVS, jinak se nemají šanci dostat na přijatelnou cenu. Jak pokusy o prolomení monopolu vypadají, bylo vidět u CK Solymar a pronajatý menší B717 Volotea. Skončilo to po pár turnusech... Bohužel české cestovky (snad mimo pár největších) prostě nemají sílu zajistit si jiného dopravce a po odchodu HCA z českého trhu potupně všichni končí u TVS. Na druhou stranu, TVS kvalitou nijak nevybočuje z běžných charterových dopravců v evropě a osobně s ním nemám žádný problém.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
JackBrno píše:Na druhou stranu, TVS kvalitou nijak nevybočuje z běžných charterových dopravců v evropě a osobně s ním nemám žádný problém.
Jo, zpoždění hlavně večerních příletů nevybočuje z normálu