Boeing 787
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 92
- Registrován: 31. 12. 2007, 23:21
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Boeing 787
Dnes jsem se dočetl v Flying revue že travelservis obědnal jeden stroj B787-Dreamliner pro 210-250 cestujících. Letadlo bylo teprve představeno nedávno veřejnosti. Travel servis odebírá jeden tento stroj a drží nákupní právo na další, bohužel se nepíše kdy ho dostanou, ale jen tak to asi nebude na to že se sotva začal vyrábět tak už má Boeing 677obědnávek na tento typ.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 787
pilot737 píše:Dnes jsem se dočetl v Flying revue že travelservis obědnal jeden stroj B787-Dreamliner pro 210-250 cestujících. Letadlo bylo teprve představeno nedávno veřejnosti. Travel servis odebírá jeden tento stroj a drží nákupní právo na další, bohužel se nepíše kdy ho dostanou, ale jen tak to asi nebude na to že se sotva začal vyrábět tak už má Boeing 677obědnávek na tento typ.
www.airways.cz/zpravy/zprava.asp?id=1060 - měly by ho dostat v roce 2013
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 815
- Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
- Bydliště: Plzeň
- Stav: Offline
Můj názor je, že B787 v barvách TVS uvidíme - jednak potřebují dálkovku jako sůl, navíc stejný typ objednal i Icelandair. V zimě jí vytíží, dokonce si myslím, že vyfouknou některé kšefty i ČSA, neboť pak budou umět pasažery na dálkových charterech dopravit nejen pohodlněji, ale vzhledem k parametrům 787 i levněji než ČSA s A310. A vzhedem k tomu, že je TVS mistrem v pronajímání letadel, asi nebude problém na léto tohle éro poslat do světa. Pokud ho tedy nevyužije už zmíněný Icelandair.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pilgrim píše:Víte někdo něco o tom, že by TVS měly letos přijít dvě B767? Z doslechu. To už by to ČSA mohly fakt zabalit, TVS otočí Kanadu i 737-800, natož kdyby jim přišly pravá dálková letadla.
Ja jsem cetl rozhovor s vedenim Icelandairu a tam to brali jako hotovou vec, v prubehu roku 2008 dve 767ky. Jejich hlavnim cilem je dostat TVS na uroven nemeckych cestovek, takze to je dost logicky krok.
Muzem jen doufat, ze CSA potka neco obdobneho..
No, ono to prý právě v PRG asi moc stát nebude. Právě jak jsem se včera bavil s tím známým (je pilot), tak mu prý od TVS nabízeli, aby šel k nim na B767, ale že to bude bázovaný kdovíkde (proto prý na to nikdo od TVS moc nechce) - jedna snad v AMS a jedna ještě někde úplně jinde. Co se týká pravidelných letů TVS kamkoliv (včetně Statů nebo Kanady)..co by na tom bylo tak úžasnýho a nepředstavitelnýho? Nemám rád TVS z mnoha důvodů, ale pravda je taková, že co se týká letadel, chovají se tržně, jdou tam, kde je poptávka. Navíc nejen snadněkdypřišedší B787, ale i ty tutozimutéměřjisté B767 by mohly místním nebem pěkně zamíchat - co si budem povídat, ale A310 nejsou na chartery eximu (Brazílie atd.) to pravé ořechové, proč by měl exim létat s ČSA, když TVS nabídnou lepší podmínky (a ony nabídnou)? Proč by si AirIndia musela pronajímat letadla od ČSA (mimochodem přes všechny řeči tam management druhou 310 pustit nechce), když by jim je TVS nabídla ochotně, navíc lepší letadlo? Navíc, charter je pro ČSA přes všechny řeči o cílení na určité skupiny zákazníků dost důležitý, takže jestli TVS opravdu získají B767, tak to je pro ČSA opravdu důvod k vážným obavám. A to včetně těch pravidelek do Kanady (lidem je jedno, s kým létají a TVS by to mohly udělat jako pravidelku/charter, jako to mají třeba Condor nebo LTU).
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 815
- Registrován: 19. 10. 2003, 15:42
- Bydliště: Plzeň
- Stav: Offline
Pilgrim: To si nemyslím, navíc získat sloty v USA není jen tak... Naopak souhlasím, že i pro ČSA je charterový trh velmi, velmi důležitý. Proto také pořídili 321, že. A kdy by měly 767 dorazit? Pokud tuto zimu, tak je TVS může použít jedině na své dálkové chartery místo 738, protože trh na letošek už je dávno rozdělený a všechny lety nasmlouvané. Anebo, jak tu zaznělo, je pošle do světa.
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/sv ... ?id=518288
Tímto se Dreamliner stává vynikající voblou pro všechny společnosti, které usilují o skutečnou efektivitu a neomezený počet destinací. Nová generace click and fly, kdy stačí provést pár kroků s počítačem a za chvíli máte Dreamliner přistavěný na zahradě.
Jinak k původnímu tématu, 787 bude pro TVS jednoznačně velkým přínosem, zejména proto, že je to, pokud vím, zatím jediná charterová společnost v našem regionu, která bude tímto letounem operovat, což znamená značnou konkurenční výhodu, zvláště v ČR, kde zájem o exotiku stoupá a kde budou jako konkurence maximálně ČSA létat s prastarými A310...
Tímto se Dreamliner stává vynikající voblou pro všechny společnosti, které usilují o skutečnou efektivitu a neomezený počet destinací. Nová generace click and fly, kdy stačí provést pár kroků s počítačem a za chvíli máte Dreamliner přistavěný na zahradě.
Jinak k původnímu tématu, 787 bude pro TVS jednoznačně velkým přínosem, zejména proto, že je to, pokud vím, zatím jediná charterová společnost v našem regionu, která bude tímto letounem operovat, což znamená značnou konkurenční výhodu, zvláště v ČR, kde zájem o exotiku stoupá a kde budou jako konkurence maximálně ČSA létat s prastarými A310...
Re: Boeing 787
pilot737 píše:travelservis obědnal
obědnal...