Plat stewardu

Odpovědět
andrei
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 17. 06. 2008, 12:25
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Příspěvek od andrei »

tak to jsem myslel, ze platy jsou vyssi, ale ono asi jak kde. Za tyhle penize bych to snad ani nedelal.


xtrailx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 27
Registrován: 28. 11. 2007, 13:37
Stav: Offline

Příspěvek od xtrailx »

CC píše:jj přesně tak, 8 + 2tis je základ, který dostaneš vždy za 40 odlétaných hodin..., za každou hodinu navíc je samozřejmě více, ted už přesně neřeknu kolik dělala ta hod. sazba nad základ... v sezoně při lítaní na hranici norem si lze vydělat skoro 30tis.měsíčně, ale pak sezona skončí a pokud se nedostaneš někam na pobyt, tak sedíš doma se základem :? . Troufnu si také tvrdit, že sky má opravdu lepší platové podmínky než tvs


Není pravda!

andrei
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 17. 06. 2008, 12:25
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Příspěvek od andrei »

xtrailx píše:
CC píše:jj přesně tak, 8 + 2tis je základ, který dostaneš vždy za 40 odlétaných hodin..., za každou hodinu navíc je samozřejmě více, ted už přesně neřeknu kolik dělala ta hod. sazba nad základ... v sezoně při lítaní na hranici norem si lze vydělat skoro 30tis.měsíčně, ale pak sezona skončí a pokud se nedostaneš někam na pobyt, tak sedíš doma se základem :? . Troufnu si také tvrdit, že sky má opravdu lepší platové podmínky než tvs


Není pravda!


Tak jak to tedy je ?

xtrailx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 27
Registrován: 28. 11. 2007, 13:37
Stav: Offline

Příspěvek od xtrailx »

andrei píše:Tak jak to tedy je ?


je to lepsi a pres zimu se moc doma taky nesedi

andrei
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 17. 06. 2008, 12:25
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Příspěvek od andrei »

xtrailx píše:je to lepsi a pres zimu se moc doma taky nesedi


takpovidej, alespon tak nejak priblizne. Co se dela pres zimu, urcite neni takovy vytizeni letadel jako pres leto.


FISCHER AIR LOVER
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 363
Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od FISCHER AIR LOVER »

andrei píše:takpovidej, alespon tak nejak priblizne. Co se dela pres zimu, urcite neni takovy vytizeni letadel jako pres leto.


přes zimu je většina letadel na pronajmu někde v zahraničí ... např. Saudská Arabie, Omán, Kapverdy, JAR ... apod. a lítaj se hodně dálkovky, kde třeba posádky zůstavaj taky nákej čas (např. Bangkok apod.)

xtrailx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 27
Registrován: 28. 11. 2007, 13:37
Stav: Offline

Příspěvek od xtrailx »

FISCHER AIR LOVER píše:přes zimu je většina letadel na pronajmu někde v zahraničí ... např. Saudská Arabie, Omán, Kapverdy, JAR ... apod. a lítaj se hodně dálkovky, kde třeba posádky zůstavaj taky nákej čas (např. Bangkok apod.)


Presne taaak :wink:

andrei
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 188
Registrován: 17. 06. 2008, 12:25
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Příspěvek od andrei »

no abych pravdu rekl, cekal jsem plat kolem 25-30 tis. cisteho, za takto narocnou praci.

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

když k tomu přičteš diety, tak proč ne...

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od wampa »

andrei píše:no abych pravdu rekl, cekal jsem plat kolem 25-30 tis. cisteho, za takto narocnou praci.


Vsechno je to o nabidce a poptavce, a kdyz tady vidim ty zastupy ptajicich se na prijmaci rizeni, tak bych se jako spolecnost nebal ten plat o trochu snizit. Protoze bych nasel porad dostatek lidi co by to chtelo delat. Jen bych doufal ze mezi nima bude dostatech schopnych, a hned mne neodejdou nekam jinam (coz to odchazeni mne pripada ze se moc nedeje).

A k te narocnosti. Ano, prace stevarda ma urcite specifika (jak kladna, tak zaporna), ale ze by byla nejake extremne narocna o tom bych pochyboval.

zuza
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 29. 03. 2007, 11:37
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

narocnost

Příspěvek od zuza »

To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: narocnost

Příspěvek od wampa »

zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.


Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.

stevard
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: narocnost

Příspěvek od stevard »

wampa píše:
zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.


Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.


Zkus si zkombinovat praci s lidma, ktera vysava psychicky s nejakym pohybem, kterej vysava fyzicky. + u stewardu ridkej vzduch, tahani tezkyho vozejku, naky casovy posuny a to vsechno treba 7 dni/noci zasebou. Nezda se to, ale pak uz clovek nemuze mit energii ani na udrzeni nakyho usmevu natoz dalsich veci :lol:

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: narocnost

Příspěvek od wampa »

stevard píše:
wampa píše:
zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.


Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.

Zkus si zkombinovat praci s lidma, ktera vysava psychicky s nejakym pohybem, kterej vysava fyzicky. + u stewardu ridkej vzduch, tahani tezkyho vozejku, naky casovy posuny a to vsechno treba 7 dni/noci zasebou. Nezda se to, ale pak uz clovek nemuze mit energii ani na udrzeni nakyho usmevu natoz dalsich veci :lol:


S tim se sice da souhlasit, ale jak v jine casti fora psal dracoola, tak timto stravis tak 90 hodin mesice (do tech 160 jsou skoleni, pohotovosti, coz tak narocne urcite neni, a dalsi takove veci) A pokud clovek nelita (a ze by se v Cechach letalo hodne) LH, tak se s casovyma pasmama ani moc nesetkas. Sice je to stale narocnejsi nez trabas check-in (ktery nema ten tezky vozik a ridci vzduch, ale zase tam sedi dele). Ale ze by ten plat mel byt takovy jako si andrei predstavuje, to mne nepresvedcilo(pokud nelita neustale a nespori kazdou dietu).
Nemam problem souhlasit s tim ze je to nadprumerne narocne (take je za to nadprumerny plat), ale extremne to uz ne.

A jeste mne napadla jedna otazka co sem primo nepatri, ale kdyz uz se zminil ten ridci vzduch. Nemaji stevardi co sportuji na lepsi urovni problem s dopingovima kontrolama. Urcite budou mit zvysenou hladinu cevenych krvinek.

stevard
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od stevard »

s tema hodinama to tak u slusny spolecnosti opravdu je, ale taky jsou aerolinky, ktery si s nakejma normama hlavu nelamou a planujou lidi, co se do nich vejde :-/


Odpovědět