Plat stewardu
CC píše:jj přesně tak, 8 + 2tis je základ, který dostaneš vždy za 40 odlétaných hodin..., za každou hodinu navíc je samozřejmě více, ted už přesně neřeknu kolik dělala ta hod. sazba nad základ... v sezoně při lítaní na hranici norem si lze vydělat skoro 30tis.měsíčně, ale pak sezona skončí a pokud se nedostaneš někam na pobyt, tak sedíš doma se základem . Troufnu si také tvrdit, že sky má opravdu lepší platové podmínky než tvs
Není pravda!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 17. 06. 2008, 12:25
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
xtrailx píše:CC píše:jj přesně tak, 8 + 2tis je základ, který dostaneš vždy za 40 odlétaných hodin..., za každou hodinu navíc je samozřejmě více, ted už přesně neřeknu kolik dělala ta hod. sazba nad základ... v sezoně při lítaní na hranici norem si lze vydělat skoro 30tis.měsíčně, ale pak sezona skončí a pokud se nedostaneš někam na pobyt, tak sedíš doma se základem . Troufnu si také tvrdit, že sky má opravdu lepší platové podmínky než tvs
Není pravda!
Tak jak to tedy je ?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
andrei píše:takpovidej, alespon tak nejak priblizne. Co se dela pres zimu, urcite neni takovy vytizeni letadel jako pres leto.
přes zimu je většina letadel na pronajmu někde v zahraničí ... např. Saudská Arabie, Omán, Kapverdy, JAR ... apod. a lítaj se hodně dálkovky, kde třeba posádky zůstavaj taky nákej čas (např. Bangkok apod.)
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
andrei píše:no abych pravdu rekl, cekal jsem plat kolem 25-30 tis. cisteho, za takto narocnou praci.
Vsechno je to o nabidce a poptavce, a kdyz tady vidim ty zastupy ptajicich se na prijmaci rizeni, tak bych se jako spolecnost nebal ten plat o trochu snizit. Protoze bych nasel porad dostatek lidi co by to chtelo delat. Jen bych doufal ze mezi nima bude dostatech schopnych, a hned mne neodejdou nekam jinam (coz to odchazeni mne pripada ze se moc nedeje).
A k te narocnosti. Ano, prace stevarda ma urcite specifika (jak kladna, tak zaporna), ale ze by byla nejake extremne narocna o tom bych pochyboval.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 41
- Registrován: 29. 03. 2007, 11:37
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
narocnost
To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: narocnost
zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.
Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 491
- Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: narocnost
wampa píše:zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.
Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.
Zkus si zkombinovat praci s lidma, ktera vysava psychicky s nejakym pohybem, kterej vysava fyzicky. + u stewardu ridkej vzduch, tahani tezkyho vozejku, naky casovy posuny a to vsechno treba 7 dni/noci zasebou. Nezda se to, ale pak uz clovek nemuze mit energii ani na udrzeni nakyho usmevu natoz dalsich veci
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 386
- Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: narocnost
stevard píše:wampa píše:zuza píše:To WAMPA: ty to snad delas, ze pochybujes o narocnosti? Jestli ne, tak se s tebou muzu podelit o dojmy z teto prace. Jsem v kabine naprosty novacek, ne vsak v pracovnim procesu, dokonce ani v letectvi ne, takze mam moznost srovnavat.
Ja pochybuji o extremni narocnosti. Hlavne v kontextu co tu pise andrei (ze je tak vyjmecne narocna ze by za ni ocekaval tolik). Ale je pravda, ze v letectvi jasne vidim jen dve narocnejsi prace. Jednou je pilot, a druhou ridici letoveho provozu (ale ti berou vice jak stevardi). A pokud se podivam na americke stevardky, tak to tak extremne narocne byt nemuze, protoze ty by to davno zablalili a sli si odpocivat do mene narocne prace.
Zkus si zkombinovat praci s lidma, ktera vysava psychicky s nejakym pohybem, kterej vysava fyzicky. + u stewardu ridkej vzduch, tahani tezkyho vozejku, naky casovy posuny a to vsechno treba 7 dni/noci zasebou. Nezda se to, ale pak uz clovek nemuze mit energii ani na udrzeni nakyho usmevu natoz dalsich veci
S tim se sice da souhlasit, ale jak v jine casti fora psal dracoola, tak timto stravis tak 90 hodin mesice (do tech 160 jsou skoleni, pohotovosti, coz tak narocne urcite neni, a dalsi takove veci) A pokud clovek nelita (a ze by se v Cechach letalo hodne) LH, tak se s casovyma pasmama ani moc nesetkas. Sice je to stale narocnejsi nez trabas check-in (ktery nema ten tezky vozik a ridci vzduch, ale zase tam sedi dele). Ale ze by ten plat mel byt takovy jako si andrei predstavuje, to mne nepresvedcilo(pokud nelita neustale a nespori kazdou dietu).
Nemam problem souhlasit s tim ze je to nadprumerne narocne (take je za to nadprumerny plat), ale extremne to uz ne.
A jeste mne napadla jedna otazka co sem primo nepatri, ale kdyz uz se zminil ten ridci vzduch. Nemaji stevardi co sportuji na lepsi urovni problem s dopingovima kontrolama. Urcite budou mit zvysenou hladinu cevenych krvinek.