Brazílie a Bangkok

apalo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 25
Registrován: 14. 08. 2004, 14:55
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od apalo »

dočetl jsem se na webu Travel Sevice, že létají Brazílii a Bangkok jako chartery z Prahy - možná se pletu, ale mají jenom B737-400, 500 a 800 a stím tam asi nedoletí, mám pravdu?


Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Pan Am »

Linka do Bangkoku má myslím mezipřistání v Ománu, linka do Brazílie mezipřistání na Kanarských ostrovech.

Prostě letadlem pro střední tratě létaj dálkovou linku - komentovat to nebudu...

apalo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 25
Registrován: 14. 08. 2004, 14:55
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od apalo »

To musí být teda cestující moc rádi, jak často to lítají? Asi s tou 800, že jo?

Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 657
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Tonda 2 »

V zimní sezoně by Travel Service měl lítat taky chartery do Cancunu a Havany..
A Fischer air minulou zimu zase několikrát přistávalo v Banjulu, i když to je samozřejmě blíže.

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Pan Am »

Divím se, že TVS nezačnou s těmi svými 737 létat chartery na Tahiti nebo do Austrálie.


pšenice
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 51
Registrován: 25. 03. 2004, 16:36
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od pšenice »

Předpokládám že výše uvedené destinace budou obsluhovány už nově poízenou B767 nebo se ne?

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Pavel »

pšenice:letos opět žádná nebude...

pšenice
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 51
Registrován: 25. 03. 2004, 16:36
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od pšenice »

Nejsou pax, nebo volný 767 nebo chybí peníze?

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Pavel »

pax a 767 by asi byli..

pšenice
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 51
Registrován: 25. 03. 2004, 16:36
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od pšenice »

A já myslel že je to prosperující společnost. No ono taky když je na prodej za 100mil. a to možná buhví jestli, tak pravděpodobně zrovna mlékem a strdím neoplývá.

BA001
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 267
Registrován: 07. 01. 2003, 20:01
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od BA001 »

Jak jsem tak cetl ty zpravy o neztratovem (zdraham se napsat vydelecnem) hospodareni QS, mam dojem, ze nas Kula a spol. trochu tahaji za nos. Jestlize nebudou mit B763 (ze by na ni ta spolecnost s hrubym vydelkem 2,5 mld. nemela...?), tak se zrovna nemaji cim chlubit, chteji-li otevrit nove dalkove destinace s B738. Hlavne se divim, ze jim vubec daji povoleni pro prelet Atlantiku... Jsou tam mezi temi destinacemi ale i uplne nesmysly, tak napr.: charterovy let do Omanu. O povoleni k charterum do Omanu uz nekolik let zadaji ty nejvesti evropske charterovky, ale politika omanskych uradu je nekompromisni. Do Omanu muzou letat pouze pravidelne linky a soukroma letadla, co se tyce charteru, jsou povolovany jen zcela vyjimecne a vzdy jednorazove. Oman se tim snazi zabranit prilivu tzv. chudych turistu, takto se do Muscatu dostanou jen ti bohatsi, kteri utrati vice penez za pravidelku. Navic to hodne pomaha domacimu Oman Airu. Tak uvidime jestli tam Travel Servis bude opravdu v zime letat, ale technicke mezipristani na letu do BKK je neco jineho nez charter.

konzerva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 26. 08. 2004, 13:05
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od konzerva »

No tedy Bankog jen pro železné muže a ženy v bezvědomí...takových 17 hodin na sedadle supereconomy class, vše bolí, vše svědí. Teď zavedlo Vip odddělení, takže zabrali jeden hajzlík a zbylé dva na těch 175 lidí v šesté hodině letu... Stewardky příjemné, jídlo takové to minimální známé z dvouhodinových charterů do řecka..
No ale cena je neodolatelná. Mosím to prostě vydržet. Těch 10 tisíc navíc při letu z vídně non stop je pro 3členou rodinku opravdu dost.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od Zdenek »

mohu se zeptat, jak jsi prisel na tech 17 hodin do BKK?

konzerva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 26. 08. 2004, 13:05
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od konzerva »

Zcela jednoduse. Bankog - Muscat protivítr, + 1 hodina, prestavka na tankovani a zas let Moscat Praha, protivitr, mezipristani Budapest (doslo jako obvykle palivo), zustat na miste nez natankuji a pak do Prahy. Suma sumarum ti to vyjde. A jeste sedadlo u nouzoveho vystupu, to co se neda sklapet a s nejmensi rozteci...

web
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 04. 01. 2004, 19:33
Stav: Offline

Brazílie a Bangkok

Příspěvek od web »

Jezisi, to jsou zvasty co to tu povidaji tihle "reditele leteckych firem"... hehehe...asi nemaji co na praci a tak tady pisou tyto nesmysly.
Jo, mimochodem, ja si teda u jakekoli letecke spolecnosti rad beru misto u nouzoveho vychodu, protoze mam naprostou jistotu, ze tam je vzdy vice mista na nohy nez kdekoliv jinde. A mimochodem, i ja jako lajk vim, ze sklapet se nedaji sedadla tesne pred nouzovym vychodem... alespon to tam vsude bylo, vcetne Travel Service do Bangkoku, hehehehe... pani reditele kecelove :-)


Odpovědět