Pepa píše:Asi od TVS brala zkušenost letecká společnost TUIfly, která od 1.5.2014 má v ceně pouze 1 odbavené zavazadlo max.15 kg a bez možnosti sčítat váhu v rámci rodiny.
Smart Wings ale umožňuje sčítání zavazadel:
V případě, že letí dva nebo více cestujících prokazatelně společně jako skupina (rodina, partneři) stejným letem, resp. stejnými lety, a odbavují se společně, umožňuje dopravce jejich zavazadla sdružovat (poolovat), tzn. jejich nároky na volnou váhu zavazadel se sečtou a zavazadla jsou odbavena společně na jednoho cestujícího.
V případě charterového letu TVS může být váhový limit upraven podmínkami uvedenými ve smlouvě o pronájmu...
Omlouvám se, že to tak vyznělo, ale pokud vím, tak s 15 kg odbaveným zavazadlem přišel poprve TVS. Poolování je již přidaná hodnota TUIfly. A myslím, že nebude dlouho trvat a TVS využije zkušenosti ostatních .
TVS (zajímavé, že tam nezaznělo jméno společnosti, řeč byla jen o "českém dopravci") se objevil v Televizních novinách. Pasažérce v Tel Avivu začal při nástupu do letadla hořet telefon s nakousnutým jabkem ve znaku
Obvykle to dělají neoriginální baterie. Potom stačí, když dojde ke zkratu přímo v ní nebo v telefonu a je to. Baterie Li-ion jsou svinstvo a jak jednou začne hořet, blbě se así. Viz. Dreamliner
JackBrno píše:Obvykle to dělají neoriginální baterie. Potom stačí, když dojde ke zkratu přímo v ní nebo v telefonu a je to. Baterie Li-ion jsou svinstvo a jak jednou začne hořet, blbě se así. Viz. Dreamliner
Strávil jsem v tomto oboru několik let (konkrétně v servisu mobilních telefonů) a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by někomu telefon vyloženě hořel. To, že se vevnitř něco speče a smrdí to, je celkem normální a bude to nejspíš i tento případ. Stává se to často po zasažení kapalinou a může to způsobit i neoriginální příslušenství. Ale to už jsme těžce OT
Tak to jsme kolegové Já jsem za sedm let servisování pár opravdu vyhořelých viděl. Vyloženě byly plasty roztavené na škvarek a zčernalé. Tam už se ani nedalo zjistit, jestli to vzniklo v baterce nebo třeba zatečenou kapalinou v telefonu.
dydzej píše:Take it easy, treba na webu BBC by se o tom clovek tezko dozvedel...
Kdyby to bylo důležité, tak určitě ano
Nejak si nedovedu predstavit, cim vubec by kdy mohl byt Simane a ten jeho letajici cirkus zajimavym tematem pro BBC... Maximalne kdyby chteli natocit dokument o nejbohatsich agentech tajnych policii zemi vychodniho bloku...
Myslel jsem, kdyby to byl skutečný požár a skutečné drama Pokud se něco takového objeví ve spojení s letectvím, tak se to ve zpravodajství objevuje i na druhé straně světa. Ale pokud se to nikde neobjeví (kromě bulváru), tak to byla slovy klasika jen "plochá historka okresního formátu"
Dobrý den, mám one-way BCN-PRG 2*ADT+1*INF letenku QS, ale operated by CSA. Budou platit na odbavení v BCN přísnější baggage allowance dle QS (2x15kg + 0kg INF) nebo dle CSA (2x23kg + 10kg INF)? Díky moc za názor.
dmitrijsadlo píše:Dobrý den, mám one-way BCN-PRG 2*ADT+1*INF letenku QS, ale operated by CSA. Budou platit na odbavení v BCN přísnější baggage allowance dle QS (2x15kg + 0kg INF) nebo dle CSA (2x23kg + 10kg INF)? Díky moc za názor.
Názor není podstatný, záleží co je uvedené na letence...