Stránka 20 z 21

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 20. 08. 2014, 16:38
od superjet
dmitrijsadlo píše:Dobrý den,
mám one-way BCN-PRG 2*ADT+1*INF letenku QS, ale operated by CSA. Budou platit na odbavení v BCN přísnější baggage allowance dle QS (2x15kg + 0kg INF) nebo dle CSA (2x23kg + 10kg INF)?
Díky moc za názor.

Platiť by mali baggage allowance QS.

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 20. 08. 2014, 16:51
od dmitrijsadlo
Je to pak konzistentní s tím, že když koupíte jako OK a operuje Smartwings, taky platí ty horší podmínky QS?

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 21. 08. 2014, 09:00
od superjet
dmitrijsadlo píše:Je to pak konzistentní s tím, že když koupíte jako OK a operuje Smartwings, taky platí ty horší podmínky QS?

Nezáleží kto let operuje, baggage alowance platí spoločnosti ktorej let si si kúpil - v tomto prípade OK (ale ak budeš dodržovať limity QS nikto nič namietať nebude :D )

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 21. 08. 2014, 10:44
od dmitrijsadlo
CSA vsak v prepravnich podminkach odkazuje, ze:
Pokud se na dopravě cestujícího podílí cizí dopravce, mohou na lince provozované cizím dopravcem
platit odlišné přepravní podmínky. Přepravní podmínky platné na linkách provozovaných partnerskou
leteckou společností jsou k dispozici zde


http://www.csa.cz/cs/downloads/partner_airline.pdf.

To znamena ze pokud koupim OK let, ale leti QS, tak plati 15kg/pax. Takovy vyklad ostatne i na infolince. Je to nefér.

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 21. 08. 2014, 11:15
od dydzej
Clovek si holt musi u CSA peclive pohlidat, aby se tem codesharovym linkam TVS vyhnul obloukem... Rozdil 8 kg/pax je fakt uz dost za hranou.

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 03. 06. 2015, 21:09
od krtecek08
Nevíte jak je to od června s cateringem? Pry ho meli celkem do brutalne dost omezit. Napr. na lince do Antalya oproti drivejsimu relativne bohatemu teplemu jidlu, zakusku, housky, piti, kava caj. Je to pry jen houska a 1 nealko. Kafe = 50 Kč apod. Dnesni zkusenosti známé.

S ohledem na to, co uvádí na stránkách jako novinku je to celkem zajímavé http://www.smartwings.com/cs/news-cs/20 ... cerstveni/

Asi jde spis o oduvodneni orezani cateringu. Sedadla jsme si uz bez problemu priplaceli loni a co vim, sly koupit i rizky apod.

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 03. 06. 2015, 21:59
od Globik
krtecek08 píše:a co vim, sly koupit i rizky apod.

Tak řízky jsou v případě charterových letů do přímořských destinací naprostá nutnost, pokud se aerolinka chce vyhnout soudním sporům o zkaženou dovolenou.

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 04. 06. 2015, 08:43
od s543
Ten web je očividně "zcela aktuální" :D

http://www.smartwings.com/cs/o-smartwings/flotila/

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 04. 06. 2015, 17:49
od Lingus
s543 píše:Ten web je očividně "zcela aktuální" :D

http://www.smartwings.com/cs/o-smartwings/flotila/


Co je na něm neaktuálního? :?: :)

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 04. 06. 2015, 20:15
od Globik
Aktuální zkušenost: zrušené některé rotace na léto :?

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 05. 06. 2015, 08:35
od s543
Lingus píše:
s543 píše:Ten web je očividně "zcela aktuální" :D

http://www.smartwings.com/cs/o-smartwings/flotila/


Co je na něm neaktuálního? :?: :)


Třeba 767-300 :))

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 05. 06. 2015, 09:38
od Globik
Máte někdo tušení, kde se dá zkontrolovat letenka, pokud byla vystavena nebo změněná na call centru? Na webu SW to vyhazuje chybu. Díky

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 05. 06. 2015, 09:46
od Lingus
s543 píše:
Lingus píše:
s543 píše:Ten web je očividně "zcela aktuální" :D

http://www.smartwings.com/cs/o-smartwings/flotila/


Co je na něm neaktuálního? :?: :)


Třeba 767-300 :))


Já tam teda 767-300 nikde nevidím :shock:

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 05. 06. 2015, 20:18
od s543
Lingus píše:
Já tam teda 767-300 nikde nevidím :shock:


Já dneska už taky ne, ale když jsem to psal tak tam fakt ještě byla - asi si to někdo tady přečetl a vyřešil to :D

Re: Zkušenosti s TVS

Napsal: 20. 10. 2019, 10:43
od krakra
Dotaz
Kamarád letěl s rodinou z dovolené, ale letadlo mělo poruchu, odletěli snad až za nějakých 23 hodin nebo kolik, prostě za nesmysl.
Potřebuje od letecké společnosti potvrzení o zpoždění, ta ale hraje mrtvého brouka (ta letecká společnost je samozřejmě Travel Service), nevíte jak to řešit, co má dělat?

Děkuji za radu.