Nudzove pristatie v BOJ

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od context »

a to kvôli nejakej nepodstatnej let neohrozujúcej praskline na jednej vrstve skla sa robí núdzové pristátie? mal som za to, že len technické :roll:


Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Tragedie_v_JZD »

nevim jake to pristani bylo .. ale to, jestli to bylo nouzove, bezupecnostni, nebo nejake jine, je pod rozlisovaci uroven bezneho ceskeho pisalka. bohuzel.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Pavel »

Zdenek píše:
rob píše:To je zase detektivka :lol: :lol: :roll:
Já bejt jeden z nich, tak sem vůbec rád, že jsme přistáli a bylo by mi jasné, že takováhle výměna nepotrvá méně než 2 hodiny. To samé s náhradním letadlem :roll:

No detektivka ... do Turecka jezdí rodiny s malýma dětma a teď si vem, že o půlnoci přistaneš v BOJ kde v tranzitu opravdu není vůbec nic a ani těch 190 židlí, záchody turecké bez papíru, dítě řve že má hlad, je mu zima, tekutiny nemáš bo security, jídlo taky ne, duty zavřený ...
S A320 lítaj jejich piloti, takže info max. v angličtině kterýmu nerozumíš, letušky toho maj taky plný zuby a určo s nima nešli do haly ...
Ano CC je pro bezpečnost, ale vysvětluj to koupákovi co koupil týden v Turecku za 10tis. CZK.
Výměna v noci a v Bulharsku méně než 2 hodiny a do 2 hodin náhradní letadlo, to je trochu sci-fi, ne? A pohádka mluvčí o teplé stravě ... jo tu dostali v letadle buď před nebo po mezipřistání.


tak začneme od začátku, na lotyšských Airbusech létají krom jiných i čeští a slovenští piloti, CC je slovenská a tito CC pokračovali a i čekali s cestujícími v BOJ, dokud nepřiletěl náhradní stroj, a tím byla osmistovka z polské báze, která letěla linku do Varny a tam měla čekat na odlet tak aby ve WAW byla po páté hodině (ve WAW je přes noc zavřené letiště), takže pouze přeletěli do BOJ a dál pokračovali do AYT...... mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od context »

Pavel píše:mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

škoda, že sa tu nenašiel nikto kto tam bol a vedel (mohol) povedať presnejšie ako to bolo a nemyslel som "koupáka"

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Zdenek »

Pavel píše:tak začneme od začátku, na lotyšských Airbusech létají krom jiných i čeští a slovenští piloti, CC je slovenská a tito CC pokračovali a i čekali s cestujícími v BOJ, dokud nepřiletěl náhradní stroj, a tím byla osmistovka z polské báze, která letěla linku do Varny a tam měla čekat na odlet tak aby ve WAW byla po páté hodině (ve WAW je přes noc zavřené letiště), takže pouze přeletěli do BOJ a dál pokračovali do AYT...... mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

Nebyl, ale z mnoha zkušeností vím jak se handling a CC většinou chová když se na něco čeká.
Někam zaleze.
To v žádném případě není kritika (a ani předchozí příspěvek nekritizoval), pouze popis jak to vidí koupák a zvláště pak koupák s malými dětmi. Pokud jedu sám nebo se ženou tak je mi to úplně putna. Na pohádky o obcházení čekajících cestujících v tranzitu a rozdávání čehokoli opravdu nevěřím.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Fabo »

Zdenek: Nevim jak v BOJ, ale u nas v KSC rozdavame, mame-li co. Tyce se to jak obcerstveni po 2 hod, teplych jidel po 5, nebo potvrzeni o spozdeni.

Problem se zalezenim je v tom, ze koupaci automaticky ocekavaj, ze kazdy pracovnik, ktery neni zrovna nahodou barman, cisnik nebo prodavac v duty free, (tudiz CC, gate agenti, nebo klidne nakladaci, plnici) vi v kazdem momentu vse o prubehu letu, zavade, postupu pro odstraneni, poloze nahradniho letadla, je-li nejake, case priletu nahradniho letadla, case odletu nahradniho letadla... ad nauseum. A dozadujou se tyto informace okamzite a ihned, bez ohledu na to, je li vubec rozhodnuto co se bude dal dit (treba jestli se posle nahradni masina) a jestli se jim nepoda okamzite dana informace, vyvodej nasledky (at to ma byt stiznost na UCL nebo privolani medii)

Uznas sam, ze informovat 200 lidi furt dokolecka, ze opravdu nevis nic dalsiho, nez ze pristali pro poruchu, a ted se zjistuje co dal, a delat to treba nekolik hodin vkuse, proste neni dost dobre mozny. Ja si to jednou zazil. Taky radeji zalezu.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Zdenek »

Ja nikoho že zaleze nekritizuju, já je píšu jak to může vnímat koupák natěšený na turecké jídlo a moře. TVS nemůže za to, že BOJ není 200 židlí v transitu, ono možná je, ale když prvních 10 lidí zabere 60 židlí tak se na zbytek nedostane. TVS nemůže za to, že v BOJ v noci není nikdo kdo by doplnil papír na WC (nechápu proč každý nemá kus papíru s sebou) a TVS nemůže za to, že obchody maj v noci zavřeno. Nemůže za to ani TVS, ani handling a ani cestovka.
Problém je pouze v tom, že se koupák neumí/nechce přizpůsobit nastalé situaci.

Bzzz
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 181
Registrován: 04. 08. 2006, 10:00
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Bzzz »

codex píše:
Zdenek píše:cestovatelé k moři nerozlišují jakou společností letí, a ta A320 s TVS moc společnýho nemá (i když okno může prasknout i v origo TVS 73x)


To byste se divil. Koupák, který každý rok lítá se stejnou cestovkou a ta lítá s TVS, tak už ví s kým letí. A pokud mu tam přistaví letadlo s jinýma popisama než TVS, tak začne panikařit.. :D


A proto TVS má na všech letadlech viditelnou samolepku s jejich logem, aby předcházeli panice. Teda snad kromě TVB, ale tam je zase Prague, tak to taky lze zkousnout :o)

Bzzz
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 181
Registrován: 04. 08. 2006, 10:00
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Bzzz »

Zdenek píše:Ja nikoho že zaleze nekritizuju, já je píšu jak to může vnímat koupák natěšený na turecké jídlo a moře. TVS nemůže za to, že BOJ není 200 židlí v transitu, ono možná je, ale když prvních 10 lidí zabere 60 židlí tak se na zbytek nedostane. TVS nemůže za to, že v BOJ v noci není nikdo kdo by doplnil papír na WC (nechápu proč každý nemá kus papíru s sebou) a TVS nemůže za to, že obchody maj v noci zavřeno. Nemůže za to ani TVS, ani handling a ani cestovka.
Problém je pouze v tom, že se koupák neumí/nechce přizpůsobit nastalé situaci.


Mám pocit, že téhle situaci by se blbě přizpůsoboval každý, nejen koupák :D

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Pavel »

Bzzz píše:
codex píše:
Zdenek píše:cestovatelé k moři nerozlišují jakou společností letí, a ta A320 s TVS moc společnýho nemá (i když okno může prasknout i v origo TVS 73x)


To byste se divil. Koupák, který každý rok lítá se stejnou cestovkou a ta lítá s TVS, tak už ví s kým letí. A pokud mu tam přistaví letadlo s jinýma popisama než TVS, tak začne panikařit.. :D


A proto TVS má na všech letadlech viditelnou samolepku s jejich logem, aby předcházeli panice. Teda snad kromě TVB, ale tam je zase Prague, tak to taky lze zkousnout :o)

i TVB je označené....

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od creyman »

Dneska byl nějaký problém při návratu z Burgasu?
Důležité, že vše dopadlo o.k.
"14.9. Dnešní emergency landing TVS RWY 06 Burgas - Praha. Nakonec vše dobře dopadlo. Všichni, kdo si pustili zvuk, mohli slyšet napínavou konverzaci atc+pilotů+hašičů."
Zdroj - http://slowtv.playtvak.cz/planespotting ... otting_cat

RadekB
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 361
Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od RadekB »

Dnes ne, to včera :)

Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 596
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Zoltan »

RadekB píše:Dnes ne, to včera :)


a nějaké podrobnosti?

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Příspěvek od Pavel »

creyman píše:Dneska byl nějaký problém při návratu z Burgasu?
Důležité, že vše dopadlo o.k.
"14.9. Dnešní emergency landing TVS RWY 06 Burgas - Praha. Nakonec vše dobře dopadlo. Všichni, kdo si pustili zvuk, mohli slyšet napínavou konverzaci atc+pilotů+hašičů."
Zdroj - http://slowtv.playtvak.cz/planespotting ... otting_cat

Tak napínavé to zase nebylo, jenom si po přistání vyžádali asistenci hasičů na kontrolu.


Odpovědět