Stránka 2 z 2

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 24. 08. 2010, 22:52
od context
a to kvôli nejakej nepodstatnej let neohrozujúcej praskline na jednej vrstve skla sa robí núdzové pristátie? mal som za to, že len technické :roll:

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 25. 08. 2010, 00:27
od Tragedie_v_JZD
nevim jake to pristani bylo .. ale to, jestli to bylo nouzove, bezupecnostni, nebo nejake jine, je pod rozlisovaci uroven bezneho ceskeho pisalka. bohuzel.

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 25. 08. 2010, 01:21
od Pavel
Zdenek píše:
rob píše:To je zase detektivka :lol: :lol: :roll:
Já bejt jeden z nich, tak sem vůbec rád, že jsme přistáli a bylo by mi jasné, že takováhle výměna nepotrvá méně než 2 hodiny. To samé s náhradním letadlem :roll:

No detektivka ... do Turecka jezdí rodiny s malýma dětma a teď si vem, že o půlnoci přistaneš v BOJ kde v tranzitu opravdu není vůbec nic a ani těch 190 židlí, záchody turecké bez papíru, dítě řve že má hlad, je mu zima, tekutiny nemáš bo security, jídlo taky ne, duty zavřený ...
S A320 lítaj jejich piloti, takže info max. v angličtině kterýmu nerozumíš, letušky toho maj taky plný zuby a určo s nima nešli do haly ...
Ano CC je pro bezpečnost, ale vysvětluj to koupákovi co koupil týden v Turecku za 10tis. CZK.
Výměna v noci a v Bulharsku méně než 2 hodiny a do 2 hodin náhradní letadlo, to je trochu sci-fi, ne? A pohádka mluvčí o teplé stravě ... jo tu dostali v letadle buď před nebo po mezipřistání.


tak začneme od začátku, na lotyšských Airbusech létají krom jiných i čeští a slovenští piloti, CC je slovenská a tito CC pokračovali a i čekali s cestujícími v BOJ, dokud nepřiletěl náhradní stroj, a tím byla osmistovka z polské báze, která letěla linku do Varny a tam měla čekat na odlet tak aby ve WAW byla po páté hodině (ve WAW je přes noc zavřené letiště), takže pouze přeletěli do BOJ a dál pokračovali do AYT...... mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 25. 08. 2010, 09:17
od context
Pavel píše:mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

škoda, že sa tu nenašiel nikto kto tam bol a vedel (mohol) povedať presnejšie ako to bolo a nemyslel som "koupáka"

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 25. 08. 2010, 09:31
od Zdenek
Pavel píše:tak začneme od začátku, na lotyšských Airbusech létají krom jiných i čeští a slovenští piloti, CC je slovenská a tito CC pokračovali a i čekali s cestujícími v BOJ, dokud nepřiletěl náhradní stroj, a tím byla osmistovka z polské báze, která letěla linku do Varny a tam měla čekat na odlet tak aby ve WAW byla po páté hodině (ve WAW je přes noc zavřené letiště), takže pouze přeletěli do BOJ a dál pokračovali do AYT...... mimochodem ty si tu noc v BOJ byl, že víš jak to tam probíhalo?

Nebyl, ale z mnoha zkušeností vím jak se handling a CC většinou chová když se na něco čeká.
Někam zaleze.
To v žádném případě není kritika (a ani předchozí příspěvek nekritizoval), pouze popis jak to vidí koupák a zvláště pak koupák s malými dětmi. Pokud jedu sám nebo se ženou tak je mi to úplně putna. Na pohádky o obcházení čekajících cestujících v tranzitu a rozdávání čehokoli opravdu nevěřím.

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 26. 08. 2010, 02:15
od Fabo
Zdenek: Nevim jak v BOJ, ale u nas v KSC rozdavame, mame-li co. Tyce se to jak obcerstveni po 2 hod, teplych jidel po 5, nebo potvrzeni o spozdeni.

Problem se zalezenim je v tom, ze koupaci automaticky ocekavaj, ze kazdy pracovnik, ktery neni zrovna nahodou barman, cisnik nebo prodavac v duty free, (tudiz CC, gate agenti, nebo klidne nakladaci, plnici) vi v kazdem momentu vse o prubehu letu, zavade, postupu pro odstraneni, poloze nahradniho letadla, je-li nejake, case priletu nahradniho letadla, case odletu nahradniho letadla... ad nauseum. A dozadujou se tyto informace okamzite a ihned, bez ohledu na to, je li vubec rozhodnuto co se bude dal dit (treba jestli se posle nahradni masina) a jestli se jim nepoda okamzite dana informace, vyvodej nasledky (at to ma byt stiznost na UCL nebo privolani medii)

Uznas sam, ze informovat 200 lidi furt dokolecka, ze opravdu nevis nic dalsiho, nez ze pristali pro poruchu, a ted se zjistuje co dal, a delat to treba nekolik hodin vkuse, proste neni dost dobre mozny. Ja si to jednou zazil. Taky radeji zalezu.

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 26. 08. 2010, 12:56
od Zdenek
Ja nikoho že zaleze nekritizuju, já je píšu jak to může vnímat koupák natěšený na turecké jídlo a moře. TVS nemůže za to, že BOJ není 200 židlí v transitu, ono možná je, ale když prvních 10 lidí zabere 60 židlí tak se na zbytek nedostane. TVS nemůže za to, že v BOJ v noci není nikdo kdo by doplnil papír na WC (nechápu proč každý nemá kus papíru s sebou) a TVS nemůže za to, že obchody maj v noci zavřeno. Nemůže za to ani TVS, ani handling a ani cestovka.
Problém je pouze v tom, že se koupák neumí/nechce přizpůsobit nastalé situaci.

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 26. 08. 2010, 22:40
od Bzzz
codex píše:
Zdenek píše:cestovatelé k moři nerozlišují jakou společností letí, a ta A320 s TVS moc společnýho nemá (i když okno může prasknout i v origo TVS 73x)


To byste se divil. Koupák, který každý rok lítá se stejnou cestovkou a ta lítá s TVS, tak už ví s kým letí. A pokud mu tam přistaví letadlo s jinýma popisama než TVS, tak začne panikařit.. :D


A proto TVS má na všech letadlech viditelnou samolepku s jejich logem, aby předcházeli panice. Teda snad kromě TVB, ale tam je zase Prague, tak to taky lze zkousnout :o)

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 26. 08. 2010, 22:42
od Bzzz
Zdenek píše:Ja nikoho že zaleze nekritizuju, já je píšu jak to může vnímat koupák natěšený na turecké jídlo a moře. TVS nemůže za to, že BOJ není 200 židlí v transitu, ono možná je, ale když prvních 10 lidí zabere 60 židlí tak se na zbytek nedostane. TVS nemůže za to, že v BOJ v noci není nikdo kdo by doplnil papír na WC (nechápu proč každý nemá kus papíru s sebou) a TVS nemůže za to, že obchody maj v noci zavřeno. Nemůže za to ani TVS, ani handling a ani cestovka.
Problém je pouze v tom, že se koupák neumí/nechce přizpůsobit nastalé situaci.


Mám pocit, že téhle situaci by se blbě přizpůsoboval každý, nejen koupák :D

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 27. 08. 2010, 00:07
od Pavel
Bzzz píše:
codex píše:
Zdenek píše:cestovatelé k moři nerozlišují jakou společností letí, a ta A320 s TVS moc společnýho nemá (i když okno může prasknout i v origo TVS 73x)


To byste se divil. Koupák, který každý rok lítá se stejnou cestovkou a ta lítá s TVS, tak už ví s kým letí. A pokud mu tam přistaví letadlo s jinýma popisama než TVS, tak začne panikařit.. :D


A proto TVS má na všech letadlech viditelnou samolepku s jejich logem, aby předcházeli panice. Teda snad kromě TVB, ale tam je zase Prague, tak to taky lze zkousnout :o)

i TVB je označené....

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 14. 09. 2015, 12:11
od creyman
Dneska byl nějaký problém při návratu z Burgasu?
Důležité, že vše dopadlo o.k.
"14.9. Dnešní emergency landing TVS RWY 06 Burgas - Praha. Nakonec vše dobře dopadlo. Všichni, kdo si pustili zvuk, mohli slyšet napínavou konverzaci atc+pilotů+hašičů."
Zdroj - http://slowtv.playtvak.cz/planespotting ... otting_cat

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 14. 09. 2015, 15:05
od RadekB
Dnes ne, to včera :)

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 15. 09. 2015, 10:04
od Zoltan
RadekB píše:Dnes ne, to včera :)


a nějaké podrobnosti?

Re: Nudzove pristatie v BOJ

Napsal: 15. 09. 2015, 10:12
od Pavel
creyman píše:Dneska byl nějaký problém při návratu z Burgasu?
Důležité, že vše dopadlo o.k.
"14.9. Dnešní emergency landing TVS RWY 06 Burgas - Praha. Nakonec vše dobře dopadlo. Všichni, kdo si pustili zvuk, mohli slyšet napínavou konverzaci atc+pilotů+hašičů."
Zdroj - http://slowtv.playtvak.cz/planespotting ... otting_cat

Tak napínavé to zase nebylo, jenom si po přistání vyžádali asistenci hasičů na kontrolu.